Top Social

OMBRE MANICURE - OMBRE NAILS CZYLI CIENIOWANE PAZNOKCIE KROK PO KROKU!

Zawsze chciałam mieć na paznokciach tzw. ombre, które w ostatnim czasie stało się bardzo modne. Mowa tu o cieniowaniu paznokci czyli zastosowaniu 2-3 kolorów lakieru i zatarciu między nimi granic tak, aby miały ładne i spójne przejścia. Kiedyś próbowałam zrobić coś takiego zwykłymi lakierami, jednak okazało się to bardzo trudne. Dziś pokażę Wam krok po kroku jak w łatwy sposób zrobić efektowne ombre nails lakierami hybrydowymi Semilac. Gwarantuję Wam, że nikt nie przejdzie obojętny wobec takich paznokci!





DLACZEGO LEPIEJ ZROBIĆ OMBRE LAKIERAMI HYBRYDOWYMI?
__________________
Do zrobienia moich cieniowanych paznokci użyłam lakierów hybrydowych Semilac i przyznam, że wykonywanie tego manicure było czystą przyjemnością! Dlaczego? Kiedyś już próbowałam zrobić sobie ombre zwykłymi lakierami, jednak okazało się to trudne. Lakiery nie chciały się ze sobą łączyć, a dokładając kolejne warstwy niestety lakier odchodził od paznokcia już pod koniec dnia. Poza tym zwykły lakier bardzo szybko wysycha, co utrudnia ładne połączenie kolorów na środku paznokcia. Hybrydy "zastygają" dopiero po włożeniu do lampy, a więc mamy dużo czasu aby z odpowiednią precyzją wykonać cieniowanie. Możemy też w łatwy sposób usunąć ewentualne pomyłki lub dołożyć lakier tam, gdzie go brakuje bez żadnych grudek, bąbli i innych niedociągnięć. Myślę, że jeśli spróbujecie zrobić ombre hybrydami, to już nie będziecie chciały wracać do zwykłych lakierów. Poza tym taki manicure jest bardzo trwały (u mnie nawet do 3 tygodni!), a połysk paznokci jest niesamowicie intensywny!

Moje ombre wykonałam drugi raz w życiu, z czego pierwszy raz zwykłymi lakierami był nieudany. Zobaczcie jak to zrobiłam krok po kroku.


KROK 1
_______________
Pierwszym krokiem jest odtłuszczenie płytki Cleaner-er oraz nałożenie bazy Semilac (BASE). Następnie wkładam paznokcie pod lampę UV na 2 minuty. Po upływie tego czasu nanoszę jedną warstwę lakieru Semilac 032 Biscuit i również wkładam pod lampę na 2 minuty. Ten jasny kolor będzie dla mnie bazą pod kolorowe lakiery, które staną się bardziej intensywne. Nie będzie potrzeby nakładania ich kilkoma warstwami. Jeśli nie macie takiego jasnego koloru jak Biscuit, to możecie pominąć ten krok. 


KROK 2
_______________
Teraz czas na pierwszy kolor i jest to Semilac 034 Mardi Gras. Pomalowałam nim tylko połowę paznokcia. Nie musi być to zrobione jakoś szczególnie równo w centralnej części, jednak przy samych brzegach uważajcie, aby nie wyjechać na skórki. 


KROK 3
_______________
Na drugą połowę paznokcia naniosłam lakier Semilac 033 Pink Doll, który jest niesamowicie intensywny i "żarówniasty". Zdjęcie nie oddaje jego mocy w pełni. Lakier nakładam w większej ilości, niż w przypadku zwykłego lakieru. 


KROK 4
_______________
Teraz najważniejsza część. Potrzebujemy pędzelka z włosiem syntetycznym ale takiego, które będzie giętkie (nie sztywne). Ja użyłam swojego pędzelka do ust, którego mam z dobrych 5 lat ale jeśli macie pędzelek do żelu czy do akrylu, to również będzie idealny. Zacieram nim granice na samym środku paznokcia łącząc dwa kolory ze sobą w najbardziej płynny sposób. Jeśli jest taka potrzeba, to dokładam koloru i znów łączę. Na środku z połączenia żarówiastego różu oraz purpury powstał kolejny odcień, który ładnie scala kolory ze sobą. 


KROK 5
_______________
Wkładam paznokcie pod lampę na 2 minuty. Na zdjęciu widzicie tylko jeden zrobiony paznokieć, ponieważ nie wiedziałam jak to wszystko w ogóle wyjdzie. Po wykonaniu zdjęć do tutorialu pomalowałam już wszystkie paznokcie u jednej ręki za jednym razem i wsadziłam pod lampę. 


KROK 6
______________
Na sam koniec maluję paznokcie TOP-em, który nabłyszcza i utrwala cały manicure. Wsadzam pod lampę na kolejne 2 minuty. Następnie przecieram paznokcie wacikiem nasączonym Cleaner-em (odtłuszczaczem) i manicure jest gotowy!




CZEGO POTRZEBUJECIE DO WYKONANIA HYBRYDOWEGO OMBRE NAILS?
________________

Jeśli chcecie zobaczyć inne kolory na moich paznokciach, to zachęcam do odwiedzenia moich starszych wpisów:

Mam nadzieję, że taki wakacyjny manicure przypadł Wam do gustu. Ja nie ukrywam swojej wielkiej fascynacji lakierami hybrydowymi i gorąco Was zachęcam do wypróbowania na swoich paznokciach. Jest to moje odkrycie kosmetyczne tego roku i z pewnością na blogu pojawi się jeszcze więcej wpisów z Semilac w roli głównej. Dajcie znać czy takie cieniowane paznokcie się Wam podobają!


OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z  NAJNOWSZYMI WPISAMI!
________________________________________________________


102 komentarze on "OMBRE MANICURE - OMBRE NAILS CZYLI CIENIOWANE PAZNOKCIE KROK PO KROKU!"
  1. Wybrałaś bardzo ładne odcienie lakierów, a końcowy efekt jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełnie <3 jest cudownie ;) a jak to pierwszy raz to ogóle ekstra :D

      Usuń
  2. Niesamowity efekt i jak ładnie pokazane!!!! Jestem pod wrażeniem. nigdy nie słyszałam o hybrydowych lakierach. jak zwykle mozna się wiele dowiedziec z Twojego bloga. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Wow i jeszcze raz WOW. Ślicznie! Czekam na kolejne pazurkowe czary w Twoim wykonaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś jeszcze wyczarować :)

      Usuń
  4. Niesamowicie wyszło! Czy mogłabyś jeszcze zrobić kilka takich propozycji z innymi kolorami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pokombinuję z innymi kolorkami :)

      Usuń
  5. Piękne ombre :-) właśnie taki efekt najłatwiej uzyskać dzięki hybrydowm lub kolorowymi żelami :-) zwykłymi lakierami to tylko za pomocą gąbki ombre można wykonać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja ciołek próbowałam to zrobić pędzelkiem, z marnym skutkiem oczywiście. :-)

      Usuń
  6. Daria, masz rękę do tego. Rewelacyjnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to na razie moje początki. Ja to w ogóle jestem antytalentem jeśli chodzi o zdobienia ale ombre akurat nie jest aż tak trudne :)

      Usuń
    2. Jeśli początki są tak dobre, to tylko czekam na dalsze poczynania w tym temacie :)

      Usuń
  7. czy te lakiery faktycznie nie odpryskują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) U mnie ostatnio 3 tygodnie bez żadnego odprysku. Jedynie denerwowało mnie to zaczepianie się o włosy przy czesaniu tych miejsc, gdzie jest odrost paznokcia :) Więc musiałam zdjąć i nałożyć na nowo :)

      Usuń
  8. strasznie mnie kuszą hybrydy, od kilku miesięcy odkładam zakup lampy i lakierów :( czy są dużo trudniejsze w użyciu niż zwykłe lakiery? (mam na myśli ich nakładanie oczywiście) bo to najbardziej mnie przeraża (bo aż takim expertem nie jestem jeśli chodzi o malowanie paznokcci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używa się ich tak samo jak normalnych lakierów. Mają podobną konsystencję, może niektóre są troszkę bardziej gęste ale to zależy od koloru. Uwierz mi, że całe wykonywanie hybryd jest dziecinnie proste. Trzeba tylko pamiętać co po czym nakładać i żadnej większej filozofii w tym nie ma :-)

      Usuń
    2. zaufałam Ci z podkładem od Ireny Eris, zaufam Ci z lakierami :) a możesz zdradzić czym się kierowałaś w wyborze tej firmy lakierów, czy lampy? widzę ze chyba wszystkie Twoje lakiery to Semilac:P

      Usuń
    3. Nie zawiedziesz się, bo to naprawdę dobry produkt. Ja jestem bardzo zadowolona, bo moim największym problemem było odpryskiwanie lakieru na brzegach paznokci już po kilku dniach i w tych miejscach paznokieć mi się łamał. Myślę, że za wyborem przemówiła cena - jest niższa niż np. Shellac. A lampa też całkiem niedroga.

      Usuń
    4. shellack słyszałam że są bardzo gęste, w związku z czym ciężko jest nimi dobrze operować a dodatkowo miałam kiedyś nimi robione hybrydy i nieumiejętnie nałożone po prostu odprysnęły tego samego dnia wieczorem (co mi się nie zdarza, hybrydy trzymaja mi nawet do 4 tygodni). potem kosmetyczka wyjaśniła mi to właśnie ich dużą gęstością. więc na pewno nie są dobrym wyborem dla takiego amatora jak ja.... dziękuję serdecznie za wskazówki, kochana :)

      Usuń
  9. no po prostu to wygląda genialnie! I jeszcze jak się trzymają tyle czasu to ja jestem w raju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt :) Rzeczywiście trudno przejść obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hybrydy nigdy nie miałam, zawsze maluję lakierami zwykłymi, często lubię zmieniać i 3 tygodnie z jednym kolorem czy zdobieniem to dla mnie za długo :P
    Podoba mi się to połączenie kolorów, iście letnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za leniwa... poprawiać mani co drugi czy trzeci dzień to dla mnie koszmar :)

      Usuń
  12. cudowne ombre, właśnie się zastanawiam nad zakupem tych lakierów hybrydowych

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory, bardzo lubię takie połączenia, wyszło ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są wspaniałe manicure też. Jakim aparatem robisz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jest boski:) nie używam lakierów hybrydowych.... zawsze się boję, że zniszczą mi się po nich paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie to nie zęby :) A poza tym u siebie nie widzę żadnych zniszczeń... mało tego, mogę zapuścić długie paznokcie. :)

      Usuń
  16. Idealnie pomalowane paznokcie :) Świetny wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem żałuję, że nie mogę mieć pomalowanych paznokci do pracy. Z takimi mogłabym chodzić na okrągło! Są świetne! To przejście kolorów jest bardzo płynne, idealnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też tylko od czasu do czasu mogę pozwolić sobie na takie szalone kolory. Do pracy zwykle noszę blade róże :)

      Usuń
  18. Dario, a co z kwestią kondycji zdrowotnej Twoich paznokci? Robisz jakieś przerwy pomiędzy poszczególnymi malowaniami? Widzę, że Twoje pazurki są w genialnym stanie. Moje nie są tak zdrowe, jeszcze trochę mają tendencję do łamania się gdy są ciut dłuższe, ale pracuję nad tym:) po żelach nie mogłam doprowadzić swoich paznokci do ładu przez kilka miesięcy... Jak to jest z hybrydami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że są w stanie idealnym. Noszę hybrydy ciągiem już 2 miesiące i jak widać paznokcie są całe i zdrowe :) Ważne, aby nie zrywać lakieru przy zmianie, tylko go rozpuszczac w acetonie. I będzie ok :) Miałam akrylowe dawno temu i robiłam je regularnie... niestety po jakimś czasie moje paznokcie były cieniutkie jak papier więc wiem o czym piszesz :)

      Usuń
    2. Świetnie, może się na nie skuszę za jakiś czas:) dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
    3. paznokcie zawsze sie troche niszcza :) jak sie zdejmie hybryde to czytałam ze najlepiej zrobic kuracje odżywką przez...ileś tam czasu ;) jeszcze nie robiłam :) ja nakładam sobie juz....praktycznie chyba pół roku ciągiem i jest ok :) tylko nie piłuj mocno - jak po sciagnieciu bedziesz widziala ze zostalo troche starej bazy to lepiej zostawic niz dopilowac sie do pazurka :) ja tam robie i jest git, nie odpryskuje,,,rewelacyjnie sie trzyma :) a sćiagam zwykłym zmywaczem ;) długo trzymam bo z pół godziny i czasem nie chce zejśc..ale nie podważam , tylko piłuje :) muszę spróbować wreszcie ombre...jest super :) pink doll kocham - to mój numer 1 :) a mardi gras teraz zamawiam razem z muffinkowymi :) zobaczymy co i jak :)

      Usuń
  19. Mardi Gras jest cudowny :). Ja ostatnio też próbowałam zrobić ombre hybrydami i też mi wyszło fajnie pomimo tego, że jak kiedyś robiłam zwykłym lakierem to wyszła tragedia :). Tyle, że ja bawiłam się gąbeczką, ale to jest brudna robota :D. Koniecznie muszę spróbować Twoim sposobem :). W najbliższym czasie zamierzam kupić kilka kolorów Semilac na spróbowanie, mam nadzieję, że będą trzymać się na bazie z Cosmetics Zone, bo chciałabym ją wykorzystać zanim kupię inną ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będą się trzymać na tej bazie, niestety nie próbowałam :)

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba ten manicure, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci to wyszło! Mam chęć na te lakiery hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt ! I piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy kolory nie blakną na słońcu np? Bo moje lakiery z Shellaca tracą kolor!

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej mam pytanie do Ciebie - gdzie kupilas te obraczki na palce? dawno juz szukam takich ;0

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory po prostu cudne i jak to wszystko ze sobą ładnie gra <3 Zazdroszczę umiejętności. Zainteresowałaś mnie tymi lakierami i ciekawa jestem czy one niszczą płytkę? Miałam akrylowe paznokcie wiele lat i do tej pory mam brzydkie swoje naturalne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie widać żadnych zniszczeń ale ważne, aby usuwać hybrydę acetonem a nie zrywać. Kiedyś tak zrobiłam na jednym paznokciu i to nie był dobry pomysł...

      Usuń
  26. czy moge nałożyc lakier hybrydowy bez bazy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne ombre, kolory po prostu idealne na okres wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow. Bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie!!!! Śliczne kolorki. Ja również stosuję tę metodę tyle, że na żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też można :) I na akrylu też wyjdą :)

      Usuń
  30. wow jakie super piekne paznokcie marzą mi się takie zadbane kobiece ja jestem niewolnicą krótkich czasami pomalowanych

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory i świetny sposób na ombre!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze a jak robisz te łączenia bo mi kolory się zmazują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, musisz po prostu na łączeniu dwóch kolorów bardzo delikatnie przejechać pędzelkiem. Tak, żeby praktycznie w ogóle nie było nacisku. Bo jak zrobisz to mocno, to właśnie zdejmiesz cały lakier albo zbytnio zamażesz :)

      Usuń
  33. Daria a czego używasz do skórek i ogólnie pielęgnacji dloni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, używam czystego nierafinowanego masła shea na skórki i na dłonie na noc :) Dzięki temu są w stanie idealnym - polecam! :)

      Usuń
  34. Świetne zdjęcia i wspaniały efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  35. ale super to zrobilas! jestem pod wrazeniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Po prostu boskie! Masz talent dziewczyno zarówno do makijazu jak i do robienia paznokci. Wogole czysta perfekcja w kazdym calu <3 Uwielbiam Ciebie i Twojego bloga! Czekam na nowe wpisy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne są ! ! ! Zajmujesz się tym na codzień? Jestem z trójmiasta i chciałabym coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niestety zajmuję się zupełnie czymś innym, kosmetyka to moje hobby i sposób na relaks :)

      Usuń
  38. Efektowniej się prezentują niż klasyczne lakierowe ombre... sama nie dawno robiłam lakierami i daleko mi do tak idealnego efektu, chyba czas na hybrydy i nową lampę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kompletnie nie wyszło ombre zwykłym lakierem... były takie straszne "mazy" i bąble, więc musiałam dokładać kilka warstw i w rezultacie pod koniec dnia cały lakier mi po prostu samoistnie odpadł :) Może gąbeczką byłoby lepiej.

      Usuń
  39. Wygląda to naprawdę świetnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  40. efekt genialny :) ja następnym razem wykombinuję coś z gradientem :P

    OdpowiedzUsuń
  41. czy te lakiery sa trwalsze od normalnych? Uwielbia Twojego bloga!!! Proszę o wpisy jak najczęściej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, te lakiery trzymają się na moich paznokciach nawet do 3 tygodni (bez żadnego odprysku). To też zależy od płytki ale zwykle hybrydy trzymają się około 2 tygodni bez żadnego problemu.

      Dziękuję, staram się pisać jak najczęściej <3

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  42. Piękny, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny efekt i perfekcyjne wykonanie :) od dawna obserwuję Twojego bloga i muszę powiedzieć, że jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny pomysł. Następnym razem sama spróbuję tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę że pracujesz na lakierach Semilac - jak się go u ciebie zdejmuję - czy tak jak w przypadku hybryd Mollon czy CND kwestia kilku minut pod wacikiem acetonowym zawiniętym folią aluminiową czy nie schodzi tak prosto i trzeba trochę spiłować ?? Pytam bo chciałabym przetesować tą markę ale od spiłowywania pseudohybryd zniszczyłam paznokcie -

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale piękne! Ja używam od dawna już tylko lakierów Shellac, bo mają piękne kolory. Ale moim odkryciem jest granatowy http://www.prokosmetyk.pl/produkty/652/CND_Shellac_Lakier_Hybrydowy_Midnight_Swim7_3.html Naprawdę super. Nie myślałam,że takie ciemne, chłodne kolory dobrze wyglądają. Ale jestem zaskoczona, bo efekt jest mega <3!

    OdpowiedzUsuń
  47. najpiekniejsze kolory jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy bez uzycia biscuit wyszlo by tak samo? Czy uzylas go do podbicia koloru?

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam, mam bialy kolor semilaca, moge nim zastabic bisquite?

    OdpowiedzUsuń
  50. O ja... Cudownie 😊 dzisiaj będę testowala Twój sposób na paznokciach kolezanki, efekt będzie dostępny na blogu - cukinga.blogspot.com, zapraszam 😉

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej,
    słuchajcie mam taki problem (wszystkie lakiery, baza i top z semilac): zrobiłam wszystko według instrukcji, chociaż mam mieszane uczucia czy nie za cienkie warstwy kolorów bo jak kosmetyczna mi zrobiła to był zdecydowanie 'grubszy' efekt i wcale się nie wyginały. Jak ktoś ma komentarz to chętnie ale teraz do meritum: po nałożeniu TOPu i przemyciu cleanerem (też z smilac) paznokcie były lepkie nie jakoś bardzo ale były,nawet nie jestem pewna czy całego tego topu nie sciągnęłam wacikiem z cleanerem próbując się pozbyć lepkości. Wacik był bardzo nasączony i musiałam mocno trzeć i ściągać paniczne próbując pozbyć się tej lepkiej warstwy. (kolor się trzyma) Rady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem. Na drugiej rece ustawilam lampe na 180sek i tak samo mialam. Tez z semilac mam i pierwszy raz sama robilam. Wczesniej raz kolezanka.

      Usuń
  52. Kupiłam cały zestaw do paznokci i lakiery z semilac. Jestem ciemna w tym wszystkim. Zrobiłam jednak dzisiaj hybrydy wg Twojego bloga i jestem zadowolona. Nastepnym razem sprobuje ombre. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. hej, bardzo ładnie Ci to wyszło. Na pewno spróbuje sama zrobić za pomocą Twoich wskazówek. A próbowałaś może robić ombre poziome ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie ombre gąbką to dramat. Czekam na lakiery z zamówienia i działam. Dobrej nocy. Wzory jakie wykonujesz, z jaką precyzją, jesteś wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  55. Idealnie, mam akurat te dwa kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny efekt! Ja ombre robiłam wg instrukcji na http://www.modoweinspiracje.pl/2016/06/27/paznokcie-ombre/ i wyszedł mi też ładny efekt. Teraz chciałabym sobie znowu zrobić, ale myślę o jakichś jesiennych kolorach, a niestety totalnie nie mam wyczucia. Może coś doradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature