Top Social

LOOK OF THE DAY: NUDE PINK JACKET.

Uwielbiam żakiety i mam ich w szafie naprawdę mnóstwo. Ostatnio je nawet liczyłam i jest ich dokładnie 63 szt., co uważam za jakieś niepojęte zjawisko. Z drugiej strony żakiety są podstawą  mojej garderoby, bo zarzucone nawet na zwykły t-shirt dodają całej stylizacji elegancji. Dziś pokażę Wam mój nowy nabytek czyli dwurzędową marynarkę w odcieniu pudrowego różu,  w naprawdę fajnym kroju. Podoba mi się w niej to, że ma usztywniane ramiona, a materiał jest delikatny, lekki i lejący. Sprawdzi się zatem również w okresie letnim. W rzeczywistości jest troszkę bardziej różowa. 











Żakiet | Tutaj klik
Bluzka | Tutaj klik
Spodnie | Tutaj klik
Buty | Deichmann
Torebka | Mohito
Okulary | Sinsay 


_________________________________________



 insta


41 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: NUDE PINK JACKET."
  1. Świetny strój, zwłaszcza spodnie przypadły mi do gustu :)) P.S. Boska pomadka <3 Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka to Astor Soft Sensation 403 Attractive Coral :)

      Usuń
  2. Świetne połączenie: czerń i delikatny pudrowy róż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle zachwycam się tymi Twoimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. 63 marynarki. Niezły zbiór :) Mi z tego zestawu najbardziej podoba się bluzka. Uwielbiam dekolty w łódkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię i zwykle je wtedy ściągam na jedno ramię :)

      Usuń
  5. O.O
    63 żakiety? Same żakiety? Dziewczyno, ile Ty masz innych ubrań? Jak dużą masz szafę? Też tak chcę... ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 szafy i garderoba :)
      Mam dużo żakietów, bo chodzę w nich do pracy. Już tak się do nich przyzwyczaiłam, że nawet po godzinach w nich chodzę :)

      Usuń
  6. świetny zestaw:) pastele i czerń to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś przepiękną kobietą! Nie wiem czemu, ale trochę przypominasz mi Megan Fox. Genialny żakiecik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką pomadką masz pomalowane usta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tutaj pomadkę Astor Soft Sensation 403 Attarctive Coral :)

      Usuń
  9. Pokaźna kolekcja żakietów! :D Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapięty przypomina bardziej płaszczyk niż żakiet :) 63 marynarki????? gdzie ty to wszystko mieścisz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że ostatnio także marzę o żakietach. Mam w szafie z dwa i jeden do niewielu rzeczy pasuje.
    Ty ślicznie jak zawsze wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Także uwielbiam wszelkie zakiety i marynary :)63 może nie, ale ze 20 się uzbiera :D
    Ta wygląda bardzo ciekawie , tylko ma chyba przykrótkie rękawy - ja mam ten problem często, wtedy je podwijam i "problem" z głowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba cale zestawienie, ale bez marynarki. Taka klasyczna czerń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporą masz kolekcję ;)
    Twoja torebka wpadła mi w oko ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam żakiety a ten Twój z chęcią bym ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uwielbiam żakiety, ale do Twojej kolekcji jeszcze mi daleeeeko :D
    Stylizacja bardzo mi się podoba, a to ostatnie zdjęcie z insta to już w ogóle miażdży system! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne buty, właśnie podobnych szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wyglądasz:) świetny masz żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyglądasz! A Twoje włosy są chyba jeszcze dłuższe! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie jak zwykle - a 63 żakiety to faktycznie sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle świetny strój :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz bosko, żakiecik jest cudny :)

    ps. genialny kolor szminki, zdradź markę i numerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Astor Soft Sensation 403 Attractive Coral :)

      Usuń
  23. Faktycznie sporo masz tych żakietów :) Ale to Twoje spodnie są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam "skórzane" spodnie :) Fajnie wyglądają do eleganckich żakietów :)

      Usuń
  24. Wspaniałe zdjęcia, piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Astor Soft Sensation 403 Attractive Coral :)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature