Top Social

NOWOŚCI ASTOR!

Astor już po raz kolejny zjawił się u mnie z nowościami, a to dlatego, że biorę udział w projekcie "Ambasada Piękna Astor". Tym razem produkty pozytywnie mnie zaskoczyły i nawet paletka cieni przypadła mi do gustu. Zapraszam Was do dalszego czytania, gdzie będziecie mogły bliżej przyjrzeć się nowościom marki. Mam dla Was też dwa kremy BB, więc zapraszam do udziału w rozdaniu. 







PALETKA CIENI ASTOR EYE ARTIST EYESHADOW PALETTE, 600 Gelato In Milano

Zwykle drogeryjne paletki z cieniami są kompletnym niewypałem, a ta faktycznie zadziwia pigmentacją i naprawdę wspaniałym połyskiem. Myślę, że posiadaczki jasnej tęczówki będą szczególnie usatysfakcjonowane kolorystyką akurat tej paletki. Cienie bardzo przypominają mi zestawienie kolorystyczne ze Sleek Vintage Romance. Niestety opakowanie nie jest najwyższych lotów, bo to zwykły plastik. Nie przetrwało podróży Pocztą Polską i wygląda właśnie tak, jak na załączonym obrazku. 



TUSZ DO RZĘSY ASTOR SEDUCTION CODES, kolor black i blue

Tusz jest obecnie dosyć mocno reklamowany w tv przez Heidi Klum. Czarna wersja przyzwoicie pogrubia rzęsy i nie skleja ich. Jednak bardziej zachwyciła mnie wersja niebieska, bo to coś naprawdę godnego uwagi. Tusz w normalnym, dziennym świetle nie jest bardzo krzykliwy i nie straszy swoją niebieskością. To raczej subtelne podkreślenie rzęs delikatnym błękitem. Dopiero w słońcu można zauważyć prawdziwie chabrowy odcień. Wygląda na rzęsach naprawdę fenomenalnie i mam wrażenie, że je bardziej pogrubia i wydłuża, niż wersja czarna. Polecam posiadaczkom każdego koloru tęczówki, bo będzie wyglądał świetnie zarówno przy ciemnych, jak i jasnych oczach. Wielki plus za świetną szczoteczkę, która nie jest silikonowa. 


KREM BB CREAM SKINMATCH GLOW, 100 IVORY

Mam go w dosyć jasnym odcieniu 100 Ivory. Nie przepadam za kremami BB, bo nie kryją moich przebarwień w satysfakcjonujący sposób. Mimo, że kolor jest bardzo ładny to moja skóra potrzebuje  teraz zupełnie czegoś innego. Konsystencja jest niesamowicie lekka i przypomina bardziej żel. Myślę, że posiadaczki nieskazitelnej cery, które chcą jednak zabezpieczyć skórę i lekko wyrównać jej koloryt z pewnością będą zadowolone z tego produktu. Krem ma lekko rozświetlać i faktycznie daje na skórze ładny, naturalny glow. Będę go używać mieszając z innymi podkładami, bo będzie dawał leciutkie rozświetlenie i nawilżenie. 


LAKIER DO PAZNOKCI ASTOR QUICK'N GO! 377

Bardzo przyjemny, wakacyjny odcień wpadający w koral. Ślicznie wygląda na opalonych dłoniach i idealnie wpasowuje się w wiosenno-letnie trendy. Ma wysychać w 45 sekund ale u mnie trwa to trochę dłużej. Pędzelek jest delikatnie zaokrąglony, co niestety nie ułatwia pracy (wolę zwykłe, ścięte na prosto). Manicure z użyciem tego lakieru utrzymuje się 3-4 dni. Na blogu wkrótce pojawi się post z tym lakierem w roli głównej. 



POMADKA ASTOR SOFT SENSATION MOISTURIZING LIPSTICK, 403 Attractive Coral

Pomadka w pięknym, wakacyjnym kolorze, która zachwyca swoją kremowością i pigmentacją. Nie wysusza ust i idealnie po nich sunie. Podoba mi się białe opakowanie ze złotymi elementami. W zakrętce można się nawet przejrzeć w razie awaryjnego wykonania poprawki w ciągu dnia (kiedy nie mamy przy sobie lusterka). Jedyne, co mi nie odpowiada, to zapach ale jestem to w stanie znieść biorąc pod uwagę ten wspaniały kolor, całkowicie unikalny i ożywiający twarz. 


KONKURS!

Mam dla Was dwa kremy BB od Astor. Jeden z serii Lift Me Up w kolorze 100, a drugi z serii Skin Match Glow także w odcieniu 100. Dwa kremy trafią do jednej osoby. Wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga i w komentarzu zgłosić chęć udziału zostawiając swój adres e-mail. Wyniki ogłoszę 1 lipca w tym poście i prześlę nagrody do wybranej osoby, z którą skontaktuję się mailowo. 


Mam nadzieję, że nowości od Astor są dla Was interesujące. Przyznam, że mi szczególnie podoba się niebieska maskara i paletka cieni. A Wam?

WYNIKI
Kremy BB wygrywa robaczeeek - gratuluję!
Wysłałam Ci e-mail z info o wygranej.
A Was zapraszam na mój najnowszy konkurs z LRP!



OBSERWUJ MNIE
____________________________________________

99 komentarzy on "NOWOŚCI ASTOR!"
  1. anitazasonska@gimail.com, szminka i lakier mają bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! Z miłą chęcią je przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że biorę udział :) !! adres e-mail: izapul@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podoba się paletka, szczególnie "najniższy" cień :) oraz niebieski tusz! myślę, że wakacyjny makijaż z delikatną bardzo kreską i niebieskim tuszem będzie hitem tego lata!:)
    muszę zdobyć niebieski tusz - nie wiem czy ten bo cena może mnie powalić na kolana skoro to nowość ale jakiś na pewno zakupię.
    Co do BB to mam ten sam problem, nie potrafią zakryć moich przebarwień, więc niestety nie używam i dlatego też nie mam co brać udziału, po co mi coś czego i tak nie zużyję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te tusze. Paletka bardzo ładna, interesująco wygląda też lakier do paznokci.

    Zgłaszam się :)
    natczaja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj kusi ten niebieski tusz :D na lato świetnie może wyglądać.

    Obserwuję jako : Izabela Jędrasik
    e-mail: izuu89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział i obserwuję jako Mar ta.
    ma.rodzinska@gmail.com
    Bardzo interesujące nowości :) Chętnie bym wypróbowała te kremy BB, bo nie mogę trafić na ten "mój" :)
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział, natalia.lit@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam swój udział;)
    kajunia1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam swój udział:)
    kajunia1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. aleksandraweiher@gmail.com zgłaszam się jak najbardziej chętna w końcu coś wygrać;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zainteresował mnie ten niebieski tusz, chociaż mam w swojej kolekcji ten czarny, ale jeszcze go nie próbowałam.
    Również zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako: Mademoiselle Magdalene
    E-mail: mademoisellemagdalene@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier do paznokci rewelacja!
    Zgłaszam swój udział w konkursie. Adres e-mail: dobi1031@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja chętnie wezmę udział :)
    pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kosmetyki :)
    Zgłaszam sie i ja :)
    Obserwuje jako: terii teresa f.
    email: terreniaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory szminki i lakieru są piękne. <3
    przy okazji zgłoszę udział xanti666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do konkursu :) basia9130@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat zastanawiałam się nad zakupem swojego pierwszego kremu BB, więc bardzo bym chciała takowy wygrać :)
    blondie5991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wylezek_agata@onet.pl
    Chętnie bym przetestowała w końcu jakiś BB krem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej zwraca moją uwagę ta paletka cieni :)
    Halina1986@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem chętna do testów! :)
    morselot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Mama chciała kupić jakiś niebieski tusz do rzęs, więc polecę jej ten, skoro tak go wychwalasz ;)
    A udział oczywiście biorę :)
    kate_l@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ;)
    milka6263@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Biore udzial ♥

    jessy@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. oh! jak cudnie! Czekam na zdjęcia tuszy na oku :)
    marmarelka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mich2513@gmail.com
    Z chęcią bym przetestowała krem BB oraz lakier w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  27. issabel1@wp.pl
    Widzę, że oba kolory bardzo rozsądnie w jasnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. krem BB i pomadkę przygarnełabym z checią :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wypróbowałabym te kremy BB, podobno pięknie rozświetlają. Podaję adres( w razie potrzeby:)) anita.barbara@onet.pl.
    A co do tuszy ciekawą mają szczoteczkę,

    OdpowiedzUsuń
  30. Akurat kończy mi się podkład! :) aleks185@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się z przyjemnością :)
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kosmetyki firmy ASTOR! mam pomadkę dokładnie w tym kolorze i kocham ją! czuję, że będzie królować na moich ustach tego lata! :)

    tamnadnie@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem właśnie ciekawa tego BB z efektem glow. A szminki zazdraszczam. Kolor świetny:) zgłaszam się zatem:)
    hbanasiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się do konkursu :)
    x.x@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział w konkursie z miłą chęcią bym coś wygrała :) monika-krzysztofik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. emi_radke@o2.pl Lakier jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się :) justyna.durzynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. PAletki z Astora uwielbiam ;-)
    olamiecznik1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna pomadka ;)!
    obserwuję, asieek13@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna pomadka ;)!
    obserwuję, asieek13@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomadka śliczna:) Miałam kiedyś jedną paletkę z Astor, trwałość jest w porządku jednak dla mnie trochę za świecące są te cienie, no i przy pierwszym kontakcie z podłogą po upadku poszły w drobny mak, nie było nawet czego zbierać:( Również zgłaszam się do konkursu: arletaa1112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne cienie :)

    biorę udział :)
    15.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. klaudyna1920@vp.pl
    mam z tej samej seri szminke nr420 i nie umiem sie bez niej obejsc boska jest !

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowna szminka:) też zgłaszam się po BB :) mam nadzieję, że podczas rozdania akurat nie będę w szpitalu :) bialatetis@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział w konkursie, bo z chęcią przetestuję BB latem ;) balbinka102@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wezmę udział ;) sadonkowa@o2.pl.

    OdpowiedzUsuń
  47. Biorę udział :) olenka1518@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Lakier to jak najbardziej moje klimaty, uwielbiam wszelkie odcienie koralu. ;)

    A na rozdanie jestem oczywiście chętna ;)
    unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się :)
    kelgren@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się do udziału w konkursie :) black16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny odcień pomadki i lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Biorę udział :) joasia1001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. najlepsza jest pomadka :) sylwiakalisz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. To ja by się chciała zgłosić. :)
    Obserwuję jako Karolina K.
    Mój email to plusssik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się... ariel54@wp.pl
    -pomadka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam ten lakier i go uwielbiam :)
    Zgłaszam się, sweetday66.blog@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam lakiery w takim kolorze ;)
    zgłaszam się, alicjasmolag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się.
    aliceclic@gmail.com

    Niebieska maskara mnie bardzo zaciekawiła. Może się na nią skuszę. Na lato taka odmiana byłaby wręcz wskazana, bo ogólnie zawsze maluję rzęsy na czarno. Cienie i pomadka mają bardzo ładne kolory. Ten krem BB ma zaskakująco jasny odcień, ale podpatrzę jeszcze inne zdjęcia. Dla mnie to dobrze, bo jestem bardzo blada. Większość tych drogeryjnych jest dla mnie za ciemna, ale ten...jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. biore udzial anowix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się do rozdania :) kasikowo89@gmail.com

    ten tusz niebieski wygląda super :) muszę go obejrzeć w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale jazz, a ja akurat mam tą samą szminkę i uwielbiam jej zapach. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Biorę udział :) ta pomadka boska!

    OdpowiedzUsuń
  63. Krem BB i pomadka mnie zaciekawiły. Niebieski tusz miałam kilka lat temu, ale wtedy bałam się go stosować. Chyba skuszę się znowu, na lato może fajnie się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Extra paletka:)
    Biorę udział:) e-mail: mina84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. biore udział e-mail: mina84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. :) Ja także chętnie wypróbuję
    testerkakosmetykow@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Chetnie biore udzial.
    swiatlana.balaszowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam nadzieję, że pokażesz na zdjęciach ten piękny niebieski odcień tuszu. Bardzo mnie nim zaciekawiłaś, choć akurat rzęsy maluję rzadko:)
    Biorę udział: wagabunda23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Chętna! ;)

    sarafinka_92@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Najbardziej podoba mi się kolor szminki, tusze mają fajne szczotki

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się:). a.e.wilczynska@gmail.com, Obserwuję jako Anna Ewelina Wilczyńska :)
    Dla mnie mascara rządzi! Kolor, kolor, kolor!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się! ikukomakeup@gmail.com Pomadka ma prześliczny kolor, paletka ma ładne kolory , ale zupełnie nie moje ;/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się :) monikapodgorniak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Paletka ma bardzo ładne kolorki :)
    Zgłaszam się!
    Mój email: blog.alicebeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny kolor pomadki ! cienie tez są śliczne oj do moich oczu na pewno by pasowały także zgłaszam się :)) email : monika94xd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny jest ten kolor pomadki ! aż chce się wypróbować a te cienie są przepiękne pasują do moich oczu w 100% :)) więc zgłaszam się email: monika94xd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękny jest ten lakier do paznokci i czekam na recenzję niebieskiego tuszu bo mnie nim zaintrygowałaś :)
    Zgłaszam się!
    Mój e-mail: robaczeeek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Email: kaorielric@gmail.com
    Niebiski tusz mnie kusi :3

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się: marta.jankowska.4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się: martyna_krogul@wp.pl i pozdrawiam kochana ;) nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się do konkursu :)
    Obserwuję jako Natalia, email nellyanna88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się do konkursu : aleksandra.krajewska@onet.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo podoba mi się kolor pomadki, poszukam jej przy następnej wizycie w drogerii. :) Natomiast ten BB już po 1-2h zaczyna się bardzo świecić na mojej buzi...

    OdpowiedzUsuń
  84. chetna
    obserwuje jako rudakita88

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Anais Roue
    e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature