Top Social

MAKIJAŻ ŚLUBNY KROK PO KROKU W WYDANIU MINERALNYM. EARTHNICITY MAKE-UP + KONKURS!

Dziś obiecany już jakiś czas temu makijaż ślubny lub po prostu okazjonalny, w całości wykonany produktami marki Earthnicity. Są to kosmetyki pochodzenia naturalnego, zawierające w składzie minerały. Makijaż jest odpowiedni dla każdego typu urody i w połączeniu z bielą sukni ślubnej z pewnością będzie wyglądał czarująco. Jeśli jesteście ciekawe jak krok po kroku wykonałam ten makijaż, to zapraszam do dalszego czytania. 






KROK 1 - KOREKTOR MINERALNY
Pierwszym krokiem jest nałożenie na wszystkie niedoskonałości korektora mineralnego Earthnicity w odcieniu Honey. Jest to korektor bardzo kryjący i zawiera SPF15. Nakładam go palcem na wszystkie przebarwienia. Produkt jest dostępny TUTAJ

KROK 2 - PODKŁAD MINERALNY
Następny krok to aplikacja podkładu mineralnego Eartnicity w odcieniu Natural Buff. Jest to dla mnie kolor zbyt ciemny, dlatego też zmieszałam go z transparentnym pudrem utrwalającym tej samej firmy. Podkład stał się o ton, a nawet dwa tony jaśniejszy. Jest bardzo lekki, ale zarazem kryjący. Nie jest to krycie idealne ale dla osób o ładnej cerze z pewnością tego typu formuła przypadnie do gustu, szczególnie latem. Podkład aplikuję pędzlem kabuki, również marki Earthnicity. Podkład dostępny TUTAJ. 

KROK 3 - PUDER UTRWALAJĄCY
Puder Earthnicity Velvet HD wgniatam gąbeczką w strefę T, aby ją dokładnie zabezpieczyć przed błyszczeniem. Jest to bardzo dobry jakościowo puder, który matuje na około 4 godziny bez poprawek. Produkt dostępny TUTAJ. 

KROK 4 - BRONZER
Puder brązujący mam w odcieniu Bronze Shimmer i jest to bardzo mocno połyskujący produkt. Osobiście nie przepadam za tak błyszczącym konturowaniem ale są oczywiście zwolenniczki tego typu wykończenia. Produkt mimo to wygląda bardzo subtelnie na twarzy i nie jest pomarańczowy. Dostępny jest TUTAJ. 

KROK 5 - RÓŻ
Róż w odcieniu Sorbet jest bardzo naturalny i ożywiający twarz. Trzeba z nim uważać, bo ma mocną pigmentację. Ja nakładam go pędzlem typu Duo Fiber z Era Minerals. Róż zakupicie TUTAJ. 

KROK 6 - ROZŚWIETLACZ
Naprawdę pięknie połyskujący rozświetlacz Silk Glow Medium, który jest bardziej subtelny od Mary Lou Manizer, przez co wygląda naturalniej. Nakładam go pędzlem Zoeva 105 Luxe Highlight na okolicę skroni i trochę pod. Produkt zakupicie TUTAJ. 


Makijaż oka zaczynam od nałożenia czarnej kredki na 3/4 długości powieki górnej, którą następnie roztarłam i "rozdymiłam" cieniem Earthnicity Tarnished. Do tego celu użyłam pędzla Zoeva 221 Luxe Soft Crease. Nie zapominam też o zewnętrznym kąciku dolnej powieki. 


Kolejny krok to nałożenie dwóch cieni obok siebie. Jaśniejszy cień Earthnicity Arctic, który jest pięknie połyskującym, błękitnym kolorem, naniosłam na połowę ruchomej powieki, a ciemniejszy, prawie kobaltowy kolor Earthnicity Royal między ciemnym brązem, a błękitem. Pamiętajcie, aby pod cienie mineralne koniecznie nałożyć lepką bazę, inaczej cień może się po prostu nie przykleić. Wszystkie powyższe czynności wykonałam za pomocą języczkowego pędzla Hakuro H70.


Teraz czas na dolną powiekę, na którą nakładam zielonkawy cień Earthnicity Algae, oraz w samym wewnętrznym kąciku białą perłę Earthicity Snow. Posługuję się tu pędzlem Hakuro H76. Pamiętajcie znów o bazie przed nałożeniem cieni. 


Kolejny krok to roztarcie od góry wszystkich cieni na górnej powiece. Robię to przepięknym, czekoladowym brązem Earthnicity Chocolate, a pod sam łuk brwiowy wędruje szampański, delikatnie połyskujący kolor Earthnicity Champagne. Do rozcierania użyłam pędzla Zoeva 224, a do nałożenia szampańskiego cienia Hakuro H78. Na linię wodną nałożyłam czarną kredkę, którą narysowałam też cieniutką linię na górnej powiece.


Ostatni krok to pomalowanie rzęs i doklejenie sztucznych (Ardell Demi Wispies). I makijaż oka jest gotowy. Na ustach bardzo naturalny, brudny róż Earthnicity Liquid Lips Blush Nude. Jest to pomadka w płynie, która cechuje się wysoką pigmentacją i dobrym nawilżaniem. Ma też filtr 8. Wszystkie pokazane cienie zakupicie TUTAJ.  Natomiast pomadka jest dostępna TUTAJ. 






Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodobał i wykorzystacie go nie tylko na jakieś większe wyjścia. Na sam koniec mam dla Was szybki konkurs, w którym do wygrania jest puder rozświetlający Earthnicity w kolorze Silk Glow Light. Jakie warunki trzeba spełnić?

  • polub Earthnicity na Facebooku (klik)
  • polub Kosmetyczna Hedonistka Blog na Facebooku (klik)
  • napisz w komentarzu pod tym postem, że bierzesz udział i zostaw swój adres e-mail
  • będzie mi miło, jeśli dołączysz do moich obserwatorów tu na blogu ale nie jest to warunek konieczny

Zwycięzcę wybiorę 31 maja 2014 i skontaktuję się z nim mailowo. W tym poście opublikuję wyniki. 


POWODZENIA!

_________________________________________

Wyniki

Rozświetlacz Earthnicity wędruje do Natalii Maj (natalia95maj@gmail.com)

Czekam na Twój adres wysyłkowy i gratuluję!

_______________________________________

|| FACEBOOK || INSTAGRAM || BLOGLOVIN ||

 insta

160 komentarzy on "MAKIJAŻ ŚLUBNY KROK PO KROKU W WYDANIU MINERALNYM. EARTHNICITY MAKE-UP + KONKURS!"
  1. Śliczny makijaż :)
    Mam ten pędzel i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam wiele produktów tej firmy i jestem bardzo zadowolona ! Cienie mają świetną pigmentację ;)
    Bardzo ładny makijaż!
    Ten puder rozświetlający już mam, więc nie biorę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Chciałabym mieć podobny na własnym ślubie ze względu na zielony akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny makijaż :)
    z Earthnicity szczególnie lubię ich puder Velvet HD i żółty cień ;) ale i ten puder Silk Glow, który jest do wygrania (w tym u mnie także konkurs jest m.in. z nim) świetnie się spisuje, delikatnie rozświetla i nawet na mieszanej cerze nie robi 'kuku' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna makijaż! Akurat bardzo korci mnie rozpocząć przygodę z kosmetykami mineralnymi, dlatego chcę wziąć udział w konkursie :)
    blondie5991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. biore udział ; -) melussieq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż rewelacyjny! Sama jeszcze nie wiem, jaki będę miała na swoim ślubie a czas upływa :P

    Chętnie wezmę udział w rozdaniu ;))
    eiif@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno opublikuję jeszcze kilka/kilkanaście inspiracji :)
      A kiedy masz ślub?

      Usuń
    2. ... tak sobie myślę, że też miałabym problem z decyzją, który makijaż wybrać dla siebie. Także współczuję :)

      Usuń
  8. Świetny przełamujący stereotyp, że makijaż ślubny ma być lekki, stonowany i najlepiej prawie, że niewidoczny:)
    Biorę udział :)
    bazgrolyblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekł mnie cień Earthnicity Algae, jest przepiękny :)
    wszystkie warunki oczywiście już dawno spełniam ;)
    chętnie wezmę udział, a.n.e.c.i.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny przełamujący stereotyp, że makijaż ślubny ma byc lekki, stonowany a najlepiej niewidoczny :)
    Biorę udział :)
    bazgrolyblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z każdym Twoim wpisem nie mogę się nadziwić jaka jesteś piękna i do tego masz piękne włosy. Makijaż bardzo ładny. Taki naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż bardzo ładny :)
    Biorę udział w konkursie madziabobber@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział
    Halina1986@interia.pl
    Obserwuję z Google +

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział :) pinklipstickmua@gmail.com :) makijaż śliczny :) szkoda, że nie każda panna młoda decyduje się na mocniejszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Earthnicity jako Świat Lyll
    Twój FB lubię jako Kamila Olejnik
    Obserwuję jako Kamila Lyll już od dawna :)
    lylleill.lys@mail.com

    a o makijażu pisałam już na FB - bardzo mi się podoba, choć oczywiście takie odcienie nie do każdej urody będą pasować, bo jak wiadomo z niebieskościami bywa różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział z przyjemnością :) make-up-factory@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny on i piękna ty ;), a nie myślałaś, żeby nagrywać filmiki ?, bo sprzęt chyba masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sprzęt ale czasu brak... ale może niebawem się zmobilizuję :)

      Usuń
  19. Biorę udział e-mail diabelnawyspa@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam jeszcze okazji wypróbować kosmetyków mineralnych, więc biorę udział :)
    buffy249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż. Już od jakiegoś czasu chodzi za mną myśl wypróbowania kosmetyków mineralnych ;)
    oczywiście biorę udział ;)
    agnieszka.majchrowicz@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. A co mi tam, wezmę udział, chociaż pewnie świnka szybciej niebo zobaczy, niż wygram :) Zatem zgłaszam się także :)
    kujawa.aleks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. BIORĘ UDZIAŁ
    Lubię Earthnicity jako EwelinaJ.Makeup
    Twój FB lubię jako EwelinaJ.Makeup oraz Ewelina Janus Rosik
    Obserwuję jako Ewelka J.
    ewelinajanuss@interia.pl


    Makijaż piękny. Szkoda tylko, że większość Panien Młodych boi się kolorów i pozostają przy odcieniach neutralnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ale piękny! Czy pasowałby do zielono szarych oczu? :P I czy mogłabym skopiować Twoje zdjęcie żeby umieścić sobie je jako inspirację na swoim dysku? :) Może udało by mi się coś takiego chociaż w 1/3 odtworzyć!
    karolina13_141@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście biorę udział :)

      Usuń
    2. Będzie pasował, chociaż bardziej podbije Twój kolor oczu fiolet :)

      Usuń
  25. oh.... Mniam mniam<3
    pauliskacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. oh... Mniam mniam<3
    pauliskacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział :) chmurkawkropki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział:
    Twój FB obserwuję, a Earthnicity lubię jako Ewelina Sołtysiak.
    ewelina.soltysiak94@gmail.com

    P.S. Jaki piękny ten makijaż ;) Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne na powiekach. Ślicznie podkreśla oczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział :) zdecydowanie!
    vera@subiektywnym-okiem.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny makijaż. Bardzo mi się podoba :)

    A w konkursie chętnie wezmę udział. :) mala_czarna1986@onet.eu

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział :) kasiabasia1900@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. makijaż bardzo mi się podoba, aczkolwiek nie postawiłabym na kolor niebieski co do makijażu ślubnego - bardziej fiolet, beż itp. :)

    BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU !
    email: marta.s17@vp.pl
    lubię obydwie stronki na FB jako: Marta Sławińska
    lubię bloga jako: Marta Sławińska

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny :-) Marzy mi się do ślubu taki w wersji fioletowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie z Earthnicity znalazłam swój idealny odcień podkładu mineralnego:)

    Biorę udział:)

    anna.nabru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cały makijaż wyszedł bardzo ładnie ale rzęsy po prostu prześlicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Cały makijaż wyszedł bardzo ładnie ale rzęsy prześlicznie. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzęsy dają 50 % efektu :) Szczególne te Ardelki, są świetne!

      Usuń
  37. Świetny makijaż- piękne te kolory:)
    Biorę udział:)
    klaudial1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny makijaż- piękne te kolory:)
    Biorę udział:)
    klaudial1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Makijaż bardzo mi się podoba, wydobywa z Twoich oczu niesamowity blask <3 Biorę udział w konkursie: asianbeautyinspirations@gmail.com Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział
    krakowianka2008@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny makijaż:)
    Jak dla mnie nie jest ślubny, ale jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział
    krakowianka2008@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Makijaż jest prześliczny i pięknie wyglądasz, aczkolwiek jak dla mnie jest zdecydowanie za mocny (i za ciemny) jak na makijaż ślubny, który raczej powinien być delikatny i subtelny, choć jednocześnie trwały.
    A przy okazji zgłaszam swój udział w konkursie, czuly_drapieznik@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też wszystko zależy od urody. Ja np. w białej sukni i delikatnym makijażu wyglądałabym troszkę niewyraźnie :)

      Usuń
  44. Piękny! Wyglądasz nieziemsko! :D No i to moje kolory więc tym bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      No właśnie, niebieskości to Twój klimacik :)

      Usuń
  45. cudowny makijaż :)

    Biorę udział :) Na fb lubię jako Ewelina Musiał
    Obs. jako wkuferku
    e-mail: musialewelina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. perfekcyjna w każdym calu ;) nie mogę się napatrzeć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  47. oczywiście zgłaszam się ;)))

    Lubię jako: Marika S.

    mar12390@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. wyglądasz obłędnie <3 cudny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakaś ty piękna. Ten makijaż tak podkreśla Twoją urodę, że napatrzeć się nie mogę.
    Biorę udział - gwiazdaana@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział w konkursie !
    anus94@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział w konkursie!
    anus94@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam tą markę! Mam ich podkład i jest genialny! :)

    Biorę udział! gwiazdka917@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział ! :)
    Lubię na FB jako Aleksandra Urban
    i oczywiście obserwuję :)
    email: olenka1518@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zwykle śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział w konkursie ;-)
    olamiecznik1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział w konkursie ;-)
    olamiecznik1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. piękny make up :)

    biorę udział ;)
    trunes@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ach makijaz piękny:) jestem fanka makijażu więc może te kosmetyki udałoby mi się przetestować? biorę udział w oczywiście wrozdaniu:)
    alicya.kolpak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Widzę, że sporo chętnych, ale co mi tam spróbuję ;)
    Biorę udział, a mój e-mail to: af90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. przepiękny makijaż!! Masz wielki talent.
    Biorę udział w konkursie ;)
    szymanska198@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Daria przepiękny makijaż! I ta fryzurka :) naprawdę pięknie wyglądasz :)
    A co do konkursu :) Biorę udział :)
    justyna_makeup-blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Biorę udział :)
    kikkik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczny :) Chciałabym tak umieć się malować.
    Biorę udział w konkursie.
    monika-krzysztofik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Jako przyszła panna młoda szaleje na punkcie makijaży ślubnych ale jeszcze nie widziałam takiego doboru kolorów - podoba mi się! :)
    Lubię wszystko jako: Luella Make Up i obserwuję od dawna :)
    Biorę oczywiście udział w konkursie!
    luellamakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolorowe makijaże bardzo ładnie wyglądają na zdjęciach (szczególnie fajnie kontrastują z bielą sukni) ale wiadomo, kwestia gustu i preferencji kolorystycznych przyszłej Panny Młodej :)

      Usuń
  65. biorę udział :)
    moblo@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie wezmę udział.
    Lubię jako Anita Barbara
    Mail: anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowny :)
    Lubię jako Aleksandra K.
    aleksandra.kedz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. makijaz cudowny! ja bym w takim na codizeń nie miała problemu śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny makijaż, bardzo podoba mi się ciemniejszy makijaż do ślubu.

    Biore udział w konkursie.
    allzuzanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. biorę udział e-mail:martuniaaa16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię na fb jako: Marta Pietrzykowska

      Usuń
  71. Biorę udział.
    Obserwuję jako Joanna Szwant.
    Lubię na FB jako Joanna Szwant.
    gatta1981@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow, bardzo ładny makijaż, a Ty pięknie wyglądasz! Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, więc zgłaszam się do zabawy ;) miss-shonali@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękny makijaż, niedługo na swój ślub planuje coś zbliżonego tylko w zieleni.
    Bardzo lubię Twoje informacje o włosach, ich pielęgnacji i używanych przez Ciebie produktach.
    Na razie zgłębiam dopiero tajniki make up, więc twój blog jest dla mnie wielkim przewodnikiem i elementarzem.
    W zabawie udział biorę, polubione 3 x jako Aleksandra Bojakowska - Calista
    mój mail: aleksandra.bojakowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Chętnie biorę udział
    Lubie FP jako Mili Mua
    Obserwuję jako:Milena Widanka
    mail:mina84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. ...a makijaż cudowny dla odważnej Pani Młodej

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczny makijaż ale przecież ładnemu we wszystkim ładnie :)

    Biorę udział, sadonkowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Makijaz cudo ♡

    Biorę udział! :)
    rainbowbrushmakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Kurcze, piękny, a wręcz przepiękny, ja właśnie też mam ślub niedługo ( 3 miesiace jeszcze uhh) :D i coś czuję,że ten makijaz by mi odpowiadał w 100 % :) choć nie ukrywam,że byłoby świetnie jeśli byś jeszcze kilka dodała. Fajnie jakby to był jakiś taki w brązie delikatnym,a może w delikatnym złocie, może szare, może brzoskwinka, coś do blondynek :)
    Ps. Masz tak piękna tą Cere i w ogole, że nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam :)
    Biorę udział :)
    aleksandra.konecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Makijaż jest fajny, ale nie wyobrażam sobie żadnej panny młodej w nim. Na imprezę natomiast jak najbardziej lub na sesję ślubną, ale na uroczystość wydaje mi się zdecydowanie za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  80. Biorę udział!
    mail: jadwiga.drobik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Ech, szkoda, że Ciebie nie było jak ja brałam ślub...
    Biorę udział :)
    kate_l@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękny makijaż! :) Uwielbiam Twoje propozycje :)
    Obserwuję od dawna, profile polubione (Natalia Cz.) i oczywiście biore udział w konkursie :)
    natczaja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Biorę udział, ewelinka087@gmail.com
    Jeszcze nie miałam żadnyuch kosmetyków mineralnych .

    OdpowiedzUsuń
  84. oczywiście bore udział !
    kasia.b20@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. oczywiscie biore udział !
    kasia.b20@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękny makijaż sama chciałabym mieć taki na swój ślub

    OdpowiedzUsuń
  87. Ach, makijaż przepiękny! Bardzo "moje" kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. łał, robi wrażenie! Robisz to doskonale! Biorę udział w konkursie; mwojtarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo podoba mi się ten makijaż, może kiedyś sama nauczę się tak ładnie malować ;)

    chętnie wezmę udział w konkursie...mój mail to: alaalicja.zz@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Biorę udział , definitywna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Biorę udział :)
    dzieciulicy@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Biorę udział, lubię jako Bogusława Mróz, mój email boskejsza@o2.pl

    Piękny makijaż oka! Ich podkłady już znam, ale na cienie nabieram coraz większej ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  94. biorę udział. karolina.lebek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Makijaż niekonwencjonalny, ale straaaasznie mi się podoba :D

    Biorę udział w rozdaniu- pola7@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie wezmę udział :) agnieszka2200@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Piękny makijaż, cudo!~
    Biorę udział ;)|
    marcik101@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. piękny makijaż :)
    biorę udział, ewellinka94@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Makijaż niekonwencjonalny, ale straaaasznie mi się podoba :D

    Biorę udział w rozdaniu- pola7@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. wow, piękne oko!! chcę takie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. aaa i biorę udział a com :)
    e?mail ; teriiworld@gmail.com
    obserwuje jako terii teresa f.

    OdpowiedzUsuń
  102. Odważny makijaż jak na slubny :) Ale niektóre panny młode tak wolą :)

    OdpowiedzUsuń
  103. piękny makijaż, z chęcią skopiuje :)

    biorę udział, syylwiaaw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział. paauliina.kaczmarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Chętnie przetestowalabym puder.
    Biorę udział milkabe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. biorę udział !!!:)
    krysiakewelina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. świetny makijaż!!!!


    biorę udział w rozdaniu :lakierowamaniaczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. biorę udział :) kasiatoya@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. wpisało mi się, że biorę udział? bo nie widzę...
    w każdym razie oczywiście!
    biorę udział :) kasiatoya@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Matko, przepiękny makijaż! :)
    Chętnię wezmę udział, kaorielric@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Jesteś śliczną i utalentowaną kobietą. Podziwiam wszystkie osoby, które moga poszczycić się sztuką makijażu. Wbrew pozorom jak niektórzy myślą nie jest to czynność, która należy do najprostszych i niestety nie wszystkim wychodzi ;).
    Pozdrawiam Cie gorąco! ;)

    Biorę udział, domi9312@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Super makijaż, wyglądasz przepięknie :)
    Biorę udział w rozdaniu.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. biorę udział w konkursie! villuy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Biorę udział:)
    e-mail: karcz_karolina@poczta.onet.pl
    Obserwuję i lubię na Fb jako Karolina Karcz-Wasilewska

    OdpowiedzUsuń
  115. Biore udzial.
    aniatretyn@libero.it
    Nawiasem mowiac pieknie zrobiony makijaz.
    Milego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  116. śliczny makijaż, ale na swój ślub wolałabym raczej "iść" w kolory cieliste ;)
    chętnie wezmę udział w rozdaniu, e-mail: agnieszkasapinska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. piękny makijaż

    Biorę udział
    muchacita@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Biorę udział :)
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Biorę udział :)
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Co prawda nie lubię niebieskości w makijażach, ale Twój wygląda świetnie! ;) Może z czasem polubię się z niebieskim.;)
    Biorę udział, unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Makijaż jest przepiękny, obawiam się jednak, że nie wiele panien młodych odważyło by się na niego.

    OdpowiedzUsuń
  122. W tym roku mój ślub:))
    Biorę udział, obserwuję jako Kasia Andry
    a na FB Katie Andry

    kkaska08@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. piekny ten makijaz....Ty zawsze prezentujesz najwyzszy poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Przepięknie! :*
    Biorę udział.
    aleksandra.w986@gmail.com

    <3

    OdpowiedzUsuń
  125. Śliczny makijaż, takie lubię !
    Zgłaszam się do konkursu :)

    e-mail: a.sawicka089@gmail.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  126. Biorę udział i spełniłam wszystkie warunki rozdania :)
    bil.ewa0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Faktycznie makijaż świetnie współgra z bielą :)

    Biorę udział
    natalia95maj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Chętnie wezmę udział - ulunia101@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Chętnie wezmę udział - ulunia101@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Witaj! Biorę udział w Twoim konkursie! Oto mój mail: marcelina.em@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Biorę udział :)
    e-mail: wiola606@vp.pl

    PS. Mistrzowski makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Taki ślubny to raczej dla odważnej panny młodej ;)

    a ja bym chętnie zgarnęła takie rozświetlaczek!

    napiszdo@agwerblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękny makijaż, lubię mocniejsze akcenty nawet w makijażu ślubnym. Oczywiście biorę udział w konkursie, bardzo by mi się przydał taki rozświetlacz :) magdalena.owczarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Coraz piękniejsza! :) Jeśli to nie problem to czy mogłabyś odpowiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia i jakiego oświetlenia używasz?

    OdpowiedzUsuń
  135. Ładny makijaż, bardzo mi się podoba szkoda, że w niebieskim mi nie do twarzy. ;D Biorę udział w konkursie. Adres email: patrycjaskr95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Biorę udział w konkursie: miko.m@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Jeszcze nie znam tej firmy! Ale chętnie bym przetestowała, więc biorę udział, chociaż wiem, że mam małe szanse bo wygrałam theBalma, ale to nie wyklucza mnie abym się nie mogła zgłosić:)
    Więc biorę udział: anetasiembida@gmail.com


    A co do makijażu to piękny! chciałabym sama taki na swój ślub za rok, ale w odcieniu może zieleni :) do rudych włosków pewnie byłby świetny w zieleni :))
    Uwielbiam oglądać jak się malujesz<3

    OdpowiedzUsuń
  138. Makijaż prześliczny ! Twój blog jest bardzo inspirujący :)
    Biorę udział w konkursie: dominika9@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  139. Jak ja bym to chciała wygrać :)))) aj :)

    dobiezka@o2.pl
    Lubię oba profile jako Marta Dob. już od dawna <3

    OdpowiedzUsuń
  140. Biorę udział :)
    e-mail: justyna046@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Makijaż jest przepiękny :)
    Posiadam kilka kosmetyków tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Dzięki świetnej pigmentacji cienie wygladają na powiece bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Piękny makijaż :)
    BIORĘ UDZIAŁ

    kk.bozena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Witam ciepło :) Biorę udział w rozdaniu ! Mój email to ollabaw@wp.pl
    Obserwuję i subskrybuję śledzę i podziwiam xd :3

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature