Top Social

POMYSŁ NA PREZENT DLA MAMY: SHINY BOX "KOCHAM CIĘ MAMO".

Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na to, co podarować mamie na Dzień Matki, to dziś pokażę Wam jedną z opcji. Swojej mamie podaruję Shiny Boxa, który składa się z samych pełnowymiarowych produktów. Zapraszam do dalszego czytania, gdzie zobaczycie dokładnie zawartość pudełeczka. 





ORGANIQUE ETERNAL GOLD (krem pod oczy i krem na dzień)
W pudełku znajdują się dwa kremy z Organique z serii Eternal Gold. Krem pod oczy ma działać przeciwzmarszczkowo, kojąco i nawilżająco, a złote drobinki mają rozświetlać okolicę oczu. Myślę, że taki krem przypadnie do gustu mojej mamie. Natomiast krem na dzień ma również działanie przeciwzmarszczkowe ale także napinające i rozjaśniające przebarwienia. Może stanowić bazę pod makijaż. Krem pod oczy ma 15 ml, a krem do twarzy 50 ml.


TOŁPA DERMO FACE (płyn micelarny)
Akurat mojej mamie skończył się micel z Vichy, dlatego z pewnością ucieszy się z nowego. Jest hipoalergiczny, można nim zmywać także oczy, gdyż ma fizjologiczne PH. Płyn ma 200 ml. 


GLAZEL VISAGE (róż do policzków)
Przepiękny, mineralny róż w odcieniu brzoskwiniowo - koralowym (nr 9). Ma malutkie, złote drobinki ale akurat mojej mamie nie będzie to przeszkadzać, gdyż ma cerę suchą. Sam róż jest śliczny ale opakowania Glazela to jakiś koszmar. Przy otwieraniu można się pozbyć lakieru, a nawet paznokcia.  Pojemność to 20 g.


LOREAL GLAM SHINE FRESH (błyszczyk do ust)
Z tego, co widziałam, to te błyszczyki dosyć często pojawiają się w boxach. Ten, który widać na zdjęciu jest w kolorze 183 Aqua Pomegranate ale na ustach jest niemal przeźroczysty i niewidoczny. Ładnie pachnie. Pojemność 6 ml. 


EGYPTIAN MAGIC (krem)
I na koniec jeszcze próbeczka kremu Egyptian Magic, o którym jakiś czas temu dużo czytałam. Myślę jednak, że u mnie by się nie sprawdził (ma w składzie oliwę z oliwek).

EXTRABOXA "Kocham Cię Mamo" możecie zamówić poprzez stronę internetową Shiny Boxa (klik TUTAJ). Zobaczycie tam też bardziej obszerne opisy pokazanych kosmetyków. 


I jak się Wam podoba taki pomysł na prezent? 

__________________________________________________

|| FACEBOOK || INSTAGRAM || BLOGLOVIN ||

19 komentarzy on "POMYSŁ NA PREZENT DLA MAMY: SHINY BOX "KOCHAM CIĘ MAMO"."
  1. Muszę powiedzieć za bardzo fajny zestaw, mojej mamie na pewno by się spodobał taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad zakupem tego zestawu dla mojej mamy, bo zawiera produkty Organique. Jednak ostatnio moja mama prawie od wszystkiego dostaje alergii, więc chyba lepiej nie będę ryzykować i kupię jej czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najbardziej interesujące są właśnie kremy Organique i myślę, że mojej mamie przypadną do gustu :)

      Usuń
  3. świetny zestaw! Szkoda, że tak późno się o nim dowiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki jest koszt takiego pudełeczka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelika, na końcu masz link i tam są podane wszystkie ceny wraz z opisem poszczególnych produktów :)

      Usuń
  5. Świetne pudełeczko :) Ale pech chciał, że znalazłam prezent dla mamy zanim się pojawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, udało im się to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i fajna zawartość. Ale ja jakoś sceptycznie podchodzę do całych tych boxów i na pewno na prezent bym nie kupiła go pod żadnym pozorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś podchodziłam sceptycznie do tych boxów ale w sumie jeśli rzeczywista wartość produktów przekracza cenę pudełka, to myślę, że się opłaca :)

      Usuń
  8. całkiem fajny, jednak moja mama z kosmetyków by sie nie ucieszyła : p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pudełko, ale część bardziej dla nas niż dla mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uważam, że kosmetyki są jednym z lepszych prezentów dla bliskiej osoby, którą dobrze znamy, Moja mama też dostanie kosmetyki. tradycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam te pudełeczka ale jakoś sie nie skusiłam choć zawartość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw jest znacznie lepszy niż zwykły majowy box.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam maila ze zniżką 20zł na tego boxa ale jakoś się nie zdecydowałam .Trochę nie ufam zawartością tych boxów a dać 69zł i się sparzyć nie chciała bym:)
    Mimo to widzę ze jednak zawartość nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem fanką tej serii eternal gold organique a taka stara jeszcze nie jestem hehe

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature