Top Social

Pastelowe lakiery na wiosnę od BELL GLAM WEAR GLOSSY COLOUR!

Dziś pokażę Wam moją kolekcję pastelowych lakierów od BELL z serii Glam Wear. Odcienie są bardzo wiosenne, świeże i w najmodniejszych, pastelowych kolorach. Na szczęście wiosna 2014 to znów moda na pastele czyli rozbielone kolory, które osobiście uważam za bardzo kobiece i subtelne. Pastele będą gościły w makijażu, w modzie, a także na paznokciach. Jeśli tak samo jak ja lubicie manicure w takich barwach, to zapraszam do dalszego czytania. 






Lakiery tak jak widać na zdjęciach są bardzo kryjące i w ciekawych, pastelowych odcieniach. 606 to pastelowy oranż, tudzież łosoś - bardzo przyjemny kolor, prezentujący się idealnie na opalonych dłoniach. Kolory 605 i 602 to róże, przy czym ten pierwszy jest dosyć intensywny, natomiast drugi to typowy lakier na co dzień. Ostatni kolor czyli 601 to odcień śmietankowy, bardzo modny w tym sezonie. 

Potrzebuję dwóch warstw, aby kolor był idealnie kryjący i nasycony. Co do trwałości, to na moich paznokciach lakiery bez zarzutu utrzymują się do 4 dni. Bardzo żałuję, że nie mam lakierów hybrydowych w dokładnie takich kolorach. Pracując przy komputerze często końcówki paznokcia się ścierają, co w przypadku hybryd nie ma miejsca. Jeśli natomiast lubicie często zmieniać odcienie na paznokciach i modyfikować swój manicure, to lakiery od Bell z serii Glam Wear będą idealne. Cena to około 10 zł, możecie je także zakupić online TUTAJ. 

Który podoba się Wam najbardziej?

_______________________________

 || FACEBOOK || INSTAGRAM ||




109 komentarzy on "Pastelowe lakiery na wiosnę od BELL GLAM WEAR GLOSSY COLOUR!"
  1. Przepiękne są :) Lubię takie rozbielone kolorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze byłam wierna czerwieni i ciemnym brązom. Dopiero niedawno przekonałam się do pasteli :)

      Usuń
  2. Oj,oj,oj, przygarnęłabym 606 i 605 z wielką chęcią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pastelowe lakiery.... zwłaszcza w kolorach mięty czy błękitu :) 602 i 601 są cudne..... a coś podobnego do 606 mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej urzekł kolorek 602 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że są przepiękne! Ciekawa jestem czy można je dostać w Biedronce?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są te kolory :) idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory <3 zakochałam się w nr 606

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są bardzo ładne, ale 606 jest prześliczny. Ma w sobie jakąś taką nutkę, która mnie urzeka :) Cieplutki kolor miły dla oka :) Wydaje mi się, że byłby ładnym i subtelnym połączeniem z makijażem w delikatnych odcieniach brzoskwiniowych z ciemniejszym akcentem na dolnej powiece :) Ale to tylko takie moje gdybanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łososiowy piękny, róże też niczego sobie :) Ten śmietankowy wpada w zieleń czy tylko tak mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko takie złudzenie albo monitor masz tak ustawiony, kolor jest śmietankowy :)

      Usuń
  10. Tez stawiam tej wiosny na pastele, o czym rowniez wspomnialam ostatnio. Kusza te odcienie, zwlaszcza 606. Piekny!

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko jakie śliczności <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju nie wiedziałam ze bell wypuściło taka piękna serie !

    OdpowiedzUsuń
  13. razem świetnie wyglądają, w moich kolorach, iście wiosennych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 602 najbardziej przypadł mi do gustu:) Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na fb napisałam, że 606, 605, 601 lecz teraz po obejrzeniu wszystkich zdjęć mam mieszane uczucie co do 601 .. może jak obejrzę trzymając go w ręku to zmienię zdanie
    natomiast 606 i 605 boskie ponad wszystko :)



    Pytanie może do wszystkich?
    w Rosmannie znajdę? stoisko Bell na bank ale mi nie po drodze więc może ktoś w Rosmannie widział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na podanej stronie już ich nie ma ;> chyba, że ja ślepa jestem :p

      Usuń
    2. Może już wykupione :/ Na pewno są w Naturze :)

      Usuń
  16. 601 nie bardzo, ale pozostałe bomba:) jak tylko będę w drogerii, w której będą dostępne na pewno zakupię któryś!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten z numerem 606 - a ogólnie to żadnemu nic nie brakuje i prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy te lakiery w miare szybko wysychają? Kolory przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy te lakiery w miare szybko wysychają? Kolory przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Są urocze. Nie mogę się doczekać aż wypatrzę je w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są śliczne :) I mają mega połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie, jak to robicie, ze po pomalowaniu wasze paznokcie są tak gładkie? U mnie niestety za każdym razem pojawia się pełno bąbelków, bez względu na to jakiego lakieru użyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to chyba wina lakierów. Mam kilka takich, które bąbelkują.
      Płytka musi być całkowicie odtłuszczona i sucha, nawet po zmywaczu lepiej umyć ręce.

      Usuń
    2. Czy może to być kwestia odstępu czasu w jakim nakładam drugą warstwę lakieru? Czy mogłabym zapytać ile pani to średnio zajmuje? Chciałabym się zorientować, ponieważ również mam te lakiery z bell i raz bąbelkują, a raz nie :(
      A płytkę przed pomalowaniem dokładnie oczyszczam.

      Usuń
    3. Ja nakładam drugą warstwę bez jakiegoś specjalnego odczekania.
      Mi też niekiedy lakiery bąbelkują i zawsze zwalam to na nieświeży lakier... Albo może był często otwierany w drogerii? Nie mam pojęcia ale akurat te nie sprawiają mi zadnego problemu. U mnie niekiedy bąbelkują lakiery z Pierre Rene :)

      Usuń
  23. Jakie piękne odcienie! Nie miałam pojęcia, że Bell wypuściło takie cuda <3 Podobają mi się absolutnie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bell mają wiele fajnych kolorów, od lat je kupuję :)

      Usuń
  24. Wszystkie piękne, no i bardzo ładnie razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekne kolory ;) uwielbiam pastele ;) mam pare fajnych kolorkow z tamtego roku ;) musze wiec do nich zagladnac czy beda nadawaly sie jeszcze i w tym ;))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niektóre lakiery mam po parę lat i malują idealnie :)

      Usuń
  26. 601 wygląda wyjątkowo i chyba się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię te lakiery a w dodatku mają świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham takie kolory! Wszystkie kocham! :D Lecę do sklepu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. 606 i 601 to moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nr 605 mnie zaczarował :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są te lakiery! Ostatnio szukam ładnych pasteli i teraz wiem, że przyjrzę się szafie Bell. Zachwycił mnie zwłaszcza nr 602 :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. musze zapisać te kolory i kupic:)))przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne te kolory, patrzę na zdjęcie i się napatrzeć nie mogę :) Jutro wybywam na poszukiwania, zwłaszcza 601 i 602. Dwie warstwy przy tak jasnym kolorze i taki efekt, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, rzadko się zdarza, żeby lakier tak fajnie krył :)
      Ale też trzeba się trochę napracować pędzelkiem, żeby nie było smug. Przy lekkich ruchach manicure będzie wyglądał idealnie :)

      Usuń
  34. piekne kolory!!!!! mozesz mi napisac jak zadbac o skorki?? ciagle je obgryzam bo mam strasznie suche :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle mi skórki nie "narastają". Takie już są moje paznokcie :)
      Ale też nigdy nie majstrowałam przy nich, nie wycinałam na siłę.

      Usuń
    2. No to jestes szczesciara;)

      Usuń
  35. Masz śliczne paznokcie :) a kolorki sa super! Szczególnie ten śmietankowy i łososiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne kolorki :) pokuszę się i zakupie przy najbliższej okazji :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie piękne, ale ten śmietankowy... boski

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę śmietankę! Dla kawoszki będzie akurat sasa :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydaje mi się że podobne odcienie lakierów hybrydowych ma firma Indigo. Można zamawiać online, wystarczy wpisać w wyszukiwarce google :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 606 zdecydowanie mój faworyt :) muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolorki piękne! Ten pudrowy róż szczególnie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, dzienny kolor. Super do pracy, bo wygląda bardzo schludnie :)

      Usuń
  42. Boże jakie piękne! I po co Ty mi je pokazałaś? :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne kolorki <3 Muszę koniecznie sobie też coś zakupić z tych pastelków :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolory są przecudne, wszystkie takie iście wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne kolorki, zwłaszcza 605 i 606 <3 Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne delikatne kolory, a kształt paznokci i to jak są zadbane to po prostu mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  47. wow! rewelacyjne są :)) w poniedziałek lecę je obczaić ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. Dizś byłam w Naturze i je oglądałam, spodobał mi się nr 603, jednak nie kupiłam, a teraz żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam tak łączyć kolory! Piękne barwy. Śliczna płytka paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  50. kolorki są przepiękne. jej.. tak strasznie mnie kuszą
    a ja miałam już nie kupować ani jednego lakieru ;C

    OdpowiedzUsuń
  51. Kurcze no pięknie wyglądają. Ja ostatnio będąc w drogerii znalazłam je na podświetlanej półce, napaliłam się i już myślałam że będą moje, zdjęłam jeden i kiedy to diodowe oświetlenie z półki już nie dosięgało buteleczki lakier przestał tak pięknie wyglądać, pomyślałam, że kiedy wyjdę z nim na zewnątrz to w świetle dziennym będzie jeszcze gorzej i grzecznie odłożyłam. Teraz widzę, że zrobiłam błąd :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne iście wiosenne kolory

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolory śliczne iście wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Sama się przymierzam do lakieru z Bell, upatrzyłam sobie nr.602 :D Przy okazji, kiedy zostaną opublikowane wyniki konkursu z Sheinside? ;>

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkie kolory są śliczne, ale najbardziej spodobał mi się 606 :)

    OdpowiedzUsuń
  56. super kolorki :) piękna z Ciebie kobietka, Bloga śledzę od niedawna ale zostanę na dłużej :) można zapytać ile masz lat ?:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne kolory:)
    Bardzo lubię wiosną pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne lakiery <3 Taakie śliczne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam z tej serii odcień 604 :) Lakiery Bell są naprawdę dobre i długo pozostają "świeże" ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam jeden z nich - ten bardziej różowy i jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  61. o maj gad, ależ przepiękne. Każdy jeden mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  62. aż tak, że umieściłam je w zestawieniu co warto zobaczyć w kwietniu :)

    Pozdrawiam i zostaję z Tobą na dłużej :)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mi też się bardzo podoba a ja lubię pastele

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy27 maja, 2015

    Hej przepiękne na prawdę:) ja tylko nie umiałam ładnie rozprowadzić lakieru ale i z tym sobie poradziłam http://fajneporady.pl/porady/porady-kosmetyczne-5/jak-idealnie-pomalowac-paznokcie-15 hehe zawsze jest sposób na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Czy ktos znalazl takie kolory w hybrydzie?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature