Top Social

MÓJ TOP 3: ULUBIONE GADŻETY DO WŁOSÓW.

Dziś pierwszy post z serii "MÓJ TOP 3". Będą to posty poświęcone moim absolutnym faworytom z konkretnej kategorii. Dziś opowiem Wam o moich ulubionych gadżetach do włosów. Celowo użyłam określenia "gadżet", ponieważ są to produkty ciekawe, a nawet innowacyjne. Odkryłam je już jakiś czas temu i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez nich. Posiadam długie i gęste włosy, które wymagają niestety szczególnego traktowania. Jeśli jesteście ciekawe - zapraszam do dalszego czytania!





PO PIERWSZE TANGLE TEEZER GOLD RUSH
______________________________
Jestem absolutnie zauroczona działaniem Tangle Teezer'a! Posiadam go zarówno w wersji kompakt, jak w i tej standardowej, dużo większej formie. Kiedyś kompletnie nie rozumiałam fenomenu tej szczotki do włosów. Jednak kiedy pierwszy raz jej użyłam, to od razu pokazała mi swoją wyjątkowość. Rozczesuje włosy za jednym pociągnięciem, nie wyrywa ich i cudownie masuje skórę głowy pobudzając cebulki do wzrostu. Zauważyłam, że włosy nie łamią się na długości, co często miało miejsce, kiedy używałam zwykłej szczotki albo plastikowego grzebienia. Używam jej codziennie i miłością do niej zaraziłam już całą swoją rodzinę. Moja mama używa Tangle Teezer'a do wyczesywania naszego Yorka, bo włoski nie są wyrywane i piesek nie odczuwa żadnego ciągnięcia.  Bardzo lubię wersję kompaktową widoczną na zdjęciu, bo mimo swoich niewielkich rozmiarów lepiej leży mi w dłoni, niż tradycyjna wersja. Poza tym ma wygodną zatyczkę, dzięki której możemy wrzucić szczotkę do torebki bez obaw o jej uszkodzenie. Poza tym wygląda niesamowicie elegancko. Dostępne są różne wersje kolorystyczne, nawet widziałam tą szczotkę w owieczki.

Tangle Teezer'a możecie zakupić TUTAJ klik, jest teraz w promocji. 


INVISIBOBBLE - REWOLUCYJNA GUMKA DO WŁOSÓW
______________________________
O tej gumce jakiś czas temu dużo czytałam na blogach, jednak nie wydała mi się jakoś szczególnie interesująca. Kiedy zaczęłam regularnie uprawiać sport, to zwykłe gumki doprowadzały mnie do szału, a moje włosy do ruiny. Nie dość, że się zsuwały, to jeszcze wyrywały mi włosy i brzydko się na nich odciskały. Kiedy pierwszy raz założyłam tą "gumkę" to od razu poczułam komfort związanych włosów. Moje są długie i ciężkie, przez co w kucyku czułam się niekomfortowo. Wciąż coś mnie uwierało, ciągnęło i generalnie wolałam spinać je taką dużą, brzydką spinką. Teraz naprawdę czuję różnicę i nie wyobrażam sobie znów biegać bez tej gumki na włosach. Trzyma się na nich genialnie! Równie świetnie przydaje się przy robieniu koczka, bo w jakiś magiczny sposób go utrzymuje, nawet przy tak ciężkich włosach jak moje. Co do tego odciskania się, to faktycznie robi to w mniejszym stopniu, niż tradycyjna gumka ale nie oszukujmy się, jakiś tam ślad zostawia. Ja mam ją w wersji brązowej ale są najróżniejsze kolory. Kosztuje niewiele, a naprawdę się przydaje. W opakowaniu są 3 sztuki. 

Invisibobble możecie zakupić TUTAJ klik. 


SUCHY SZAMPON BATISTE
______________________________
W zasadzie sceptycznie podchodziłam do suchych szamponów, bo mam bardzo wrażliwą skórę głowy. Bałam się, że tak jak w przypadku lakierów do włosów sprawią, że skóra będzie się szybkiej przetłuszczać, albo co gorsza, dostanę łupieżu. Postanowiłam zaryzykować i przetestować suchy szampon z Batiste. Dziś nie wyobrażam sobie, że nie ma go w mojej łazience. Często zdarza mi się zaspać do pracy ( a wieczorem obiecywałam sobie, że rano umyję głowę). W tej sytuacji nieoceniony jest właśnie suchy szampon. Spryskuję nim włosy u nasady i od razu wyglądają na świeże oraz puszyste. Nie zastąpi to oczywiście tradycyjnego mycia ale w sytuacjach awaryjnych jest niezbędny! Używam go też, kiedy mojej fryzurze brakuje objętości. Wersja różowa (trzecia od lewej) nie powoduje u mnie białego osadu. Ogromnie go polecam, szczególnie na lato. 

Dostępny teraz w sklepach Biedronka oraz oczywiście online. 


Ciekawa jestem czy testowałyście już jakiś produkt z mojego TOP 3? Dajcie znać w komentarzach!



OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________

94 komentarze on "MÓJ TOP 3: ULUBIONE GADŻETY DO WŁOSÓW."
  1. czy aby na pewno na tej stronie jest oryginał tych szczotek nie żadne podróbki ? :) bo zamierzam sobie zamówić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że to oryginał :) Bez obaw :)

      Usuń
    2. dziekuję! to zamawiam, długo sie zastanawiałam nad nią, ale skusiła mnie cene i Twoj wpis :D

      Usuń
    3. Będziesz zadowolona :) Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Tangle Teezer Salon Elite teraz jest w Hebe w cenie 29,99 - wczoraj kupowałam
      Batist rewelka , zaopatrzyłam sie w kilka sztuk w Biedronce, cena zobowiązuje :P 10,99.
      Gumek nie testowałam ale słyszałam i widziałam w Hebe

      Usuń
  2. Masz cudowne włosy ale to chyba każdy Ci pisze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co robisz ze masz takie piekne wlosy!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakłądce "włosy" jest cała moja pielęgnacja ale niedługo wrzucę aktualizację bo trochę się zmieniło :)

      Usuń
  4. Boże jakie długie włosy! Jak je zapuściłaś????? :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówię sobie ten Tangle Teezer bo slicznie wyglada :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Zawsze wzbudza zainteresowanie jak go wyciągam z torebki :)

      Usuń
  6. hej, ja mam pytanie z innej beczki, znasz moze/ stosowałas glinke błekitna??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ale mam zamiar bo już wszystkie inne stosowałam :)

      Usuń
    2. no ja tez :-) jeszcze żółta mi została, takze trzeba co nieco zamowic

      Usuń
  7. Ile zapuszczałaś włoski :) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie miałam zamiar zamówić ten złoty tt. Prezentuje się nieziemsko no i masz piekne włosy. Skąd sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywałam w ostatnich zakupach z Sheinside :)

      Usuń
  9. Daria co masz na paznokciach? Cudo <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez uwielbiam TT a te gumki kupiłam sobie ostatnio i chyba nie są one dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, jak Ty to robisz, ale odnoszę wrażenie, że Twoje posty są coraz ciekawsze, coraz lepiej dopracowane i zawierają coraz lepsze zdjęcia ;-) A przecież i kilka miesięcy temu, gdy zaczynałam Cię czytać, wszystko mi się bardzo podobało. Magia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :)
      Rozwój to podstawa :)

      Usuń
  12. posiadam szampon Batiste, pokochałam go od pierwszego użycia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dosłownie od razu wiedziałam, że to jest to :)

      Usuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym Tangle bo kiedyś już gdzieś natknęłam się na niego w sieci. Właśnie chciałabym tą złotą wersję i chyba zamówię bo jest taniej :) Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawiedziesz się, jest naprawdę extra :)

      Usuń
  14. Szczotka zamawiam. Tez mam geste dlugie wlosy i kazda szczotka ktorej uzywalam robi mi z wlosow masakre :( moze to Twoje cudenko cos zdziala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tangle Teezer jest bardzo łagodny, ja go sobie bardzo chwalę :)

      Usuń
  15. Batiste kupiłam kilka dni temu i odrazu pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już go wszyscy chyba mają, bo jest w Biedrze :)

      Usuń
  16. Mam zamiar w przyszłości kupić TT w owieczki :D Ta gumka - kabel telefoniczny do mnie nie przemawia, muszę mieć ciasno związane włosy. Moje mają takie właściwości jak Twoje :P Dłuuuugie i gęste...Ładna sukienka, wygląda na ślubną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha, faktycznie wygląda jak kabel :) Uwierz mi, że rewelacyjnie trzyma włosy i w ogóle nie czuć jej na głowie w przeciwieństwie do innych, zwykłych gumek :)

      Nieee, sukienka nie jest ślubna... Chyba wolałabym taką do ziemi. :)

      Usuń
    2. Mam taką "gumkę", ale leży...Wiem, że nie ślubna, pokazywałaś ją chyba niedawno w poście...:)

      Usuń
  17. A ja z innej beczki. Co to za lakier na paznokciach bo jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To hybryda Semilac 047 i 102 - cudowne kolorki na lato! Przeczytaj mój post o manicure hybrydowym (gdzieś w zakładce recenzje znajdziesz), tam więcej info jakby co :)

      Usuń
  18. Używam i lubię wszystkie 3 "gadżety" wymienione przez Ciebie ;)
    Invisibobble rzeczywiście są świetne, dużo lepiej trzymają włosy niż zwykłe gumki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżety są już chyba kultowe, szczególnie w blogosferze :)

      Usuń
  19. Mam tez grube ciezkie wlosy (krotsze niz Twoje) i ta gumka sie w ogole u mnie nie sprawdza. NIe trzyma sie na miejscu (a szczegolnie podczas sportu) i ciagnie mi wlosy po zwiazaniu... Do tego gumka juz po pierwszym uzyciu bardzo sie rozciagnela. Strata kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ile ludzi tyle opinii :) Mi bardzo przypadła do gustu bo po innych gumkach dosłownie bolała mnie głowa :/

      Usuń
    2. Dlatego warto zostawić oryginalne pudełeczko i po rozciągnięciu wkładać tam gumki.

      Usuń
  20. Znam tylko suchy szampon. Rzeczywiście fajny wynalazek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne włosy masz Daria! Wogóle kocham Twojego bloga za genialną tematykę i przejrzystość i muszę napisać że jest jednym z najlepszych blogów jakie czytam. Podpatrzyłam kiedy zaczęłaś i naprawdę osiągnęłaś więcej niż inne blogerki pisząc 3 lata! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś urocza nawet od tyłu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tangle tizera czaję się już dawno i zamówię go sobie bo mam zamiar tam też kupić paletkę Iconic :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak oczywiscie, ze uzywam. Mam szczotke tange teezer i jestem bardzo zadowolona, suchy szampon tez jest u mnie w uzyciu ....super produkty. O tej gumce do wlosow to nie slyszalam musze nabyc i sie przekonac.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne włosy :)

    Co to za piękna bluzeczka/sukienka na pierwszym zdjęciu? Mogłabyś napisać gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sheinside, pokazywałam tą sukienkę w ostatnim poście z zakupami i tam też masz dokładny link do niej :)

      Usuń
  26. Co za piękne włosy, no normalnie nie mogę się napatrzeć. Takie włoski to rzadki widok. Jak je tu zakręciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To włosy na drugi dzień po metodzie na opaskę/ramiączko od stanika. W zakładce "włosy" znajdziesz instrukcję :)

      Usuń
  27. Bardzo zastanawia mnie, dlaczego te gumki do włosów stały się 'modne' dopiero tak niedawno :) Używałam je jakoś ponad 5 lat temu i wszyscy śmiali się, że noszę we włosach dziwne rzeczy i wyglądam śmiesznie. Teraz za to każdy takie chce :D Jak to niektórzy ludzie zmieniają szybko swoje opinie :) A szkoda, bo już dawno mogli korzystać z tego cudu. Ja za jedna taką gumeczkę płacę około 50 groszy (ewentualnie złotówkę) i wybieram jej rozmiar. Pokochałam je od razu i nie wyobrażam sobie używania zwykłych gumek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A do kiedy jest rabat na te paletki Makeuprevolution? Bo chciałabym za jednym zamachem zamówić iconic i tange teezeer?

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne włosy :)
    Jakoś nieufnie podchodzę do tych gumek. Naprawdę dobrze trzymają włosy? Masz takie długie i gęste włosy, więc przy moich chyba tym bardziej się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się wprost idealnie :) Nie są drogie, możesz przetesowac ::)

      Usuń
  30. Mam pytanie odnośnie tego Tangle Tezera a mianowicie czy ta zatyczka nie spada w torebce? Ostatnio szczotka tak mi porysowała telefon że szukam wlasnie czegos takiego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bardzo dobrze się trzyma i nie ma szans, żeby spadła :)

      Usuń
  31. Jak na razie mam tylko ten szampon, ale planuje zakup pozostałych gadżetów, bo mam już dość wyrywania włosów przez szczotki i gumki

    OdpowiedzUsuń
  32. Na tę szczotkę obecnie zbieram, ale póki co kupiłam Biedronkową wersję dołączoną do tabletek i jestem bardzo zadowolona. W szampon też się zaopatrzyłam, ale mam Fresh ( zostawia biały osad, ale łatwo go usunąć ). Kuszą mnie te gumki, bo mam dosyć obolałej skóry głowy po zwykłych, a niedługo czeka mnie bardzo aktywny urlop i na pewno sie przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bez TT nie wyobrażam sobie życia! A suchy szampon zakupiłam właśnie w biedronce i dzisiaj pierwszy raz użyłam i jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pod wszystkim się podpisuje! TT zamówiłam niedawno i wczoraj wpadł w moje ręce, jest genialny! Nad gumką się zastanawiam a suchy szampon, też nie rozumiałam jego idei, ale teraz mnie ratuje bardzo często!

    OdpowiedzUsuń
  35. Tangle Teezer - jeden z moich hitów wszech czasów. Nie wyobrażam już sobie życia bez tej szczotki. :-)

    Pozostałe Twoje hity mnie nie pociągają - do włosów używam delikatnych frotek, a suchy szampon jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej 'gumce', wydaje się przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam wszystko, co wymieniłaś i tak samo uważam te gadżety za swoje top3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. TT - mam i uwielbiam - nigdy nie sądziłam że kawałek plastiku może być faktycznie taki świetny :)
    Natomiast te gumki nie podobają mi się - wyglądają jak kabel od telefonów - niemniej nie miałam - więc nie wiem może są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczotkę Tangle Teezer mam już jakiś czas, co najmniej dobre parę miesięcy i jestem nią zachwycona. Planuję też zakup komplaktowej. Co do szamponów testowałam cherry i teraz w Biedronce kupiłam ten w panterkę. Ja osobiście mam lekkie uczulenie na te szampony (atopowe zapalenie skóry) ale korzystam z niego w kryzysowych sytuacjach. A gumki kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez zachwalam sobie szczotke tangle teezer :)
    pozdrawiam:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Prawdopodobnie nigdy sama nie zamowilabym Tangle Teezera, bo ciezko mi bylo uwierzyc, ze moze on dzialac takie cuda. Ale odkad dostalam go prawie dwa lata temu, nie wyobrazam sobie rozczesania wlosow inna metoda! Suchy szampon wole z Isany, a nad tymi gumkami sie zastanawiam. Wygladaja na dosc slabe, ale skoro trzymaja wysoko Twoje wlosy i to i z moimi sobie poradza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszyscy kuszą tą szczotką....tylko trochę droga jest i słyszałam opinie, że "igiełki' w tej szczotce powodują rozdwajanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  43. te gumki bardzo mnie ciekawią :) TT wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę w końcu skusić się na te gumki do włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nad tą gumką się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. invisibooble - swietne! tez je ostatnio odkryłam i często je uzywam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko lubie to co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta sprężyno-gumka to istna rewelacja! Muszę je mieć! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne włosy :) dobre rady uwielbiam czytać Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam tych spężynkowych gumek 5 :) Od przezroczystej, po czarną :) za 3e fajny wybór kolorów :) Teraz używam ciemniejszej brązowej. Ogólnie jest spoko, ale jakoś mi messy koki nie wychodzą :( A tak mi się to podoba, może kiedyś dojdę do wprawy.. :P

    OdpowiedzUsuń
  51. ale masz te kłaczory piękne pozazdrościć. Jakieś odżywki używasz aktualnie albo jaką najbardziej lubisz? Możesz coś napisac o tym?

    OdpowiedzUsuń
  52. zaciekawiły. mnie.gumkami Lubie dobrze mocno ściągnięte włosy oczywiście nie mam aż takich pięknych włosów jak Ty ale.mysle ze na moich tez by się sprawdziły musze wypróbować co do suchego szamponu nie mogę ich zapachu sprawia że jest mi niedobrze a co do szczotki świetna jest częsze nią. moja córkę

    OdpowiedzUsuń
  53. Posiadam kompaktową wersje TT w owieczki właśnie i jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Posiadam wszystkie 3 gadżety i również uważam, że są naprawdę rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też ostatnio odkryłam Batiste, właśnie używam tego kwiatowego <3 Dwa kolejne czekają w kolejce ;)
    Szczotka i gumka też mnie ciekawią, ale jest tyle kosmetyków, które za mną "chodzą", że te gadżety są na razie na dalszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dwa z tych trzech to strzały w dziesiątkę ! Mam TT w wersji Salon Elite i ubóstwiam go, a bez suchych szamponów Batiste chyba bym przepadła :))

    OdpowiedzUsuń
  57. nie mam tangle teezer ale mam jej podróbkę z biedry i jest świetna:) a jutro lecę po batiste :)
    masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zamówiłam właśnie TT i tylko czekam aż będę mogła ją wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja tak samo uwielbiam tt i suchy szampon batiste . Muszę koniecznie wypróbować te gumki, bo ostatnio często o nich słyszę. Niedawno widziałam je w h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gumka do włosów fakt faktem jest wspaniała, komfortowa i mocno trzyma włosy, nawet te doczepiane na clip-in. Jedyny minus to cena, ponieważ mieszkam w Holandii i w tanim markecie 6 takich gumek kosztuje 0.70e czyli jakieś 3zł. Uważam, że 3 gumki za 14zł bez przesyłki to cena stanowczo mocno wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy13 maja, 2015

    Witam, Mam pytanie dotyczące szczotki - nie powoduje ona elektryzowanie się włosów?? Raz jej użyłam i niestety wystąpił taki efekt przez co zniechęciłam się do jej używania :/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jaki używasz suchy szampon do włosów? Też mam ciemne włosy i nie wiem jaki wziąć ,bo boje się że pozostanie mi osad na włosach biały ;/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature