Top Social

NOWOŚCI W MOJEJ GARDEROBIE + ROZDANIE!

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy przybyło mi kilka nowych rzeczy w szafie. Są to przede wszystkim sukienki, których długo szukałam w polskich sieciówkach ale ciągle coś mi w nich nie pasowało. Dziś pokażę Wam nowości ubraniowe, a już wkrótce na blogu możecie spodziewać się letnich stylizacji. Na końcu dzisiejszej notki czeka na Was wakacyjna niespodzianka, więc zachęcam do wzięcia udziału. 



Długo szukałam tego typu sandałów, które byłyby wygodne. W tamtym sezonie widziałam identyczne w Zarze ale też w CCC. Niestety nie było do końca stabilne, dlatego zrezygnowałam z zakupu. Kiedy zobaczyłam te buty na stronie postanowiłam zaryzykować, ponieważ nie były drogie. Nie zawiodłam się, bo są bardzo wygodne i świetnie uzupełniają letnią stylizację. Pokazywałam się Wam w nich już na moim INSTAGRAMIE, więc jeśli jesteście ciekawe - zapraszam. Na Insta często wrzucam jakieś szybkie, codzienne outfity. 

Sandałki możecie zakupić TUTAJ klik. 
__________________________________________


Nigdy nie miałam jeszcze białej kamizelki w tym kroju. Jest świetna począwszy od wysokogatunkowego materiału, a skończywszy na precyzyjnym wykonaniu i taliowanym kroju. Idealnie prezentuje się z czarnym t-shirtem. 

Kamizelka dostępna jest TUTAJ klik. 
__________________________________________


Ta biała, zwiewna bluzeczka urzekła mnie koronkowymi wstawkami na rękawkach. Bardzo ładnie prezentuje się wpuszczona w ołówkową spódniczkę. Odpowiada mi też to, że ma trójkątny dekolt.

Bluzeczkę zakupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________


Robiąc zakupy na tej stronie internetowej całkiem przypadkowo natknęłam się na ten żakiet. Jakoś specjalnie nie miałam ochoty kupować kolejnego do kolekcji ale ten urzekł mnie swoim eleganckim krojem i żółtymi wstawkami przy kieszonkach. Idealnie wykonany. Będzie pasował do mojej żółtej torebki z Mohito.

Żakiet dostępny TUTAJ klik. 
__________________________________________


Torebek nigdy nie za wiele, szczególnie tych malutkich, które często zabieram na spacer czy imprezę. Idealnie mieszczą to, co najpotrzebniejsze: klucze, telefon, portfel i dokumenty. Ta po prostu skradła moje serce swoją prostotą i elegancją. Poza tym jest całkiem solidnie wykonana i bardzo wygodna w noszeniu. Widziałam, że są też dostępne inne kolory. 

Torebkę zakupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________


Na początku byłam zaskoczona, że ta sukienka ma dwie części. Składa się z rozkloszowanej, zwiewnej spódniczki oraz topu. Całość prezentuje się bardzo kobieco i zaskakująco, bo tył jest nico krótszy, przez co widać kawałek pleców. Wszystko można też nosić osobno i wygląda to świetnie!

Sukienkę zakupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________


Elegancka sukienka w kamelowym kolorze, z paseczkiem. Idealna na eleganckie wyjścia do szpilek. Świetnie układa się na figurze i jest wykonana ze zwiewnego materiału. Bardzo podoba mi się taki lekko militarny, szmizjerkowy styl. To coś, czego szukam w sukienkach. 

Sukienka dostępna TUTAJ klik. 
__________________________________________


Kombinezony w tym sezonie są niezwykle modne, a więc postanowiłam zamówić sobie taką elegancką wersję. Rękawki są transparentne, natomiast przy dekolcie przyszyta jest cudowna koronka. Dół jest szeroki i nie opięty, dlatego całość jest w dobrym guście.

Kombinezon zakupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________



A tutaj kolejny kombinezon, tym razem bardziej "luzacki" i codzienny. Jest świetnej jakości - przewiewny, luźny i komfortowy. Na stronce często można dorwać rzeczy z Asos i to właśnie rzecz tej marki. 

Do kupienia TUTAJ klik. 
__________________________________________


Cudowna, koronkowa (z gipiury) sukienka z transparentnym dołem. Jak ją tylko zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę ją mieć. To nic, że w najbliższej przyszłości nie szykuje mi się żadne większe wyjście. Taką kieckę po prostu warto mieć. Tym bardziej, że jej krój jest fenomenalny. Jest taliowana i idealnie przylega do figury. Och i ach. 

Sukienkę kupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________


Stwierdziłam, że brakuje mi krótkiego żakietu  do rozkloszowanej spódnicy i stąd decyzja o zakupie. Jest świetnie wykonany, mięciutki i ładnie leży. 

Do kupienia TUTAJ klik.  
__________________________________________


Spódnico-spodnie mam już w 3 kolorach: białym, czarnym i granatowym. Nic nie poradzę na to, że wyjątkowo przypadły mi do gustu. Nie lubię krótkich spódniczek, bo niekomfortowo się w nich czuję, a taki krój spodenek świetnie imituje mini. To mój must have na lato. Pokazywałam się Wam już w nich na moim INSTAGRAMIE, gdzie często wrzucam swoje codzienne stylówki. 

Spodenki do kupienia TUTAJ klik. 
__________________________________________


Ostatnio kupowałam same malutkie torebeczki ale do nich nie mieści się mój iPad, którego często chciałabym ze sobą zabrać. Skusiłam się na tą oryginalną torebkę, którą noszę non stop. Solidnie wykonana, wygodna i zwraca uwagę. 

Torebkę zakupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________


W tej sukience także pokazywałam się Wam już na moim INSTAGRAMIE. Ma oryginalny, zielony kolor i wspaniale podkreśla opaleniznę. Bardzo ciekawie układa się na biuście i jest wygodna w noszeniu. 

Sukienkę zakupiłam TUTAJ klik. 
__________________________________________


Na koniec biżuteria. Pierwszy naszyjnik to ten, który miałam na sobie w ostatnim makijażu TUTAJ klik. Jest bardzo okazały i niesamowicie połyskuje w sztucznym świetle. Ładnie wygląda zarówno na gołym ciele, jak i na zabudowanej bluzce. Idealnie wpisuje się w tegoroczny trend "statement nacklace".  Drugi naszyjnik to taka typowa obroża i świetnie wygląda założony do białej, koszulowej bluzki. 

Pierwszy naszyjnik do kupienia TUTAJ klik. 
Drugi TUTAJ klik. 
__________________________________________


Kiedy zakupiłam pierwszą nausznicę po prostu przepadłam. Są to niesamowicie precyzyjnie wykonane kolczyki, które cudownie ozdabiają ucho. Postanowiłam dokonać kolejnego zakupu i zamówiłam drugą nausznicę, tym razem z dodatkiem perełek. Miałam je już na kilku weselach i imprezach - zawsze wzbudzają wielkie zainteresowanie. Zwykle robię przedziałek na boku i kręcę włosy na wałki, zarzucając je na jedną stronę. Wtedy nausznica prezentuje się niezwykle okazale. To takie małe dzieła sztuki! Jedną z nich możecie zobaczyć w makijażu TUTAJ klik. 

Do kupienia TUTAJ klik. 
__________________________________________

To już wszystkie moje zakupy ubraniowe z ostatnich miesięcy. Niedługo pojawią się outfity z niektórymi rzeczami, więc będziecie mogły zobaczyć jak leżą. Ostatnio zupełnie nie mam "mocy", żeby chodzić po galeriach handlowych i korzystać z wyprzedaży. Będąc niedawno na zakupach kompletnie nic nie wpadło mi w oko. Przyznam, że już trochę przyzwyczaiłam się do zakupów online, które są dla mnie o wiele wygodniejsze i z pewnością tańsze. 

Dajcie znać czy coś z tych rzeczy się Wam podoba i czy upolowałyście jakieś ciekawe rzeczy na tegorocznych wyprzedażach? 


TERAZ CZAS NA WAKACYJNE ROZDANIE!
****

Razem z Sheinside mam dla Was niespodziankę. Możecie wygrać dwa dowolne produkty (np. jedna sukienka i jeden strój kąpielowy) z TEJ STRONY klik. Wygrywa jedna osoba, a rozdanie potrwa do 25 lipca 2014. Wyniki podam w ciągu 3 dni, w tym poście i skontaktuję się ze zwycięzcą mailowo. Wystarczy, że spełnicie kilka prostych warunków. 

- Zarejestruj się bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań na stronie Sheinside.com KLIK tutaj
- Polub stronę Sheinside.com na Facebook-u: KLIK tutaj
- Polub mnie na Facebooku KLIK tutaj
- Dołącz do moich obserwatorów na blogu
- W komentarzu podaj swój adres e-mail (ten sam, który podasz przy rejestracji na Sheinside)

WYNIKI:
Rozdanie wygrywa Svetlana Balashowa - mail: swiatlana.balaszowa@gmail.com
Już wysyłam Ci maila z informacją o wygranej - gratuluję!
A pozostałych zapraszam wkrótce na nowe rozdanie.




OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________


131 komentarzy on "NOWOŚCI W MOJEJ GARDEROBIE + ROZDANIE!"
  1. Mój email- wika2899@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój email-magdzia39@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy i szczegolnie te buty są cudowne.
    Chętnie wezmę udział kasiakatarzyna5689@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Email: a.misiaa13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka w paski <3
    aniablondi91@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sandałki :)
    a.n.e.c.i.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale poszalałaś:D Fajnie obfociłaś te rzeczy ja zawsze mam problem z foceniem czegoś na wieszaku ;/

    klaurightnow@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia a rzeczy po prostu boskie! Zazdroszczę wszystkiego idealnie mój gust!
    A co mi tam, sukienka i stroj się przyda: kalkaj76@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizację :) Czekam na więcej
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Menadżer Klubu Oriflame
    TWÓJ KOD PROMOCYJNY TO 1704185
    Tel.665-279-165(Plus) lub 537-521-538(Play)
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta zielona sukienka ;)
    agnieszka.majchrowicz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka z koronkowymi wstawkami i koronkowa sukienka są śliczne, czy już mówiłam, że uwielbiam koronkę? ;))

    unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koronkowa sukienka cudo!! mam podobną tylko, że czarną :) Czarna mała torebka też po prostu piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG ta koronkowa sukienka i sandałki po prostu są przecudowne! Ile czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się sukienka z gipiury i bluzka z koronkowymi wstawkami, piękne rzeczy.
    Zgłaszam się do rozdania :)

    pingwinowa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ta torebka w paski jest pojemna? Chcę ją zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieści A4 ale na szerokość dużo nie napakujesz.

      Usuń
  17. Jaki masz rozmiar tego kombinezonu w ważki???

    OdpowiedzUsuń
  18. a jaki masz rozmiar tej dwuczesciowej sukieneczki? Chyba mamy ten sam rozmiar. Wlasnie czegos takiego szukałam w tamtym roku i wreszcie znalazłam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar L, jestem wysoka. Ale w sumie mogłabym mieć nawet i mniejszy rozmiar.

      Usuń
  19. Torebki są megaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super wszystko:)

    fantaghiro@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. paulacz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. No buty to sobie bankowo zamówię :p

    OdpowiedzUsuń
  23. masz swietny gust. Szkoda ze w naszych polskich sklepach nie ma takich ciuchów tylko wszystko na jedno kopyto....

    OdpowiedzUsuń
  24. Wkręciłam się w twój instagram i codziennie sprawdzam czy nie ma nowych autfitków :]]]]

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ile się czeka na paczkę z tych sklepów tak mniej więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle około 14 dni, zależy od sklepu i formy wysyłki. Kurier = szybciej :)

      Usuń
  27. Mam manię tych kombinezonów w tym roku. Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. O rany, świetne rozdanie, oczywiście się zgłaszam - fixationstation@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne sukienki <333

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Sheinside.... Dorwałam tam spodnie z Zary i kurtkę motocyklówkę za 1/3 ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Sheinside.... Dorwałam tam spodnie z Zary i kurtkę motocyklówkę za 1/3 ceny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można tam spotkać rzeczy z Zary.

      Usuń
  32. Też nic nie kupiłam na wyprzedażach. Ceny jakz kosmosu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki nosisz rozmiar tego kombinezonu z Sheinside z koronką? Masz moze jakaś znizkę na Sheinside? Będę chciała złożyć zamówienie wiec proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar L, bo jestem wysoka. Niestety zniżki nie mam ale po zarejestrowaniu się jest 20% zniżki :)

      Usuń
  34. Wszystkie rzeczy bym kupiła!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, ile czekałaś na przesyłkę z Lovelywholesale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 dni ale jeśli wybierzesz kuriera to będzie szybciej.

      Usuń
  36. Pani mecenas zawsze taka wystrojona :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna elegancka kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kami-k2@o2.pl
    fb: https://www.facebook.com/kpawlowiczlewandowska

    OdpowiedzUsuń
  39. No zdecydowanie praktycznie wszystko wpadło mi w oko także czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moj email: wodniczek4@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba biała bluzeczka z koronkowymi rękawkami :) Koronkowa sukienka też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Po prostu zawsze coś u Ciebie ładnego zobaczę. Uwielbiam takie posty z ciuszkami!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne zakupy! Mega profesjonalne zrobione zdjęcia :)
    Też bardzo lubię spódniczko-spodenki! W dzieciństwie mama mi takie kupowała bo nie lubiłam spódniczek, fajnie że ta moda wraca !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wraca i jest bardzo praktyczna... Nic się nie podciąga :P

      Usuń
  44. Śliczne zdjęcia. A torebkę na łańcuszku zamówiłam bo nie mogłam się oprzeć jej

    OdpowiedzUsuń
  45. mam ochote na ten kombinezon :) tecz_a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. ngalkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ile pięknych rzeczy! Tylko kochana szkoda, że na białym tle, bo te białe ciuszki słabo widać ;(

    OdpowiedzUsuń
  48. thebest45668289@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko bardzo ładne a naszyjniki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem w szoku jakie piękne są te rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiekne te sandaliki, chyba tez sobie zamowie, zwlaszcza ze i tak nie sa drogie a jak sie okazalo podczas rejestracji sie dostaje znizke 20% - bardzo mila niespodzianka :)
    A ta zielona sukienka to w ogole hit, uwielbiam ten kolor, razem z sandalikami oraz jakas torebeczka bedzie swietna stylizowka. Dzieki za podpowiadke gdzie to mzona kupic.

    swiatlana.balaszowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. kulkaowszystkim@wp.pl
    Na fb jako Monika Kul...
    uwielbiam ubrania z Sheinside <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj zaszalałam przez Ciebie Daria...Te sandałki są zarąbiste :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Waham sie miedzy S, a M tego kombinezonu w ważki. Czy rozmiary są zaniżone/zawyżone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zamawiam L, a noszę M. Zresztą, czasem wolę jak coś jest luźniejsze.

      Usuń
  55. izaka000@gmail.com
    Iza K na fb polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  56. lubię jako rudaa12.blogspot.com obserwuję jako Rudaaa12 a mój e-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dużo ładnych ubrań dorwałaś :)

    irma1991@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. tyle perełek ;)
    plumplumplum@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. kurde,chyba dwa razy mi dodało,no ale oba to ja,więc jeden można usunąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. marta.jankowska.4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne i stylowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Boskie rzeczy że aż mi ślina cieknie... Ile czekałaś na przesyłkę z Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka się około 14 dni, ale jak wybierzesz przesyłkę kurierską to będzie szybciej :)

      Usuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zakochałam się w tej koronkowej sukience :) sandrapabian@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Torebka w paski jest świetna, bardzo w moim guście i tez by mi się przydała rozmiarowo.

    OdpowiedzUsuń
  67. Czarny kombinezon z koronką <3 :)
    Mój mail: kate_l@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy ta zielona sukienka jest z rozciągliwego materiału? Zastanawiam się nad rozmiarem L ale boję się że może być za duży bo jestem niska..

    OdpowiedzUsuń
  69. mail: kasia.rogowska20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Mó e-mail : paulia1993@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. koronkowa sukienka piękna!

    luellamakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. xxxedytaxxx@interia.eu

    Nie miałam okazji w Sheinside kupować,
    jednak naprawdę chciałabym spróbować !
    Tak piękne tam stroje, sukienki i dodatki
    że nie zaliczyłabym z nimi modowej wpadki !
    Sklep cudowny, asortyment zniewalający
    tak ponętnie do kupowania nas kuszący ...
    ahh marzenie

    OdpowiedzUsuń
  74. hej, mogłabym spytać kto wygrał ? Wyniki miały być w tym poście i nie widzę ich ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja mam problem z doszukaniem się wyników, ale widzę, że jednak nie jestem sama:)

      Usuń
    2. I teraz myślisz że jak wyskakujesz z ryjem to coś wygrasz? Nie do wiary jacy ludzie są ograniczeni !

      Usuń
  75. wow, ta sukienka w kamelowym kolorze jest boska, i ty w niej bosko wyglądasz. Gdzie ją kupiłaś, nie wyświetla się niestety link...

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature