Top Social

BŁYSZCZĄCY MAKIJAŻ NA WYJŚCIE W STYLU BOLLYWOOD/GLAMOUR SLEEK VINTAGE ROMANCE, ARABIAN NIGHTS I BH COSMETICS GALAXY CHIC.

Tak jak zapowiadałam Wam na moim INSTAGRAMIE klik - dziś makijaż, który obfituje w nasycone, opalizujące i  połyskujące barwy. Posiadaczki jasnych oczu, np. zielonych czy niebieskich, z pewnością będą usatysfakcjonowane mocnym podbiciem tęczówki oka. Dziewczyny o ciemnych oczach również będą prezentować się w tym makijażu świetnie. Połączenie fioletowych cieni z pomarańczem oraz złotem, wyjątkowo kojarzy mi się z Indiami. Często w makijażu ślubnym tamtejszych kobiet można zaobserwować soczystość barw, które idealnie komponują się ze śniadą cerą. Moją dzisiejszą propozycję możecie wykorzystać na każdą większą okazję. Szczególnie polecam jako makijaż na Sylwestra, Andrzejki, Studniówkę i inne nocne zabawy, kiedy cienie będą miały szansę niesamowicie zabłysnąć. Połączenie takich kolorów genialnie wygląda przy opalonej skórze. Po raz kolejny w akcji będziecie mogły zobaczyć paletkę Sleek Vintage Romance, Sleek Arabian Nights oraz BH Cosmetics Galaxy Chic. Zapraszam na makijaż krok po kroku.



Makijaż oka zaczynam od nałożenia bazy Sigma oraz zaznaczenia zewnętrznego kącika oka. Tworzę tzw. zewnętrzne V, bo chcę uzyskać nieco koci kształt. Używam tu pędzelka Zoeva 231/Petit Crease i bordowego, matowego cienia z palety Sleek Vintage Romance. 
Teraz pędzlem Real Techniques Base Shadow Brush pogłębiam zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki fioletowym cieniem z palety Sleek Vintage Romance.  Staram się dokładnie rozcierać granice cieni.
Na środek powieki nanoszę piękny, opalizujący pomarańcz z palety BH COSMETICS Galaxy Chic. Robię to języczkowym pędzelkiem Zoeva 234/Smoky Shader. 
Tym samym pędzlem, co w poprzednim kroku nakładam złoty cień z palety Sleek Arabian Nights i łączę go z kolorem pomarańczowym. Na dolną powiekę nanoszę analogicznie te same cienie, co na górnej powiece tworząc tzw. "odbicie". Do mojej dolnej powieki idealnie sprawdza się skośny pędzel Real Techniques Brow Brush. 

Na górnej powiece maluję kreskę eyelinerem żelowym Pierre Rene posługując się pędzlem Zoeva Wing Liner. Ten sam eyeliner nakładam też na linię wodną oka. Tuszuję rzęsy maskarą Provoke Best Volume od Dr Ireny Eris oraz doklejam sztuczne Ardell Demi Wispies Glamour. Na ustach mam pomadkę Lily Lolo Intense Crush oraz błyszczyk Oriflame The One Colour Unlimited Lip Glow w kolorze True Blush.



Paletki, którymi wykonałam dzisiejszy makijaż czyli Sleek Vintage Romance i Arabian Nights oraz BH Cosmetics Galaxy Chic możecie zakupić TUTAJ klik. 

Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodobał i wykorzystacie go na jakaś okazję. Mam do Was pytanie - jakie makijaże krok po kroku chciałybyście, abym wykonała na blogu? Bardzo proszę o Wasze sugestie w komentarzach :-)


OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z  NAJNOWSZYMI WPISAMI!
________________________________________________________

65 komentarzy on "BŁYSZCZĄCY MAKIJAŻ NA WYJŚCIE W STYLU BOLLYWOOD/GLAMOUR SLEEK VINTAGE ROMANCE, ARABIAN NIGHTS I BH COSMETICS GALAXY CHIC. "
  1. Śliczny makijaż :) Taki mi się marzy, kto wie może w końcu się uda ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknyyyyyyyyyyyyyy <3<3<3 Jutro wykorzystam!!!
    A jeśli chodzi o propozycje to mołabyś zrobić makijaż maksymalnie powiększający oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rozważę tą propozycję :)

      Usuń
  3. Kurde ale zdjęcia *-* Jak z magazynu jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż świetny jak zwykle, no i jeszcze musze powiedzieć, że jesteś pięknie opalona.

    Idealnie trafiłam na Twoje pytanie, bo właśnie zainteresował mnie kiedyś Twój makijaż, który miałaś na zdjęciu na Instagramie, tym, na którym pisałaś, że jesteś na kacu ;)) Był taki delikatny, dzienny, ale świetnie tam wyglądałaś, więc chętnie bym go zobaczyła na blogu. Pamiętasz co miałaś wtedy na ustach? Z góry dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam,

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Na pewno wykonam taki delikatny makijaż.
      Wtedy na ustach miałam Lip Tint z Bell ale kolorek mi się wytarł. To taki czerwonawo-malinowy odcień :)

      Usuń
  5. Cudny makijaż... A ja poproszę o makijaż Małgorzaty Rozenek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.de/2013/09/makijaz-inspirowany-gwiazda-magorzata.html :)

      Usuń
    2. Będę robiła go ponownie, bo zjadło zdjęcia tutorialu :/

      Usuń
  6. Niesamowity aż nie można przestać się gapić! A jak zrobiłaś włosy ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wałki z gąbki :) Tą metodę opisałam w zakładce "włosy" :)

      Usuń
  7. Chętnie zobaczyłabym makijaż do pracy taki delikatny dla każdych oczu :)
    Ale pięknie tu wyszłaś. Pzdr K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taki makijaż na pewno się pojawi!

      Usuń
  8. A co to za bronzer i róż? Piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronzer IsaDora Bronzing Powder 8y a róż Astor SkinMatch Coral Peach :)

      Usuń
  9. Super makijaż - b. fajnie opisujesz makijaż krok po kroku to baaaaardzo pomaga! Fajnie jakbyś pokazała makijaż wykonany tą paletką - paletka Lovely – nude make up kit :) gdyż tę posiadam :) dzięki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niestety nie mam tej paletki :( Ale podobne odcienie ma ta z Zoeva Naturally Yours albo Makeup Revolution Iconic 3 :) Robiłam makijaże tymi paletami właśnie.

      Usuń
  10. czyżbyś przyciemniła włosy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to kwestia oświetlenia. W sztucznym świetle tak się właśnie prezentują, a zwykle robię zdjęcia w dziennym :)

      Usuń
  11. Bardzo mnie kusi paletka bh cosmetics :) a inne z tej firmy są dobre ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta paleta jest genialna na lato! Szkoda, że już brak na stanie w sklepie, w którym ja się w nią zaopatrywałam. Niestety nie mam innych tej marki.

      Usuń
  12. piękny makijaż i powiem Ci, że też sobie taki zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędny makijaż ! :) mam jeszcze pytanie.. jakim sprzętem wykonujesz zdjęcia, bo jakość powala na kolana, cuudownie ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć kiedyś taką sesję. Czy jest możliwość żebyś zrobiła mi makijaż i takie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie planuję takich rzeczy ale może w przyszłości :) Wymagałoby to ode mnie dysponowania znacznie większą ilością czasu :)

      Usuń
  15. Świetny makijaż dużo lepszy niż na prawdziwych filmach Bollywood :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż. Zresztą jak każdy w twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) Zawsze są piękne w Twoim wykonaniu :) Niech mi ktoś taki zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowałaś mnie do próby odtworzenia tego pięknego makijażu, niestety mam spore braki w kolorowych cieniach i będę musiała jeszcze baaardzo długo ćwiczyć żeby malować choć w połowie tak ładnie jak Ty :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Makijaż jest dosyć prosty i takie błyszczące kolory lepiej się ze sobą łączą, niż maty :) Na pewno dasz radę :)

      Usuń
  18. Coś wspaniałego a ty wyglądasz jak z okładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria zawsze wygląda jak gwiazda!

      Usuń
    2. Bardzo Wam dziękuję :) Gwiazda to chyba taka spadająca :P

      Usuń
  19. Przepiękny makijaż, cudo! Piękne kolorki cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To ostatnio mole ulubione kolory :)

      Usuń
  20. Jak zwykle nie mogę wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. boski makijaż, uwielbiam takie kolory i zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż :) Uwielbiam paletki Sleek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Są w dobrej cenie jak za taką jakość :)

      Usuń
  23. gdzie kupiłaś naszyjnik? ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature