Top Social

SEMILAC PINK ROSE 064 CZYLI LAKIER HYBRYDOWY W ODCIENIU BRUDNEGO RÓŻU.

Jeśli czytacie mojego bloga już od dłuższego czasu, to wiecie, że lakiery hybrydowe są moim odkryciem roku. Trwałość, cudowne kolory, niesamowity, lustrzany połysk paznokci oraz łatwość aplikacji, to argumenty, które przemawiają za tym, żeby kupić Semilac. Zapraszam do dalszego czytania, gdzie znajdziecie kilka zdjęć całego manicure i bezpośredni link do sklepu. 







Rzadko zdarza się, żebym coś tak od początku do końca wielbiła - hybrydy całkowicie zawładnęły moim sercem. Dziś zaprezentowałam Wam odcień brudnego różu (Semilac 064 Pink Rose), który będzie nadawał się na wiele okazji. Pozwalam sobie też nosić ten kolor do pracy, gdyż nie jest nachalny i to raczej zgaszony, nudziakowy kolor. Jeśli lubicie takie kobiece, delikatne odcienie, to będzie coś dla Was. W rzeczywistości lakier jest troszkę bardziej łagodny i kremowy...Coś pięknego!

Semilac 064 Pink Rose możecie zakupić TUTAJ klik.

Jeśli chcecie zobaczyć inne kolory na moich paznokciach, to zachęcam do odwiedzenia starszych wpisów:

OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z  NAJNOWSZYMI WPISAMI!
________________________________________________________

61 komentarzy on "SEMILAC PINK ROSE 064 CZYLI LAKIER HYBRYDOWY W ODCIENIU BRUDNEGO RÓŻU. "
  1. Jak możesz robię tak piękne zdjęcia?! ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz robić tak piękne zdjęcia?! ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak bardzo Ci się podobają :)

      Usuń
  3. Idealne paznokcie :) zaraz lece na zakupy. Ja tez chce semilac ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor ;) chciałabym mieć takie śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie:-) zmieniłaś aparat/lampę? Od jakiegoś czasu jakość zdjęć znacząco się poprawiła. Są śliczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś czytałam że używa teraz Canona 600D ale nie wiem gdzie...na pewno to było w jednym z ostatnich postów. Zdjęcia miazga!! Genialne!!

      Usuń
    2. Muszę się zgodzić z Anonimem :-)

      Usuń
  6. Kolor szalenie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor cudowny i pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolorek i kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twoje wpisy o lakierach Semilac, kupuję je w pobliskiej drogerii (pamiętasz "Renatę" w Polkowicach?) i czasem mam wątpliwości, co do kolorów- dzięki temu, że widzę je na Twoich paznokciach przekonuję się do kolejnych odcieni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie wiedziałam, że w Renacie takie cuda sprowadzają - jasne, że pamiętam tą drogerię. Nie sądziłam, że jeszcze istnieje. Zanim powstał Rossmann, to chodziłam tam bardzo często :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Tylko jakieś małe pojemności tych lakierów - tylko 6ml ? Chyba za wydajne nie są? A ile warstw kładziesz na płytkę jedną, czy dwie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo wydajne ;-) mają też 10 ml

      Usuń
    2. Na stronie masz możliwość wyboru przecież - 6 albo 10ml.
      Są wydajne i kładę 2 warstwy.

      Usuń
  11. Przepiękny kolor! :) Dzięki Tobie coraz bardziej przekonuje się do lakierów hybrydowych i niestety coraz bardziej mnie kusi wypróbowanie ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam... Trwałość niesamowita!

      Usuń
  12. Jestem ostatecznie zdecydowana na hybrydy. Mają genialne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj :) przez przypadek trafiłam na Twojego bloga i z pewnością będę tutaj częściej zaglądać :) Twoje paznokcie prezentują się świetnie. mam pytanie co do lampy, której używasz... czy jest ona w miarę solidna? :) i czy lakiery hybrydowe których używasz są dość wydajne? z góry dziękuje za odpowiedź :) Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem z niej bardzo zadowolona. Do tej pory nic mi się z nią nie stało i działa tak, jak na początku, bez zarzutu. Lakiery są szalenie wydajne!

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia a lakier po prostu boski. Takiego właśnie szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, ale kojarzy mi się jakoś ze świętami:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :) jestem po pierwszym użyciu miracle sponge i jestem nią totalnie zachwycona, a do tej pory nie nakładałam podkładu niczym innym, niż własnymi palcami. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Jak właściwie ją przechowywać? Niestety zmienia swój kształt na tyle, że z trudem mieści się w fabrycznym pudełeczku, a znowu nie chcę jej zostawić na wierzchu, by się kurzyła. Możesz poradzić, jak najlepiej przechowywać to małe cudo? Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że jesteś zadowolona. Ja trzymam gąbeczkę w toaletce i w zasadzie, to nie mam pomysłu jakbym mogła ją przechowywać inaczej, aby się nie kurzyła. Może w jakimś pudełeczku?

      Usuń
  17. Jak długo trzymają Ci się hybrydy na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzymają się nawet do 3 tygodni ale teraz staram się zmieniać kolory wcześniej.

      Usuń
  18. Dawno nie widziałam tak ładnego odcienia różu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, cudowny lakier i cudowne paznokcie :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny kolor! Masz idealne paznokcie i jak pięknie pomalowane! :) Bardzo podobają mi się również te pierścionki :) Już od dawna o takich marzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w H&M za niewielkie pieniądze :)

      Usuń
  21. Od dawna myślę o hybrydach i wybiorę Semilac. Za każdym razem zachwycam sie kolorami :]

    OdpowiedzUsuń
  22. z tańszych pudrów rozświetlających który polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest też rozświetlacz Makeup Academy Undress Your Skin. :)

      Usuń
  23. Piękny kolor, lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zakochana w Twoich paznokciach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne są! :) chyba przerzucę się na Semilac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie dzięki kosmetycznej hedosnitce to zrobiłam ;) super sprawa z hybrydami.

      Usuń
  26. zdjęcia są cudowne, wchodzę do Ciebie codziennie i zawsze się zachwycam. Piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy mogłabyś zrobić wpis o zmywaniu lakierów hybrydowych? Kuszą mnie, ale obawiam się zniszczenia płytki przy ich usuwaniu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę pisała w tym poście: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/03/manicure-hybrydowy-semilac-krok-po-kroku.html

      Usuń
    2. Myślę, że w następnym wpisie pokażę jak wyglądają moje paznokcie po ściągnięciu. Od razu jednak mówię, że moje paznokcie w ogóle się nie niszczą od hybrydy ale to oczywiscie sprawa indywidualna. Jeśli masz paznokcie cienkie jak papier to hybryda raczej nie poprawi ich kondycji, choć na pewno je początkowo utwardzi.

      Usuń
  28. Daria a te kolejne warstwy topu koloru i bazy to kladziesz cieniutkie czy raczej jakoś roznicujesz? Tzn ze np baza i top grubej kolor cieniem? To chyba ważne w hybryda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko bardzo cieniutkimi warstwami. Bazę nakładam mocząc raz pędzelek i nanosząc na paznokcie jednej ręki (jest bardzo wydajna). Później dwie cieniutkie warstwy lakieru i top.

      Usuń
  29. I jak to robisz ze kształt paznokcia masz zachowany taki kanciasty? Mnie po nałożeniu hybrydy boczki się zaokrąglone czego bardzo nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładasz za grube warstwy lakieru i bazy. Musisz naprawdę próbować aplikować cieniutko, to wtedy kształt będzie zachowany. Też początkowo popełniałam ten błąd i moje paznokcie miały dziwny kształt ale nabrałam wprawy. :)

      Usuń
  30. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zainspirowana Twoim blogiem i zdjęciami zamówiłam właśnie ten kolor.
    niestety po otwarciu buteleczki przeraziłam się, bo on jakiś taki babciny. totalnie nie przypomina tego koloru ze zdjęć :/
    mam nadzieję, że na paznokciach będzie ciut lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Skuszona Twoim postem kupiłam ten kolor i niestety ale w rzeczywistości to zupełnie inny odcień niż u Ciebie na zdjęciach :( Na zdjeciach wygląda na intensywniejszy i chłodniejszy. Jak pomalowałam to wyszedł taki... blady i nijaki różyk, trochę w jakieś ciepłe tony wpadający. Rozumiem, że zdjęcia i monitor trochę przekłamują, ale przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, nie lubię łamania praw autorskich, a tutaj nie ma żadnego odnośnika do Ciebie, więc domyślam się, że zdjęcie zostało użyte bez Twojej zgody jako profilowe fanpage'a https://www.facebook.com/1457778897864615/photos/a.1457784374530734.1073741827.1457778897864615/1457784477864057/?type=1&theater
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wiesz co taki maniukiur jest fajny ale powoduje pekanie bokow paznokcia uwazaj

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature