Top Social

CUKIERKOWY MANICURE SEMILAC 103 ELEGANT RASPBERRY I 007 PINK ROCK. SŁODKI RÓŻ NA PAZNOKCIACH.

Ostatnio miałam wyjątkową ochotę na różowy, słodki ale zarazem soczysty róż na paznokciach. Nie mogłam się zdecydować na jeden kolor, więc połączyłam dwa odcienie Semilac. Kolory są po prostu cudowne i tworzą ciekawy duet. Lakiery hybrydowe mają niezwykły połysk i przy tak soczystych kolorach jest to jeszcze bardziej zauważalne. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć. 






Mam nadzieję, że takie połączenie się Wam podoba. Lakiery hybrydowe wraz z akcesoriami możecie zakupić na stronie internetowej Diamond Cosmetics (klik). Kolor Pink Rock 007 dostępny jest TUTAJ klik, natomiast kolor Elegant Raspberry 103 dostępny jest TUTAJ klik. 

INNE KOLORY SEMILAC NA MOICH PAZNOKCIACH
__________________

 fb

 fb


 ig


 bl


55 komentarzy on "CUKIERKOWY MANICURE SEMILAC 103 ELEGANT RASPBERRY I 007 PINK ROCK. SŁODKI RÓŻ NA PAZNOKCIACH. "
  1. Fajne połączenie:) Pink rock bardziej mi sie podoba,ale calosc tworzy fajną kompozycję:) Moze napiszesz kiedys post o paznokciach?:) Masz bardzo zadbane i wyglada na mocne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeden i drugi lakier wygląda przepięknie, ale gdybym miała wybierać to chyba jednak malinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba kolorki są cudowne!:) też bym nie wiedziała, na który się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowy zdecydowanie lepszy :)

    sopose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne paznokcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd pierścionki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , napisz proszę czy te pierścionki z hm z czasem nie rdzewieja, lub czy kolor się nie sciera ? Zastanawiam się nad ich kupnem. Z góry dzięki za odpowiedź! ;)

      Usuń
  7. oba piękne, ale elegant raspberry piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzą mi się hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor piękny;). Mnie się tylko nie podobają pierścionki;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite kolory :)
    Uwielbiam róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodko wygląda :)
    http://whitepulery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed wyjazdem na wakacje koleżanka mi "lajsnęła" hybrydy i mój wybór padł właśnie na malinkę z semilaca, to taki hybrydowy odpowiednik kultowego koloru Essie Watermelon :) to były moje piewsze hybrydy, leci im już teraz prawie 3 tydzień i chyba już się przestawię tylko na ten sposób malowania pazurów, mega wyogdna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Hybrydy to coś dla takich leniuchów, jak ja, bo nie lubię malować często paznokci. Przy zwykłych lakierach co drugi dzień poprawka :)

      Usuń
  13. pięknie wyglądają !:)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. semilac mają piękne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Uwielbiam ich lakiery - niesamowicie nasycone kolory :)

      Usuń
  15. świetne połączenie, piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemne w odbiorze, zwłaszcza Pink Rock, bo jest subtelniejszy. Świetny połysk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne połączenie kolorów, zdecydowanie moje ulubione. ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten bardziej rozbielony róż <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Moj faworyt to elegant raspberry, piłączenie kolorow tez wyglada ibteresujaco .

    OdpowiedzUsuń
  20. Skusiłaś mnie już na Pink Peach Milk, teraz bedę się czaić na Pink Rock, tak mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już nowe kolory na oku, także uwaga :D

      Usuń
  21. Śliczne kolory i kształt paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy Pink Rock bardzo różni się od Pink Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo minimalnie. Pink Rock jest bardziej intensywny :)

      Usuń
  23. Cudownie się prezentują, piękny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) a mogłabyś zrobić post o tym jak uzupełniasz i zmieniasz kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzupełniam ich. Ściągam i robię na nowo :)

      Usuń
    2. Ale ściągasz dostępnymi na rynku gotowymi nakładkami na paznokcie czy może spiłowujesz? :)

      Usuń
  25. Idealnie ze sobą współgrają ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ta malinka jest lekko neonowa?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature