Top Social

P.


30 komentarzy on "P."
  1. ten pierwszy biały żakiecik jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten różowy jest przecudowny ....

    OdpowiedzUsuń
  3. a przesyłka jeśli nie jest darmowa, to przeważnie w jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od wagi rzeczy ale zwykle jest to od 10 - 20$. Jak kupujesz to system na sam koniec sam wylicza całkowitą cenę przesyłki, więc możną sobie zobaczyć ile to będzie naprawdę kosztować :)

      Usuń
    2. Aha, no i też zależy od tego jaką formę przesyłki wybierzesz. Ja zwykle biorę kuriera, to mam paczkę z max tydzień u siebie :)

      Usuń
  4. Ja najbardziej lubię klasyczne marynarki, dobrze skrojone, z podszewką. Twoje są porządne, to widać:) Najgorsze są takie "dziadówy" bez podszewek z elastycznego materiału, które gdy są za ciasne, rozłażą się na plecach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co masz na myśli :) Ja już mam dosyć dobre oko do krojów i materiałów, więc rzadko zdarza mi się kupić takiego dziada :)

      Usuń
  5. Uwielbiam marynarki do jeansów, a Twoje okazy są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, to 1, 4 i 5 :) Lubię takie "udziwnienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej mnie urzekł ten pierwszy, biały żakiecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zakupy widze udane. Piękne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. różowy jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też od czasu do czasu lubię założyć żakiet, ale nie jest to dominujący ciuch w mojej szafie. Mam ich zaledwie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i ostatni marynarka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne! :) Uwielbiam marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne żakiety! Szczególnie do gustu przypadł mi ten pierwszy, piękny krój, bardzo oryginalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli miała bym wybierać ostatni czarny mówi do mnie tato :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne żakiety :) jednak ja bym się nie odważyła zamówić marynarki z internetu, lubię najpierw dotknąć i przymierzyć daną rzecz zanim ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, kobieto! Ale poszalałaś! :-)

    Masz niezłą kolekcję marynarek!

    Podoba mi się smokingowa.

    Sama miałam fazę na marynarki wiele lat temu - pod koniec studiów i po nich, a potem przestałam je nosić. ostatnio znowu zaczynam powracać, przy czym lubię je w stylu "naukowcowym" - do dżinsów i sweterka, itp. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowa wpadła mi w oko:) Sama kusiłam się na ten kolor w marynarce nie raz, ale znając mnie i tak zabrakłoby mi odwagi do noszenia jej i koniec końców wisiała by w szafie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne, a biały rewelacja!!! A tak swoją drogą to zostałaś otagowana! Zapraszam do mnie...

    http://cococollection.blogspot.com/2014/06/tag-co-kupias-z-polecenia-innych.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nr 1 - to zdecydowanie mój faworyt :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze bałam się zamawiać przez internet, mimo że mamy podane dokładne wymiary itd. a to dlatego, że często jak zobaczyłam jakich ciuch na stronie i pobiegłam do sklepu go przymierzyć to okazywało się, że wygląda okropnie i właściwie nie jest taki fajny. Ale może w końcu się przekonam :) A żakiety przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wszystkie,ale najbardziej podoba mi się biały:)
    Chciałabym taki zamówić ale jak jest z podatkiem i cłem na tej stronie?? :>

    OdpowiedzUsuń
  25. A dlaczego w tym poście nie otwiera się zdjęcie z marynarkami? Czy tylko u mnie coś nie działa?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature