menubarr

Translate

piątek, 4 kwietnia 2014

SLEEK DEL MAR VOLUME 1: prezentacja palety oraz makijaż.

Sleek wypuścił właśnie swoją najnowszą paletkę cieni DEL MAR, obfitującą w ciekawe pastele. Większość z tych cieni to kolory o wykończeniu satynowym, choć z pozoru mogą wyglądać na maty. W paletce znajdziemy cienie pasujące do każdego koloru oczu, jednak nie każdej z nas nowość Sleeka przypadnie do gustu. Z moich obserwacji wynika, że znacznie bardziej podobają się Wam palety w stonowanej kolorystyce. Przygotowałam dla Was kilka zdjęć z fokusem na paletę, tradycyjnie są też swatce oraz lekko ekstrawagancki makijaż. Zobaczcie jak te cudowne odcienie podbijają zieloną tęczówkę oka!



W palecie nie ma klasycznych brązów i Sleek tym razem postawił na dosyć szalone kolory. Trwałość cieni oceniam na bardzo dobrą, osypywanie w normie i dosyć typowo jak na cienie Sleeka. Co do konsystencji to jest trochę inna, niż w poprzednich paletach. Cienie są jakby bardziej zbite i „mokre”, co pewnie miało wyeliminować efekt osypywania się.  Niestety cienie zachowują się podobnie jak wszystkie inne tej marki. Nie mniej jednak paletka bardzo przypadła mi do gustu i z pewnością stworzę dzięki niej wiele letnich, opalizujących makijaży. Przyjrzyjcie się koniecznie tym wspaniałym pastelom!









____MAKE-UP____


TWARZ
Podkład La Roche Posay Toleriane Teint 13
Puder Vichy Dermablend
Korektor Catrice Camuflage
Bronzer The Balm Bahama Mama
Róż Astor Peachy Coral

OCZY
MUFE Aqua Brow 25
Baza pod cienie Lily Lolo Prime Focus
Cielista kredka MIYO Angel
Tusz do rzęs Oriflame Wonderlash
Sztuczne rzęsy Inglot + klej Duo

USTA
Pomadka z palety Sephora



Co myślicie o tej palecie? Podoba się Wam bardziej niż Garden Of Eden?


______________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram




73 komentarze:

  1. Wow kolory w tej paletce wyglądają naprawdę niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny,delikatny makijaz,brakuje mi w tej palecie brązów,do przyciemniania zew kącików oka,ale Ty stworzyłas magiczne połączenie :) mi bardziej jednak podoba sie garden of eden,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, mi też ciemnego brązu tu brakuje :) I też bardziej podoba mi się Garden :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż! Cholernie wiosenna i radosna propozycja :) Paletka u Ciebie super się prezentuje, nie to co widziałam wcześniej w necie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka ma świetne kolory na lato-chyba na wakacyjny wyjazd byłaby idealna:) mnie bardziej eden by skusił. a makijaż jak zawsze piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka ma bardzo ciekawe kolory..hmn..nie wiem czy się skuszę. Ostatnio przybyło mi tyle kolorów., że wolę się powstrzymywać przed nowościami :)
    Ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię mieć całą paletę barw pod ręką :)

      Usuń
  6. prześliczne kolorki w palecie, a Ty stworzyłaś cudowny makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  7. niespotykane ale bardzo fajne połączenie kolorów :) oczywiście na twojej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiele razy spotkałam się z takim połączeniem :)

      Usuń
  8. Świetna kreska <3 Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zachęciłaś skutecznie :) Ta paleta do mnie przemawia, przez ten post mam wrażenie, że to właśnie TYCH kolorów mi brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolory są w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kolor jest ciekawy, a szczególnie piękne są pastele :)

      Usuń
  11. jakie cudowne kolory, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka bardzo przypadła mi do gustu, może dlatego, że sama jestem "latem" :) Garden od Eden, to nie moje kolory, a te są cudne <3 Twoja propozycja makijażu bardzo mi się podoba i muszę przyznać, że Aquabrow wygląda szalenie naturalnie na brwiach! Już nie mogę się doczekać postu o nim. Widzę, że kwota wydana na ten produkt, to dobrze zainwestowane pieniądze :)

    P.s.
    Bardzo podobają mi się Twoje kadry portretowe <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle testuję Aqua Brow i raz moje brwi wyjdą mi lepiej, a raz gorzej. Jednak trzeba przyznać, że jest to naprawdę fajny produkt i już niedługo recenzja :)

      Usuń
  13. cudowna jest ta paletka;) makijaż śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie z niecierpliwością czekam na listonosza z moją paletką! Powinien być lada moment :) Cienie są piękne, idealne na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno od Eden of Garden nie jest lepsza, ale i tak mnie do niej ciągnie : p

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcja....co tu dużo mówić! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Garden of Eden jest najpiękniejsza ze wszystkich! I najmniej ze wszystkich do mnie pasuje -.-

    Jestem u Ciebie pierwszy raz i pozwolę sobie zapytać, zanim poszukam: dodawałaś już makijaż z użyciem koloru Blue Marlin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, już znalazłam podobny. Bo ten kolor, coś podejrzanie łączy go z kolorem Twoich tęczówek, stąd to pytanie. Byłam ciekawa, jak wyglądałby na powiekach : )

      Usuń
  18. Świetne kolory chociaż u siebie się takich trochę boje:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna ta paletka :) kupiłam Garden of Eden niedawno więc chyba jednak będę musiała sobie tę odpuścić, chociaż kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż i paletka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż... Na początku jak zobaczyłam zapowiedź paletki to pomyślałam że na oczach kolory wyjdą słabo... A tu proszę przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż śliczny...aczkolwiek jakoś siebie w takich kolorach nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. paletka ma bardzo ładne kolory,może nie wszystkich bym użyła ale większośc na pewno tak,tym bardziej właśnie teraz na wiosnę i lato byłaby idealna!
    makijaż bardzo piękny jak każdy w twoim wykonaniu,kobiecy, wcale nie taki ekstrawagancki jakby się wydawało i nawet odjął ci jeszcze parę latek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne kolorki:) makijaz bardzo mi sie podoba, swiezy, wiosenny a ty wygladsz przeslicznie!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama już poluję na tę paletę, coś czuję, że niedługo ją kupię! Dziękuję za recenzję, utrwaliła mnie w przekonaniu, że MUSZĘ mieć tą paletę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O jeju koniecznie musze ja miec !

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne kolory! Sleek tym razem zaszalał bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta paleta jednak jej nie kupię, ponieważ sięgałabym po nią bardzo okazjonalnie, za to makijaż jaki nią stworzyłaś jest olśniewający, bardzo lubię takie barwne makijaże :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudowna jest ta paletką <3 Kocham takie kolory, szczególnie na wiosnę :) W tym makijaż wyglądasz olśniewająco :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne kolorki! Mam na nią ogromną chrapkę! A makijaż śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorki jak najbardziej na tak:) w sam raz na tą porę roku. I faktycznie kolory, które masz na powiekach ślicznie podbijają tęczówkę oka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super makijaz.... co do palety to faktycznie przesliczne ma kolory..... z pewnoscia przydadza sie na wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kurcze ten delikatny fiolet jest przepiękny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny, to jest cały makijaż, taki delikatny a wyrazisty <3

    OdpowiedzUsuń
  35. początkowo napaliłam się na paletkę Garden.. ale po obejrzeniu kilku makijaży z nią w roli głównej stwierdziłam, że jest okropna i zrezygnowałam z niej
    Del Mar vol . wygląda mega fajnie i zdecydowałam się na zakup mam nadzieję, że dotrze na dniach

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż, bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory tej paletki idealne na lato i wakacje! A Twój makijaż- cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń


_____________________________

Dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze,
pozdrawiam serdecznie!

Daria :-)

WAŻNE!
Pytania odnośnie starszych postów zawsze zadawajcie pod najnowszym wpisem, będzie mi znacznie łatwiej i szybciej odpowiadać :-) Komentarze z linkami np. do blogów, sklepów nie będą publikowane.

_____________________________