Top Social

ELEGANCKIE FRYZURY DO PRACY, DO SZKOŁY I NA CO DZIEŃ. 4 PROSTE UPIĘCIA WŁOSÓW: WARKOCZ KŁOS, SZNUR, KOK KOSZYK I ZAWIJAS.

Dziś pokażę Wam cztery naprawdę banalnie proste i szybkie fryzury, które możecie nosić do pracy, do szkoły czy po prostu na co dzień. Osobiście bardzo lubię tego typu gładkie upięcia, które można wykonać dosłownie w 5 minut. Jeśli jesteście ciekawe moich ulubionych propozycji, to zapraszam do dalszego czytania, gdzie znajdziecie też tutoriale do poszczególnych fryzur! Są bardzo łatwe!

ROPE BRAID - WARKOCZ SZNUR
______________________
Taki warkocz wygląda bardzo efektownie i zawsze wzbudza ciekawość moich koleżanek z pracy. Jest banalnie prosty w wykonaniu i dopiero niedawno pojęłam jak go zrobić, aby się nie rozkręcał. Obejrzyjcie koniecznie tutorial Karoliny, a na pewno będziecie w stanie coś takiego wykonać na swoich włosach. KLIK TUTAJ.



KOK KOSZYK
___________________
Bardzo prosty i szybki w wykonaniu kok, który wygląda niezwykle elegancko i szykownie. Będzie prezentował się świetnie zarówno przy włosach bardzo długich, jak i tych do ramion. Plus za to, że kok bardzo mocno się trzyma i jeśli  już wpakujecie w niego całe włosy, to fryzura przetrwa spokojnie do końca dnia. Popatrzcie jak tą fryzurę wykonuje Mimi - KLIK TUTAJ. 


WARKOCZ FISH TAIL - RYBI OGON CZYLI TRADYCYJNY KŁOS
_______________________
Bardzo lubię warkocze, a kłos jest chyba najpiękniejszy. Przypomina trochę rybi ogon. Jeśli zrobicie go starannie i z cieniutkich pasemek, to będzie prezentował się najbardziej okazale i intrygująco. Ja swojego wykonałam dosyć niedbale i tylko do połowy długości włosów. Na końcu warkocza umieściłam gumkę ze srebrną klamerką, którą kupiłam w H&M. Jak zrobić takiego kłosa? Obejrzyjcie konieczny tutorial naszej Karoliny! <3 KLIK TUTAJ. 



KUCYK ZAWIJAS
________________
Nie znalazłam innego określenia na taką fryzurę ale jest to nic innego, jak właśnie zawijas. Wygląda dosyć ciekawie i można go połączyć z warkoczem czy też kokiem. Wygląda interesująco także na boku. Poniżej tutorial do takiego uczesania. KLIK TUTAJ. 


CZEGO UŻYWAM DO UTRWALANIA I NABŁYSZCZANIA FRYZURY?
____________________
Do utrwalania i nabłyszczania moich fryzur używam ostatnio produktów Toni & Guy GLAMOUR. Konkretnie jest to nawilżający spray nadający włosom blask (Moisturising Shine Spray) oraz mocny lakier do włosów (Firm Hold Hairspray), który również nabłyszcza. Produkty tej marki zakupicie w drogeriach, np. Rossmann. Sprawdzają się u mnie genialnie!




Dajcie znać która fryzura podoba się Wam najbardziej i czy spróbujecie na swoich włosach!


↓↓↓OBSERWUJ MNIE ↓↓↓
___________________________________________

88 komentarzy on "ELEGANCKIE FRYZURY DO PRACY, DO SZKOŁY I NA CO DZIEŃ. 4 PROSTE UPIĘCIA WŁOSÓW: WARKOCZ KŁOS, SZNUR, KOK KOSZYK I ZAWIJAS. "
  1. Fajne fryzurki na zabicie nudy we włosach ;) Trzecią i czwartą też robię, pierwszą znam, ale jeszcze nie opanowałam skręcania, a koka musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne fryzury ! :) szkoda, że ja nie moge włosów wiązac :)) super

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje, ja do szkoły i ogólnie na co dzień wolę kucyk lub niesforny kok, wygodnie i włosy nie zachodzą do oczu :)
    http://kejtifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Luxy hair mają genialne pomysły na fryzury :) A Tobie jak zawsze pięknie we wszystkim, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. super z ciebie dziewczyna. Bardzo lubię też Karolinę Stylizacje pozytywna babka i też piękna <3 Propozycje rewelka i wypróbuję na pewno ten sznur!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie obejrzała bym filmik jak ty sama wykonujesz te fryzury :) Wiem, ze juz kilka osób namawiali cię do filmików. Może jednak warto coś z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "kucyk zawijas" bardzo często u mnie występuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo często występuje kucyk zawijas i kok koszyk. Kucyka sznura jeszcze nie opanowałam ale to kwestia prób. Post super

    OdpowiedzUsuń
  9. dwóch pierwszych nie umiem wykonać ale wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :))! Mogłabyś zdradzić jaka paletka i/ lub cieniami masz pomalowane oczy przy koku koszyku oraz czego użyłas do ust przy warkoczu fish tail? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedz :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Używałam paletki Sleek Oh So Special (róż, brązy i jasny, śmietankowy cień). W centralnej części powieki mam taki żółto-kremowy cień również z palety Sleek ale Ultra Matts :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziekuje :), a nie napisalas czym masz pomalowane usta przy klosie :P, a kolor jest cudny. Moglabys zdradzic co to za szminka/ blyszczyk? Milego wieczoru

      Usuń
    3. Widze ze napisalas nizej ze to oriflame power shine palladium fuchsia :))

      Usuń
    4. Zgadza się :) Miłego wieczorku :)

      Usuń
  11. zawsze zachodziłam w głowę dlaczego ten sznur się nie rozwiązuje,teraz dzięki twojemu wpisowi i tym filmikom mogę wypróbować 4 fryzury u siebie,które wcale na trudne nie wyglądają! choć kłosa u siebie zapewne nie zrobię to poćwiczę na starszej córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że masz na kim ćwiczyć - u mnie sami łysi faceci :P

      Usuń
  12. Piękne fryzury! Teraz zabiłaś mi klina, jutro mam fryzjera i zamierzałam dość mocno ściąć, a teraz się zastanawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 2 bardzo mi się spodobały :) 2 właśnie wypróbowałam i rzeczywiście, przy odrobinie wprawy jej zrobienie zajmie dosłownie chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do takich fryzur trzeba mieć objętość włosów.. wszystkie efektowne, ostatnia szczegolnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie :) Niektóre wyglądają wręcz lepiej, jak włosów jest mniej :) Szczególnie kok koszyk :)

      Usuń
  15. Świetne fryzury zaproponowałaś! Bardzo spodobał mi się sznur i kłos!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiego kucykowego zawijasa moja mama robiła mi do szkoły ;) A warkocz Karoliny znam od dawna i zastępuje mi zwykłego :) Do tego jest mega efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mnie zawsze pytają jak go robię. Super to wygląda też przy wysokim kucyku :)

      Usuń
  17. Mimi i Leyle uwielbiam, a dzieki Tobie odkrylam kok-koszyk, cudna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sznur jest niesamowity i jaki łatwy. Napisz mi błagam jaką masz pomadkę na pierwszym zdjęciu właśnie z tą fryzurą?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka Rimmel Airy Fairy i błyszczyk z Oriflame The One True Blush :)

      Usuń
  19. Jesteś urocza.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Twoich włosach to każda fryzura wyjdzie pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj, nie wierzę ;) No może murzyńskie afro by nie przeszło... ;) :*

      Usuń
    2. Hahaha, jeszcze nie próbowałam na sobie :P

      Usuń
  21. Ja pamietam, ze w sznur chodziła uczesana dr Quinn ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten kok koszyk też chyba nosiła. Hehe, pamiętam to dobrze, bo to był mój ulubiony serial :P

      Usuń
    2. Aaaaaa, masz racje!!!! koszyk tez byl :-D

      Usuń
  22. Śliczne fryzurki. Jesteś przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio często robię sobie warkocz holenderski :) Twoje fryzurki wszystkie super, przy długich włosach można kombinować do woli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że przy aż tak długich jak moje, to nie bardzo można kombinować.... Koki się szybko rozlatują, bo są za ciężkie. No i jakieś wymyślne upięcia też odpadają, chyba, że ktoś by mi pomógł i wpiął miliard wsuwek :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, mam włosy do pasa i niektóre gumki nawet ze zwykłym kucykiem sobie nie radzą, bo nie są w stanie utrzymać ciężaru :)

      Usuń
    3. No właśnie, chociaż te Invisibobble trzymają całkiem nieźle ale przy kokach odpadają, bo taki "kabel" telefoniczny nie wygląda zbyt elegancko :)

      Usuń
  24. Trafiłaś z tym postem w dyszkę :D Baaardzo mi się przydadzą takie proste i szybkie fryzurki <3 Ostatnio uczepiłam się tylko zwykłego warkocza bądź poskręcanego koczka. Przypomniałaś mi tym postem, jak Mama robiła mi kłosa i ten kucyk "zawijas":) Miłe wspomnienia :) NA PEWNO skorzystam z nich ponownie :) Rope braid i kok koszyk są mega! :) Już wiem czemu mi ten sznur nie wychodził, gdy próbowałam go zrobić :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku sznur mi nie wychodził, a tu sekret tkwi w kierunkach kręcenia :P

      Usuń
    2. Dokładnie :D Dziś wypróbowałam wszystkie :P Połączyłam sobie zawijasa z kłosem, ciekawie wyszło :) Za to za nic w świecie nie chce mi wyjść ten kok koszyk :/ Już ręce mnie bolały od próbowania, ciągle coś nie tak muszę robić :(

      Usuń
    3. Musisz cały czas wciskać włosy w tą dziurę. Ja już chciałam zrezygnować ale dalej upychałam tam włosy i jakoś poszło :)

      Usuń
  25. Daria masz piękne brwi. Może zrobisz post o tym jak je podkreślasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest na blogu. Poszukaj w zakładce "lifestyle" :)

      Usuń
  26. Śliczny koczek, a w kucyku "zawijasie" Przechodziłam cale gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tutki Karoliny proste i takie na codzień

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne fryzurki ;p Ta fioletowa pomadka to co to???? (przy fryzurze rybi ogon)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to pomadka Oriflame Power Shine Palladium Fuchsia Palladium :)

      Usuń
  29. Wszystkie wyprobuję dzięki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak miałam długie włosy to często robiłam kłosa :) Niedbały wygląda najfajniej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O niedbały to u mnie nie trudno... bo takiego starannego to nie umiem :)

      Usuń
  31. Ale pięknie wyglądasz w kłosie! Dlaczego ja nie mogę zapuścić włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś śliczna! ;-). Bardzo podoba mi się kłos i sznur ;-) Niestety ta druga fryzura mi kompletnie nie wychodzi :-(

    Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ta fryzura wymaga trochę cierpliwości.

      Usuń
  33. Piękne fryzury. Teraz mam motywację do zapuszczania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja od dawna robię rope braid, tylko że aż do teraz, nie byłam nawet świadoma, że to ma jakąś nazwę:) Zawsze na noc skręcam włosy w tzn. ślimaczki i je łączę, żeby się nie rozplatały, co daje właśnie taki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne fryzury, lubię się czasem uczesać inaczej niż zwykle, ale szybko i w łatwy sposób, te pomysły są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się kok, jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne fryzurki - ja jednak mam zbyt krótkie włosy coby sobie na takie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kok koszyk wygląda bardzo ładnie :) Jeszcze tylko muszę wyhodować włosy żeby mieć z czego go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. każda fryzura ma w sobie coś fajnego ;) ale masz czaderski TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kucyk zawijas najlepszy !!!! Świetny blog, zapraszam do mnie !
    http://runningworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Urzekł mnie najbardziej warkocz sznur. Chciała bym mieć takie długie włosy jak Ty aby tak pięknie się na nich prezentował. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Warkocz Fish Tail jest mega efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Strasznie podoba mi sie druga propozycja fryzury :D Ja najcześciej robię kucyka zawijasa ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  44. Warkocz sznur również lubię i czasem robię ;) I również ogarnęłam sztukę jego robienia po filmiku Karoliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. czy istnieje możliwość abyś włączyła opcję otwierania postu w nowej karcie.. uwielbiam czytać tego bloga,ale zawsze otwieram kilka postów na raz w nowych kartach a tutaj wyskakuje komunikat-kopiowanie zabronione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, taka opcja jest aktywna. Tylko trzeba kliknąć lewym przyciskiem myszy, a nie prawym :)
      Czasem mi się zapomni aktywować przenoszenie w nowej karcie poprzez lewy przycisk myszy ale to zdarza się niezwykle rzadko :)

      Usuń
  46. Od jutra zacznę je testować ;) najbardziej mi się podoba ten koczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. super fryzurki, szczególnie kok koszyk. =)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super. Bardzo eleganckie
    pozdrawiam
    Martyna z www.DojazdDoParyza.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Pani włosy są boskie. Podziwiam, gdyż dbanie o tak długie włosy wymaga dużo czasu. Samo mycie pewnie zajmuje sporo.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny wpis, tylko czemu trzeba było przeszukać cały internet w poszukiwaniu takiego konkretnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpaliłem google i myślałem, że mnie rozniesie od niektórych blogów, a tu proszę takie cacko. Konkretnie, przejrzyście i z dbałością o estetykę, to lubię!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature