Top Social

PALETA RÓŻY I POMADEK THE BALM "HOW 'BOUT THEM APPLES?" CHEEK & LIP CREAM PALETTE.

Dziś pokażę Wam coś pięknego, a mianowicie będzie to paletka The Balm "How 'bout them apples?". Jest to paleta o podwójnym przeznaczeniu, ponieważ zawiera 6 kremowych róży, które rewelacyjnie sprawdzają się jako pomadki. Marka The Balm wciąż mnie zaskakuje i jestem pod wielkim wrażeniem jakości produktów oraz ich absolutnie zachwycającego designu. Opakowania są niezwykle czarujące, funkcjonalne i solidnie wykonane. Jeśli jesteście ciekawe jak prezentuje się paleta z bliska, to zapraszam do dalszego czytania. 




OPAKOWANIE I ZAWARTOŚĆ
__________________________
Czy ta paleta nie jest piękna? Opakowanie, jak to ma w zwyczaju The Balm, jest wykonane ze sztywnego kartonu. Niech Was nie zmyli to wątłe tworzywo, gdyż paletka jest niesamowicie solidnie wykonana i nie ma nic wspólnego z rozlatującymi się, papierowymi kartonikami. Paletka jest lekka i zamyka się na magnes, więc nie ma obawy przed samoistnym otwarciem się w torebce. Zawiera duże lusterko. Co do róży/pomadek, to jak widzicie są w kształcie jabłek, obok których spoglądają na nas wysportowani mięśniacy. No cóż, wreszcie ktoś pomyślał i na produktach dla kobiet nie ma tylko na wpół rozebranej baby. Co do samych róży/pomadek to są po prostu rewelacyjne!



ZASTOSOWANIE I JAKOŚĆ
__________________________
Jako posiadaczka cery tłustej i mieszanej raczej jestem daleka od stosowania róży w kremie. Paletkę zamówiłam z myślą o wakacyjnych pomadkach, które mogłabym delikatnie wklepywać w usta. Wiadomo, że kiedy jest gorąco, to raczej nie mamy ochoty na ociekające błyszczykiem, czy też ciemną, intensywną pomadką usta. Paletka The Balm to coś wprost idealnego na lato! Usta w dosłownie każdym odcieniu wyglądają naturalnie i dziewczęco. Produkt jest doskonale kremowy i świetnie nakłada się go palcem na usta ale możemy użyć też pędzelka, w celu dokładniejszego obrysu. Co do pigmentacji, to jest bez zarzutu. Trwałość również oceniam bardzo dobrze i na moich ustach pomadki wytrzymują do 5-6 godzin. Kolory możemy ze sobą dowolnie mieszać w celu osiągnięcia idealnego odcienia, a także możemy postawić na modne w tym sezonie OMBRE LIPS! Tak jak już wspomniałam, nie stosuję tych produktów na policzki, gdyż jestem fanką pudrowego i suchego wykończenia różu. 




KOLORY
__________________________
Każdy znajdzie w tej paletce coś dla siebie. Są tu kolory różowe, brązowe, brzoskwiniowe oraz czerwone. Tak naprawdę wszystkie odcienie mi się podobają, co rzadko się zdarza w tego typu paletach. Od lewej pomadka/róż o nazwie: Cider, Cobbler, Pie, Crisp (jedyny z drobinkami), Candy, Caramel. Paleta kolorystycznie skomponowana zarówno dla blondynek, jak i dla brunetek, czy szatynek. 



PODSUMOWANIE
__________________________
To paletka, bez której nie wyobrażam sobie teraz makijażu. Mogę delikatnie podkreślić usta do pracy ale także je mocno wyrysować w makijażu wieczorowym. Idealnie sprawdzi się wklepana w usta, jak i rozsmarowana pędzelkiem. Genialne opakowanie, które zawsze wzbudza sensację, kiedy poprawiam makijaż w ciągu dnia w pracy! Duży plus za to, że mamy wszystkie pomadki w jednym miejscu, a paletka jest niewielkich rozmiarów i waży naprawdę niewiele. Zaskoczyła mnie też trwałość pomadek, które ładnie schodzą z ust i nie tworzą dziwnych ubytków. Dziewczyny, które lubią kremowe róże (szczególnie posiadaczki cery normalnej i suchej) będą podwójnie zadowolone, bo mogą nałożyć ten sam produkt na policzki i na usta, co zawsze ładnie scala makijaż. POLECAM! 


Paletka dostępna jest TUTAJ klik. 

Pamiętajcie, że na wszystkie produkty Makeup Revolution oraz BH Cosmetics obowiązuje 10% zniżki po podaniu kodu KOSMETYCZNAHEDONISTKA w sklepie www.puderek.com.pl.

Turkusowy naszyjnik z pierwszego zdjęcia dostępny TUTAJ klik. 


Co myślicie o tej paletce? 



OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________




54 komentarze on "PALETA RÓŻY I POMADEK THE BALM "HOW 'BOUT THEM APPLES?" CHEEK & LIP CREAM PALETTE."
  1. Bardzo podobają mi się ich opakowania - mają świetne pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham The Balm a tej paletki jeszcze nie mam. Właśnie się wahałam czy ją kupić ale teraz już jestem pewna że chcę! <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka prezentuje się naprawdę pięknie :) Chyba muszę dodać nowy punkt do listy moich zachcianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania jak Benefit ale za to cena niższa. Benefit kompletnie przereklamowany, ich tusz They Real to po prostu szajs za grubą kasę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. They're Real jest genialnym tuszem. Trzeba tylko umieć go używać...

      Usuń
  7. Daria cudowne zdjęcia że aż chce się tą paletkę mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne odcienie :) Nie dziwię się, że stosujesz je jako pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna! Kocham ich opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożeeee chcę ją mieć... Takie pomadki to zbawienie na moje usta bo niestety błyszczyków nienawidzę. Czy te pomadki się nie lepią?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne podwójne zastosowanie, lecz ja nie zawsze stosuję makijaż, a już różu na policzki nie nakładam to taka "stóweczka" póki co nie jest dla mnie osiągalna ;) może jak zacznę pracować to pomyślę o jej zakupie

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, i znowu mnie namówilas... =) Bardzo dobre zdjęcia, jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą paletę i jest to według mnie najlepszy wypust THE BALM. Świetna pigmentacja i kolory są po prostu boskie! ;) Też jej używam do ust i tak jak ty delikatnie wklepuje i wtedy wyglada to po prostu pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne opakowanie i zawartość no i jaka praktyka :)
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory i piękne opakowanie w końcu coś dla kobiet :) Nie wiem czy bym na nią się zdecydowała, wolę tradycyjną pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentuje się bardzo kusząco. Wrzucę ją chyba do koszyka bo planuję skorzystać ze zniżki na Iconic :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie pytanie: do kiedy jest ta zniżka w tym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha! Z tymi facetami to rzeczywiście fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki cień masz na powiekach na szóstym zdjęciu ? Boski makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cienie z palety The Bal Voyage. Niedługo będzie na blogu krok po kroku :-)

      Usuń
  20. Paletka jedt piękna. Tez bym jej używała tylko do ust. Nie mam przekonania do róży w tej formie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia i w ogóle cały blog jest na wysokim poziomie. Z całą pewnością ty jesteś jego największą ozdobą. A włosy masz cudowne. Myślałaś żeby nagrywać? Masz podlinkowany kanał ale nie ma tam nic :(''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Kiedyś może coś nagram ale szczerze, to przeraża mnie obróbka tych filmów. Wydaje mi się, że to jakaś droga przez mękę będzie, a ja nie mam na to czasu... :-\

      Usuń
  22. A jest gdzies u Ciebie krok po kroku jak tak pięknie umalowac oczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz a jaki odcień pomadki z tej paletki masz na ustach? Chodzi mi o ten roz jasny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolor to pierwszy z paletki :)

      Usuń
  24. Ta paletka wymiata! ! ! Tylko jedna sztuka w środku ma drobinki? Te różowe kolorki po prostu są prześliczne i takie moje. Muszę sobie ją kupić koniecznie. Długo czekałaś na wysyłkę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko jeden jest z drobinkami. Wysyłka jest natychmiastowa, ja nie miałam żadnych problemów :) Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Do kiedy ten rabat??? Na wszystko z BH bez wyjątku? Bo jestem zainteresowana pędzlami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca września na wszystko z MakeupRevolution oraz BH Cosmetics.

      Usuń
  26. Oby do 15go do wypłaty. ZAKOCHAŁAM SIĘ w tej palecie <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie odpuszczę tej paletki bo już dawno chciałam coś kupić z tej firmy ale w sumie stwierdziłam ze mam za duzo cieni. A tu taka piekna paletka z pomadkami !!!! :0

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ;) widziałam ostatnio u Zmalowanej i już wtedy mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą paletkę i zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Jest genialna! ;p I jakby tak podzielić koszt na 6 dużych i wydajnych pomadek to nie wychodzi tak drogo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ci mięśniacy zachęcają do zakupu :D

    A skoro jeszcze Ty tak zachwalasz tę paletkę, wstydem byłoby nie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam na nią ochotę już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiedziałam, że to The Balm!!! One zawsze są TAKIE piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. cudna paletka i piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny naszyjnik a ty jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna paletka:) bardzo fajne opakowania ma the balm :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne kolory i tak samo urocze opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czesc! Moglabys mi doradzic w doborze pedzli. Chciałabym kupić sobie jakies z Hakuro, takie, ktore bedą dobre dla poczatkujacych. Wczesniej uzywalam pedzli no name ale niestety nie blenduja one za dobrze. Jaki pedzel przyda mi się do nakładania cieni, do smokey eyes oraz do blendowania? (nie musze byc z Hakuro, ale chodzi mi by cena jednego pedzla nie przekraczala 25 zl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Myślę, że cenowo najlepsze na początek będą Hakuro. Ja swoje mam już ponad rok, a jeden nawet z 3 lata. Za taką cenę to najlepsze pędzle. Do rozcierania H77, do nakładania cieni H79 (którym też możesz rozcierać) albo typowo do aplikacji cieni H70. Do smoky eyes nie ma jakiegoś konkretnego pędzla. Na pewno przyda się po prostu dobry do blendowania.

      Usuń
  38. mam na tą paletę ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie moge sie napatrzec jaka jestes piękna:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature