Top Social

JAK WYSZCZUPLIĆ NOGI? MOJE DOMOWE SPA.

Pewnie wiele z Was ma problem z odkładaniem się tkanki tłuszczowej na nogach, w szczególności w okolicy ud. Dziś napiszę Wam o moich zabiegach jakie wykonuję w domu, aby ujędrnić, wyszczuplić i wygładzić nogi, pozbywając się jednocześnie cellulitu. Są to naprawdę sprawdzone przeze mnie sposoby, które przynoszą widoczne efekty już po 4-5 zabiegach. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda moje domowe spa dla nóg - zapraszam do dalszego czytania. 





Aby uzyskać dobry efekt czyli wyszczuplić, ujędrnić i wygładzić nogi potrzebujecie 1,5 godziny 2-3 razy w tygodniu. Osobiście tyle zajmuje mi wykonanie pełnej pielęgnacji antycellulitowej. Oczywiście możecie być o wiele bardziej zdeterminowane i włączyć także do takiej codziennej pielęgnacji masaże bańką chińską. Ja w dzisiejszym poście skupię się przede wszystkim na 3 podstawowych krokach w moim domowym spa. 


SZCZOTKOWANIE CIAŁA
____________________________
Szczotkowanie ciała może być bardzo istotne w zwalczaniu cellulitu. Ja zaczęłam od poszukiwania odpowiedniej szczotki. Znalazłam taką, która była dołączona do koncentratu wyszczuplającego Rapid Slimming z Yasumi ale widzę, że już teraz jest dostępna tylko oddzielnie (klik). Uda szczotkuję na sucho, od dołu, przesuwając się w kierunku serca. Ruchy powinny być długie i posuwiste. Możecie także szczotkować ciało w kąpieli (wtedy o wiele mniej drapie). Taka szczotka pozwala złuszczyć martwy naskórek, ale przynosi też wiele innych korzyści. Wspomaga krążenie krwi i limfy w skórze, pomaga redukować cellulit, oczyszcza organizm z toksyn, wygładza skórę oraz przede wszystkim przygotowuje ją do dalszych zabiegów o których za chwilę Wam opowiem. Uważam, że jest lepsza niż jakikolwiek peeling do ciała. Taką bambusową szczotkę możecie zakupić TUTAJ klik. 



WYSZCZUPLAJĄCA MASKA ZE SPIRULINY CZYLI BODY WRAPPING
____________________________
Spirulina to naturalne, niekonserwowane, mikronizowane algi najwyższej jakości. Wprost fascynuje swym dobroczynnym działaniem. Posiada właściwości odżywczo-pielęgnacyjne, odmładzające, wyszczuplające i antycellulitowe. Polecana do pielęgnacji każdego typu cery oraz całego ciała. Nadaje skórze gładkość i miękkość. Skórę suchą i odwodnioną wspomaga poprzez efektywne nawodnienie i nawilżenie warstwy rogowej naskórka. Zawiera prawdziwe bogactwo aminokwasów, czyli naturalnego czynnika nawilżającego. Zmniejsza szorstkość skóry i wzmacnia bariery obronne. Stosowana na ciało w postaci okładów typu body-wrapping wykazuje działanie antycellulitowe oraz wyszczuplające. Przyśpiesza rozpad tłuszczów, wzmaga wydalanie toksyn, przyśpiesza odpływ limfy, poprawia elastyczność i jędrność skóry. 



JAK PRZYGOTOWAĆ I WYKONAĆ BODY WRAPPING 
____________________________
Ja do pokrycia całych ud potrzebuję 2-3 czubate miarki 200 ml. Wsypuję ten zielony proszek do jakiegoś szklanego naczynia i zalewam spirulinę 3 miarkami wody mineralnej. Wszystko bardzo dokładnie mieszam. Ważne, aby uzyskać konsystencję gęstej papki, a nie lejącej, rzadkiej maseczki. Dzięki takiej konsystencji spirulina nie spłynie nam z nóg i nie pobrudzimy wszystkiego wokół. Taką miksturę nakładam dłonią na uda i dokładnie wsmarowuję, następnie owijam folią spożywczą. Zakładam na to jeszcze zwykłe getry i nakrywam nogi kocem. Ważne, aby maksymalnie rozgrzać miejsca posmarowane spiruliną, aby składniki dobrze wniknęły w skórę. Zamiast nakrywać się kocem można także podgrzewać nogi suszarką. W takim okładzie spędzam maksymalnie godzinę, następnie zmywam wszystko pod prysznicem. Uwaga, do specyficznego zapachu spiruliny trzeba się przyzwyczaić. Początkowo aromat jest bardzo nieprzyjemny ale przy 2-3 zabiegu do zniesienia. Można rzec: chcesz być piękna, to cierp :-)  Ja spirulinę używam do body wrappingu już 2 lata i nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich ud bez tego produktu. Aby wzmocnić efekt możecie zmieszać spirulinę z kawą i cynamonem, oczywiście w dowolnych proporcjach, ważne tylko aby zachować tą gęstą, papkowatą konsystencję. Pamiętajcie, że spirulinę również możecie wykorzystywać jako maseczkę na twarz, bo wpływa bardzo korzystnie na cerę trądzikową i z przebarwieniami. Bardzo dobrą jakościowo spirulinę możecie zakupić TUTAJ klik.  A tak to wygląda u mnie w praktyce. 



 KONCENTRAT ANTYCELLULITOWY YASUMI RAPID SLIMMING
____________________________
Po zmyciu z nóg spiruliny pora na wcieranie serum wyszczuplającego. Jak widzicie moje jest już na wykończeniu. Jest to genialny produkt o działaniu wyszczuplającym, antycellulitowym i wygładzającym skórę. Używałam już naprawdę wiele specyfików tego typu ale w tym przypadku jestem w stanie realnie ocenić, że ten produkt przynosi świetne rezultaty. Jest to koncentrat wyszczuplający do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania cellulitu i gromadzenia się tkanki tłuszczowej, szczególnie do skór wrażliwych i naczyniowych. Guarana oraz bluszcz przyspieszają procesy metaboliczne, dzięki czemu komórki tłuszczowe nie gromadzą się pod skórą i nie zamieniają się w cellulit. Skrzyp polny dzięki dużej zawartości krzemu wzmacnia włókna kolagenowe, ujędrniając skórę. Ekstrakt z zielonej herbaty oraz kofeina dzięki właściwościom lipolitycznym i drenującym wspomagają rozkład komórek tłuszczowych. Jod zwarty w algach reguluje gospodarkę tłuszczową, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Zapach jest dosyć przyjemny, a serum ma konsystencję jakby rozcieńczonego olejku. Jest delikatnie tłusty na skórze (ale nie tak tłusty jak typowy olej), a po posmarowaniu ud odczuwam lekkie rozgrzewanie. Stosuję to serum bezpośrednio po masce ze spiruliny, na noc. Produkt możecie zakupić TUTAJ klik. 


PODSUMOWUJĄC
____________________________
Cały proces jaki Wam tu opisałam stał się ostatnio moją pielęgnacyjną rutyną czyli szczotka + maska ze spiruliny + Rapid Slimming. Efekty są naprawdę zadziwiające, bo obwód moich ud zmniejszył się o 3 cm, co uważam za mega wynik! Dodam, że rzadko teraz ćwiczę i skupiam się bardziej właśnie na pielęgnacji. Cellulit stał się bardzo mało widoczny ale przede wszystkim jakość tej skóry jest zupełnie inna. Jest gładziutka, napięta i wygląda na bardzo zdrową. Mój facet zauważył różnicę, a to naprawdę wyczyn. Polecam wszystkim dziewczynom, które borykają się z nadmiarem tkanki tłuszczowej na nogach, mało jędrną i elastyczną skórą oraz z cellulitem. 


Stosowałyście już u siebie takie zabiegi? Dajcie znać w komentarzach. 

Jeśli nie widziałyście jeszcze posta o produktach poprawiających wygląd nóg, to zapraszam (klik na zdjęcie)

 nogi


OBSERWUJ MNIE
____________________________________________



58 komentarzy on "JAK WYSZCZUPLIĆ NOGI? MOJE DOMOWE SPA."
  1. Spirulina? Hmm a co mi szkodzi spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przetestować na sobie :) polecam :)

      Usuń
  2. Ja też stosuję body wrapping ale do szczotkowania jakoś nie mogę się na razie przekonać, obawiam się trochę tego drapania bo mam dość suchą skórę i nie wiem czy to nie pogorszy mojego stanu jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy bardzo suchej skórze byłabym ostrożna :)

      Usuń
  3. świetny sposób pielęgnacji nóg!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa!!! A ile czasu trzeba szczotkować nogi?? Koncentrat trochę drogi... no, ale czego się nie robi dla pięknych nóg :D Mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tyle ile dasz radę :) Ja szczotkuję tak około 15 minut :)

      Usuń
  5. U mnie na cellulit i brzydkie uda pomaga tylko preparat do Body Wrappingu Bingo Spa z Papryką :) Piecze jakby żywcem przypalali, ale doskonały efekt jest po jednym użyciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po ich szowinistycznej kampanii nic od nich nie kupię, choćby to było złote :)

      Usuń
    2. Myślałam, że tylko mnie ta kampania zbulwersowała ale widzę, że nie jestem sama. Poza tym jakoś mało profesjonalną marką się wydają ich produkty można kupić już nawet w sklepach typu "wszystko po 5zł"

      Usuń
  6. Ja chcę w końcu wypróbować spirulinę jako maskę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, lepsza niż glinka zielona moim zdaniem :)

      Usuń
  7. Gadanie - Ty masz naturalną tendencję do ładnych nóg;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie :) Muszę włożyć dużo pracy, żeby moje nogi wyglądały chociaż tak, jak teraz :) Mam tendencję do tycia właśnie w udach :)

      Usuń
    2. Czy na brzuch i pośladki również można stosować spirulinę?

      Usuń
  8. Muszę wypróbować spirulinę :) Świetny post!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o proszę :) spiruliny używam tylko na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na włosy? Ale też robisz taką papkę? Jakie Ci to daje efekty?

      Usuń
  10. Ciekawe te Twoje sposoby. Jeszcze w czasach szkolnych wyszczuplałyśmy nogi zawijając je w folie i skacząc na skakance. Nie jest to łatwe, ale do zrobienia :) I co najważniejsze działa. Ale dzisiaj już nie mam ochoty na takie harce, więc wypróbuję spirulinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja owijam folią nogi i jeżdżę na rowerku stacjonarnym, choć już daaawno tego nie robiłam, chyba wrócę do tej metody :)

      Usuń
  11. Bardzo fajna metoda :)
    Ja jednak mimo wszystko stawiam na ćwiczenia ,ale dobry kosmetyk też trzeba mieć , żeby poprawić jakoś skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ćwiczyć też trzeba :) Ale od ćwiczeń cellulit nie znika, przynajmniej u mnie :(

      Usuń
  12. Kiedyś stosowałam spirulinę jako maskę na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna stosuję na twarz właśnie i daje lepsze efekty, niż glinka :)

      Usuń
  13. Muszę koniecznie kupić spirulinę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to obok glinki mój ulubiony, naturalny produkt :)

      Usuń
  14. uwielbiam tą szczotkę ! jest o niebo lepsza od nie jednego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę zacząć szczotkować się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ale trzeba robić to regularnie dla dobrych efektów :)

      Usuń
  16. Great post,love the shoes
    Check out our latest post
    Keep intouch
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wypróbuję, bo strasznie zaniedbałam nogi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, a ta szczotka z Yasumi dobra jest ? Ogólnie markę Yasumi bardzo lubię, co więcej szczotka jest bardzo tania, więc aż kusi żeby kupić... Czy włosie jest twarde czy miękkie ? Chciałabym aby było co najmniej średnio twarde dla moich nóg. Czy włosie wypada ze szczotki po dłuższym używaniu pod wodą ? Kiedyś zakupiłam na allegro okrągłą szczotkę, to nie dosyć że uchwyt się odkleił to jeszcze włosie wypada. Z tego względu poluję na nową...

    BTW. Też masuję nogi i faktycznie efekty są. A w połączeniu z peelingiem to cud, miód i malinka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczotkę z Yasumi i jest własnie srednio twarda. Włosie nie wypada, w ogóle szczotka ma długą żywotnosć. Ogólnie ją polecam - jednorazowy wydatek, a wystarczy na o wiele dłużej niż kilka peelingów.

      Usuń
    2. Szczotka jest całkiem fajna, ładnie złuszcza i masuje, o to chodzi :-) Włosie jest takie średnio twarde, trzeba na pewno początkowo się do niej przyzwyczaić. Ja żeby zminimalizować drapanie na samym początku masowałam się nią w wannie (woda trochę łagodzi drapanie) :)

      Usuń
  19. Kurcze po pierwsze, genialny post, chyba się skuszę na tę spirulinę, na szczotkę też bym chciała, ale boję się, że jestem na to zbyt leniwa :P ale może może ? :P Ostatnio jem zdrowiej, trochę ćwiczę i już widzę, że znikło mi 50% cellulitu. Ale muszę się bardzo jeszcze postarać, bo mam mega tendencję do tycia i chyba już muszę się zaprzyjaźnić z ćwiczeniami na zawsze :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam szczotki YASUMI od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona. Szczotkuje nogi codziennie, włosie nie wypada i jest naprawdę bardzo trwała. Jeśli chodzi o twardość to według mnie jest średnio mocna. Żeby wywołać efekt zaczerwienienia trzeba trochę po szczotkować, także bez problemu sprawdzi się do skóry wrażliwej. Polecam, jest lepsza niż nie jeden peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też używam tej samej spiruliny u siebie w salonie i moje klientki są zachwycone efektami. Oczywiście pod warunkiem, że zrobią kilka zabiegów. Jeden zabieg nie zlikwiduje nam cellulitu. Pamiętajcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba zdecyduje się na takie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak fajnie , że dałaś ten post bo właśnie jestem na etapie szukania jakiś kosmetyków antycelulitowych bo ćwiczę ale niestety nieregularnie :( dziękuję kochana :* Jak będę zadowolona z efektów to koniecznie ci się pochwalę :* buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samymi ćwiczeniami nie pozbędziesz się cellulitu :)

      Usuń
  24. Mam pytanie na temat kosmetyku który stosujesz - Rapid Slimming z Yasumi. Kiedys się nad nim zastanawiałam, jednak cena wydawała mi się dosć wysoka.
    Skoro piszesz, że jest skuteczny to chyba się skuszę, jednak chciałabym zapytać, czy nadaje się on do masażu bańkami chińskimi? I w ogóle jakiegokolwiek masażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, moim zdaniem nie nadaje się do masażu (nie jest tak tłusty). Polecam wcierać po samym masażu. Polecam oliwkę z Ziaji antycellulitową, z pompką. Niedroga i w dużej pojemności :)

      Usuń
  25. Szkoda. Ogólnie jestem fanką kosmetyków Yasumi, więc pewnie przy najbliższej wizycie w salonie będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety jestem za leniwa na takie zabawy, wolę pobiegać. Ale spirulinę bardzo lubię, tyle że na twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę sport, natomiast sam ruch nie poprawi kondycji skóry. Aktywność fizyczna nie jest w stanie całkowicie zlikwidować cellulitu, wiem coś o tym. Mój niegdyś trener personalny wyraźnie podkreślał, że nawet sportsmenki mają cellulit :)

      Usuń
  27. po jakim czasie takie super efekt -3cm? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy ta maska ze spiruliny piecze jak na przykład koncentraty do wrappingu? Czy może nie czuć takiego rozgrzewania od samego kosmetyku, a jedynie co najwyżej od getrów, kołdry etc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie piecze nic i też nie rozgrzewa. To jest naturalna spirulina, bez domieszek. Natomiast ten koncentrat atycellulitowy leciutko rozgrzewa ale jest to naprawdę subtelny efekt :) Najlepiej po nałożeniu spiruliny na nogi i owinięciu folią podgrzać nogi suszarką i owinąć w koc, żeby wytworzyło się ciepło :)

      Usuń
  29. Witam, czy te sposoby można stosować nawet przy pękających naczynkach na nogach? Nie pogorszy to ich stanu? Dziękuje za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana przekonałaś mnie. :) Zawsze miałam szczuplutkie nogi ale od pewnego czasu tłuszczyk bardzo elegancko się zadomowił na nich. Najgorsze jest to, że muszę unikać mii. :( dlatego czas wziąć sprawy w swine ręce i walczyć z tłuszczykiem i cellulitem. Mam nadzieję, że i mi będzie dane porzucić 3 cm. No chociaż 2...:D

    OdpowiedzUsuń
  31. A opakowanie Spiruliny 150g na jak dlugo straczy? Cena jak na studencki budżet kosmiczna :(

    OdpowiedzUsuń
  32. 3 cm? Wow... i to tylko produktami. Bardzo interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
  33. "2-3 czubate miarki 200 ml"
    Może chodziło o 20 ml?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature