Top Social

KOSMETYKI MAKEUP REVOLUTION LONDON: ICONIC 3, SALVATION PALETTE, ULTRA BLUSH PALETTE, ULTRA COVER AND CONCEAL PALETTE, VIVID BAKED HIGHLIGHTER, FOCUS & FIX EYEBROW SHAPING KIT, PRESSED POWDER, ULTRA BRONZE, SALVATION VELVET LACQUER + RABAT DLA WAS.

Marka Makeup Revolution całkowicie opanowała blogosferę i Youtube. Przyznam szczerze, że początkowo byłam dosyć sceptycznie nastawiona do tego typu tanich produktów do makijażu. Pomyślałam sobie, że to kolejna firma, która chce aspirować do tworzenia zamienników droższych produktów, a i tak nic z tego nie będzie. Po przetestowaniu kilku kosmetyków spotkało mnie pozytywne zaskoczenie. Mogę śmiało stwierdzić, że są to naprawdę godne uwagi produkty do makijażu na każdą kieszeń. Ich jakość jest świetna, opakowania przykuwają uwagę, a podobieństwo do oryginałów (choćby Naked 3) jest bardzo duże! Dziś przygotowałam dla Was mały przegląd produktów, które posiadam. Poza tym na końcu posta znajdziecie też rabat, który możecie wykorzystać do końca września. 






SALVATION PALETTE "Welcome to the Pleasuredome"
______________________
Paleta od razu wpadła mi w oko z uwagi na piękny turkusik i kobalt. Poza tym brązy w tej palecie są cudowne i mamy tu zarówno maty, jak i kolory mocno błyszczące, z drobinkami. Paletka przyda się nam w makijażu dziennym i wieczorowym. Już wyobraziłam sobie swój makijaż z podkreśloną brązami górną powieką, a na dolnej turkusowy akcent. Pigmentacja tej palety to istne szaleństwo. Cienie są jakby mokre w swojej konsystencji i na powiece wyglądają jak błyszcząca folia. Za taką cenę aż żal jej nie kupić. Paleta do kupienia TUTAJ klik.  

O palecie Iconic 3 pisałam już TUTAJ klik. 




PALETA RÓŻY ULTRA BLUSH PALETTE, "Hot Spice"
______________________
Ta paleta to jedno wielkie WOW. Mamy tu naprawdę wspaniałe kolory i każdy w naturalny sposób podkreśla policzki, bez żadnych brzydkich tonów. Róże możemy też ze sobą mieszać, aby uzyskać pożądany kolor. W palecie znajdziemy też dwa błyszczące odcienie, które mogą posłużyć nam jako rozświetlacze. Używam tej palety także w makijażu oka i przy mojej jasnej tęczówce takie odcienie konkretnie podbijają kolor. Pigmentacja jest bardzo mocna, więc najlepiej przy aplikacji posłużyć się pędzlem duo fiber. Taki pędzelek wszystko ułatwia, spróbujcie. Kolory są trochę mniej neonowe, niż na zdjęciu. Paletka do kupienia TUTAJ klik. 


PALETA KOREKTORÓW ULTRA COVER AND CONCEAL PALETTE, "Light"
______________________
A tutaj coś dla miłośniczek porządnego krycia w stylu kamuflażu. Ta paleta zawiera 8 kolorów, które można ze sobą dowolnie mieszać. Wszystkie odcienie mają jasne kolory i wpadają w żółć. Produkt jest bardzo kremowy, lekko tłustawy i świetnie rozkłada się na skórze. Pigmentacja jest bardzo przyzwoita i korektory zakryją niedoskonałości tak, jak Camuflage Cream z Catrice. Co ważne, nadają się też pod oczy, bo nie zastygają na suchą skorupkę. Można też używać tych korektorów jako baza pod cienie - sprawdzą się wyśmienicie. Paleta do kupienia TUTAJ klik. 



BRONZER ULTRA BRONZE I PUDER TRANSPARENTNY PRESSED POWDER
______________________
Satynowy bronzer w chłodnej tonacji, który ma bardzo jedwabistą konsystencję. Będzie idealny dla osób o jasnej i średniej karnacji, bo nie jest jakoś specjalnie mocno napigmentowany. Ma w składzie parafinę, więc jeśli coś takiego Was zapycha - odradzam. Co do pudru prasowanego, to jest to produkt transparentny, którym można zmatowić twarz i wykończyć makijaż. W składzie również parafina. Ma bardzo ciekawe opakowanie z gąbeczką i lusterkiem. Bronzer do kupienia TUTAJ klik, a puder TUTAJ klik. 



ROZŚWIETLACZE VIVID BAKED HIGHLIGHTER, kolor Peach Lights i Golden Lights
______________________
Kolejne produkty, które zrobiły na mnie piorunujące wrażenie. Świetnie napigmentowane rozświetlacze w cudownych kolorach. Peach Lights to połączenie różu i brzoskwini. Na policzku wygląda jak cudowna, pastelowa poświata. Kolor złoty czyli Golden Lights to rozświetlacz, który wygląda nawet lepiej niż Mary Lou. Jest bardziej dyskretny. Tylko opakowania nie są najwyższych lotów ale za taką cenę - warto. Rozświlacz Peach Lights kupicie TUTAJ klik, a Golden Lights TUTAJ klik. 



CIENIE DO BRWI FOCUS & FIX, kolor Light Medium
______________________
W zestawie znajdziemy 3 cienie i transparentny wosk. Dołączona została też pęseta i skośny pędzelek. O dziwo akcesoria są bardzo dobrej jakości i pędzelka będę na pewno używać. Kolory są zdecydowanie chłodne i jasne, co pozwoli na łagodne podkreślenie brwi. Zestaw będzie świetny dla blondynek i jasnych brunetek. Jestem z niego niesamowicie zadowolona. Do kupienia TUTAJ klik. 



MATOWE POMADKI W PŁYNIE SALVATION VELVET LACQUER
______________________
Niesamowicie napigmentowane pomadki w płynie w mocnych, nasyconych kolorach. Na zdjęciu jako pierwszy widzicie kolor o nazwie "Keep Flying For You" który jest neonową pomarańczą ale wklepany delikatnie w usta daje piękny, morelowy odcień. Kolejna pomadka to czerwień "Keep Trying For You". Soczysta, nasycona i bardzo sexy pomadka, która po zaschnięciu wygląda niezwykle elegancko. Ostatni kolor to róż  "Keep Crying For You", który przypomina mi trochę odcień z Bourjois. Pomadki są bardzo trwałe i mają ciekawe wykończenie. Nie wysuszają mi ust. Przy delikatnym wklepaniu dają efekt przygryzionych warg. Pomadki dostępne TUTAJ klik. 


RABAT -10%
_________________

W sklepie puderek.com.pl przy zamówieniu wpiszcie kod KOSMETYCZNAHEDONISTKA, który uprawnia do 10% rabatu na wszystkie produkty Makeup Revolution i BH Cosmetics. Rabat ważny do końca września. 

I jak się Wam podoba moja kolekcja produktów Makeup Revolution? Wpadło Wam coś w oko?


A poniżej bardziej przejrzysty Social Media Box (taka tam robocza nazwa) - mam nadzieję, że śledzicie już mojego bloga  na tych trzech platformach! Na Facebooku informuję zawsze o nowych postach, a na Instagramie dzieje się jeszcze więcej. Wystarczy kliknąć w odpowiednią nazwę i zostaniecie przeniesieni w konkretne miejsce. 

 facebook


 insta



64 komentarze on "KOSMETYKI MAKEUP REVOLUTION LONDON: ICONIC 3, SALVATION PALETTE, ULTRA BLUSH PALETTE, ULTRA COVER AND CONCEAL PALETTE, VIVID BAKED HIGHLIGHTER, FOCUS & FIX EYEBROW SHAPING KIT, PRESSED POWDER, ULTRA BRONZE, SALVATION VELVET LACQUER + RABAT DLA WAS."
  1. Przyznam, że jest co podziwiać ;D Niesamowity wybór.. ja póki co wstrzymuje się od zakupu, choć byłam już bliska.. Póki co jeszcze tkwię w odczuciach jakie również Ty miałaś na początku... może z czasem dojrzeję do zakupu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozświetlaczem i zestawem do brwi jestem bardzo zainteresowana, dzięki za kod rabatowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zamówiłam paletkę Iconic 3 i jestem strasznie ciekawa trwałości i pigmentacji cieni :) Twój wpis sprawił, że mam ochotę już na kolejne produkty tej firmy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iconic 3 jest świetna, naprawdę bardzo dobry zakup :)

      Usuń
    2. Ja tez skusilam sie do zakupu iconic 3 i jestem bardzo zadowolona. Nie moge sie oderwac odkad ja kupilam ;)
      Sliczne kolory, trwale, dobrze napigmentowane ;D cuudo

      Usuń
  4. To jest naprawdę świetna marka! Mam ten różowy błyszczyk, robiłam recenzję na blogu- kolor piękny!! Też wszystkim polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego jaśniejszego cienie z paletki do brwi używam na powiekę i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kręcę się wokół ich produktów, ale jeszcze potrzebuję chyba trochę czasu :D nie chcę kupować wszystkiego na dziko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że Welcome to my Pleasuredome zajmie miesjce w mojej kosmetyczce, zaraz obok Iconic 3:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, na pewno skorzystam z rabatu :) mam zamiar zamówić paletę róży i kamuflaży, cienie do brwi, brązer, puder do twarzy, rozświetlacz i którąś z matowych pomadek :) narobiłaś mi ochoty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają rozświetlacze z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za Rabat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boże, te pomadki są nieziemskie. Czytałam juz opinie na zagranicznych blogach że są bardzo podobne do Burjois Velvet na które mnie nie stać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie do końca są identyczne ale z pewnością bardziej opłaca się kupić te z MUR :)

      Usuń
  12. Mam chęć na obie paletki i korektory, a i róże są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj te rozświetlacze i matowe pomadki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta z różami musi być moja! Same moje kolory! Dzięki za rabacik coś tam zawsze mniej będzie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro cała blogosfera tak się zachwyca, nie miałam wyjścia. Też zamówiłam ;-) Właśnie czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować bo za taką cenę jakoś jest super :)

      Usuń
  16. Róże i pomadki są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam na razie 3 szmineczki od MUR i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze dorwać te szminki zwykłe :)

      Usuń
  18. Ooo, pomadki jakie ładne! Ja niedawno stałam się radosną i jeszcze bardziej szaloną posiadaczką paletki Matte Brights (czy jak ona się dokładnie nazywa) i muszę przyznać, że jest dobrze! Mam też już ich dwie pomadki (zwykłe, w sztyfcie) i też spisują się zadziwiająco dobrze jak na kosmetyk za całe 5 zł ;)) Może jeszcze się na coś skuszę... i zakopię się w kosmetykach po brodę... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Ja jestem zakopana po grzywkę i radośnie bulgoczę :)

      Usuń
  19. Oj, coś czuję, że skorzystam z promocji, bo ta paleta 'przyjemności' wpadła mi w oko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Róże wyglądają przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ileż wspaniałości!
    Najbardziej ciekawią mnie róże i rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. POMADKI!!! *-* Nie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wreszcie ktoś napisał o ich korektorach bo na to już trochę czekałam :3 Chwała Ci za to! :* Chciałaby mieć wszystko ale... powoli powoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy produkt i przede wszystkim kolory są "normalne". Tzn. w takich paletkach zwykle można używać 3 odcieni, a reszta to jakieś ciemne lub pomarańczowe kolory. Tutaj tak na dobrą sprawę wszystkich można użyć, bo kolorystyka jest jasna i żółta.

      Usuń
  24. Zestaw do brwi wygląda bardzo przyzwoicie, oj chyba rabacik się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zła kobieto teraz muszę kupić te paletki... wiecznie to samo... a wewnętrzny głos mi mówił... nie wchodź na tego bloga, nie wchodź mówię !!! A ja weszłam. .. znowu :D nie możesz częściej o bublach pisać? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha. Nic nie poradzę, że nie trafiam na buble. Serio, dawno mi się nie trafił jakiś makijażowy niewypał. Może dlatego, że kupuję tylko polecane produkty.

      Usuń
  26. ta paleta róży jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki pedzel duo fiber do rozu polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest pędzel Zoeva 125 Stippling. Niby do podkładu ale ja używam go do różu, szczególnie takiego mocno napigmentowanego. Super naturalny efekt uzyskasz.

      Usuń
  28. Będfąc na urlopie na Majorce kosmetyki te były do kupienia w perfumerio-drogeriach.. ale półki były mega ogołocone :D i 3/4 była pusta :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko zobaczyłam kolory w palecie od razu się zaśliniłam do turkusu i kobaltu - choć wiem, że były by to kolory praktycznie przeze mnie nie używane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie jest na czym zawiesić oko - mi póki co musi wystarczyć to co mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! :) zawiesiłam oko na wszystich cielistych kolorach i chyba sama skuszę się na jakieś produkty.

    A czy obserwuję bloga? Oczywiście! I tutaj i na FB i na Insta. Uwielbiam Twoje zdjęcia, porady i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh oh, niestety narobiłaś mi ochoty na wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj ta firma to faktycznie rewolucja.... świetne kosmetyki w relatywnie dobrej cenie

    OdpowiedzUsuń
  34. Będę zamawiać Iconic 2 xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Piszę pierwszy raz komentarz na Twoim blogu ale czytam już od dawna. Robisz piękne zdjęcia, makijaże i każdy post jest bardzo ciekawy. Na takie blogi aż chce się wchodzić i jestem tu codziennie z nadzieją że coś nowego się pojawiło :)))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam chrapkę na jakąś paletę cieni tej marki, ale widzę że i paleta róży prezentuje się super... :) Moja kosmetyczna wishlista wydłuża się z każdym dniem :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ogromną ochotę na paletkę cieni i brązerów, wygladają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne są te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi wpadła w oko paleta róży i korektorów <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Prosze Cie, zrob makijaz z uzyciem palety 'welcome to the pleasuredome'. Jest swietna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będę robiła makijaż użyciem tej paletki i w ogóle produktów Makeup Revolution także będzie można zobaczyć jak to wygląda na twarzy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  41. Mi jakoś ten zestaw do brwi nie przypasił. Ten najciemniejszy cień jakoś tylko w opakowaniu wygląda na chłodny...

    OdpowiedzUsuń
  42. A te cienie są porównywalne jakościowo do sleeka? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zamowilam sobie kilka kosmetykow tej firmy ;) mam nadzieje ze sie spawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. z Makeup Revolution mam ten złoty rozświetlacz i paletke essential mattes, ale jeszcze jej dobrze nie wypróbowałam. Bardzo fajna firma, produkty zadowalające mnie jakością w niskich cenach:) Muszę sprawić sobie te wypiekane róże i bronzer.
    Miałaś styczność może z "bratem" makeup revolution - MUA? zdarzają się buble, ale niektóre produkty są świetne, a tanie jak barszcz :D Np pomadka w odcieniu 1 czy paletka cieni undressed - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli chodzi o makup revolution możesz poszukać na www.topdrogeria.pl mają tam podobno teraz jakąś promocję więc warto sprawdzić

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature