Top Social

MIĘTA I BANAN CZYLI LETNI MANICURE HYBRYDOWY W PASTELOWYCH KOLORACH SEMILAC 023 BANANA I 022 MINT.

Kolory inne niż czerwienie, borda i pastelowe róże nie goszczą na moich paznokciach zbyt często. Od zawsze trzymałam się odcieni tradycyjnych, choć zdarza mi się też sięgać po ciemne fiolety, śliwki czy też nawet czerń. Muszę przyznać, że połączenie lakieru miętowego z żółtym jest dla mnie nowością ale ogromnie mi się podoba. Odcieni mięty tak naprawdę jest bardzo dużo ale ta wyjątkowo przypadłą mi do gustu. Wpada bardziej w kolor seledynowy, który ładnie współgra z opalenizną, a delikatny akcent w postaci żółtego lakieru na palcu serdecznym ciekawie uzupełnia cały manicure. Ogólnie połączenie prezentuje się cudownie w duecie z białą lub miętową sukienką, więc jeśli planujecie jeszcze jakieś letnie wyjście, to koniecznie spróbujcie takiej kombinacji. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć.  






Kolor miętowy 022 MINT zakupicie TUTAJ klik. 
Kolor żółty 023 BANANA zakupicie TUTAJ klik. 

Jeśli chcecie zobaczyć inne kolory Semilac na moich paznokciach, to zachęcam do odwiedzenia starszych wpisów:
↓↓↓OBSERWUJ MNIE ↓↓↓
___________________________________________
48 komentarzy on "MIĘTA I BANAN CZYLI LETNI MANICURE HYBRYDOWY W PASTELOWYCH KOLORACH SEMILAC 023 BANANA I 022 MINT. "
  1. Na takich ładnych paznokciach każdy lakier będzie wyglądał ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie połączyłaś te kolory! W ogóle chciałam Ci podziękować bo dzięki Tobie zamówiłam niedawno moją pierwszą hybrydę i jestem mega zadowolona. Cały czas wypatruję nowych kolorów u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @kosmetycznahedonistka pokazuje najłądniejsz ekolorki :D ja też tylko te zamawiam :D

      Usuń
  3. Masz paznokcie stworzone do pokazywania lakierów... zazdro!!!! Jak pielęgnujesz skórki?

    OdpowiedzUsuń
  4. cudooo po prostu *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście cudownie to wygląda;) Ale jak ktoś am tak zadbane i piękne paznokcie to nie ma co się dziwić ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie razem wyglądają! Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie idealne których jestem największą fanką! Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połaczenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kształt płytki :) Ostatnio swoje kwadraty musiałam zastąpić migdałkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie miałam migdałków... Jak mi się te kwadraciaki podłamią to chyba zrobię migdały :)

      Usuń
  11. Przecudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam Mint na pazurkach, ale w połączeniu z bielą :). Banana wpadł mi w oko już kiedyś, a teraz Ty mnie tylko utwierdziłaś, żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają. Jednak sądzę, że to bardzo drogi interes, jak na paznokcie. Sam zakup lampy to nie lada wydatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się kupuje na codzień lakiery za 5-10 zł to może i tak, ale jak się kupuje opi/essie itp to wydatek 100zł na domową lampe da się przeboleć:-)


      a co to za sukienka na zdjęciu?

      Usuń
    2. Lampa do hybryd kosztuje około 70zł :)
      Sukieneczka z Mohito :)

      Usuń
  14. Miętowe przepięęękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super połączenie. Pozdrawiam Kajsa

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przepiękne paznokcie ;) Połączenie kolorów bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory na ostatni podmuch lata, idealne. ach! ten żółty mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor mięty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne kolory! Uwielbiam miętowy :)
    Pytanie z innej beczki. Jaki podkład polecasz na co dzień? :) Mam Revlon, ale używam sporadycznie, na specjalne okazje, bo jest dość ciężki. Szukam czegoś lekkiego, co ładnie kryje i nie zapycha :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid. Mam wszystkie kolory i jestem bardzo zadowolona. Matuje na długo, wygląda naturalnie i ładnie kryje. Oczywiście nie zapycha, bo to ważne. Polecam ale musisz sprawdzić kolor na żywo w Rossmannie, Sephorze czy Douglasie. Pozdrawiam!

      Usuń
  20. czy taki manicure nie niszczy paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie powoduje żadnych uszkodzeń :)

      Usuń
  21. genialna mięta oraz świetne połączenie :) a cóż to za piękna sukienka? :) I love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz piękne paznokcie, podoba mi się też to połączenie miętki z kolorem bananowym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich paznokci, tych hybryd i zdjęć. Jesteś mistrzynią w ukazywaniu piękna <3 Uwielbiam Twojego bloga i śledzę codziennie *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorki świetnie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po Twoich postach zawsze coś nowego zamawiam :P Kusicielka :* Pozdrawiam, Anna G.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne kolory :) zamierzam zakupić hybrydy tej firmy właśnie po twoich postach mnie przekonało do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, jak Ty malujesz paznokcie że nie ma ani smużki?!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15 maja, 2015

    No właśnie.. Mi też się robią smugi na jasnych kolorach :((((( dlaczego? I czasem lakier się waży... Pomocy:((

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature