Top Social

WIECZOROWY MAKIJAŻ SMOKY EYE PALETKĄ THE BALM VOYAGE + RECENZJA.

Dziś makijaż w stylu smoky eye z akcentem kolorystycznym na górnej oraz dolnej powiece. Jest to propozycja zdecydowanie na wieczór, dla posiadaczek każdego koloru tęczówki. Fiolet i mięta będą wyjątkowo podkreślać zielone i niebieskie oczy. Myślę, że tego typu mejkap będzie idealny na letnie wieczory, do małej czarnej, kiedy chcemy uwydatnić spojrzenie. Smoky eye to też zawsze dobry wybór na Studniówkę, Sylwestra czy kolację z ukochanym. Do wykonania całego makijażu użyłam palety THE BALM VOYAGE, którą pokażę Wam z bliska. Zapraszam na makijaż krok po kroku. 



Makijaż oka zaczynam od przyklejenia zwykłej, przeźroczystej taśmy klejącej pod okiem. Chcę uzyskać bardzo ostry, koci kształt cieniowania zewnętrznego kącika i taśma bardzo mi w tym pomoże. Na powiece nie mam żadnej bazy, jedynie resztka podkładu z pędzla. Generalnie podczas cieniowania zewnętrznego kącika praktycznie nigdy nie nakładam bazy, bo uważam, że cienie się wtedy źle rozcierają. Cieniowanie zaczynam kolorem o nazwie B3 z palety oraz pędzlem Real Techniques Base Shadow Brush.
Następny krok to mocniejsze przyciemnienie kącika zewnętrznego i w tym celu aplikuję czarny cień A4 i nakładam go tym samym pędzlem Base Shadow Brush. Odklejam taśmę.
Przyciemniam także dolną powiekę. Na górnej aplikuję cień o nazwie B1 i łączę z ciemnymi kolorami. Do tego kroku używam pędzla Real Techniques Deluxe Crease Brush.
Teraz czas na dolną powiekę. Najpierw nakładam na całą jej długość białą kredkę, która będzie stanowić podkład pod fiolet. Robię to dlatego, że moja dolna powieka ma dużo zagięć i cień nie przykleiłby się do niej bez odpowiedniej "bazy". Następnie nanoszę skośnym pędzlem Real Techniques Brow Brush cień o nazwie A2.
W wewnętrznym kąciku dolnej powieki nakładam miętowy cień B2 i łączę z fioletem. Na górnej powiece robię tzw. odbicie. Pędzelkiem Real Techniques Fine Liner Brush rysuję kreskę miętą i fioletem. Praktycznie każdy cień może nam posłużyć jako eyeliner. Wystarczy go lekko wyskrobać z paletki i połączyć z bezbarwnym żelem do brwi lub Duraline.
Wewnętrzny kącik rozświetlam cieniem C1 i nakładam go także pod łuk brwiowy. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne. I gotowe!




O PALETCE THE BALM VOYAGE
____________________________
Paleta tradycyjnie jest wykonana z twardego kartonu. Zawiera lusterko i zamyka się na magnes. Mamy w niej 16 cieni o niezwykle przyjemnej, satynowej konsystencji. Cienie wspaniale się blendują i łączą ze sobą nawet bez bazy. To wielka zaleta cieni The Balm, bo z tego, co zdążyłam już zauważyć w The NudeTude jest podobnie. Dodatkowo w paletce są 3 róże/pomadki, które są świetnie napigmentowane. Paleta obfituje w kolory z drobinkami ale mamy tu też sporo matów. Jest to świetna propozycja dla osób lubiących tradycyjne, stonowane makijaże ale od czasu do czasu lubią zaszaleć i wykonać odważniejszy, wieczorowy mejkap. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i trwałe oraz nie osypują się podczas aplikacji. Opakowanie jest oczywiście bardzo urocze i solidnie wykonane. Jest to kolejny produkt The Balm, który niesamowicie mi się podoba. Z pewnością przetestuję też inne palety marki, bo są naprawdę genialne. 

Paletę możecie zakupić TUTAJ klik.

Pędzle Real Techniques ostatnio recenzowałam na blogu TUTAJ klik. 

Mam nadzieję, że makijaż się Wam podoba i paletka również Was zainteresuje. 




OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________

65 komentarzy on "WIECZOROWY MAKIJAŻ SMOKY EYE PALETKĄ THE BALM VOYAGE + RECENZJA. "
  1. Cudowny makijaż az brak słów. Paletka strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co masz na ustach? Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Rimmel Airy Fairy i bezbarwny błyszczyk Avon.

      Usuń
  3. piękny makijaż ! :) paletka ma cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko!! Co robisz że mas ztakie błyszczące włosy???!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dużo elementów się na to składa. Poczytaj o mojej pielęgnacji w zakładce "włosy" :)))

      Usuń
  5. Ostatecznie przekonałaś mnie do zakupu tej paletki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroda... Niespotykana! Facetów to masz chyba na pęczki ;p Jaki błyszczyk na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To pomadka Rimmel Airy Fairy i transparentny błyszczyk Avon.

      Usuń
  7. Kurde ale fajny pomysł z tym cieniem jako eyeliner. To czyni ten makijaż bardzo ciekawym bo osobiście nie widziałam jeszcze takiego. Świetnie wycieniowana góra makijażu, jestem pod wrażeniem :) I dołączam się do pytania o pomadkę? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to Rimmel Airy Fairy i na to zwykły, transparentny błyszczyk Avon. :)

      Usuń
  8. Widzę że masz pędzle RT różowe i to są chyba te poza zestawami. Możesz coś o nich napisaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce napiszę o nich na blogu :) Z pewnością będzie wyczerpująco :)

      Usuń
  9. Fiolet z niebieskim fajnie rozświetlają. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten miętowo-fioletowy akcent jest perfekcyjny! Prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy Twój makijaż jest świetny i daje ogrom inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu cudowny!!!!!!! Dużo czasu zajmuje Ci taki makijaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam makijaż krótko - taki jak ten okolo 20 minut. Zdjęcia niestety zajmują więcej czasu :/

      Usuń
  13. witam. jakiej marki poleca pani błyszczyk/pomadkę mega trwałą nawet podczas jedzenia itp. Proszę o odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie Bourjois Rouge Edition Velvet. Są w drogeriach typu Rossmann czy Natura. Są bardzo trwałe i wytrzymają nawet jedzenie :)

      Usuń
  14. Śliczny makijaż i jeszcze jaki prosty. Nie wydaje się taki na pierwszy rzut oka :)
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny makijaż... Brwi robiłaś Aqua Brow? Czy masz coś nowego? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisz proszę jakiej farby używasz :) Taki kolor mi się maaarzyyyy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej :) Taki kolor uzyskałam rozjaśniając włosy rumiankiem. W zakładce "włosy" więcej na ten temat :)

      Usuń
  17. Mam tą paletkę, makijaż rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo, cos sie zmienilo, dałas wolnosc anonimom ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nikt tu nie jest anonimowy :)
      Odblokowałam na prośbę moich czytelniczek :)

      Usuń
  19. Kochana jest zjawiskowo piękno kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to cieniowanie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny makijaż, potrzebowałam właśnie czegoś takiego dla zielonych oczu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest tak piekny ze dech zapiera...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze bosko;D już nawet nie wiem co napisać :*

    OdpowiedzUsuń
  24. makijaż wspaniały, a paletka od dawna jest na mojej liście marzeń

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pigmentacja <3 A patentu z taśmą muszę sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie dokładnie masz tu rzęsy? Wyglądają zniewalająco tak jak cały makijaż *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ardell Demi Wispies. Ostatnio nie noszę żadnych innych, bo są po prostu genialne :)

      Usuń
  27. Ale mi się ten makijaż podoba szalenie no! Świetny jest, ukłony. Paletka też piękna i wyjątkowo ładne te odcienie czy cieni czy pomadek ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję <3 Właśnie, paletka jest taka przemyślana kolorystycznie, bez szaleństw i dla każdego :) A pomadki są niesamowite!

      Usuń
  28. Cudnie <3 Zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakież oni mają słodkie te palety. Moim faworytem jest ten kameleonowy fiolet. Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Ciebie kocica! wyglądasz obłędnie w tym makijażu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. no przeslicznie , makijaz , masz cudowne duze oczy do malowania , mozna szalec chociazby z takimi kreskami ,co i zreszta robisz hehe.pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudownie, czemu ja tak nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  33. Znowu mi to robisz. Kusisz a wyplata za dwa tygodnie ponad :( piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudownie wyglądasz i każdy Twój makijaż jest zrobiony z dużym wyczuciem. Czekam z niecierpliwością na kolejne propozycje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba w końcu przełamię się do kolorów na powiekach - miętowy z fioletem wygląda cudownie, wspaniały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekny makijaz i cudowne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  37. zauroczyłaś mnie dzisiaj, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzy mi się Balm Voyage.....:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdradzisz mi co to za śliczna sukienka/bluzka?
    Pozdrawiam,
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiesz mi co to za śliczna sukienka/bluzka na zdjęciach?
    Pozdrawiam,
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powiesz mi co to za piękna sukienka/bluzka na zdjęciach?
    Pozdrawiam,
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kombinezon z tej strony: http://www.sheinside.com/Black-Long-Sleeve-Sheer-Lace-Chiffon-Jumpsuit-p-168739-cat-1860.html

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature