Top Social

MAKIJAŻ KROK PO KROKU W STYLU KIM KARDASHIAN PALETKĄ SLEEK OH SO SPECIAL. MAKIJAŻ DO CZERWONEJ SUKIENKI + KONKURS.

Dziś propozycja makijażu w stylu Kim Kardashian czyli makijaż w brązach i złocie. Nie jest to oczywiście jakaś wierna kopia, natomiast starałam się zachować konwencję brązowego i połyskującego smoky eye, w jakim możemy zobaczyć Kim najczęściej. Często pytacie mnie jaki makijaż pasuje do czerwonej sukienki i myślę, że ten jak najbardziej koresponduje z tym żywym i jakże wdzięcznym kolorem. Pamiętajcie jednak, że kierowanie się kolorem sukienki w doborze makijażu nie jest najlepszym pomysłem. Akcenty kolorystyczne na oczach wcale nie muszą być odwzorowaniem koloru stroju. Osobiście na jakieś większe wyjścia, niezależnie od kolorystyki outfitu, wybrałabym makijaż w złocie i brązach, ewentualnie z jakimś żywszym akcentem na dolnej powiece. Makijaż oka wykonałam kultową i najbardziej uniwersalną paletką  Sleek Oh So Special. Dopiero niedawno odkryłam w niej bardzo niespotykany odcień złota, który w tym makijażu odgrywa główną rolę. Zapraszam na tutorial. 


Makijaż oka zaczynam od pokreślenia załamania górnej powieki oraz przyciemnienia zewnętrznego kącika. Robię to za pomocą pędzla Zoeva 227 Soft Definer oraz jasnego, matowego brązu o nazwie The Mail z palety Sleek.

Teraz w centralnej części powieki ruchomej nanoszę cień o nazwie Gift Basket z palety Sleek. Nałożyłam go też na dolną powiekę. Cień jest dosyć błyszczący i trochę się osypuje, więc najlepiej go wklepywać palcem. Ja użyłam tu jednak pędzla Zoeva 234 Smoky Shader.

Czas na piękny, połyskujący cień o nazwie Gateau z palety Sleek. Nakładam go syntetycznym pędzlem Real Techniques i łączę z wcześniej nałożonym brązem. Chcę aby przejścia były jak najbardziej płynne. Jeśli podczas rozcierania zaniknie Wam jakiś cień, to możecie go dołożyć.


Teraz pogłębiam kolor w zewnętrznym kąciku, aby nadać makijażowi większego wyrazu. Używam pędzla Zoeva 231 Petit Crease i ciemnego, matowego brązu przechodzącego trochę w grafit o nazwie Wrapped Up z palety Sleek. Następnie rozcieram górne granice cieni matowym różem o nazwie Ribbon, a posłużyłam się pędzlem Zoeva 221 Luxe Soft Crease.

Na górnej powiece narysowałam kreskę czarnym cieniem Noir i ją delikatnie roztarłam. Natomiast dolną powiekę rozblendowałam matowym brązem Boxed. Wytuszowałam rzęsy maskarą Maybelline The Colossal i dokleiłam kępki rzęs z Neicha 303. Są to cudowne kępki w trzech długościach, bez węzełka. Wyglądają bardzo naturalnie i jeśli boicie się rzęs na pasku (że się Wam odkleją lub nie będą wyglądać jak Wasze naturalne) to polecam kępki. Trudno je odróżnić od naturalnych. I makijaż oka jest gotowy!


Na twarzy mam mieszankę dwóch podkładów - Dr Irena Eris Provoke w kolorze 210 (test tego podkładu TUTAJ klik) i nowość u mnie The Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Foundation w kolorze 1 Vanilla. Zmieszałam te dwa podkłady, bo potrzebowałam większego niż zwykle krycia. Podkład z Colletion zapewnił mi pokrycie wszystkich zmian, natomiast Eris-em rozjaśniłam jego kolor. Jest dla mnie trochę za ciemny. Całość utrwaliłam pudrem również z Collection o nazwie Lasting Perfection Ultimate Wear Powder w odcieniu 2 Medium. Świetny i baaardzo tani puder matujący, który również kryje. Na dole posta znajdziecie odnośniki do sklepu, w którym możecie zakupić te produkty. 


Opaliłam twarz bronzerem z Bourjois Poudre Bronzante Delice do Poudre 52, który również jest nowością u mnie. To produkt w ciepłym odcieniu, więc świetnie nadaje się do "udawania" opalenizny na twarzy. Na koniec posłużyłam się nim jeszcze w konturowaniu. Rozświetliłam policzki produktem Bourjois Touche Illuminatrice Illuminating Touch w kolorze 97 Rose Essentiel. 


Na policzki nałożyłam trochę różu z paletki Sleek Blush By 3 w kolorze Lace 367. To cudowne trio nadaje się także na powieki i przyznam, że pigmentacja jest bardzo mocna. Środkowy, rozświetlający róż to coś pięknego. 


Paletka, którą wykonałam makijaż oka to Sleek Oh So Special. Mamy tu zarówno matowe, jak i połyskujące cienie. Jest to chyba najbardziej znana paleta Sleeka i zarazem kultowa oraz uniwersalna. Jeśli miałabym wymienić swój must have w makijażu oka, to z pewnością byłaby właśnie ta paleta. Ma genialne kolory odpowiednie dla każdej tęczówki. Pigmentacja jest świetna i jedyny minus, to osypywanie się cieni ale Sleeki tak już mają. Na ustach błyszczyk Bourjois Effet 3D Volume & Shine Elixir w kolorze 04, a na paznokciach Bell Glam Wear 605.

LINKI
__________________________
  • Paleta Sleek Oh So Special TUTAJ klik
  • Błyszczyk Bourjois 3D Volume & Shine Elixir w kolorze 04 TUTAJ klik
  • Podkład The Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Foundation 1 Vanilla TUTAJ klik
  • Puder Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Powder w odcieniu 2 Medium TUTAJ klik
  • Bronzer i rozświetlacz Bourjois TUTAJ klik
  • Róż Sleek TUTAJ klik
  • Tusz do rzęs Maybelline The Colossal TUTAJ klik
  • Kępki rzęs Neicha 303 TUTAJ klik
  • Czerwona sukienka TUTAJ klik. 

KONKURS
__________________________
Mam dla Was zestaw do makijażu Bourjois i aby wziąć udział w rozdaniu musicie:
  • Polubić na Facebooku fanpage Top Drogeria  TUTAJ klik
  • Polubić na Facebooku fanpage mojego bloga TUTAJ klik
  • Zgłosić chęć udziału w komentarzu pod tym postem i zostawić swój adres e-mail
  • Możesz też dołączyć do obserwatorów mojego bloga - nie jest to warunek konieczny ale będzie mi bardzo miło. Ogłoszenie wyników nastąpi w tym poście w dniu 15 września 2014. 

WYNIKI

Przepraszam za opóźnienie w ogłoszeniu wyników - niestety miałam utrudniony dostęp do internetu. Zestaw Bourjois wygrywa Little Black Dress. Gratulacje! 
Już za chwilę będę miała dla Was kolejny konkurs z bardzo fajnymi nagrodami :-)




 fb


 insta


 bl



260 komentarzy on "MAKIJAŻ KROK PO KROKU W STYLU KIM KARDASHIAN PALETKĄ SLEEK OH SO SPECIAL. MAKIJAŻ DO CZERWONEJ SUKIENKI + KONKURS. "
  1. Jestem chętna do udziału w konkursie :) Pozdrawiam! marlena403@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!!!
    elementarz90@gmail.com

    Profile polubione jako Recenzja pisana emocjami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w konkursie, spełniłam wszystkie warunki :)

    A makijaż przepiękny, mam tę paletkę i postaram się odwzorować Twoją propozycję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w rozdaniu ! ;)
    Obserwuje na Facebooku fanpage Top Drogeria - tak, jako Paulina Dominika Nosowska
    Obserwuje na Facebooku fanpage twojego bloga - tak, jako Paulina Dominika Nosowska
    Oczywiście obserwuje Twojego bloga.
    E-mail: nosowskapaulinadominika@gmail.com
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Wygrać takie kosmetyki to po prostu marzenie ! Niby to kosmetyki, ale jednak dla osoby która jest kosmetoholiczką i ma bzika na punkcie robienia makijaży to coś ważnego. Jestem bardzo skuszona bronzerem który wygląda jak tabliczka czekolady. Widziałam go w Rossmanie, w szafie Bonjours ale troszeczkę byłam przerażona ceną. Niestety moje dochody nie pozwalają mi na takie cudo.. ;'( No ale nic, wezmę udział w konkursie. Może mi się uda, a jak nie to się mówi trudno! Makijaż przepiękny, bardzo lubię Kim Kardashian i oglądając jej zdjęcia wzdycham na widok jej makijaży. Są takie perfekcyjne! Twój również perfekcyjnie wyszedł! Uwielbiam połączenie brązu i złota. Buźka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja zgłaszam się na ochotnika, super zestaw, szczególnie zainteresował mnie ten bronzer. Makijaż jest śliczny, mam tę paletkę i jutro spróbuję odwzorować makijaż. Pozdrawiam Karolina Mój mail: karolina.kruszelnicka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwona sukienka i elegancki makijaż - przepięknie Ci w takim klasycznym wydaniu !

    Chętnie wezmę udział w rozdaniu Bourjois :) dacco@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział w konkursie, villuy@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie by było mieć taki zestaw kosmetyków w swojej kosmetyczce, po za ty bardzo podobają mi się twoje porady i pokazanie makijażu krok po kroku :) (anita19914@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam swoją chęć udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział :)

    sandra.1994@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłabym w niebo wzięta gdybym wygrała te cudowne kosmetyki. Byłby to niezwykły prezent na moje urodziny, które obchodzę 16.09. Nigdy nic nie wygrałam, więc przełamałabym złą passę i wkroczyłabym w kolejną dekadę mojego życia z uśmiechem na twarzy.

    mail: elamarek94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Polubiłam :) I biorę udział w konkursie :)
    Mój mail: klaudyna.noga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny makijaz :)
    Uwielbiam kosmetyki Bourjois.
    Biorę udział w konkursie. Oto moj e-mail: fifa@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż jak zawsze przepiękny ;) zastanawiałam się ostatnio nad zakupem właśnie tej paletki i dzięki Tobie chyba się skuszę ;)) chętnie też wezmę udział w konkursie, a oto moj e-mail: p.nocula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    mauestk@gmail.com


    fb oba profile: Anita Stańczak

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny makijaż ! Kolorki cieni kuszą !
    Zgłaszam też chęć udziału w konkursie :) martyska1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie! Mam OSS, ale w połączeniu z moją niezbyt wprawną ręką, makijaże wychodzą dużo mniej efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna sukienka! :) i makijaż również :) zgłaszam się :) nigdy nie miałam nic z Bourjois, świetny zestaw :)... email: iluminatedreams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę wziąć udział w konkursie :). Mój mail to npukszta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłąszam chęć udziału w rozdaniu :) e-mail: agnieszka.goraj1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż piękny :-) Zgłaszam chęć udziału w konkursie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna jesteś i cudna propozycja :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny makijaż :) chyba wyciągnę z dna szuflady tę paletkę i zacznę znów używać :)

    oczywiście zgłaszam się do konkursu :)
    lubię obie strony na FB jako Ewelina T.
    bloga obserwuję jako: sarinacosmetics
    mail: ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie zgłaszam chęć wygrania tych kosmetyków ;) Obserwuje Twojego bloga już od jakiegoś czasu i jestem wręcz zachwycona jego treścią , zdjęciami oraz całokształtem.Pozdrawiam Aśka . asiaa42@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż jak zawsze śliczny. Te kolory bardzo przypadły mi do gustu. A do produktów z Bourjois aż zaczęłam wzdychać. Ta czekoladka...mmmm
    A tu patrzę na końcu postu konkurs :) To jak mogłabym się nie zgłosić.
    Strony na fb polubiłam jako Kasia Monika M. oraz Shion Kashiwazaki.
    adres mail irma1991@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba ktoś czyta mi w myślach, bo niedawno dostałam tę paletkę na urodziny i ciągle jestem na etapie próbowania :) Makijaż jak zwykle cudowny!
    Udział w konkursie oczywiście biorę, nie byłabym sobą :) Mój mail to kinga.zieniuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział w konkursie! :)
    takatamzwykladziewczyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wieeeeeelką chęcią zgłaszam sie do udziału w konkursie ;)
    angelajjna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    fantaghiro@onet.eu
    lubię na fb jako Beata K-G

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział w konkursie :) martita607@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział! :)) claudia_m@onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę wziąć udział w konkursie :)! martynakaczmarska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. NIE WIEM CZXY KOMENTARZ SIĘ DODAL

    myszkakati@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :))
    Wszystko polajkowane i zaobserwowane.
    aneta.milek91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy nie miałam kosmetyków tej marki i chętnie bym przetestowała takie cuda ;) oczywiście biorę udział ;)
    agnieszka.majchrowicz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam chęć udziału w konkuresie :) marilka@o2.pl
    Na fb jako Magda Soszyńska-Dmitruk

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :-) mój adres e-mail to: wozniak.malgorzata8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wierzę! Dario, to naprawdę przepiękny makijaż! Złapałaś moje serce makijażem za pomocą paletki Iconic 3, a teraz ten.. Aż się rozpłynęłam! Akurat mam tę paletkę ze Sleek'a, więc jutro się pobawię, zwłaszcza że mam niebieskie oczy i pasują mi takie kolory :) Dzięki Tobie odkrywam naprawdę ciekawe propozycje makijaży, nie przestawaj Kochana! A też wezmę sobie udział w konkursie, co mi szkodzi :) Gdy zobaczyłam ten bronzer, nabrałam ochotę na czekoladę, uroczo wygląda :) Ciekawe, czy ładnie podkreśliłby mi twarz - może będzie okazja, by to sprawdzić? Bourjois to świetna firma, mam pomadkę i powaliła mnie swoją trwałością, z chęcią przetestowałabym resztę :)

    Dario, proszę częściej dodawaj propozycje makijaży, są świetne i przyznam, że Twoje propozycje zaczynają najbardziej do mnie przemawiać :) Pozdrawiam Cię serdecznie :*
    mój mail: hernameispaula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się dodawać makijaże najczęściej jak się da ale nie ukrywam, że takie posty zajmują najwięcej czasu :)

      Usuń
  39. Zgłaszm się do konkursu aniamadejska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się ;) może w końcu się uda...elvirka85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :-) mój adres e-mail to: wozniak.malgorzata8@gmail.com . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział. :)
    ma-al@wp.pl
    na fb jako: Madeleine Albinowska :)

    Bardzo podoba mi się ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny makijaż ;) Bardzo lubię tę paletkę !

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowity makijaż i zdjęcia!!!!! Jestem pod wrażeniem i chętnie odwzoruję. Uwielbiam Twojego bloga i zaglądam codziennie!!! Ania

    OdpowiedzUsuń
  45. 15 września mam urodziny, więc może to przeznaczenie ;)

    zgłaszam się :)
    obs. jako wkuferku
    lubię FB jako Ewelina M.
    email: musialewelina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. makijaż jak z czerwonego dywanu... Paletka musi byc moja :))))

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się i ja :) ankamisiu@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy przyjmujesz na makijaż na wesele (gościa weselnego)? Chciałabym się zapisać bo pod koniec wrzesnia mam tą ważną imprezkę :0

    OdpowiedzUsuń
  49. mam pytanie co do tego podkładu. Czy wysusza skórę?

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się ;) kinga130@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. Makijaż jest zjawiskowy, zresztą tak jak wszystkie Twoje makijaże! Można się od Ciebie na prawdę bardzo dużo nauczyć, zgłaszam się do konkursu k.pastuszka52@gmail.com, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Makijaż po prostu zjawiskowy, zresztą tak jak wszystkie twoje makijaże:) Można się od Ciebie bardzo dużo nauczyć! zgłaszam się do konkursu k.pastuszka52@gmail.com, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chętnie zagram o zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny makijaż. Ta paletka była moją pierwszą, pamiętam jak jechałam do Londynu koniecznie chciałam ją kupić, aktualnie jest już na wykończeniu i w skutek upadku plastik mi się połamał, ale z pewnością kupię następną oh so special!
    Biorę udział w konkursie :) Mój email: blog.alicebeauty@gmail.com
    Pozdrawiam Alicja S.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  55. Z chęcią wezmę udział w konkursie, bo nagrody są cudne :) Mój mail: glossyyygirl@gmail.com PS. Makijaż jest booooski :)

    OdpowiedzUsuń
  56. "Lajki" poleciały :) Zgłaszam moją kandydaturę: karolinanelao@gmail.com

    A co do makijażu, to jest on przepiękny, zobaczymy jak mi wyjdzie ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. biorę udział :) majaka89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak zwykle przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię oba profile na Fb od dawna ;)
    Obserwuję bloga jako Alieneczka
    E-mail: Alieneczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zglaszam sie do rozdania: agnes9202@gmail.com
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  61. Biorę udział moniag303@tlen.pl-piękny makijaż jak zawsze zresztą!Pozdrawiam:) Obserwuję jako Monika Glanc-Gapińska

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się do udziału w konkursie :) mój email: wisniewskad61@wp.pl
    Profile polubione :) Piękny makijaż, z pewnością wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :) karolincia88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Mkijaż piękny :) biorę udział w rozdaniu :) j.jadzia02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię już od dawna i zgłaszam się do konkursu :) arlenap89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Masz w sobie bardzo dużo wdzięku *-*

    OdpowiedzUsuń
  67. piękny :) chętnie się zgłoszę do udziału w zabawie :)
    e-mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Chętnie wezmę udział w konkursie. To mój e-mail: marta1409@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętnie wezmę udział w konkursie. To mój e-mail: marta1409@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. oooo nie masz hybryd na pazurkach! Co to za kolor dokladnie z tego Bell?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glam Wear 605 :) Niedawno ściągnęłam hybrydy i zamarzył mi się róż w takim odcieniu więc na chwilę wróciłam do zwykłych lakierów. Ale tylko na chwilę, bo po dwóch dniach już mam odprysk...

      Usuń
  71. Niesamowite zdjęcia <3 Jaki masz aparat? Pewnie już milion razy odpowiadałaś jednak ja nie mogę znależć :(

    OdpowiedzUsuń
  72. co na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo naturalnie wyglądają te kępki i powiedz czy Ci się nie odklejają w ciągu dnia? Bo mi rzęsy na pasku zawsze się odczepiają w wewnętrznym i mnie to denerwuje bo nie można juz podkleić... Nie gubisz ich gdzieś po drodze tych kępek???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kępkach ryzyko odklejenia jest wg mnie mniejsze. A nawet jeśli jakaś Ci odskoczy, to nie będzie tego widać. Niestety w przypadku odklejenia się całych rzęs w wewnętrznym czy zewnętrznym kąciku, to już wygląda bardzo źle i faktycznie ciężko jest podkleić. Ostatnio jestem zakochana w tych kępkach!

      Usuń
  74. Bardzo podoba mi się makijaż, muszę spróbować go odwzorować :)
    lubię róże z Bourjois, dlatego z chęcią wypróbuję róż oświetlający, ciekawa jestem jaki wygląda na policzkach.
    Zatem zgłaszam się do udziału w konkursie :)
    kejtiem1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie wezmę udział w konkursie ;)
    pucelik.justyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Prześliczny makijaż!
    Zgłaszam się. :) roksi426@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się ! Bourjois to moja ulubiona marka drogeryjna, choć z ich oferty mam jak na tą chwile tylko podkład puder i tusz to już podbiła moje serce (a fajnie by było jakby moja kolekcja dzięki Tobie mi się powiększyła) ! <3

    magdalena.papis93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się ! Bourjois to moja ulubiona marka drogeryjna, choć z ich oferty mam jak na razie tylko podkład puder i tusz to już podbiła moje serc (fajnie by było gdyby dzięki Tobie moja kolekcja się powiększyła) :) Pozdrawiam :)

    magdalena.papis93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam chęć udziału natalia.sobowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również jestem chętna ;)
    Twój funpage lubię już od dawna, drogeria polubiona,
    adres e-mail: jootandka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Mam pytanie. Co masz na brwiach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tutaj mieszankę Aqua Brow 25 i jasnego cienia do brwi z zestawu Oriflame. Niedługo zrobię post o moich ulubionych produktach do brwi :)

      Usuń
  83. zgłaszam się ;) anetamonika@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Super nagroda, więc oczywiście biorę udział!:)
    maddieannstown@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Biorę udział :)
    balbinka102@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się do konkursu z zestawem Bourjois, pozdrawiam :) mój e-mail to: edmarkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Sliczny makijaz ;) posiadam paletke Oh So Special i potwierdzam fajna, lubie tez Au Naturel ;) na pewno wykorzystam twoj pomysl na make up oczu ;) oczywiscie zglaszam sie do udzialu w rozdaniu, milo byloby w koncu cos dostac ;) nieustannie sledze twojego bloga i fanpage na FB jako Kasjana Kesja Józefczuk :P drogeria rowniez polubiona ;) email: kasjana.jozefczuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj!
    Z wielką ochotę zgłaszam się do konkursu ponieważ widziałam kilka recenzji czekoladowego bronzera i z chęcią sprawdzę jak się sprawuje i czy pachnie czekoladą :)
    Mój e-mail: aedudek@gmail.com

    Zg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy pachnie czekoladą...? Właśnie dla mnie nie za bardzo :)

      Usuń
  89. Ps. Sukienka jest śliczna, kojarzy mi się z wycinanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. zrobione! ;-)
    jussi91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Makijaż jest obłędny, idealnie roztarty.

    Co za słodkości... Chętnie wezmę udział w rozdaniu.
    Fanpage Twój i Top Drogerii lubię jako Ala Sowińska
    Bloga obserwuję jako Alka ..:: Make Up ::..
    ala.sowinska27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Biorę udział w konkursie :)
    Na fb polubione jako Katarzyna Pałek
    e-mail: kasia.palek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się! :)
    laura271@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Fajnie byłoby mieć taki zestaw bo przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam nic z tej firmy w swojej kosmetyczce. Także spróbuje a co mi tam... ;)

    E-mail: mala_czarna1986@onet.eu

    Pozdrawiam. :-*

    P.S Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnie wypróbuję bourjois :)
    Magdalena elosti@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Wszystkie wymogi spełniam jako Ewelina Wnuk :)
    e-mail: ewelina_wnuk17@wp.pl


    Gdy zobaczyłam zestaw pomyślałam, że to jest to co lubię :) Jestem kosmetykoholiczką i z przyjemnością zaopiekuję się tymi wspaniałościami. Sam wygląd kosmetyków zapiera dech w piersi. Idealnie komponowałyby się z wystrojem mojej toaletki :) Wygląd kosmetyków jest obłędny, aż chciałoby się spróbować, czy rzeczywiście mają coś wspólnego z czekoladą, którą tak uwielbiam :) Wierzę, że ten zestaw na pewno nie zawiódłby mnie i z czystym sumieniem mogłabym go polecić moim czytelniczkom :)

    Makijaż obłędny, jesteś naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Wymogi wypełnione jako katarzyna rusek
    oleander233@wp.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Hmm w totolotka nigdy nie wygrałam więc może tu się uda;) wszystkie warunki spełnione!!
    Daria zostanę przez Ciebie bankrutką, czytam ogladam śledzę Cię już od kliku miesięcy a dziękii temu mam juz w swojej kometyczce kilka perełek o których istnieniu nie miałam pojęcia. W sobote szykuje mi się wesele siostry więc już od tygodnia cwicze codziennie jeden z Twoich makijaży może do soboty sie ogarne i wybiore któryś bo wybór jest bardzo trudny wszystkie są piękne!!! bez podlizywania i słodzenia, Czytelniczki Każda jest z nas piękna! tylko musimy o siebie zadbać i wydobyć z siebie piękno co doskonałym na to przykladem jest nasza DARIA.
    sztangret-paulina@o2.p

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękna ra czerwona sukienka:-).
    Chętnie wezmę udział w konkursie:-).
    Profile lubię jako Katarzyna M, a bloga jako Kasia M, mail: donn298@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem chętna do udziału w konkursie :)
    vip188@interia.pl
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  101. Przepiękny makijaż - niedługo z niego skorzystam ;) bronzer czekoladowy wygląda smakowicie, mam na niego wielką ochotę, dlatego wyrażam chęć udziału w konkursie :)
    Fb jako Kasia Grzesiuk
    kasiagrzesiuk87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. O ja też biorę udział, nagroda wspaniała. Mój email: katjad126@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Wyglądasz niesamowicie! *...* Jakiego kleju do tych kępek używasz? Pozdrawiam K.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Używam kleju Duo - jest najlepszy i tylko jemu ufam. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł i nic mi się nie odkleiło np. w trakcie imprezy. Poza tym nie niszczy rzęs, bo jest silikonowy i ściąga się go jak gumę do żucia.

      Usuń
  104. Makijaż boski! :) właśnie dzisiaj z tą paletką próbowałam coś wyczarować na moich oczach, lecz za bardzo mi to nie poszło, a dzięki zmalowanej trafiłam na twój blog a tu proszę przepiękny makijaż wykonany właśnie paletką Oh so Special :)) dzięki Tobie teraz będę wiedziała jak połączyć ze sobą kolory aby wyszło takie cudeńko ! Jeszcze raz dzięki! <3 oczywiście teraz będę zaglądać tu częściej:) Zainspirowałaś mnie :) ;** zostawiam maila : lzyyy16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki w takim razie. Makijaż jest bardzo prosty, dasz radę :)

      Usuń
  105. makijaż piękny! nawet delikatny a zarazem efektowny :)

    + jak zawsze chętna na rozdanie i spróbowanie po raz kolejny :D !
    marta.s17@vp.pl :)

    powodzenia innym życzę ;) !!

    +++ obserwuję blogspota, oraz lubię dwie stronki (wyżej wymienione) na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam się
    kikkik@op.pl
    makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :) bardzo chętnie zgarnę taką wygraną, wymarzony zestaw kosmetyków :)
    aleksandra.siedlecka.85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam chęć udziału w rozdaniu :) e-mail: snajperka84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. makijaz swietny ! :)

    Zgłaszam chęć ;) kolorowy-sweter@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Warunki spełnione :)
    Oba fanpage polubione..
    Codziennie z niecierpliwością oczekuję nowych wpisów. :)
    Dowiedziałam się naprawdę ciekawych rzeczy, nie ukrywam, że dużo się nauczyłam korzystając z Twoich porad dotyczących makijażu.

    E-mail : kaina93@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Biorę udział! bo kosmetyki są cudowne :)
    cecylia6@op.pl :)
    Na fb: Cecylia Owczarek

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :) Polubiłam profile na FB jako Ula Szczepaniuk.
    Obserwuję Cię na blogroll jako Lady in Red
    urszulaszczepaniuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Przepiękny makijaż i sukienka, bardzo spodobało mi się to nierówne wykończenie na dekolcie no i jak się okazuje na dole też jest takie :)

    Do rozdania oczywiście zgłaszam się z przyjemnością :)
    Blog obserwuję jako nika88, a mój email to one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna szukałam takiej sukienki właśnie :)

      Usuń
    2. A jak z jakością, materiał jest względnie dobry, gruby, czy raczej cienki? Powiem Ci że zastanawiam się nad jej zamówieniem, tak mi się spodobała. :)

      Usuń
  114. Piękny makijaż :) Na pewno spróbuję go odtworzyć!

    Z przyjemnością wezmę udział w konkursie. Oba profile na Facebooku lubię jako Agnieszka B., bloga obserwuję jako Zielone Serduszko. Mój mail to zielone.serduszko@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  115. zgłaszam się :)
    asior_83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Biorę udział w konkursie :)
    olli21@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  117. Biorę udział w konkursie :)
    e-mail: white92rose@gmail.com

    FB polubione jako: Daria Doberstajn

    :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękny makijaż. Lakier Bell też mi się podoba, cudowny odcień.
    Biorę udział w rozdaniu.
    Lubię na FB jako Anita B.
    Mail : anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. biorę udział :) bardzo fajne nagrody ;)
    obserwuje tutaj i na Facebooku jako Marta Pietrzykowska, mój adres email: martuniaaa16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Paletka to chyba jedyny hit sleeka którego nie mam, kusi, ale mam tych sleeków już tyle, że rozsądek ciągle mi jej odmawia. Makijaż świetny, uniwersalny.


    Chętnie wezmę udział w konkursie, obserwuję już od dawna oba profile.
    t_s1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Mam tę paletkę ze Sleeka i skorzystam z Twojej propozycji :))

    Z ogromną chęcią biorę udział ;)
    e-mail: czako1120@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Makijaż jest przepiękny, mam tę paletkę, muszę spróbować się tak pomalować :).
    Zgłaszam się do konkursu, jestem na diecie i o czekoladzie mogę zapomnieć, ale fajnie byłoby mieć bronzer przypominający ukochaną czekoladkę :D
    alexandrusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. biore udzial !
    nigdy nic nie wygralam i pewnie nie wygram ale warto sprobowac ! :)
    sledze Twojego bloga od 2 miesiecy i codziennie zagladam czy nie ma nowych postow . duzo sie od Ciebie nauczylam i mysle ze jeszcze dlugo dlugo bede tu zagladac :)
    co do makijazu to super ! mam nadzieje ze dzieki Tobie , za niedlugo bede mogla zrobic sobie podobny :)
    e-mail ; roksana724@vp.pl
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Cudny makijaż. Cieszę się, że Sleek nie odszedł jeszcze w zapomnienie. Zgłaszam się. Warunki spełnione.
    mail: jmm.gil92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Biorę udział w konkursie :) dopiero zaczynam przygodę z makijażem i zaczynam kompletować zestawy kosmetyków, a ten blog jest nieoceniony jako przewodnik po kosmetycznym świecie <3
    tyjestescalaagula@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Makijaż trafiony idealnie w mój typ, świetny - jak zresztą każdy w Twoim wykonaniu! ;) oglądając makijaże na Twoim blogu, odnoszę wrażenie, że nawet z 'byle jakich' cieni potrafilabys wyczarować coś pięknego ;>

    Nie ma co się tu rozwodzić kto ma wygrać i dlaczego - wygra po prostu osoba, która ma szczęście po swojej stronie. ;)
    Zgłaszam się ;)
    w.lesniewska1310@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękny makijaż, wspaniale podkreśla kolor Twojej tęczówki :D Chociaż ładnemu we wszystkim ładnie :P I zgadzam się paletka Oh so special jest niezwykle uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się do konkursu :)
    mój mail: nikki_32@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Sliczny make up a jakie ladne masz pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ta paletka od dawna mnie kusi, piękny makijaż nią zrobiłaś :)

    Zgłosiłam się do konkursu, obserwuję od dawna jako: Iwona K
    ivi.kalinowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. z chęcią i ja się zgłoszę :)

    kasiabasia1900@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Zglaszam sie do konkursu: )
    sarahbedroom@gmail.com

    Piekny makijaz!: )

    OdpowiedzUsuń
  133. Witam,
    chcę wziąć udział w konkursie. ulunia101@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)
    aleksandra.kosm@gmail.com
    P.S. Bardzo ciekawe wpisy na blogu i idealne wykorzystanie kosmetyków do makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)
    aleksandra.kosm@gmail.com
    P.S. Bardzo ciekawe wpisy na blogu i idealne wykorzystanie kosmetyków do makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  136. Szkoda, że trzeba mieć facebooka, żeby brać udział w konkursie. Tak czy inaczej makijaż jest boski i choć ostatnio zrobiłam sobie ban na zakupy cieni do powiek to chyba przez Ciebie kupię tą paletkę, jest taka piękna... :) A jak jest z jakością tych cieni? Mam cienie z Inglota i Sephory (duża, świąteczna paletka), czy mogłabyś pokrótce napisać mi czy są podobne/ gorsze/ lepsze?

    OdpowiedzUsuń
  137. Pięknie... Jakiej farby używasz bo masz piekny kolor wlosow.

    OdpowiedzUsuń
  138. Hej,
    zgłaszam swój udział w konkursie:)
    Oba FB obserwuję, mój mail to: mejwee@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  139. Biorę udział w rozdaniu tego cudownego zestawu gaba.accurst@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Piekny makijaz!
    Chetnie wezme udzial w konkursie.
    Moj mail: mikolajczak.martyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Witaj,
    Juz zabieram się za odtworzenie tego makijażu, jest świetny! i przyda się na różne okazje :)

    Zgłaszam się do konkursu, polubilam strony jako: Ewelina K...
    Moj email to : eeeewelinaeee@wp.pl
    Mam nadzieje że się uda cos wygrać pierwszy raz :) dziękujemy Ci za to że dzięki Tobie mozemy poszerzać swoja kolekcje kosmetyków :*
    słyszalam o tym bronzerze już dużo, fajnie byłoby go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Wyrażam chęć udziału w konkursie, bardzo fajny zestaw. Kosmetyków z tej firmy nie mam wiec warto bylo by wypróbować: ) co do samego makijażu to prześliczny :) pozdrawiam i mój mail eeeweee91@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  144. Hej,
    Chcę brać udział w konkursie :) Pozdrawiam agnieszka.bartnicka86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się do udziału w konkursie i pozdrawiam :)
    Mój e-mail to: kpatej@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Przepiękny makijaż! Uwielbiam Twój blog!! :*
    Nie mam kosmetyków tej marki, więc chętnie zostanę ich szczęśliwą posiadaczką :)
    Zgłaszam chęć uczestniczenia w konkursie, wszystkie warunki spełniłam.
    Mój e-mail: natalia.gabrys93@gmail.com

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  147. zgłaszam się i ja :)
    aga.rapala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Przepiękny makijaż! Ta paletka kusi mnie już od dłuższego czasu :) Zastanawiam się tylko czy kupić Oh So Special czy Au Naturel. Która Twoim zdaniem jest lepsza? :)
    Wszystkie warunki spełnione, chcę wziąć udział w konkursie :)
    soniya2500@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Uda się nie uda,eee pewnie się nie uda a może uda :P
    Z miłą chęcią zaopiekuję się tymi kosmetykami:)
    Warunki wszystkie spełniłam. Mój e-mail: magdalena-kowalkiewicz@wp.pl
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  150. Makijaż jest prześliczny, szukałam jakieś inspiracji na sobotnie wesele i właśnie znalazłam:)
    Zgłaszam się również do konkursu, milenaratkowska@o2.pl
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  151. Chętnie wezmę udział w konkursie. Mój e-mail: marla6a@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Chciałabym wziąć udział w konkursie :) warunki spełnione :)
    l.uderkiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Super makijaż! Bardzo takie lubię :)
    Do konkursu się oczywiście zgłaszam, mój mail: crazycosmeticsworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Przecudowny, delikatny i uwodzicielski makijaż.
    Niebawem mam większą rodzinną uroczystość, na którą zakładam czerwoną sukienkę.
    Moje obawy co do makijaży oka zostały w zupełności rozwiane.

    Z miłą chęcią wezmę udział w konkursie ;)
    Mój e-mail kociamber123@onet.pl

    Gorąco pozdrawiam, ponieważ pogoda nas nie rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  155. Chcę wziąć udział w rozdaniu :) przepiękny makijaż idealny na wiele okazji :) a zestaw to same perełki, cudownie byłoby je wygrać :)
    mój e-mail: sylwiaskura@poczta.onet.pl
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  156. Zgłaszam się do udziału w konkursie :)
    Mój mail: sandra_1990@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  157. Witam, zgłaszam się do konkursu! Pozdrawiam. A e-mail: katerine20@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Witaj! Makijaż piękny jak zawsze...,ale ja, jak za każdym razem wchodzę na Twojego bloga zachwycam się Twoimi włosami..są po prostu obłędne, nie mogę się napatrzeć..niestety mnie natura w tej kwestii biednie wyposażyła ;-) nawet nie próbuję zapuszczać dłuższych niż do ramion,bo są za cienkie :-( Chętnie wezmę udział w konkursie, miło by było zostać posiadaczką tych kosmetyków, zwłaszcza paletka Oh So Special mnie urzekła i od dawna jest na mojej liście :-) Może tym razem się uda! Mój e-mail carla29@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. W sumie to czemu nie? Zgłaszam się do konkursu ! :)
    kemiska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. ale pięknie :]

    OdpowiedzUsuń
  161. Jakiej używasz farby i czy prostujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  162. A może mi się uda :) Kto nie ryzykuje, ten... się Bourjois nie pomaluje :D

    izabela_chmura@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. Biorę udział. Lubię i obserwuję jako: Anna Frąckowiak, mail: apetytnastyl.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Biorę udział :) .. mimo tego że nigdy nic nie wygrałam w takich konkursach...ale się nie poddaję :)
    Agnieszka W, mail: prinagus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Biorę udział i lubię jako Goodtotry
    goodtotry.ann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Makijaż super. Miałam podobny tydzień temu na weselu koleżanki. Czerwona sukienka też była. Rewelacja :).
    sylwia_zawadzka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Wszystkie warunki spełniłam i dołączam się do konkursu :)
    theoluchaaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Ja też chcę!!! biorę udział :-)
    kosmetykizmojejpolki@gmail.com
    Lubię jako Agnieszka M.

    OdpowiedzUsuń
  169. Bardzo chętnie wezmę udział w tym konkursie :) kasia.kazibut@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Czekoladka do schrupania. Idealny zestaw na zbliżająca się jesień.
    Genialnie wygląda oraz świetnie można podkreślić letnia opaleniznę ktorą przy obecnej aurze powoli zanika ,niestety:(. Jedyna pomoc to zdobyc taki zestaw, jeśli dasz mi taką możliwość to przygarnę z miła chęcią;). I będzie to powód do świętowania.

    marlenamasloch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)

    adres e-mail: sylwia2610@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)

    adres e-mail: sylwia2610@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Zgłaszam chęć udziału. :) Over.
    marta_muse7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  174. Jestem bardzo chętna by wziąć udział w cudownym konkursie z super produktami :)) sonja.szczepaniak@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. WALCZĘ O TE CUDEŃKA :)
    WIZAZ.SZPROTAWA@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature