Top Social

BIAŁA KOSZULA Z OZDOBNYM KOŁNIERZYKIEM CZYLI NIE MUSI BYĆ NUDNO!

Białe koszule kojarzą się przede wszystkim z oficjalnym, bardzo eleganckim ale jednocześnie zachowawczym elementem ubioru, który z pewną niechęcią ubieramy do pracy, na ważny egzamin itp. Biała koszula niewątpliwie dodaje całej stylizacji powagi i przyznam, że kiedy idę załatwić jakąś ważną sprawę w urzędzie czy w  banku, to większe zaufanie wzbudzają osoby właśnie ubrane w białą, schludną koszulę. Ja na co dzień w pracy również preferuję ten typ ubioru ale od jakiegoś czasu zapragnęłam urozmaicenia w tym temacie. Dziś pokażę Wam moje cztery ulubione koszule z ozdobnymi kołnierzykami, które wyglądają moim zdaniem świetnie i nadal zachowują swój formalny charakter. 




Biała koszula z kołnierzykiem zdobionym perełkami - jak tylko ją zobaczyłam na stronie to od razu wpadła mi w oko. Perełki są bardzo dobrze przyszyte na koronkowym kołnierzyku i materiał również jest świetny jakościowo. To jedna z tych koszul, które się nie gniotą. 

Do kupienia TUTAJ klik. 
_________________________________



Ta koszula ma usztywniony, ładnie powycinany kołnierzyk, który u mnie znacznie lepiej wygląda rozpięty. Również świetna jakościowo koszula z długimi rękawami (co u mnie jest dosyć problematyczne, gdyż większość koszul z sieciówek ma przykrótkie rękawki). 

Do kupienia TUTAJ klik. 
_________________________________



Bardzo ciekawy i niespotykany kołnierzyk. Ten sam motyw znajduje się też przy rękawach.  Koszula jest bardzo zwiewna i cieńsza, niż pozostałe. Tył na całej długości zapinany na guziki. 

Do kupienia TUTAJ klik. 
_________________________________



Ostatnia koszula ma czarny kołnierzyk wykonany z gipiury (tak mi się wydaje). To moja ulubiona i często dostaję pytania w pracy odnośnie tego gdzie można ją kupić. Na ramionach delikatne bufki.

Do kupienia TUTAJ klik. 
_________________________________


Przyznam, że jestem zaskoczona świetną jakością tych koszul i już poluję na inne wzory. Nie spotkałam się z takimi modelami w polskich sieciówkach, dlatego teraz bardzo czesto zamawiam je w internecie. Dwie pierwsze widziałam dawno temu  w Zarze, gdzie każda kosztowała około 200 zł. Przypuszczam, że to te same koszule, gdyż na zagranicznych stronach bardzo często kupimy markowe rzeczy w śmiesznie niskiej cenie. Nie wiem na czym to polega, czy są to jakieś końcówki kolekcji czy nadwyżki. W każdym razie się opłaca. 


Lubicie tego typu koszule z ozdobnymi kołnierzykami? 


OBSERWUJ MNIE
____________________________________________


46 komentarzy on "BIAŁA KOSZULA Z OZDOBNYM KOŁNIERZYKIEM CZYLI NIE MUSI BYĆ NUDNO!"
  1. piękne te koszule :) kołnierzyk to niby tak nie wiele a jak potrafi ozdobić zwykłą, białą koszulę :) coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ostatnio zwracam większą uwagę na detale :)

      Usuń
  2. Piękne te koszule ;) i w każdej wyglądasz niesamowicie pomimo iż widać tylko te zdobienia.
    Jednakże mam pytanie odnośnie rozmiarówki czy są zawyżone czy może zaniżone czy po prostu tabela z wymiarami jest zgodna co do rzeczywistego produktu,
    A i jeszcze mam pytanie odnośnie płatności czy jakieś dodatkowe koszty przy odbiorze były naliczone (opłata celna) , oraz jak długo czekałaś na swoją paczkę ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam sobie rozmiar L, bo lubię jak koszula jest większa i faktycznie sprawdzając później wymiary z tabelą wszystko się zgadza (zawsze tak robię, żeby zobaczyć jak na danej stronie wygląda rozmiarówka). Na paczkę czekałam 10 dni. Płatność odbywa się za pomocą Paypal albo karta kredytową. Co do opłat celnych, to nic takiego jeszcze mnie nie spotkało, a zamawiam czesto :)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się ta z czarnym kołnierzykeim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom się podoba, ma coś w sobie :) Poza tym połączenie biel - czerń zawsze jest trafione :)

      Usuń
  4. przesliczne sa ....mnie tez sie bardzo podobaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy nie bardzo mi sie podoba-kojarzy mi się ze starymi babcinymi koszulami za to pozostałe fantastyczne!:)) Urozmaicają wygląd stroju!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tego typu koszule, wszystkie są piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, teraz ciągle szukam czegoś w tym stylu :) Białe kołnierzyki już mnie nudzą :)

      Usuń
  7. Ładnemu we wszystkim ładnie:) Ja nie przepadam za takimi kołnierzykami - czuję się jak pensjonarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja jestem skazana na taki ubiór w pracy ale po godzinach to tylko rozciagnięty t-shirt i jeansy :)

      Usuń
  8. Naprawdę bardzo ładne koszule :-) I oryginalne. Czasami denerwuje mnie to, że ubierając się w sieciówce wygląda się jak milion innych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to osobiście nie przeszkadza ale lubię mieć czasami coś całkowicie innego :)

      Usuń
  9. Wszystkie są piękne, ale niesamowicie przykuła mój wzrok przedostatnia z niespotykanym motywem. Chyba się zakochałam i chyba pragnę ją mieć.: D

    OdpowiedzUsuń
  10. ta z czarnym kołnierzykiem wygląda bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne ubrania i w każdym calu wyglądasz perfekcyjnie:) Kosmetyczny hedonizm wychodzi Ci na dobre

    OdpowiedzUsuń
  12. spodobała mi się szczególnie ta trzecia i z chęcią zobaczyłabym ten tył zapinany na guziki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze dwie bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta z czarnym kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta z czarnym kołnierzykiem bije pozostałe na głowę. Jest piękna, klasyczna i bardzo elegancka, a do tego do twarzy Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne szczególnie ta z czarnym kołnierzykiem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna ta trzecia. Bardzo podobaja mi sie koszule i malo mam ich u siebie w szafie, ale chyba czas to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza i ostatnia świetne :) W poprzedniej pracy musiałam mieć na sobie zawsze białą koszulę i trudno było mi znaleźć ciekawy model w stacjonarnych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! <3 Ta z czarnym kołnierzykiem koronkowym najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ozdobne kołnierzyki :) w każdej czułabym się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej czy na tej zagranicznej stronie moge zamówic bez rejestracji? chciałabym zamowic kilka ciuchow ale nie wiem jak to zrobic ;( Czy moglabys mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety nie. Musisz się zarejestrować, bo tam podajesz swój adres wysyłkowy i później możesz "śledzić" wysyłkę :)

      Usuń
  22. Ta ostatnia koszula mi się bardzo podoba :) Ale nie lubię zamawiać ubrań, muszę przymierzyć i obejrzeć się ze wszystkich stron ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki podkład polecasz do cery z trądzikiem ale jasnej karnacji, coś podobnie do twojej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do najnowszego wpisu na temat Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid :)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Matulu, po kiego grzyba ja weszłam na tę stronę z ciuchami... Kredytówka znowu ucierpi, ała ;( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból straszny, ale efekt wizualny wszystko wynagradza :D Stronka fajna, bo widzę nawet kiecki z tego sezonu, które wiszą na wieszakach w h&m i ich cena znacznie przewyższała wartość 11$ ;-)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature