Top Social

ROMANTYCZNY MAKIJAŻ NA WIELE OKAZJI: CUT CREASE PALETKĄ ZOEVA NATURALLY YOURS.

Dzisiejsza propozycja makijażu to delikatne "cut crease". Tego typu makijaż polega na wyraźnym odcięciu powieki ruchomej od reszty oka i w rezultacie otrzymanie ładnej, regularnej linii. Moja wersja jest bardzo dzienna i delikatna, więc myślę, że wiele z Was może wykorzystać ten makijaż na sobie. Jest to propozycja na wiele okazji takich jak ślub czy randka, dla każdego koloru oczu. W dzisiejszej publikacji pokażę Wam też cudowną paletkę Zoeva Naturally Yours z dziennymi kolorami, która jest po prostu genialna i wielu z Was przypadnie do gustu ze względu na uniwersalną kolorystykę. 



Pierwszy krok to subtelne podkreślenie załamania powieki miękkim brązem o nazwie Soft&Sexy z paletki Zoeva. Będzie to cień "transferowy" dzięki któremu ciemniejsze kolory rozetrą się lepiej. Użyłam tu pędzla Zoeva 229 Eye Finish. Jest świetny do takiego delikatnego przydymienia, bez żadnych granic i krawędzi - po prostu mgiełka koloru!

Kolejny krok to przyciemnienie załamania i uformowanie bardziej wyraźnego odcięcia między powieką ruchomą, a nieruchomą. Użyłam tu cienia o nazwie Slow Dance z palety Zoeva i pędzla również tej marki 227 Soft Definer. 
Teraz czas na złoty cień o nazwie Casual Elegance z palety Zoeva. Nakładam go na całą powiekę ruchomą i wyciągam w zewnętrznym kąciku. Użyłam pędzla Zoeva 234 Smoky Shader.
Kreska eyelinerem to w zasadzie najtrudniejszy element tego makijażu. Wykonuję ją eyelinerem żelowym Pierre Rene i pędzlem Hakuro H85. Jeśli namalowanie kreski sprawia Wam trudność, to polecam najpierw "naszkicować" ją czarnym cieniem i zwilżonym pędzelkiem, a dopiero później użyć żelowego eyelinera prowadząc linię już po wyznaczonym torze :-)

Aby załamanie powieki było jeszcze bardziej wyraźne, podkreśliłam je odrobinką czarnego cienia o nazwie Timeless Chic z palety Zoeva. Staram się, aby największa głębia i koncentracja koloru była w zewnętrznym kąciku oka. Użyłam pędzla Zoeva 231 Petit Crease.


Na dolną powiekę naniosłam cień o nazwie Lovely Monday z palety Zoeva oraz w samym wewnętrznym kąciku matowy First Love. Na linii wodnej mam cielistą kredkę Miyo Angel, a rzęsy wytuszowałam maskarą Dr Irena Eris Provoke Best Volume. Dokleiłam też sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies Natural. Usta podkreśliłam pomadką Dr Irena Eris Provoke Real Matt Passion Rouge. I gotowe!




PALETA 10 CIENI ZOEVA NATURALLY YOURS
________________________
Zoeva jakiś czas temu wypuściła kilka paletek w kartonowych, solidnych opakowaniach, zamykanych na magnes. Od samego początku bardzo spodobała mi się właśnie paleta z naturalnymi, dziennymi kolorami o nazwie Naturally Yours. Zawiera 10 cieni z czego 5 to maty o takich nazwach jak: Pure, First Love, Soft & Sexy, Slow Dance oraz Timeless Chic. Reszta to odcienie perłowe z malutkimi drobinkami: Smooth Harmony, Forever Yours, Sweet Sound, Casual Elegance oraz Lovely Monday. Cienie są bardzo mocno napigmentowane i idealnie się rozcierają oraz łączą ze sobą. Ostatnio miałam je na powiekach bez bazy w 30 stopniowym upale i makijaż oka był w stanie nienaruszonym. Mimo, że nie mam problemów z tłustą powieką, to i tak cienie miały prawo się zrolować czy po prostu zniknąć. Nic takiego się nie zdarzyło, a więc był to najlepszy test dla tej paletki. Cienie podczas aplikacji praktycznie w ogóle się nie osypują. Dzięki palecie Zoeva Naturally Yours z pewnością stworzycie wiele makijaży dziennych, jak i wieczorowych. Myślę, że paleta jest na tyle uniwersalna, że będzie idealna dla dziewczyn o każdym kolorze tęczówki. Jeśli poszukujecie dobrych jakościowo cieni w solidnym, lekkim opakowaniu, to ta będzie idealna. Cienie są też minimalnie większe niż te z Inglota, a więc za taką gramaturę, ilość i jakość cieni cena jest bardzo atrakcyjna.

Paletkę Zoeva Naturally Yours możecie zakupić TUTAJ klik.
Pędzle: 
Zoeva 229 Eye Finish (tutaj klik) | 
Zoeva 227 Soft Definer (tutaj klik) | 
Zoeva 234 Smoky Shader (klik tutaj) |
Hakuro H85 (klik tutaj) |
Zoeva 231 Petit Crease (klik tutaj)|
Nausznica (klik tutaj)
Sukienka (klik tutaj)

Mam nadzieję, że taka uniwersalna propozycja neutralnego pokreślenia oczu się Wam podoba. Przy takiej kolorystyce na powiekach można śmiało poszaleć z jakąś intensywną pomadką w kolorze różu, fuksji czy czerwieni. Dajcie też znać czy paletka Was zainteresowała!


OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z  NAJNOWSZYMI WPISAMI!
________________________________________________________

55 komentarzy on "ROMANTYCZNY MAKIJAŻ NA WIELE OKAZJI: CUT CREASE PALETKĄ ZOEVA NATURALLY YOURS. "
  1. śliczny make up :) kolorki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paleta! :D A makijaż jak zawsze super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Pomadka także zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantycznie i elegancko! :) Przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria... po prostu wspaniale! Zawsze maluję się z Twoim instruktażem i jutro na pewno zrobię coś takiego! Paleta musi byc moja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) uwielbiam obrazkowe kroki :)

      Usuń
  6. Posiadam tę paletę i jeszcze Rodeo Belle i to najlepsze cienie jakie miałam. Lepsze niż INGLOT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno juz miałam ochote na ta paletke ale patrzyłam wtedy w sklepie Zoeva i nawet nie wiedziałam ze mozna zamowic z polskiego sklepu. To teraz już się zdecyduje bankowo. Dzięki za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this one, love neutral colors!

    xo Jenny
    Tsangtastic.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam na Ciebie patrzeć, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny makijaz a paleta jest po prostu cudowna!!!! Chyba nie odpuszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze gdy tu wchodzę to moja lista zakupowa sie zapelnia... litości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczna paletka, makijaż piękny i podoba mi się ta bluzka/sukienka ( w każdym bądź razie koronkowa góra :D )na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze pięknie !! ;) A paletkę bym z chęcią przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny makijaż :) na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż, uwielbiam makijaże tego typu, a na sobie niestety nie mogę takich wykonać, ze względu na opadającą powiekę ;) Paletka świetna. Wspaniałe zdjęcia, szczególnie zbliżenia przykuły moją uwagę <3 Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow wow i jeszcze raz wow. A paletka zarąbista bo czegoś takiego szukałam dawno żeby nie miało samych matów ;D Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny klasyczny idealny na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki masz tu róż na policzkach? Cudny

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żebym ja miała chociaż ćwierć Twojego talentu... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały, a jaki precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam pytanie.. robiłam ostatnio sobie hybrydę i farbowałam włosy.. paznokcie zmieniły kolor... co z tym zrobić? czy muszę ściągać hybrydę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, raczej nie usuniesz odbarwień niczym.

      Usuń
  25. Cudowny makijaż. Fakt, kreska to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny i prosty w wykonaniu makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli miałabyś wybrać jedną paletkę z The Balm Balm Voyage, The Balm Nude Tude czy Zoeva Naturally Yours, to którą byś wybrała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva Naturally Yours jest najlepsza z tej trójki wg mnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  28. Piękna jesteś a paletka po prostu cudna. Niestety ja nie lubię zamawiać w Minti. Kontakt z nimi jest koszmarny i czeka się wieczność na jakaś odpowiedź. W innych sklepach dostawałam maila zwrotnego w tym samym dniu albo na nastepny. Nie lubie czegos takiego bo to takie olewanie klienta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam z nimi to samo.

      Usuń
    2. A ja nie miałam takiego problemu, odpowiedzieli mi w ciągu paru godzin od napisania wiadomości :)

      Usuń
  29. sliczny make up uwielbiam takie kolory w makeupie lub na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż i pasuje do Cb:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie sobie uczyniłam tem makijaż do pracy, używając mojego skromnego zasobu cieni. Traf chciał, że miałam piękny żółty odcień skitrany gdzieś w kącie Wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś śliczna! :*
    Piękny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowna ta koronkowa sukienka! <3 można wiedzieć gdzie ją kupiłaś? Będę bardzo wdzięczna. Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Sheinside.com ale z tego, co patrzyłam nie jest już dostępna :(

      Usuń
  34. Cudny ten makijaz, bardzo mi sie spodobal juz dawno i z nie cierplliwoscia czekalam na instrukcje do jego wykonania ;) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature