Top Social

IDEALNY MANICURE NA LATO: SEMILAC 102 PASTEL PEACH .

Są takie kolory lakierów, które jednoznacznie kojarzą się z latem. Pięknie opalizują i współgrają z opalenizną. Takim właśnie kolorem jest brzoskwiniowy róż, który dziś gości na moich paznokciach. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć. 








Jest to lakier hybrydowy Semilac 102 Pastel Peach. Kolor na żywo prezentuje się jeszcze bardziej intensywnie, niż na zdjęciach i bardzo mocno podbija opaleniznę. Tak naprawdę w każdym świetle wygląda inaczej! Pięknie prezentuje się też na całkowicie bladych dłoniach. Lakier nie każdemu pewnie przypadnie do gustu, bo nie jest to przeciętny nudziak. Na pewno nie można wobec takiego koloru przejść obojętnie. Osobiście nie znam odpowiednika takiego odcienia w zwykłych lakierach, także myślę, że jest to coś wyjątkowego. 

Cały proces wykonywania manicure hybrydowego możecie zobaczyć TUTAJ klik. Opisywałam tam krok po kroku jak zrobić sobie tego typu paznokcie. 

Lakier Semilac 102 Pastel Peach zamówiłam w sklepie internetowym TUTAJ klik.  Napiszcie koniecznie czy lubicie nosić takie kolory latem, bo ja uwielbiam!

____________________________________________

49 komentarzy on "IDEALNY MANICURE NA LATO: SEMILAC 102 PASTEL PEACH ."
  1. przepiękny kolor! :) uwielbiam w tym roku taki kolor, po prostu za nim szaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej, mam pytanko czym zmywasz hybrydy Semilac?? I czy uzywasz ich bazy i topu? Bo mam tej samej firmy hybryy i mam mega problem ze sciagnieciem nawet acetonem...

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. mam pytanie czym zmywasz hybrydy Semilac? i czy uzywasz rowniez tej samej bazy i topu? Bo ja mam mega problem ze sciagnieciem jej nawet acetonem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanurzam paznokcie w acetonie (wlewam trochę do miseczki) i mocze tak 10 minut. Wszystko samo odchodzi :) Używam tej samej bazy i topu.

      Usuń
    2. A powiedz mi kochana, usuwasz takim zwykłym acetonem jak na przykład ten: http://pazurki.com.pl/aceton-kosmetyczny-czysty.html, czy płynem do usuwania lakieru hybrydowego jak ten: http://pazurki.com.pl/semilac-remover-plyn-do-usuwania-lakieru-hybrydowego.html?

      Usuń
    3. Kiedyś używałam tego specjalnego płynu ale teraz używam zwykłego acetonu :)

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedź :-)

      Usuń
    5. a co lepsze? zmywacz cy aceton?

      Usuń
  4. szukałam takiego koloru, świetny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory, cudownie się komponują z opalonym ciałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. zamiast Semilac przeczytałam smalec... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahahhahahah... smalec to mam dzisiaj na głowie po odżywce bez spłukiwania z Schaumy :P

      Usuń
  7. Sama mam na paznokciach bardzo podobny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za kolor ! ♥ Pragnę takiego - przy najbliższej okazji pomyślę nad nim chociaż przyznam szczerze, miałam raz hybrydy i tak średnio mi podpasowały jednak ostatni leń ze mnie i nie chce mi się malować paznokci :PP

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolorek i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile zajmuje Ci zrobienie tak perfekcyjnego manicure?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, przepiękny ten kolorek :) Masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ten kolor. W sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolorek <3 W zeszłym roku byłam zakochana w miętowym, ale ten sezon zawładnął brzoskwinkowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się do końca przekonać do mięty :)

      Usuń
  14. przepiękny kolor :) muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj zaczęłam Cię obserwować, a już dziś, dzięki Twojemu wpisowi zdecydowałam się na zakup zestawu do manicure hybrydowego, chociaż wcześniej nawet o tym nie myślałam ;-) Bardzo przyjemny blog! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski kolor, już sobie wyobrażam taką ładną opaleniznę w połączeniu z nim (opaleniznę nie moją, bo ja to na czerwono się opalam haha).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, piękny, piękny!
    Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnio uwielbiam takie kolory, wiec zapewne trafi też do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. No muszę przyznać, że kolor jest naprawdę wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny kolor. Ja po przygodzie z hybrydami stwierdzilam, ze nie wiem, czy sie jeszcze kiedys zdecyduje ( nawet o tym napisalam). Jednak kiedy po jego zmyciu pomalowalam paznokcie zwyklakiem, ktory szybko odprysl, to zaczelam sie zastanawiac nad zainwestowaniem w hybrydy. Sa genialne, ale nie mam zamiaru tyle placic za nie w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny kolorek, taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaaaaaaaaa mega kolor :) no i kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie pazurki na lato:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny kolor :) A do tego pięknie wykonany mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny.. aż zaniemówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. namówiłaś mnie,kupie cały zestaw do hybrydowego:) Śliczne te Twoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj. Piekny, letni i bardzo precyzyjnie wykonany manicure :) Jako,ze nigdy nie mialam hybrydy chcialam zapytac jak dlugo utrzymuje Ci sie na dloniach i czy zdarza mu sie odpryskiwac czy trwalosc zalezy tylko od tempa wzrostu paznokci? Mam tez pytanko, czy probowalas moze tez hybrydowy pedicure? Jesli tak to jak z jego trwaloscia? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam pytanie: jaki masz sposób na równe położenie lakieru przy skórkach? A jeśli troszkę się wyjedzie - czym usunąć- patyczkiem? Dopiero zaczęłam, stąd takie pytanie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię ten odcień, chociaż na moich dłoniach jest lekko blady.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kolor, zamówiłam jeszcze 47 pink peach milk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile warstw koloru dałaś na paznokcie? Nie jest to chyba lakier najlepiej kryjący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go mam i muszę powiedzieć że niestety trzy warstwy są potrzebne inaczej robią się przejaśnienia ;(

      Usuń
  32. podoba mi się ten kolorek gdzie można go kupic

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature