Top Social

SHINYBOX ANNIVERSARY CZERWIEC.

Dziś pokażę Wam zawartość czerwcowego ShinyBoxa, który jest pudełkiem jubileuszowym. Shinybox świętuje 2 urodziny i z tej okazji przygotował specjalną edycję boxa, gdzie znajdziemy aż 5 produktów pełnowymiarowych. Jeśli jesteście ciekawe co znajdowało się w pudełku, to zapraszam do dalszego czytania.






SYIS MAKEUP-BLENDER CZYLI GĄBKA DO NAKŁADANIA PODKŁADU 
_______________________
Ostatnio na moim blogu pojawiła się recenzja gąbki Real Techniques (TUTAJ klik), którą byłam absolutnie zachwycona. Gąbka Syis Makeup-Blender jest zupełnie inna. Na zdjęciach możecie zobaczyć jej odmienną strukturę, poza tym po zmoczeniu (na zdjęciach obie gąbki są wilgotne) jest nadal dosyć twarda. Oczywiście można nią zaaplikować podkład i korektor ale nie uzyskamy żadnego spektakularnego efektu. Poza tym już po pierwszym myciu przedziurawiłam ją paznokciem. Cena: 50zł/szt. 


ORGANIQUE PEELING SOLNY DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA
_______________________
Jest to produkt pełnowymiarowy i w opakowaniu znajduje się 200 g. Peeling cudownie pachnie, lekko kokosowo i wakacyjnie. Świetnie złuszcza martwy naskórek, poza tym peelingi solne mają właściwości detoksykujące, redukujące cellulit i pobudzające krążenie. Skóra po peelingu jest miękka i delikatnie natłuszczona - jestem na tak. Cena: 40zł /200 g


MASECZKA KOLAGENOWA W KREMIE ETRE BELLE 
_______________________
Maska ma za zadanie dogłębnie nawilżyć skórę suchą i wysuszoną po opalaniu, ale nie tylko. Zawiera kolagen i wosk pszczeli. Oczywiście jak słusznie zauważono na innych blogach, maska ma w składzie już na drugim miejscu parafinę. Dla mnie produkt całkowicie odpada ale sprezentuję tą maskę mamie. Cena: 131zł/50ml, a w pudełku dostałyśmy 15ml.


ANTYPERSPIRANT DOVE ORAZ MOSQUITERUM
_______________________
Antyperspirant Dove zapewne wszystkie dobrze znacie. Zawiera w 1/4 krem nawilżający i nie brudzi ubrań. Zapach typowy dla Dove - subtelny, nienachalny. Natomiast drugi produkt w sprayu to Mosquiterum, preparat o zapachu nietolerowanym przez owady. Myślę, że to lato będzie wyjątkowo uciążliwe, jeśli chodzi o komary, muszki i inne owady, dlatego warto się w coś takiego zaopatrzyć. Jeszcze nie testowałam ale na pewno będę miała okazję. Cena Dove to 15zł/szt, a Mosquiterum 20zł/szt. Obydwa produkty są pełnowymiarowe.


MARION SERUM CHRONIĄCE WŁOSY PRZED DZIAŁANIEM TEMPERATURY
_______________________
To produkt, który ma za zadanie ochronić nasze włosy podczas suszenia czy prostowania. Ma konsystencję gęstego olejku i przyjemnie pachnie. Nie obciąża moich włosów, a więc używam go z przyjemnością. Cena to 10zł/30 ml. Produkt pełnowymiarowy. 



SYLVECO POMADKA ODŻYWCZA Z PEELINGIEM ORAZ PRÓBKI - prezent dla członkiń VIP
_______________________
Pomadka to istny "zdzieracz" martwego naskórka. Jeśli macie problemy z odstającymi, nieestetycznymi skórkami na ustach, to na pewno będzie produkt dla Was. Myślałam, że pomadka będzie zbyt brutalna w swoim ostrym peelingowaniu ale o dziwo świetnie spełnia swoją funkcję i nie odnotowałam żadnych podrażnień. Do pomadki dołączone były próbki kremów Sylveco w wersji lekkiej oraz szampon i krem łagodzący. Cena tego pakietu to 20zł/szt. 

I to już wszystkie produkty, które zawierał jubileuszowy ShinyBox. Znalazłam tam jeszcze Bon 50zł na zakupy w BingoSpa ( z którego na pewno nie skorzystam ) oraz kartę członkowską do Dermika Spa, która uprawnia do zniżek . Koszt takiego pudełka to 49 zł i możecie je zamówić TUTAJ klik. Przeczytacie tam też bardziej szczegółowy opis zawartości. 

ShinyBox świętuje swoje 2 urodziny - także konkursowo! 

1. FOTO KONKURS ShinyBox & Overmax - do wygrania: urodzinowe pudełka ShinyBox, kobiece tablety i smartfony marki Overmax! | weź udział na: http://on.fb.me/1nHMjVd

2. Make Up Contest ShinyBox & RevitaLash - do wygrania: ekskluzywne kosmetyki marki RevitaLash®! | weź udział na: http://on.fb.me/1lyXoEI




OBSERWUJ MNIE
________________________________________________________




18 komentarzy on "SHINYBOX ANNIVERSARY CZERWIEC."
  1. Ja jestem zachwycona peelingiem z organique :) Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. termoochrona jest najlepsze co mialam do ochrony <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling z Organique musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że Shiny świętuje hucznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z lekką obawą użyłam dzisiaj po raz pierwszy tej maski i póki co jestem bardzo zadowolona. Mam tylko nadzieję, że mnie nie wysypie po niej, bo bym się wściekła. Jeżeli chodzi o gąbeczkę to mam takie same spostrzeżenia, jak Ty - jest strasznie twarda w porównaniu z RT. Efekt daje mniej więcej taki sam jak Miracle Sponge, ale wydaje mi się, że podkład nałożony gąbką z Syos jakoś bardziej wchodzi w pory. Jutro będę robiła zdjęcia to porównam sobie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myśle intensywnie by zamówić to pudełko ze względu na ten peeling : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam o zapachu guarany i mogłabym siedzieć cały dzień w łazience i go wąchać :)

      Usuń
  7. podoba mi się zawartość tego pudełka bo jest w nim wiele produktów i każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie z tego pudełeczka jeszcze nic nie spróbowałam - tylko Dove. Gąbeczke muszę przetestować przy najbliższej okazji, a peeling na razie zostawiłam w spokoju bo mam teraz otwartego Collistara. Najbardziej ciekawi mnie gąbeczka, bo jeszcze takiej gąbeczki do makijażu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie w ogóle te pudełka nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kiedyś nie kusiły ale się wkręciłam :) To taki element kosmetycznego zaskoczenia co miesiąc :)

      Usuń
  10. Ciekawa jest ta pomadka z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla tego peelingu zamowie, przekonalas mnie! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. no, no w tym miesiącu się postarali. Chyba odnowię subskrybcje :]

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak mam ochotę przetestować tą gąbkę i chyba sobie zamówię tego boksa =)

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak mam ochotę przetestować tą gąbkę i chyba sobie zamówię tego boksa =)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature