Top Social

JAK NABŁYSZCZYĆ I WYGŁADZIĆ WŁOSY? GŁADKIE I LŚNIĄCE WŁOSY BEZ PROSTOWNICY - ULUBIONE PRODUKTY.

Gładkie włosy bez używania prostownicy czy modelowania na okrągłej szczotce? To możliwe. Dziś pokażę Wam swoje ulubione produkty, które dają niesamowity efekt wygładzenia i nabłyszczenia. Dodam tylko, że moje włosy po dekoloryzacji czyli usunięciu czarnej farby (KLIK TUTAJ) nie są już tak gładkie i lśniące, więc potrzebują wspomagania. Metodą prób i błędów odnalazłam cztery produkty, które sprawdzają się u mnie genialnie. Jeśli chcecie dowiedzieć się o nich więcej, to zapraszam do dalszego czytania. 





ALTERNA SILK SLEEK BRILLANCE CREAM
___________________
To najnowszy produkt w mojej nabłyszczającej i wygładzającej kolekcji. Muszę przyznać, że już przy pierwszym użyciu niesamowicie przypadł mi do gustu. Jest to kosmetyk w formie kremowej, który rozprowadzamy na umytych, lekko osuszonych ręcznikiem włosach, a następnie suszymy jak zwykle. Dla wzmocnienia efektu możemy nanieść jeszcze odrobinę na suche włosy. Jest to jak dotąd najbardziej nabłyszczający produkt do włosów jaki kiedykolwiek miałam. Moje włosy po każdej aplikacji są gładkie, lśniące i co także istotne - przepięknie pachną! To mój must have i używam go dosyć oszczędnie, tylko na większe okazje. Nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Możecie go zakupić stacjonarnie w perfumeriach Douglas lub online TUTAJ klik. 


MARION MLECZKO PROSTUJĄCE WŁOSY
___________________
Jest to już moje 4 opakowanie tego produktu i z przyjemnością do niego wracam. Nie kosztuje dużo, a naprawdę świetnie wygładza. Stosuję go na jeszcze mokre, lekko osuszone ręcznikiem włosy. Ponawiam aplikację zaraz po ich wysuszeniu suszarką. Produkt ma za zadanie chronić włosy przed destrukcyjnym działaniem ciepła suszarki czy prostownicy. Wracam do tego produktu, ponieważ sprawia, że moje włosy się nie puszą i są gładkie na bardzo długo. Jeśli dodatkowo jeszcze wymodeluję je na szczotce, to połysk i gładkość mam do następnego mycia. Ważne jest, aby używać tego produktu w bardzo małych ilościach (dosłownie wielkość zielonego groszku), ponieważ można obciążyć włosy. Do kupienia w drogeriach Natura. 


MARION SERUM CHRONIĄCE WŁOSY PRZED DZIAŁANIEM WYSOKIEJ TEMPERATURY
___________________
Jest to produkt przeznaczony do termoochrony, natomiast jego działanie wygładzające i nabłyszczające jest niedocenione! Serum ma postać olejku i wystarczy malutka kropla, aby uzyskać zadowalający efekt. Produkt stosuję również na mokrych włosach, ale też po wysuszeniu, na same końcówki. Bardzo mocno wygładza i nawilża moje końcówki, co ostatnio było dosyć trudne do osiągnięcia. Serum zapewnia też efekt miękkości włosów i zapobiega puszeniu. Ten produkt znalazłam w czerwcowym ShinyBoxie, o którym pisałam TUTAJ klik.  Myślę,  że zakupicie go w drogeriach Natura, podobnie jak mleczko, o którym pisałam wcześniej. 


L'BIOTICA BIOVAX A+E SERUM WZMACNIAJĄCE
___________________
Zużyłam już bardzo dużo buteleczek tego produktu i jestem jego wierną fanką. Noszę go w torebce i kiedy czuję, że moje włosy potrzebują wygładzenia, to aplikuję kropelkę na końcówki. Jest to serum wzmacniające w formie olejku, który zawiera witaminę A i E. Wspaniale pachnie i zapach ten utrzymuje się na włosach niesamowicie długo. Serum również nakładam na mokre włosy ale nałożone na sucho też spełnia swoje zadanie - wygładza, nabłyszcza i zapobiega puszeniu. Produkt kupuję zawsze w aptece, podobnie jak odżywki Biovax. 


PODSUMOWUJĄC
___________________
Pamiętajcie, że tego typu kosmetyków należy używać z głową. Mam na myśli aplikację niewielkich ilości na włosy. Jeśli będziecie nakładać zbyt dużo produktu, to włosy staną się obciążone, "tłuste" i w rezultacie będą wyglądać nieświeżo. 

To już wszystkie moje ulubione produkty do wygładzania i nabłyszczania włosów. Jestem ciekawa Waszych ulubieńców w tej kategorii. Dajcie koniecznie znać w komentarzach! 

Jeśli nurtują Was jakieś pytania odnośnie moich włosów i ich pielęgnacji, to być może odpowiedź znajdziecie TUTAJ klik.  Tam też znajdziecie sposoby na loki bez użycia ciepła!


OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z  NAJNOWSZYMI WPISAMI!
________________________________________________________


47 komentarzy on "JAK NABŁYSZCZYĆ I WYGŁADZIĆ WŁOSY? GŁADKIE I LŚNIĄCE WŁOSY BEZ PROSTOWNICY - ULUBIONE PRODUKTY. "
  1. ja polecam loreal mysthic oil jeszcze nie zdarzylo mi sie aby przeciążył mi wlosy ale wygładza przepięknie no i zapach jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się skończył i faktycznie był świetny! Miałam go chyba z rok czasu taki był wydajny. Planuję go kupić ponownie i oby nie zmienili nic w składzie.

      Usuń
    2. Domnie właśnie już leci ten olejek, mam nadzieję, że też będę zadowolona:-)

      Usuń
    3. Są różne opinie ale mam nadzieję, że sprawdzi się u Ciebie dobrze :)

      Usuń
  2. a za to moje rozjaśnione i podatne na skręt włosy po biovaxie są falowane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego produktu Alterna. Swoja drogą nazwa podobna do Alterra :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odbiję od tematu trochę... U Ciebie zawsze piękna biżu. Skąd jest ten taki trójkątny wisiorek czy to zawieszka złota? ? ? Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  5. biovax juz jest też w d. natura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie wiedziałam tego :) Dzięki!

      Usuń
    2. no ja w sumie odkryłam to przez przypadek...... uwazam, ze to dobrze bo do apteki nie zawsze po drodze i te niektore panie kręcące nosem, ze po kosmetyk przyszła i chce niewiadomo co....... boje sie jedynie czy to w koncu nie odbije sie na składzie.. pamietam, ze np. jedwab z biosilka miał inną gęstosc i działanie, gdy byl dostepny jedynie online i w 2 sklepach w Wawie..... ten w rosku jest jakis rozwodniony, drazniacy.... przynajmniej ja mam takie odczucie

      Usuń
  6. Jestem miło zaskoczona, że te kosmetyki Marion się tak fajnie spisują, chyba kiedyś po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo są tanie a jednak działają jak te droższe :)

      Usuń
  7. Zachęcające produkty. Ciekawa jestem jak by się spisały u mnie. Dodam, że nie stosuję suszarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suszarka jednak trochę aktywuje te produkty, aczkolwiek bez suszenia też wygładzają.

      Usuń
  8. Używam serum z Biovaxa, ale na moich włosach nie utrzymuje się jego zapach :( A szkoda...
    Ostatnio wypróbowałam płukankę z octu i włosy były ładnie wygładzone. Ale pewnie nie aż tak, jak mogłyby być po drogeryjnych środkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię płukanki octowe ale ostatnio jestem za leniwa :)

      Usuń
  9. Miałam mgiełkę termoochronną z Mariona i jej zapach strasznie mnie drażnił... Słodki, wręcz duszący. Czaję się na to mleczko, ale ciągle mam w głowie tamten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mleczko też pachnie dosyć intensywnie ale na pewno nie dusząco. To raczej przyjemny, fryzjerski zapaszek :)

      Usuń
  10. Mam mgiełkę z mariona termoochronna i nawet jest spoko ale teraz skuszę się na mleczko :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno olejek z Matrixa jest super. Dużo dziewczyn an YT go poleca. Ja na razie włosów nie wygładzam bo, wtedy tracą skręt, albo to wina tego jedwabiu z GF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam jeszcze tego produktu ale może kiedyś się skuszę. Jeśli ugnieciesz włosy na olejek to podbijesz ich skręt. Ja tak robię z olejkiem Mythic Oil z Loreal i wtedy mam ładne, błyszczące loczki :)

      Usuń
  12. Pokazałabyś jak zrobić taką fryzurę?

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy cudownie lśnią, uwielbiam szczotki TT, mam wersję klasyczną- różową i złotą kompaktową- jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widziałam u Ciebie złotą - to moja ulubiona <3

      Usuń
  14. ja uwielbiam jedwab z Marion – jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a próbowałaś może maseczki/ płukanki z siemienia lnianego? Ona bardzo nabłyszcza włosy :) Oprócz tego mogę polecić płukankę octową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że próbowałam. Super efekty i za niewielką cenę :)

      Usuń
  16. Świetny post, mleczko Marion chyba przetestuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat żadnego produktu przez Ciebie pokazanego nie miałam okazji stosować jednak innych firm o podobnym działaniu zdarza mi sie używać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba sięgnę po te produkty, które polecasz przy najbliższej okazji, bo z natury mam włosy proste, ale końcówki i te przy twarzy się falują i podkręcają w różne strony, czasami też się puszą przy większej wilgotności powietrza. Ja używam tylko olejku czy tam serum i maskę z Pro Salon przed myciem, a po myciu spryskuję jakąś odżywką bez spłukiwania, ale też prostuję codziennie po każdym myciu i chyba czas to zmienić! Pozdrawiam :)
    PS masz piękne włoski x)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te serum z biovaxa z wit A+E. Fajnie zabezpiecza końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :) tak troszkę z innej "beczki" a mianowicie cały czas obserwowałam Twoje posty o makijażu, teraz zaczęłam też interesować się włosami i stąd moje pytanie. W jaki sposób używasz odżywki Jantar? Przed umyciem czy po? Tylko na skórę głowy czy też na włosy? Iii wtedy olej z korzenia łopianu używasz naprzemiennie czy może zrezygnowałaś już z jednej z tych rzeczy? :)
    Pozdrawiam :)
    P.S Trafiłam na Twojego bloga całkiem przypadkiem i teraz zaglądam tu codziennie!!!! :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Wcierkę Jantar stosowałam kiedy moje włosy wypadały. Nakładałam ją tylko na skórę głowy i masowałam przez 5 minut. Wcierałam tylko po myciu głowy, wtedy była szansa na lepsze wniknięcie składników aktywnych. Kiedy miałam problem z wypadaniem, to stosowałam naprzemiennie Jantar, olej z korzenia łopianu i jeszcze Kerium z La Roche Posay (codziennie inny produkt). Taka kuracja naprawdę mi pomogła :) Wracam jeszcze czasem do Jantaru ale nie można z nim przesadzać, bo może przy dłuższym stosowaniu wysuszać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Ja się bardzo polubiłam z jedwabiem z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja póki co biorę na wzmocnienie włosów skrzypolen z biotyną. Ale chciałabym też je ładnie nabłyszczyć, na pewno spróbuję którąś z Twoich propozycji

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pierwszym zdjęciu piękna fryzura ;) Muszę dojść do tego jak ją zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czesc Wszystkim,dzis dołaczylam do bloga ostatnio zaczełam uzywać kilku naturalnych prodoktów takch jak siemie badz rumianek.. sa rewelacyjne aczkolwiek napewno na sukces musze długo czekać, bardzo mi sie podoba Twoj blok pokazała mi go kolezanka wpadam tutaj jak tylko mam chwilke, musze kupic sobie Jantar bo mi wypadają włosy biore kapsułki z oleju z wiesiolka i smaruje nim końcówki wlosow.. hm tylko czy wszystko naraz mozna uzywać..?

    OdpowiedzUsuń
  25. Krzysiek Lubicki- to moj maz ja jestem Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio miałam okazję sprawdzić olejek "elisir" z włoskiej firmy medawita, taki jasny rozowy. Dla mnie jest przeprzecudowny.Ale podobno można go kupić tylko w salonach fryzjerskich i to nie wszystkich oczywiście. ale warto

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogę polecić szampony Amazon Keratin, które świetnie nadają się do pielęgnacji włosów po prostowaniu keratynowym:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature