Top Social

PASTELOWY, MLECZNY RÓŻ CZYLI ŚLUBNY MANICURE SEMILAC 032 BISCUIT.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać chyba najpiękniejszy lakier, jaki mam w swojej kolekcji. To lakier hybrydowy, który na paznokciach wygląda niezwykle schludnie, czysto i kobieco. Będzie idealny na ślub ale też na wiele innych okazji, także na co dzień. Zapraszam do dalszego czytania, gdzie znajdziecie więcej zdjęć oraz bezpośredni link do sklepu. 







SEMILAC 032 BISCUIT
______________________
Tak jak już wspomniałam, to lakier idealny na ślub ale nie tylko. Może być też lakierem podkładowym, kiedy chcemy wykonać ombre lub kiedy mamy zamiar namalować wzorki na paznokciach. Będzie wtedy idealną, neutralną bazą pod inne kolory. Uwielbiam tego typu odcienie, bo pasują do każdej stylizacji i będą odpowiednie na większość okazji. 




Jeśli chcecie zobaczyć inne kolory na moich paznokciach, to zachęcam do odwiedzenia starszych wpisów:


OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z  NAJNOWSZYMI WPISAMI!
________________________________________________________

65 komentarzy on "PASTELOWY, MLECZNY RÓŻ CZYLI ŚLUBNY MANICURE SEMILAC 032 BISCUIT. "
  1. Cudo! Idealny na kazda okazje!:) Wyglada elegancko, schludnie i fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory lubię najbardziej :)

      Usuń
    2. Czy hybrydy bardzo niszczą paznokcie?

      Usuń
  2. Śledzę Twojego bloga i przy okazji tego wpisu zastanawiam się czy nie miałaś kiedyś wydzielonej zakładki na temat paznokci... Nazbierało się już tyle wpisów, że może byłoby wygodnie dla nas czytelniczek żebyś do tego wróciła? ;)

    ps Gratuluje bloga, czytałam go gdy zaczynałaś i pierwsze co mnie uderzyło, to to, że Twoje wpisy są wyjątkowo estetyczne i przejrzyste, a dodatkowy plus za to, że nie nadużywasz emotikon, co w dzisiejszym cyberświecie jest nagminne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chyba wrócę do osobnej zakładki, bo posty paznokciowe pojawiają się dosyć często.
      Dziękuję, że jesteś!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Również gratuluję bloga. Uwielbiam tu wracać. Pozdrawiam, Anka!

      Usuń
    3. To ja dziękuję, jesteś moją inspiracją i motywacją, swoim postem zmusiłaś mnie w zeszłe wakacje do ćwiczeń, szczególnie przydał mi się kanał fitappy :) Do tego mam ten sam typ "szatynkowej" urody. Powodzenia w dalszym blogowaniu!

      Usuń
  3. śliczny ten lakier :) uwielbiam takie delikatne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko ale Ty jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczaczki, coraz bardziej mnie kusisz tymi hybrydami :> Niedobra Ty, oj niedobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam. Nie mam co do nich ani jednego zarzutu. Uwielbiam!

      Usuń
    2. ja też polecam gorąco. Dzięki kosmetycznej hedonistce się o nich dowiedziałam. Świetna jakość no i ceeena! ;) 032 musze zamówić, super do pracy

      Usuń
  6. Namówiłaś mnie na hybrydy i namówiłaś mnie na ten kolor. Genialne zdjęcia Daria tak trzymaj kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek robi wrażenie, przede wszystkim jest estetyczny i elegancki. Idealny.

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś cudna <3 <3 <3 A moje hybrydy już do mnie idą. Czekam zawsze na jakieś nowe kolorki które pokażesz bo na tych wzornikach to ciężko wybrać wiadomo jak to jest z odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny kolorek, genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczny, uniwersalny kolor, a jednocześnie bardzo elegancki :) To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, czy jest szansa na powrót zakładki z postami o pędzlach? Często o nich piszesz, co mnie niemziernie cieszy, bo i ja jestem "pędzlomaniaczką" :) łatwiej byłoby mi i inym dziewczynom odnaleźć wpisy o pędzlach, gdyby była oddzielna zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niepotrzebnie tą zakładkę usunęłam i będę musiała na nowo to wszystko zorganizować. Faktycznie wygodniej byłoby Wam znaleźć recenzje pędzli, a jest ich już u mnie bardzo dużo i będzie więcej :-)

      Usuń
  12. Po pierwsze świetne zdjęcia, po drugie piękne dłonie i kształt pazurków, po trzecie przekonałaś mnie tym kolorem do hybryd :] Świetny blog tak w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak w ogóle oceniasz te lakiery z Semilac? Czytam już któryś raz u ciebie o tych hybrydach i nie ukrywam że bardzo podobają mi sie kolory i ta trwałość. Może jakies podsumowanie? pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre lakiery o dużej trwałości. Nie mam co do nich żadnego zarzutu i mogę śmiało polecać. :)

      Usuń
  14. A jaj mam do Ciebie pytanko. Mi na tym kolorze jak i na 022 mint robią się takie nieestetyczne pajączki, pęknięcia nie wiem jak to nazwać. Taka popękana siateczka. Nie miałas nigdy problemu z czymś takim? Dzieje mi się to tylko na tych dwóch kolorach ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie wiem dlaczego tak się może dziać. Ten odcień mam na pazurach już tydzień i nic się nie dzieje. Mint też mam ale jeszcze nie używałam. Może to kwestia bazy? Masz bazę i top z Semilac?

      Usuń
    2. Tak, mam wszystko od nich ;) Może to kwestia paznokci i tego co sie robi dłońmi ;)

      Usuń
    3. A może lakier stary? Jaka data? :)

      Usuń
  15. Przepiękny kolor! Moja przyjaciółka zamawiała nr 033 z tej firmy i również jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 033 <3 uwielbiam go. Taka żarówa :D
      Best summer color!

      Usuń
  16. Podobny dzis recenzowalam z miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny :) Jutro pędzę do "Renaty" po niego. Ja polecam z Semilack Poppy Red, najpiękniejsza czerwień, jaką miałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mieszkała w Polko, to na pewno wykupiłabym wszystkie kolory. Poppy Red? Nie mam ale skoro piszesz, że piękna czerwień, to zdecydowanie muszę zakupić :)

      Usuń
    2. A "biszkopcik" już u mnie :)

      Usuń
    3. Fajnie że możesz stacjonarnie kupować :)

      Usuń
  18. Witam. Poprzedni post z kolorem pink rose przekonak mnie w 100% do zakupu sprzetu do robienia hybryd a ten post i kolor to mnie zalatwily Na 200% 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudne są estetyczne i delikatne. W sunie jak zwykle, zawsze ładnie tu u Ciebie i z miłą chęcią wracam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny cudny lakier na pięknych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor i ksztalt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne paznokcie i piękny kolor! Na ślubnym kobiercu stanę za 33 dni, planuję manicure dokładnie w takim odcieniu, tylko z delikatnymi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po długim namyśleniu też rozpoczęłam przygodę z hybrydami i nie żałuję, obecnie zbieram moją małą kolekcję lakierów bo jak na razie mam tylko 2 kolory :) ale na ten wkrótce na pewno się skuszę bo jest cudowny *.* Czekam na więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite zdjęcia! A co to takie ładne trzymasz w rękach z cyrkoniami i perełkami?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za takimi kolorami, ale faktycznie - na jakieś oficjalne okazje byłby w sam raz :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne hybrydki :) Też mam ten kolor i jutro go wypróbuję. Super wygląda na opalonych dłoniach.
    Mam pytanie co do pędzli firmy BH Cosmetics- masz je może w swojej kolekcji? Jeśli tak to czy są godne polecenia?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się Twój manicure (kształt nadany paznokciom). Czy jest szansa, że pokażesz kiedyś jak go zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne mani! Śliczny kolorek i naprawdę idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja już się skusiłam na pierwszy kolor Semilac w odcieniu Intense Red :) Kolor przepiękny, mam go od soboty i na razie sprawuje się świetnie. Zobaczymy jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam za neonową czerwienia od semilac ;)

      Usuń
  30. elegancko, mi podoba się to ombre <3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne paznokcie i Twoje ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny delikatny kolorek, do opalonej skóry pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio bardzo często noszę paznokcie w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealny, fajna alternatywa od francuza, który jest bardzo modnym manicure na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny kolor! Też mi się on najbardziej podoba z tych lakierów :) Mam zamiar go w przyszłości kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prezentuje się wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten kolorek, bardzo mi się podoba. Estetycznie wygląda zwłaszcza na opalonych dłoniach :) a że udało mi się wczoraj zaznać słonecznej kąpieli to efekt jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy ten kolor dobrze kryje?

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna biżuteria! Możesz zdradzić z jakiej firmy są pierścionki? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Możesz mi powiedzieć ile warstw nakładałaś? mam ten lakier i niestety bardzo się z nim męczyłam - ciągle były prześwity, dodatkowo zostawały mi bąbelki powietrza na płytce. czy masz może jakieś wskazówki dla mnie? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature