Top Social

SOCZYSTY MANICURE.

Dziś taki oto manicure czyli modne połączenie różu i pomarańczu. Tego typu zestawienia kolorystyczne wyjątkowo kojarzą mi się z latem i wyglądają świetnie przy opalonych dłoniach. W duecie z kolorowymi bransoletkami cały manicure wygląda bardzo soczyście i wakacyjnie. Zapraszam do czytania dalej, gdzie zobaczycie więcej zdjęć.









LAKIERY 

Miyo Mini Drops 30 Raspberry (zapachowy lakier do paznokci)

Bell Glam Wear Glossy Colour 015


BRANSOLETKI 

Personalizowana biżuteria by Luah 




____________________________________________________

Zapraszam do obserwowania mnie na INSTAGRAMIE!

 insta

27 komentarzy on "SOCZYSTY MANICURE."
  1. Normalnie nie podoba mi się, kiedy paznokcie nie są w jednakowym kolorku, jednak tutaj wszystko się ze sobą łączy i idealnie współgra odcieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zapisuję lakier MIYO do mojej lakierowej chciejlisty...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory :) Totalnie wiosenne :) Zresztą masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam dziewczyny, które potrafią tak idealnie pomalować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie letnie :) Ostatnio zaopatrzyłam się w lakier z Bell w "dziwnym" kolorze :D Wpada bardziej w pomarańcz, ale ma chyba domieszkę różu :P Zaciekawił mnie i mówiąc szczerze, nawet fajnie wygląda, tylko niestety jest jakiś strasznie wodnisty i po nałożeniu nawet drugiej warstwy, robią się prześwity :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory mają te lakiery ;) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne te kolorki!
    Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne kolory z OPI i własnie w zestawie je dostałam razem : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie soczyste kolorki i mój ukochany lakier miyo <3 a bransoletki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your nails style with this look! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet bym nie pomyślała ze róż i pomarańcz mogą tak fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory piękne ale na ładnych paznokciach i dobrze pomalowanych to wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja anty fanka różu mówię ten odcień jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie połączenie zdecydowanie na plus :) ale Twoje paznokcie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory. Idealne na letnie dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Firma MIYO coraz bardziej pozytywnie mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kolorki ! i bransoletki również bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze wygląda takie zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są! Róż jest cudowny. Muszę go mieć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature