Top Social

IDEALNY PASTELOWY RÓŻ SEMILAC 047 PINK PEACH MILK.

Jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju pastelowych, a nawet pudrowych róży na paznokciach. Takie kolory wyglądają niezwykle czysto i schludnie oraz są idealnymi kolorami do pracy. Dziś pokażę Wam taki odcień w wydaniu hybrydowym. 














Tak właśnie lakier hybrydowy Semilac 047 Pink Peach Milk. prezentuje się na paznokciach. Zdjęcia robiłam w różnym oświetleniu, także możecie dokładnie przyjrzeć się jego tonacji. Uważam, że jest to kolor idealny na co dzień ale także będzie się świetnie prezentował jako dopełnienie ślubnej stylizacji. O trwałości i wszystkich zaletach manicure hybrydowego pisałam już jakiś czas temu na blogu. Post o hybrydach krok po kroku możecie przeczytać TUTAJ klik


Lakier hybrydowy Semilac w odcieniu 047 Pink Peach Milk możecie zakupić TUTAJ klik. Na stronie znajdziecie tak naprawdę wszystko, co jest niezbędne do wykonania takiego manicure. 

Jestem ciekawa czy taki odcień się Wam podoba? Ja jestem nim naprawdę oczarowana i wkrótce pokażę Wam inny, równie piękny kolor. 



____________________________________________

Obserwujcie mnie na:

|| FACEBOOK || INSTAGRAM || BLOGLOVIN ||

58 komentarzy on "IDEALNY PASTELOWY RÓŻ SEMILAC 047 PINK PEACH MILK."
  1. Idealny pastelowy róż ;) Śliczne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. No traf chciał, że też go właśnie mam na pazurkach :) Słodki jest strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolorek jest cudowny, muszę wypróbować ich hybrydy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim przeczytalam jego nazwę pomyślałam sobie, że to taki mleczny róż właśnie ;) Piękny rzeczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i cudne paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek i cudowne paznokcie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! uwielbiam semilac! Mają cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się cudownie! Jest taki delikatny, ale i jednocześnie wyraźny :) boooski :*

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancki ! :) widzę, że dziś na pastelowe róże. Właśnie wrzuciłam pastelowy róż z 'małym' dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja uwielbiam twoje zdj , bezapelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zrobiony hybrydowy mani, ktory zmienia kolor i bardzo, bardzo chcialam znalesc taki roz (mam taki sam w tym momencie), ale u zwyklakow. Juz myslalam, ze mi go podsunelas, a tu tez hybryda. szukam dalej.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz te pazurki, a kolorek faktycznie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne paznokcie! Te hybrydy strasznie mnie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajna sprawa z tymi hybrydami. Są trwałe i przede wszystkim błyszczą jak tafla wody, a tego mi zwykle brakuje w normalnych lakierach. Niby na początku jest błysk ale później kolor staje się matowy. Tutaj od razu jest piękny połysk :-)

      Usuń
    2. Kochana na wstępie chciałam podziękować, że mnie zarazilas hybrydami. Jestem mega zadowolona ,ze znalazłam Twój blog i postanowiłam kupić zestaw startowy Semilac. Jako świeżo upieczona użytkowniczka mam dopiero 3 kolory. Ale chętnie Cie podglądam i zabieram chęci na dalsze inspiracje. Szukam teraz jasnych kolorów i ten jest boski. Caluje serdecznie

      Usuń
  14. Przepiękny ten lakier:) Śliczne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski kolorek :) Masz śliczne paznokcie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny kolor! ale hybryd nie chcę !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor - rzadko to mówię o różu na paznokciach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest piękny, taki jak lubię:) hybrydy mnie niestety nie kręcą bo co max 3 dni zmieniam manicure :P:P Taka ze mnie lakieromaniaczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w Twojej sytuacji hybrydy nie mają sensu :)

      Usuń
  19. śliczny kolorek :) paznokietki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam ostatnio od firmy 2 kolorki, bazę i top do testów i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Po pierwszym tyg pazurki trzymają się idealnie, nawet mojej mamie! A jej CND Shellac (7,3 ml = 60 zł) potrafił po kilku dniach schodzić . :)
    Kolorek rzeczywiście piękny, może się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Schellac też się krócej trzyma :)

      Usuń
  21. przepiękny kolor ;) i idealny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny kolor, ale na takich pięknych paznokciach każdy lakier będzie piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor rewelacja, sama niedawno hybrydy miałam miętowo-koralowe ;) Coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz przepiękną płytkę paznokci i gdybyś przykleiła folię aluminiową to był by szał :D Co do hybrydy - kolor obłędny, taki Twój :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że słabo mi idzie zdobienie paznokci i zwykle decyduję się tylko na jakiś jednolity kolor :)

      Usuń
    2. Kochana, pisałam w sensie, że masz tak cudowną płytkę paznokcia, że nawet gdybyś pospolite sreberko przykleiła to był by szał! Absolutnie do takich zdobień nie namawiam ;)

      Usuń
  25. Przepiękne, jejciu! Choć nigdy nie byłam fanką nudziaków, to to, co prezentujesz, jest przecudowne!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. kolor jest niesamowity ! idealny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny kolor! Masz śliczne paznokcie, mają bardzo ładny kształt :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek prześliczny :) Sama zaczęłam używać ich hybryd i z pewnością skuszę się na ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odcień jest niesamowity :) Po prostu idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kolor:) pasuje do wszystkiego.
    A jeśli kolor błyszczy tak jak pisałaś, w którym komentarzu to świetnie! rzeczywiście brak jest tego w 'zwykłych' lakierach.
    Jednak ja pewnie nie umiałabym sobie tak pomalować ładnie paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanie paznokci hybrydami jest o tyle fajne, że zanim włożysz je do lampy, to możesz wykonać jeszcze poprawki. Lakiery nie "zastygną" same, dopiero lampa je utwardza :)

      Usuń
  31. Piękny kolor i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor :) Niestety w hybrydy trzeba trochę zainwestować, a ja już sporo mam zwykłych lakierów :( Ale może kiedyś w końcu się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, trochę trzeba zainwestować szczególnie, jeśli nie masz lampy no i same lakiery hybrydowe są dosyć drogie. Ale trwałość całego manicure przemawia zdecydowanie na tak :)

      Usuń
  33. Ile warstw lakieru potrzebne jest do całkowitego pokrycia paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski kolor! Poluję na taki już dość długo, może wreszcie się skuszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej ! Też mam ten odcień lakieru, ale jakos nie jestem do niego przekonana, wydaje mi się, że dwie warstwy to za mało. Przy ilu warstwach uzyskałaś równomierne pokrycie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Podbijam pytanie?mam ten sam problem z tym odcieniem

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, świetny blog, ale również zdjęcia, jakim aparatem robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, chciałabym zapytać ile warstw koloru położyłaś na paznokcie ? lakier jest kryjący przy dwóch warstwach czy trzech ?

    OdpowiedzUsuń
  39. hej:) widzę, że semilaca używałaś juz w 2014 roku. Chciałam się zapytać czy nie dostałaś od niego żadnego uczulenia? Dużo wiadomości pojawia się w internecie, że ich lakiery uczulają. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie Semilac nie uczula, a jestem alergikiem. Ogólnie używam ich już od roku i bardzo mi podpasowały. Zresztą moja kosmetyczka też ich używała. Teraz hybrydy robie sama w domu, ale z tymi lakierami wychodzą idealnie. A ten różowy Pink Peach Milk jest moim ulubionym. Pasuje i do stylu romantyczki, bizneswoman czy też stylu grzecznej dziewczynki. Dla mnie 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature