Top Social

NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE: PRODUKTY SIGMA BEAUTY

Marka Sigma znana jest przede wszystkim z rewelacyjnych jakościowo pędzli. Osobiście miałam okazję kiedyś testować cały zestaw i przyznam, że z taką miękkością włosia jeszcze nigdy się nie spotkałam. Pędzle są niesamowicie solidnie wykonane i mają bardzo przemyślany kształt, który sprawia, że makijaż jest ekspresowy. Zestaw kupiłam na prezent i szybko musiałam się z nim rozstać. Ostatnio jednak postanowiłam skusić się na kilka produktów i dziś pokażę Wam z bliska moje nowości. Są tu też dwa uniwersalne pędzle, a więc zapraszam do dalszego czytania. 




Wszystkie produkty przyszły do mnie porządnie zapakowane w dwa kartoniki. Byłam niesamowicie podekscytowana i zaskoczona zarazem, bo paczka pojawiła się u mnie po 6 dniach od zamówienia. Jak na przesyłkę ze Stanów, to wyjątkowo szybko!




BAZA POD CIENIE SIGMA EYE SHADOW BASE FLARE: PROVOKE
________________________
Dużo pozytywnych opinii przeczytałam w sieci na temat tego produktu i faktycznie muszę potwierdzić wyjątkowość tej bazy. Fenomenalnie podbija pigmentację cieni i maksymalnie wydłuża ich trwałość. Zrobiłam test i naniosłam na bazę cienie, które kompletnie się u mnie nie trzymały (znikały po 30 minutach) i jakie było moje zaskoczenie, kiedy na koniec dnia wciąż znajdowały się na powiekach! To potwierdza świetną jakość tej bazy, którą można też stosować solo, bo ma piękny, blado różowy odcień. Na zdjęciu możecie zobaczyć jak wspaniale podbija kolor cienia Oversee z Sigmy. Bazę możecie zakupić na stronie TUTAJ klik. 



CIEŃ SIGMA OVERSEE EYE SHADOW
________________________
Jest to pojedynczy cień w kolorze zielonym. Na powiece wygląda po prostu ślicznie, bo opalizuje na złoto i podbija mój kolor tęczówki. Nałożony na mokro lub na bazę, którą już widziałyście jest niesamowicie intensywny. Można z niego zrobić eyeliner. Świetnie wygląda na dolnej powiece, w połączeniu ze złotym cieniem. Ten i inne kolory możecie zakupić TUTAJ klik. 




ROZŚWIETLACZ SIGMA HIGHLIGHT DUO
_____________________
To rozświetlacz w dwóch formach: matowej, która jest bardzo pudrowa i kryjąca oraz błyszczącej o satynowym, przepięknym połysku. Przyznam, że ten mat wygląda bardzo ciekawie i osoby z problemami skórnymi mogą być zadowolone z tego typu rozświetlenia makijażu. Natomiast miłośniczki konkretnego błysku z pewnością będą oczarowane tą połyskującą wersją. Rozświetlenie mogę porównać do Mary Lou Manizer ale w duo Sigmy jest to efekt bardziej satynowy i w głębszym, kremowym kolorze. Blask, jaki daje ten rozświetlacz sprawia, że wyglądamy na bardziej opalone, niż jesteśmy w rzeczywistości. Produkt wyjątkowo przypadł mi do gustu. Możecie go zakupić TUTAJ klik. 



BŁYSZCZYK SIGMA LIP GLOSS HINT
__________________
Błyszczyk znajduje się w wygodnym, niewielkim opakowaniu z pędzelkiem. Kolor to brudny, "nudziakowy" róż. Niestety nie jest to do końca mój odcień, natomiast będzie wyglądał świetnie przy śniadej karnacji. Co do formuły, to jest lekka ale kryjąca, a co najważniejsze błyszczyk się nie lepi i długo pozostaje na ustach. Zapach nie jest nachalny i należy do tych przyjemnych. Ten i inne kolory możecie zakupić TUTAJ klik. 





PĘDZLE SIGMA: FLAT KABUKI F80 ORAZ PRECISION FLAT ANGLED P88
____________________
Pędzle to absolutny rarytas w tej paczce. Jestem nimi naprawdę zachwycona, bo miękkością powalają nawet uwielbiane przeze mnie pędzle Zoeva. Mają wspaniałe, błyszczące trzonki z "tęczowymi" napisami. Nazwa marki jest również wytłoczona na srebrnej skuwce pędzla. Flat Kabuki F80 jest bardzo zbitym i gęstym pędzlem do podkładu płynnego i mineralnego. Każdy produkt rozprowadza się z jego pomocą niezwykle szybko  i nie musimy obawiać się smug czy też plam koloru. Włoski są tak miękkie, że używanie tego pędzla to czysta przyjemność. Natomiast Precision Flat Angled P88 służy do aplikacji korektora i pudru w miejscach, które tego wymagają. Jego ścięty kształt ułatwia dotarcie w dosyć trudne okolice takie jak zagięcia przy skrzydełkach nosa czy też miejsca przy wewnętrznych kącikach oka. Jest to taka malutka wersja pędzla  Zoeva do podkładu. Na skuwkach możecie zaobserwować potrójne okucia, które wyjątkowo solidnie zabezpieczają pędzle przed uszkodzeniem. Jestem bardzo zadowolona z tych dwóch egzemplarzy i jako rasowa "pędzlomaniaczka" zamierzam skompletować cały zestaw. Możecie je zakupić TUTAJ klik. 


W paczce znalazłam jeszcze próbkę kultowych rozświetlaczy marki i faktycznie są fenomenalne. Ciekawa jestem czy testowałyście jakieś produkty Sigma? Jak się Wam podobają na pierwszy rzut oka? Przyznam, że ja jestem absolutnie oczarowana pędzlami, rozświetlającym duo oraz bazą pod cienie, która z pewnością znajdzie się w moich ulubieńcach!

Strona internetowa Sigma Beauty www.sigmabeauty.com


OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________


35 komentarzy on "NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE: PRODUKTY SIGMA BEAUTY"
  1. Świetne nowości, taka świetna baza pod cienie by mi się przydała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baza i rozświetlacz robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam te pędzle i są najlepsze jakie miałam!!!! Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają produkty sigmy, zwłaszcza ich paletki... kiedyś miałam również chęć na zestaw pędzli ale przesyłka była tak kolosalna że sobie odpuściłam... na bazę też czaję się od jakiegoś czasu, ma cudowną kremową konsystencję, widziałam ją kilka razy w tutorialach Melissy Samways... świetnie się sprawuje... możesz ją porównać do jakiejś swojej bazy? np. do Lily Lolo? lepsza, gorsza, podobna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przesyłka nie jest droga w porównaniu do tego, co było kiedyś. Co do porównania z bazą LL to zupełnie coś innego. Baza z LL to taki bardziej tłusty korektor, a baza z Sigmy to coś w stylu Paint Pot z Mac. Ta baza niesamowicie wygładza powiekę i cień blenduje się wtedy o wiele lepiej.

      Usuń
  5. Mniejszy pędzel mnie urzekł. Jeśli chodzi o markę, za mną chodzi kultowa już Brush Cleaning Glove :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy widzę ;) Takie cuda potrafią wywołać u kobiety uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza i rozświetlacz wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat tego typu kosmetyków nie używamy, ale zachwycamy się zdjęciami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle prezentują się świetnie :) Przydałyby się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że wszystkie produkty sa na wysokim poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matowym rozświetlaczu jeszcze nie słyszałam. Kolor błyszczyka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś bardzo chciałam kupić sobie zestaw pędzli Sigma, jednak wpadły w moje ręce pędzelki Bdellium i nie jestem w stanie kupić innych!
    Szkoda, że tej bazy nie ma w białej wersji, wtedy myślę, że bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bdellium są ładne ale daleko im do Sigmy :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia... jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego podwójnego rozświetlacza. Czy jest on trwały? Nawet dla skóry tłustej? Jak z wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten matowy będzie idealny dla skóry tłustej. Ja taką posiadam i używam też błyszczącej wersji ale tylko w konkretnych miejscach na twarzy, aby nie potęgować tego nadmiernego blasku. Co do trwałości to bez zarzutu, trzyma się u mnie cały dzień (chyba, że w międzyczasie pudruję twarz).

      Usuń
  15. czy mogłabyś napisać coś więcej o zamawianiu w USA? Już dawno chciałam coś zakupić ale zawsze obawiałam się opłat za przesyłkę lub cła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cło jest naliczane od zadeklarowanej wartości paczki lub od wartości jaką sobie oszacują. Zwykle naliczają przy dużych paczkach. Wtedy dopóki nie uiścisz opłaty celnej - nie dostaniesz paczki. Opłata za przesyłkę zależy od wagi paczki ale zwykle jest to 10-15 dolarów :)

      Usuń
  16. No i teraz mam dylemat. Pędzelki - Zoeva czy Sigma? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze mam dylemat które Wam doradzać :)
      Jakościowo dwie marki są rewelacyjne ale nie da się ukryć, że Sigma jest droższa.
      To wszystko zależy jaki masz budżet na pędzle i jeśli jesteś w stanie wydać więcej, to wzięłabym Sigmę ze względu na większą miękkość włosia. Ale nie mówię, że Zoeva jest zła, bo to też rewelacyjne pędzle i sama czaję się na tą edycję Rose Gold :))

      Usuń
    2. Właśnie o Zoevie czytałam zawsze same dobre rzeczy (ach ta niemiecka precyzja :D) i też myślałam o zestawie Rose Gold. O Sigmie natomiast zdarzyło mi się przeczytać negatywne komentarze. Dlatego zastanawiam się czy naprawdę opłaca się wydać więcej. No nic, decyzję podejmę za kilka dni po powrocie do PL :D

      PS Zachwycam się zdjęciami :))

      Usuń
  17. Ta baza pod cienie zapowiada się rewelacyjnie :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow flat kabuki musi być mój :))

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW Baza robi dobre wrażenie :D i pędzle też wyglądają na fajowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości, a pigmentacja ceni powala!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie ten podwójny rozświetlacz, nadawał by się jako cienie do powiek? Podobają mi się kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest cień do powiek :)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature