Top Social

MAKIJAŻ ŚLUBNY MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3 KROK PO KROKU.

Dziś krok po kroku pokażę Wam jak wykonać makijaż, który możecie wykorzystać na wiele okazji: na ślub, imprezę czy kolację przy świecach. Jest to propozycja dla każdego koloru tęczówki. Praktycznie cały makijaż oka wykonałam przy użyciu paletki Makeup Revolution Iconic 3, która jest wierną kopią Urban Decay Naked 3. Z tego, co widziałam dostępne są również wersje kolorystyczne identyczne z Naked 1 i 2, więc jeśli jesteście zainteresowane, to na końcu będzie link do sklepu. 




Namalowałam cieniutką kreskę czarną kredką z Provoke i wyciągnęłam ją w zewnętrznym kąciku. Następnie za pomocą pędzla do eyelinera z zestawu BH Cosmetics Eco Brush Set delikatnie ją roztarłam.
Kolejny krok to podkreślenie załamania oka cieniem z paletki Makeup Revolution Iconic 3 i jest to kolor 7 od lewej (niestety cienie nie mają nazw). Pędzel, którego użyłam również pochodzi z zestawu BH Cosmetics Eco i jest to pędzel do rozcierania.
Następnie pędzelkiem kulkowym z zestawu BH Cosmetics Eco przyciemniam zewnętrzny kącik najciemniejszym cieniem (ostatni brąz w palecie).
Aby moje połyskujące cienie miały dużą pigmentację i przyczepność postanowiłam nałożyć najpierw bazę z Lily Lolo na 3/4 powieki ruchomej (wy możecie nałożyć np. korektor). Robię to pędzlem do nakładania cieni z zestawu BH.
Teraz czas na połyskujący, brudny róż z palety Iconic 3. Jest to kolor 5 w palecie. Nakładam go mniejszym pędzelkiem do aplikacji cieni z zestawu BH.
Pędzlem do korektora w wewnętrznym kąciku nanoszę pigment z Kobo Sea Shell i łączę z cieniem obok tak, aby kolory się zazębiały. Pigment pięknie opalizuje na pomarańcz, czego mój aparat zupełnie nie uchwycił. Równie dobrze możecie rozjasnić wewnętrzny kącik cieniem nr 2  z palety Iconic.


Dolą powiekę delikatnie przyciemniam brązem, tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne z Ardell. Linia wodna została rozjaśniona cielistą kredką. I makijaż oka jest skończony :-) 

O PALECIE ICONIC 3
_____________________
Co do samej palety Makeup Revolution ICONIC 3, to muszę przyznać, że jest bardzo przyzwoita. Używam jej w codziennym makijażu ale również świetnie sprawdza się do wykonania wieczorowego, połyskującego smoky eye. Jest to kopia Naked 3 i faktycznie widząc swatche i porównania innych blogerek, to mogę śmiało stwierdzić, że nie odbiega od oryginału pigmentacją ani kolorami. Cienie są lepszej jakości, niż w paletkach MUA i mają większą pigmentację. Trwałość również na duży plus - nawet bez bazy wytrzymują u mnie cały dzień, natomiast  nie mam problemów z tłustą powieką. Na bazie czy korektorze pigmentacja jest BARDZO duża, szczególnie tych pięknych, połyskujących cieni ale nawet bez żadnego podkładu można wydobyć z nich to, co najlepsze. Ciemne brązy ładnie się blendują, a maty (brudne róże) wspaniale będą się nadawać jako kolory transferowe czy po prostu - do podkreślenia załamania oka. Idealna paleta do makijażu dziennego i wieczorowego. 

Za cenę 20 zł - warto! Tym bardziej, że na końcu posta znajdziecie jeszcze zniżkę ode mnie. Recenzja pędzli pojawi się w osobnym poście ale już mogę śmiało napisać, że bardzo dobrze się nimi pracuje. Jeśli zastanawiacie się nad niedrogim zestawem, to ten będzie idealnym rozwiązaniem. Poza tym ma fajne etui, a skuwki przyciągają kolorem. 




Paleta Makeup Revolution jest dostępna w drogerii internetowej TUTAJ klik. 
Zestaw pędzli BH Cosmetics Eco Brush Set jest dostępny TUTAJ klik. 
Naszyjnik dostępny TUTAJ klik. 

Na wszystkie produkty Makeup Revolution oraz BH Cosmetics obowiązuje 10% zniżki po podaniu kodu KOSMETYCZNAHEDONISTKA www.puderek.com.pl.

Mam nadzieję, że makijaż się Wam podoba i zechcecie go wykorzystać. 



OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________


100 komentarzy on "MAKIJAŻ ŚLUBNY MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3 KROK PO KROKU."
  1. Wygląda przepięknie, a paletka bardzo kusi chociażby ceną! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem Twojego makijażu
    zapraszam na mój nowy blog
    www.haydenka.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż a na paletkę być może się skuszę zwłaszcza za taką cenę :) Czekam na recenzję pędzli, bo wyglądają obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie tak kusiła paletka mua, zakupiłam ją i muszę powiedzieć, że nie jest warta nawet 20 zł (wg. mnie) Chętnie bym zakupiła coś o wiele porządniejszego w przyzwoitej cenie. Czy na ironic 3 się nie zawiodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam MUA Undressed i pigmentacja była gorsza, niż w tej Iconic 3. Oczywiście też nie spodziewaj się cudów za 20 zł ale moim zdaniem warto ją mieć. Popatrz nawet jaka jest pigmentacja w zewnętrznym kąciku, gdzie nie mam bazy.

      Usuń
    2. ja mam Mua Undress Me Too i jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
    3. Ja miałam Undressed ale cienie miały słabszą pigmentację niż MUR

      Usuń
  5. śliczny ;) ja właśnie czekam aż przyjdzie Iconic 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. MakeUp Revolution wchodzi przebojem. Nie wiem czy widziałaś ich"folie" metaliczne? Coś cudnego! A na paletę może się skusze.. Żal nie brać za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Maxi, cudne są te folijki <3

      Usuń
  7. Cudowny makijaż! Rewelka <3 a paletka przypomina mi cienie z paletek MUA, ale skoro mówisz, ,że te ą lepszej jakości, to... chyba się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś czytałam, że Makeup Revolution to ten sam producent, co Makeup Academy :)

      Usuń
  8. Super makijaż, a ta paletka też mnie kusi, właśnie dokładnie ta nr 3 ze względu na różowe odcienie :)
    Zestaw pędzli super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówiłam ją właśnie i dostałam całe 2 zł rabatu ha ha

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kobieta, piękny makijaż. Na pewno warty odwzorowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie podkreślone oko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż, bardzo lubię takie posty krok po kroku :)

    anamarisworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagrywaj filmiki dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały makijaż a wyglądasz w nim po prostu cu do wnie... A paletkę mam i zgadzam się że jest bardziej napigmentowana od Mua. Kupię sobie jeszcze inne wersje wiec dzieki za rabacik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na recenzję pędzli bo wyglądają super i będą się wyróżniać między moimi czarnymi pędzlami...makijaz boski, a Twoja uroda...ech, idealna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż super :) a powiedz, jaki podkład poleciłabyś właśnie na ślub (do cery suchej)? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Revlon Colorstay dla cery suchej? Jest dosyć trwały :)

      Usuń
  18. To co, kiedy pierwszy filmik? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz ;) A paletka kusi ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. A masz może paletkę The Balm Voyage? Nie wiem czy kupić w tym sklepie i z checią zobaczyła bym makijaz na Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże jaki piękny makijaż! Masz taka ponadczasową urodę, zazdraszczammmm.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaką farbą farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś już kilka osób się pytało i napisała że nie farbuje

      Usuń
    2. Nie farbuję :) Rozjaśniałam tylko miodem i rumiankiem.

      Usuń
  23. te pedzle fajne

    OdpowiedzUsuń
  24. A co masz na ustach? Wspaniały makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki numerek pomadki? :)

      Usuń
  25. czy ta paletka jest gdzieś dostępna stacjonarnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z nią stacjonarnie. :)

      Usuń
  26. ile kosztuje u Ciebie makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie kupujesz te rzęsy Ardel?? Są świetne po prostu. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro ale za każdym razem u innego sprzedawcy :)

      Usuń
  28. Uwielbiam twoje makijaże i technikę malowania. Chętnie zobaczyłabym twoje tutoriale na YT. Btw jesteś uroczą kobietą :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może coś kiedyś nagram :)

      Usuń
  29. Ślicznie! Zamawiam tą paletke!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiła mnie ta paleta

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam ochotę na paletkę, która jest odpowiednikiem Naked 1. W różach jakoś nie specjalnie się czuje a Naked 2 mam :-)
    Kuszą mnie jeszcze te folijki :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. makijaż rewelacja! I pędzelki też wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie będę oryginalna ale ślubniaczek wygląda super;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się nad nią zastanawiałam ale chyba wybiorę Hot Smoked albo Day to NIght.Pędzle też oglądałam,niestety nie ma dziś tego zestawu ale dwa pojedyncze mi się podobają i chyba na nie się skuszę. Makijaż jak zwykle świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to szkoda, bo wczoraj jeszcze były :(

      Usuń
  35. Cudowny makijaż. Fajne te cienie chyba się na nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne cieniowanie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na makijaz z The Balm voyage jesli masz. W ogole chciałabym zobaczyc cały makijaz wykonany The BALM, ciekawią mnie te kosmetyki... Zawsze się u Ciebie uczę, dzięki za te tutoriale bo są SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za testem The Balm bo mam ochotę na kilka ;p

      Usuń
    2. dołączam się do prośby :)

      Usuń
    3. Niestety nie mam tej paletki, o której piszecie :) W ogóle mam mało kosmetyków The Balm :)

      Usuń
  38. piękny! sama szykuję się do ślubu i jeszcze nie mam pomysłu na makijaż!;o

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie malujesz Daria! A pędzle już wyprzedane po Twoim wpisie :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały makijaż. Kusi mnie ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny makijaż oraz przepięknie zrobione zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie http://salaigonza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny! Taki makijaż zapewne chciałaby nie jedna Panna Młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mistrzyni makijażu!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie Pani Mecenas :-]

    OdpowiedzUsuń
  45. JaK zwykle coś fajnego u Ciebie wypatrzę!

    OdpowiedzUsuń
  46. A jak wygląda ta paletka w porównaniu z cieniami sleeka/inglota/miyo omg? Gorsze/lepsze/takie same?

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna kobieta i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Uroczy makijaż. MASZ TALENT do pięknych makijaży w których mozna wyjść do ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  51. już wiem, że taka paletka musi być moja :) jest mega :) makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny makijaż! :) Do kiedy jest ważny kod zniżkowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Rabat będzie ważny do końca września :)

      Usuń
  53. Skusiłam się na tę paletkę i jestem bardzo zadowolona! Cienie są dosyć trwałe, a cena niesamowicie kusząca. Polecam tym z Was, które nadal się zastanawiają, czy paletka za 20zł jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wpadła do Ciebie dzisiaj ale już zostanę <3 jesteś cudowna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Kupiłam tą paletę i jestem strasznie zadowolona, Nie spodziewałam się takich efektow za 18 zł :ppp

    OdpowiedzUsuń
  57. też kupiłam te cienie rzeczywiście trwałe nic się nie zbierają i pigmentacja mocna ;) w przyszłym m-cu kupię pędzle ;):)

    OdpowiedzUsuń
  58. nie potrafię się tak malować ;;/;/ i chyba nie nabiorę w prawy choć czasami coś tam wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. makijaż obłędny, cienie przepiękne takie trójwymiarowe :) Słyszałam dużo dobrego o tej paletce, ale to co zobaczyłam u cb na blogu przeszło moje oczekiwania. Będę na nią polować <3
    zapraszam do mnie - http://paleheroine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Niesamowity makijaż!
    Już nie mogę się doczekać aż ta paletka trafi w moje ręce! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne cienie! Zakupiłam je. Sprzedałam NAKED bo nie zachwyciły mnie w ogóle. Te będę testować. Świetny make-up.

    OdpowiedzUsuń
  62. Hi Dear, Just discovered your website and I just love it. You are so talented.
    I am a new blogger and am looking forward to learn a lot from you.
    Do you take your own pictures? If yes, whats the lens, editing programme you use? I am so fed up... i just can't seem to get my own pics. Let me know if you can help. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny jak zawsze makijaż! Mam tą paletkę, ale muszę faktycznie używać korektora albo bazy bo połyskujące cienie są niemalże niewidoczne bez dodatkowego wspomagacza. A u Ciebie wyglądają tak ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny makijaż! Tylko pozazdrościć wprawnej ręki. Naprawdę świetnie to wygląda na oku. Gratulacje :)
    Cienie Makeup Revolution bardzo często są wychwalane i tutaj najlepiej widać, że nie bez powodu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature