Top Social

Produkty do podkreślania brwi: MAKE UP FOR EVER Aqua Brow 25 czy MAYBELLINE Color Tattoo 40?

Kiedy wspomniałam na swoim Facebooku o kupnie Aqua Brow i planach porównania na blogu tego produktu z Maybelline Color Tattoo dostałam od Was wiele pytań. Nic dziwnego, bo makijaż brwi, tak samo jak dobór odpowiedniego podkładu, to temat rzeka. Ja długo zastanawiałam się czy warto wydać blisko 100 zł na słynny MUFE AQUA BROW, bo w zasadzie satysfakcjonował mnie efekt jaki uzyskiwałam Maybelline Color Tattoo. W sieci znalazłam kilka opinii, które głosiły, że Color Tattoo jest tańszym zamiennikiem MUFE. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na temat tych dwóch produktów, ich porównania oraz mojego ostatecznego wyboru, to zapraszam do dalszego czytania.  




__KONSYSTENCJA__

Posiadam Aqua Brow w odcieniu 25, który jest jasnym brązem. Na stronie internetowej Sephory ten kolor jest określany jako "popiół" z czym trudno się zgodzić o ile kiedykolwiek widziało się odcień popielaty. Ja określiłabym ten kolor jako delikatnie ciepły brąz, który będzie pasował ciemnym blondynkom oraz brunetkom. Konsystencja tego produktu jest żelowa, nie tłusta i bardzo mocno napigmentowana. Można nim domalować pojedyncze włoski, co wygląda naprawdę bardzo naturalnie. 

Maybelline Color Tattoo w odcieniu 40 Permanent Taupe to typowy, popielaty i bardzo chłodny brąz. Na skórze wydaje się być ciemniejszy niż w opakowaniu, więc osoby o jasnych brwiach raczej nie będą zadowolone z efektu. Konsystencja to coś w rodzaju kremowego eyelinera ale jest to produkt bardziej suchy w dotyku i mniej plastyczny. Używa się go znacznie trudniej, niż Aqua Brow, ponieważ jego formuła nie pozwala na tak precyzyjne wypełnianie i nadawanie kształtu brwiom. W dodatku czasem potrafi się nieestetycznie osadzać na włoskach i nie jesteśmy w stanie dokładnie domalować brew tam, gdzie jej brakuje. Zbyt tępa konsystencja po prostu na to nie pozwala, a jeśli już pokusimy się o tzw. "piórkowanie" brwi tym produktem, to efekt może być zbyt ciemny. 


__KOLORY__

Jak widzicie na powyższym zdjęciu Aqua Brow 25 jest o wiele cieplejszym odcieniem niż Maybelline Color Tattoo 40. Osobiście bardziej podoba mi się odcień Maybelline, aczkolwiek jego konsystencja nie jest już tak ciekawa jak przy Aqua Brow. Produkt MUFE może w nadmiarze wyglądać na brwiach nieco rudo ale nałożony w bardzo małej ilości daje efekt idealnie dopasowany do mojego koloru włosów. Jeśli zatem jesteście ciemnymi blondynkami, tudzież jasnymi brunetkami o ciepłej urodzie to produkt MUFE w odcieniu 25 powinien się u Was sprawdzić. 


__EFEKT NA BRWIACH__

Przygotowałam dla Was demonstrację jak na brwiach prezentują się te dwa produkty. Moim brwiom jeszcze wiele brakuje do efektu, jaki chciałabym uzyskać i ciągle wprawiam się w ich malowaniu ale uważam, że znacznie ładniej wygląda na nich Aqua Brow. Jest o wiele jaśniejszy niż Maybelline, w dodatku pracuje się nim łatwiej, szybciej i generalnie całe wypełnianie brwi jest prostsze. Uzupełnianie prześwitów za pomocą Aqua Brow daje naprawdę bardzo naturalny efekt, co ciężko uzyskać przy Color Tattoo. 



__JAK I CZYM NAKŁADAĆ__

Moją metodę podkreślania brwi za pomocą Maybelline Color Tattoo możecie podejrzeć TUTAJ i w ten sam sposób robię z Aqua Brow. Jest to po prostu bardzo uniwersalna metoda, która pozwala na uzyskanie naturalnego efektu. Wytłumaczyłam tam w prosty sposób jak maluję swoje brwi krok po kroku i zapraszam Was do podążania za tutorialem. Mam tylko jedną małą sugestię co do Aqua Brow - trzeba nakładać do w  minimalnej ilości, ocierając najpierw pędzelek kilka razy o dłoń. Jeśli nałożymy ten produkt bezpośrednio na brwi bez uprzedniego rozpracowania go, to osiągniemy bardzo przerysowany efekt, nie mający nic wspólnego z naturalnym makijażem. Z Aqua Brow mniej znaczy więcej. Na pewno nie należy się zniechęcać przy pierwszych aplikacjach tego produktu i z czasem wypracujecie swoją najlepszą metodę. 

Jeśli chodzi o odpowiedni pędzelek do aplikacji zarówno Aqua Brow, jak i Maybelline Color Tattoo to zdecydowanie polecam pędzel Zoeva 317 Wing Liner (kupicie TUTAJ), który jest bardzo cieniutki i giętki. Pomaga to w precyzyjnym malowaniu i równomiernym rozprowadzeniu produktu. Drugim polecanym przeze mnie pędzelkiem, którym troszkę łatwiej aplikuje się np. Aqua Brow to pędzel z Sephora nr 15 (kupicie TUTAJ). Najważniejsze jest to, aby pędzel był cienki, bo od tego zależy ostateczny efekt wypełnienia brwi. 



__PODSUMOWANIE__

Jeśli miałabym porównać te dwa produkty ze sobą i wybrać jeden, to zdecydowanie lepszy jest Aqua Brow. Przede wszystkim jego konsystencja pozwala na łatwiejsze wypełnianie i dorysowywanie brwi. Niestety Maybelline Color Tattoo jest trochę zbyt tępy w swojej formule i o ile samo wyrównanie brwi od dołu jest łatwe, to uzupełnienie luk staje się pewnym problemem. Color Tattoo to produkt, który w założeniu nie jest stworzony do brwi, bo to po prostu bardzo trwały cień w kremie i tu sprawdza się fenomenalnie. Zarówno jako baza pod cienie, jak i sam cień jest naprawdę świetny. Natomiast do makijażu brwi stanowczo poleciłabym Aqua Brow i jeśli macie podobny typ urody i kolor włosów do mnie, to odcień 25 Popiół może być dla Was dobry. Na pewno najważniejsze jest odpowiednie dobranie koloru, a jest z czego wybierać, bo producent przygotował aż 6 odcieni: 10 jasny blond, 15 blond, 20 jasny kasztan, 25 popiół, 30 ciemny kasztan, 40 czarny brąz. Najlepiej wybrać się do Sephory i samemu ocenić jaki kolor będzie najbardziej odpowiedni. 

  • Maybelline Color Tattoo w odcieniu 40 Permanent Taupe zakupicie w Rossmann w cenie około 24 zł
  • Make Up For Ever Aqua Brow w odcieniu 25 Popiół zakupicie w Sephora za około 90 zł (sklep internetowy TUTAJ)


Ciekawa jestem Waszej opinii. Macie któryś z tych produktów? 
Napiszcie koniecznie co u Was się najlepiej sprawdza!

_________________________________

Zapraszam na mój FACEBOOK & INSTAGRAM

68 komentarzy on "Produkty do podkreślania brwi: MAKE UP FOR EVER Aqua Brow 25 czy MAYBELLINE Color Tattoo 40? "
  1. Efekt Aqua Brow jest świetny, bardzo naturalny choć i Color Tatto wygląda fajnie :) Mimo wszystko chyba przez cenę wybrałabym tańszą wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście musiałam się przekonać który lepszy i przyznam, że nie żałuję wydanej kasy :) Aqua Brow jest zdecydowanie lepszy :)

      Usuń
  2. ja z color tattoo jestem bardzo zadowolona; ) to od tygodnia to moj ulubieniec. raczej nie kupie aqua brow, bo po prostu szkoda mi aż tyle kasy na produkt do brwi. chociaż przyznam szczerze, że chciałabym go spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zadowolona z CT to faktycznie nie ma co się porywać na Aqua Brow. Ja czułam pewien niedosyt i oczywiście ciekawość nie pozwoliła mi odpuścić MUFE :)

      Usuń
  3. Aqua Brow bym kupiła na 100%, ale gdyby był trochę tańszy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jest cholernie drogi. Ale z kartą Vip czasem można kupić taniej :)

      Usuń
  4. Aqua Brow wygląda o wiele bardziej naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aqua brown bardziej na plus, tylko ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Aqua Brow i jestem mega zadowolona, choć jeszcze muszę dokładnie opracować metodę nakładania, bo jeszcze kiepsko mi to idzie i chyba za dużo wyciskam, ale powoli do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo też nie bardzo mi szło z Aqua Brow ale teraz jest już lepiej. Na pewno trzeba nakładać go bardzo malutko :)

      Usuń
  7. Color tattoo bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ nakładanie idzie mi o wiele sprawniej, niż suchymi cieniami, natomiast żałuje, że nie ma cieplejszego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat się zgadza, CT jest lepszy niż cienie bezapelacyjnie :) Ja właśnie szukam w każdym produkcie do brwi zimnego odcienia :)

      Usuń
  8. ja żałuje, że z color tatto nie ma ciemniejszego koloru : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jesteś pewna że taki ciemny odcień byłby dla Ciebie odpowiedni? Takie bardzo ciemne brwi okropnie postarzają.

      Usuń
  9. Jesteś perfekcjonistką........super Aqua Brow,ale cena! Chociaż warto kupić dobry produkt,jak jest kaska ......pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tam :)
      Cena faktycznie szokująco wysoka ale... warto :)

      Usuń
  10. szkoda , że Aqua brow jest tak drogi :( kiedyś z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo wahałam i wypierałam tą myśl, żeby wydać tyle kasy na jakąś farbkę do brwi ale teraz nie żałuję :)

      Usuń
  11. Aqua Brow niestety ceną mnie odstrasza :( Ale gdyby bnył tańszy kupiłabym zaraz, efekt jaki można nim uzyskać jest lepszy od makijażu brwi jakimkolwiek innym produktem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem są przeceny w Sephora, warto polować :)

      Usuń
  12. Ja używam color tatoo, ale marzy mi się aqua brow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, byłabyś na pewno zadowolona chociaż trzeba się z nim oswoić :)

      Usuń
  13. Mam zarówno Aqua Brow jak i Color Tattoo ale z lenistwa używam ostatnio kredki do brwi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to dobra jesteś! Ja kredek nie lubię, za tłuste i zbyt mało precyzyjne :)

      Usuń
  14. Na pewno nie kupię tego droższego. No cóż pozostaje mi zakup Color Tattoo. Chyba , ze jeszcze coś innego wymyślę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jeszcze próbować nakładać cień mokrym pędzelkiem ale nie będzie to to samo :)

      Usuń
  15. Nie używałam AB, zainwestowałam całe 13zł w Viperę i zachwyciłam się nią. Od roku jestem jej wierna, jest nie do zdarcia. Zniosła upały, pobyt nad morzem i wielogodzinną pracę. Ostatnio testowałam CT i niestety nieco się rozczarowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vipera nie ma dla mnie dobrego odcienia, więc odpuszczam :)

      Usuń
  16. Obydwa wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. i tak musze uzbierac na aqua brow !:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam bardzo dużo zachwytów nad aqua brow, ale ze względu na cenę, najpierw skusiłabym się na maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie ten Color Tattoo jest za jasny.. Ja używam najciemniejszego Aqua Brow, czyli 40 i jest idealny ;)
    Aqua jest jak najbardziej wart swojej ceny,.. jest niesamowicie wydajny, a jak się juz go nauczy to daje niesamowite efekty! (bo pierwsze 4 razy nie były aż tak zadowalające ;) )

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie wole AquaBrow, mam w kolorze 20 czyli taki ciepły średni brąz, który świetnie pasuje do moich rudych włosów. Color Tattoo jest dla mnie zdecydowanie za ciemny... AB mam od września 2013 i końca nie widać :) pomimo tego że cena może niektórych odstraszać myślę że jest to super wydajny produkt o świetnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AB jest mega wydajny i chyba będę go miała z 2 lata :) Przeliczając na cienie do brwi i inne wynalazki jaki przez ten czas bym kupiła, to zdecydowanie się opłaca :)

      Usuń
  21. Mam ten cień z maybelline, ale nie miałam odwagi precyzyjnie nakładać go na brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten z maybeline jednak teraz przeszłam na troszkę ciemniejszy cień... mimo iż jestem blondynką to kiedy użwałam color tatto 40 to czułam się taka jakaś wyblakła:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam Aqua brown ale jego polski odpowiednik Vipery- jest bardzo fajny!!!:) Tym Maybellinem tez sie wspomagam ale również uważam, że konsystencja jest dużo gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam colour tatoo i dla mnie jest niestety za ciemny, tzn moje brwii wyglądają z nim dość sztucznie. A jeśli chodzi o twoje..to lepiej właśnie wygląda colour tatoo, bardziej dopasowany kolor niż aqua brow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... mi się właśnie wydaje, że Aqua Brow jest bardziej ok. Na żywo zdecydowanie lepiej prezentuje się MUFE, bo jest jaśniejszy i trochę cieplejszy.

      Usuń
  25. No zdecydowanie lepiej wygląda Aqua Brow (nie wiem czemu niektórzy oparcie piszą Brown :P), mógłby być jednak nieco chłodniejszy. Kolor Permanent Taupe mi akurat bardzo odpowiada, ale strasznie denerwuje mnie właśnie to, że jest taki tępy i ciężko nim się pracuje ... Po efekcie widzę, że warto zakupić AB. Będę zbierać kasę ;)
    Dziękuję Daria za świetny post :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie sądziłam, że tyle osób nazywa MUFE w ten sposób :-)

      Usuń
  26. Aqua Brow jakoś bardziej mnie przekonuje. Już od dłuższego czasu czaję się na niego. Muszę w końcu wybrać się do Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  27. moim zdaniem i tak i tak jest ładnie:) ale chyba żadna prawdziwa "kosmetykomaniaczka" nie darowałaby sobie gdyby nie wypróbowała aqua brow:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam Color Tatoo i jestem zadowolona, choć ideałem byłoby gdyby odcień był ciut cieplejszy, a mniej popielaty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam oba i oba bardzo lubię :) Ale też cieniem lubię podkreślać swoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele dobrego słyszałam o Aqua, niestety to jeszcze nie dla mnie, zbyt wielki koszt... może za kilka miesięcy ? Na szczęście moje brwi sa w miare gęste i na dzień dzisiejszy wystarczy im Catrice ;)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Uzywam Mybelline juz od jakiegos czasu i jestem zadowolna. Musialam sie troche nauczyc z nim ''pracowac'' ale dalam rade:) Plusem jest tez cena, bo roznica jest duza. Mysle, ze kiedys zakupie Aqua chocby do przetestowania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aqua Brow pracuje się początkowo trochę trudno bo jest mocno napigmentowany ale z czasem można się przyzwyczaić :)

      Usuń
  32. Nie wiem czy potrafiłabym sobie poradzić z AquaBrow, a ten z maybelline bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  33. Długa drogę przeszłam z kreskami i zalami do brwi ale dopiero jak odkryłam aqua brown polubiłam swoje brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten produkt potrafi zrewolucjonizować dotychczasowy makijaż, jaki się wykonuje :)

      Usuń
  34. Aqua Brow wygląda dużo lepiej na brwiach niż Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja marzę o Aqua ale niestety koszty mi nie pozwalają, bo powiem szczerze, że szkoda mi 90 zł :( sama używam kredki i paletki z Catrice, ale Ty masz swoje brwi bardzo ładne to nie musisz dużo robić. Wystarczy uzupełnić między włoskami, a ja muszę kształt nadawać i wgl ble ble ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ci się wydaje, trochę muszę się jednak namachać żeby kształt był w miarę ok :)

      Usuń
  36. Na szczęście nie mam parcia na AB, ale cień Maybelline kupię sobie przy okazji. Fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne porównanie! ja mam paletkę od Catrice, więc najpierw ją skończę, a potem wezmę się za wybieranie innej opcji. A Color tatoo bardziej mi się u Ciebie podoba na brwiach, ale pewnie w świetle dziennym też się to inaczej prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczne porównanie! Dla mnie Permanent Taupe jest za jasny, więc nie podkreślam nim brwi. Na Aqua Brow miałam ogromną ochotę, ale gdy na mojej drodze stanął mineralny liner do brwi z Vipery w odcieniu 03 Smoky to nie chcę nic innego. To mój ideał do podkreślania brwi <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie CT jest trochę za ciemny znowu :)

      Usuń
  39. tak naprawdę nigdy nie podkreślałam brwi bo nie musiałam ale od pewnego czasu już bawię się z pędzelkiem i cieniami do brwi

    wypróbuję cień z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście używam zestawu do malowania brwi marki Sephora, który sprawdza się jak dla mnie świetnie i jest bardzo, bardzo wydajny! Maluję się codziennie, a mam go już od ok. roku. Cena jak na taką żywotność produktu też nie jest wysoka. U Ciebie bardziej podoba mi się efekt po CT :) Sama nigdy żadnego z przedstawionych produktów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś raz zajrzałam a teraz wracam. Super porównanie

    OdpowiedzUsuń
  42. Dlaczego wszystko co jest polecane jako super produkt jest drogie.. ehh:(( chyba dopiero za parę lat gdy będę miała stałą dobrą pracę będę mogła sobie pozwolić na takie cuda:) bo studenckie życie nie pozwala na takie cudeńka:(

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyglądałam się jakiś czas temu Maybelline Color Tattoo, myśląc o zakupie tego produktu dokładnie w takim celu. Teraz upewniłam się,że warto. Cieszę się bardzo, że trafiłam na ten post.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature