Top Social

PĘDZLE REAL TECHNIQUES: ZESTAW CORE COLLECTION ORAZ TRAVEL ESSENTIALS.

Jakiś czas temu recenzowałam zestaw pędzli do makijażu oka Real Techniques Starter Set (klik TUTAJ) oraz pędzle do twarzy, które można zakupić pojedynczo (klik TUTAJ). Dziś przygotowałam dla Was przegląd dwóch zestawów: Core Collection oraz Travel Essentials. Jeśli jesteście fankami tych kolorowych pędzli zaprojektowanych przez siostry Pixiwoo, to zapraszam do dalszego czytania.





ZESTAW REAL TECHNIQUES TRAVEL ESSENTIALS
__________________
W zestawie znajdziemy trzy pędzle, które tak naprawdę powinny wystarczyć do wykonania podstawowego makijażu. Jest tu wielozadaniowy pędzel do pudru, różu i bronzera, pędzel do korektora i podkładu oraz pędzel do cieni. Dla osób które cenią sobie kosmetyczny minimalizm taki zestaw będzie bardzo praktyczny. Wygodne etui zapewnia nam bezproblemowe przewożenie pędzli bez obaw o odkształcenia czy zabrudzenia. Zestaw szczególnie uwielbia moja mama, która nie lubi mieć w kosmetyczce zbyt wiele. Zestaw Real Techniques Travel Essentials daje jej możliwość wykonania szybkiego makijażu bez potrzeby używania kilkunastu pędzli. Tak jak wszystkie akcesoria marki Real Techniques, pędzle wykonane są ze sztucznego włosia, które bezproblemowo się myje. Ponad to pędzle bardzo szybko schną, co jest wielkim plusem np. dla wizażystów.

Multi-task Brush - wielozadaniowy pędzel do makijażu twarzy, idealny do aplikacji pudru, różu lub bronzera. Zbity, gęsty i bardzo miękki. 
Domed Shadow Brush - uniwersalny, okrągły pędzel do cieni. Można nim nałożyć oraz rozetrzeć cienie. 
Essential Foundation Brush - języczkowy pędzel do podkładu, bazy oraz korektora.

Zestaw Travel Essentials możecie zakupić TUTAJ klik. 



ZESTAW REAL TECHNIQUES CORE COLLECTION
__________________
Zestaw wygląda niezwykle elegancko i przyznam, że chyba najbardziej mi się podoba. Złote trzonki efektownie połyskują i prezentują się ciekawie na mojej toaletce. Znajdziemy tu głównie pędzle do makijażu twarzy, a najmniejszy może nam też posłużyć jako aplikator pomadki czy cienia. Pędzle w tym zestawie pomogą nam bardziej precyzyjnie nanosić produkty na twarz, gdyż mają specjalnie wyprofilowane kształty. I tak na przykład pędzel do różu jest okrągły i dosyć mały, co pozwoli na nałożenie produktu tam, gdzie tego chcemy. Będzie przydatny także w konturowaniu. Pędzel do pudru i bronzera również ma niewielki rozmiar, co dla osób o mniejszej twarzy będzie miało spore znaczenie. Języczkowy pędzel do podkładu, bazy czy korektora też jest bardzo przydatny. Uwielbiam nim nakładać korektor w miejscach przy wewnętrznych kącikach oka, bo jego szpiczasty kształt wszystko bardzo ułatwia. Natomiast najmniejszy pędzel do korektora czy pomadki to absolutny mistrz. Służy mi przede wszystkim do wyrównywania linii brwi korektorem czy też korygowania kształtu ust poprzez starcie nierównomiernie nałożonej pomadki. Świetnie sprawdzi się też jako bezpośredni aplikator dla pomadek. Możemy go także wykorzystać w makijażu oka np. do nanoszenia cieni. Zestaw prezentuje się moim zdaniem wyjątkowo atrakcyjnie, wręcz luksusowo.  Tak jak w przypadku wszystkich innych pędzli Real Techniques, są wykonane ze sztucznego włosia, które jest łatwe w czyszczeniu i szybko schnie. Pędzle dzięki swoim płaskim trzonkom możemy postawić na toaletce. 

Pointed Foundation Brush - pędzel do podkładu
Contour Brush - pędzel do konturowania, różu
Detailer Brush - precyzyjny pędzel o wielofunkcyjny zastosowaniu; do korektora lub pomadki
Buffing Brush - pędzel do pudru lub podkładu mineralnego

Zestaw Core Collection możecie zakupić TUTAJ klik. 

I jak się Wam podobają te dwa zestawy? Który byłby dla Was bardziej przydatny?
A poniżej bardziej przejrzysty Social Media Box (taka tam robocza nazwa) - mam nadzieję, że śledzicie już mojego bloga  na tych trzech platformach! Na Facebooku informuję zawsze o nowych postach, a na Instagramie dzieje się jeszcze więcej. Wystarczy kliknąć w odpowiednią nazwę i zostaniecie przeniesieni w konkretne miejsce. 


 instagram

 bloglovin kosmetyczna hedonistka

33 komentarze on "PĘDZLE REAL TECHNIQUES: ZESTAW CORE COLLECTION ORAZ TRAVEL ESSENTIALS. "
  1. Ten zestaw podróżny absolutnie mnie nie porywa, a z drugiego podoba mi się tylko buffing brush i contour brush :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te pedzle za ich piekny wyglad <3 Zawsze zwracaja uwage.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki płyn do mycia pędzli polecasz? I w czym je w ogóle myjesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam płyn z Zoeva i jest świetny, pachnie również cudownie.
      Myję pędzle szamponem Babydream z Rossmanna i dopiera wszystko.
      Możesz też spróbować szarego mydła :)

      Usuń
  4. Ten do konturowania bardzo by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te pędzle długo się nad nimi zastanawiałam ale chyba jednak wezmę. Mojej córce spodobają się kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamierzam skompletować sobie taki niezawodny zestaw do stawiania pierwszych kroków w makijażu ;) Zależałoby mi na tym aby posłużyły mi na dłużej, dlatego kolejna Twoja recenzja pędzli przeczytana od deski do deski ;)
    Przeglądam Twoje bloga od dawna i widać, że wkładasz w jego prowadzenie dużo pracy :) (Zdjęcia są piękne!)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię to, co robię i cieszę się, że ktoś to docenia <3

      Usuń
  7. Już od jakiegoś czasu podobają mi się pędzle RT i ciągle się nad nimi zastanawiam. Po Twojej recenzji skłaniam się jednak do drugiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te pędzle. polecam. mam już od roku starter set a od 2 miesiacy ten core złoty i to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie czy te pędzle można myć zwykłym szamponem? Bo ostatnio prałam te Glam Brush w zwykłym szamponie i są do wyrzucenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz myć i szamponem i mydełkiem antybakteryjnym a pędzelki cały czas są jak nowe, mam je około 1,5 roku i sa w stanie idealnym. Polecam.

      Usuń
    2. Tak, pędzle Real Techniques możesz myć zwykłym szamponem. Ja używam Babydream z Rossmanna i jest super.

      Usuń
  10. Core Collection to jest to :) Może dostanę go na urodziny... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bardziej byłby przydatny ten pierwszy i zamówię go bo podobnie jak twoja mama lubię minimalizm.
    Pozdrawiam. Angela

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe zestawy,nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  13. Core Collection wydaje się dużo ciekawszy i to chyba na niego zdecydowałabym się najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw numer jeden bardzo fajny i w sumie wszystko co potrzebne jest w nim zawarte. Kupię go sobie i siorze :-) Czy mogłabyś zrobić post o tych złotych pędzlach z Zoevy? Długo się nad nimi zastanawiałam i czekam na recenzję na Twoim blogu wtedy będę pewna ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam tych złotych pędzli Zoeva... ale jak tylko się u mnie pojawią, to oczywiście wrzucę opinię na bloga. :)

      Usuń
  15. poluję na nie w TK maxx ale jak na złość, nie mogę żadnego dostać, w regularnej cenie, trochę portfel boli...

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw Core Collection mnie urzekł- na razie tylko wizualnie, ale mam nadzieję, że już niedługo sprawdzę go na swojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. They are my favorite brushes! :) They're cheap but good quality!

    OdpowiedzUsuń
  18. Poluję na zestaw Core Collection :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Złote mam i jestem nimi zachwycona, każdy jeden uwielbiam, doskonale się myją, mają wspaniały kształt i są bardzo przyjemne dla buzi. Piorę uzywam i piore i cały czas są idealne. To był udany mój zakup.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba się skuszę na Travel Essentials :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zastanawiam się nad tym do różu ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na najnowszą, limitowaną kolekcję :)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature