Top Social

PALETA POMADEK SLEEK LIP 4 LIPSTICK PALETTE SIREN 859

Moja sporządzona niedawno kosmetyczna wishlista (klik) dosyć szybko zaczęła się urzeczywistniać i prócz pędzli, które stanowią chyba największy wydatek, to udało mi się zdobyć wszystko. Dziś pokażę Wam jak na ustach prezentują się pomadki z upragnionej przeze mnie paletki Sleek Siren, a także napiszę jak się u mnie sprawdziła. 








[ Zawartość ]
Paletka zawiera 4 bardzo nasycone odcienie: począwszy od czerwieni, aż do oranżu czyli najmodniejszego koloru sezonu. Pomadki noszą wymowne nazwy: Love Me, Desire Me, Miss Me, Kiss Me i nie pytajcie mnie która jest która, bo kolejny producent bezsensownie umieszcza nazwy na odwrocie opakowania. Efekt jest taki, że nie wiem od jakiej strony mam to czytać, aczkolwiek możliwe, że tylko ja mam taki dziwny problem. 

[ Odcienie ]
Kolory w palecie są bardzo mocno napigmentowane, wręcz neonowe. Mój aparat nie do końca uchwycił żarówiastość tych pomadek (o ile istnieje takie określenie) ale możecie sobie wyobrazić, że jasne kolory są 2 razy bardziej intensywne, niż na zdjęciach. Ma to swoje złe i dobre strony. Na pewno takie kolory będą idealne na sesje zdjęciowe, albo na letnią imprezę. Na co dzień takie odcienie będą zbyt rzucające się w oczy, chociaż delikatnie wklepane w usta dadzą efekt naturalny i subtelny. Pociągnięte bezbarwnym błyszczykiem albo wazelinką prezentują się cudownie!

[ Formuła ]
Odcienie różnią się od siebie konsystencją i rozprowadzaniem. Sleek napisał na opakowaniu, że są to kolory o matowym, błyszczącym i satynowym wykończeniu. Pomadka błyszcząca czyli czerwień bardzo przypadła mi do gustu, jest miękka, kremowa i cudownie się rozprowadza. Róż i pomarańczowy łosoś są kolorami delikatnie satynowymi o równie kremowej konsystencji, zaś ostatni oranż to mat. Rozprowadzenie matowej pomadki z tej palety jest naprawdę trudne i uważam ją za całkowity niewypał. Trzeba wiercić w tej pomadce pędzelkiem, aby uzyskać zadowalający kolor na ustach.

[ Trwałość ]
Co do trwałości, to pomadki są naprawdę trwałe, a róż w pierwszym rzędzie zachowuje się jak tint i ciężko się go pozbyć z ust. Ogromny plus dla wielbicielek trwałych pomadek w niskiej cenie!


Podsumowując jestem zaskoczona nasyceniem kolorów i ich siłą neonu, ale z drugiej strony nigdy nie miałam tego rodzaju pomadek w swojej kolekcji, więc na pewno się przydadzą. Z pewnością będę bardzo często używać tej wspaniałej, ciepłej czerwieni. Pomadki są trwałe, nie rozmazują się i będą doskonale wyglądać latem, przy lekko opalonej twarzy i pastelowych stylizacjach. Polecam fankom ciepłych odcieni, które lubią mocny, przykuwający akcent na ustach. 


Paletka jest dostępna na stronie urodomania.com TUTAJ.


_________________________________




45 komentarzy on "PALETA POMADEK SLEEK LIP 4 LIPSTICK PALETTE SIREN 859"
  1. Te dwa nudziaki są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka wprost przecudowna <3 Ten kolor obok czerwonego, różowy jest piękny :D Zainteresowałaś mnie nią i chyba musze pomyslec na kupnem jej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory! Jeszcze nie miałam pomadek w takiej formie, ciekawa jestem, jakby mi wychodziło z takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten brzoskwiniowy kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piękne :) Czerwień naj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, nie dla mnie :( Kolory są piękne i ślicznie prezentują się na ustach, ja jednak nie widzę się w ciepłych barwach na ustach. Fakt faktem, to nie widzę się w żadnej czerwieni :( Nie potrafię dobrać dla siebie odpowiedniego odcienia :( Zawsze coś jest nie tak, chciałabym mieć w swoim zestawie kolor czerwony, ale cóż... Chyba mi nie dane :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się dosłownie wszytskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautiful make up looks!
    I love the red colour!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne wszystkie sa te kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, od dawna jestem fanką bloga ale dopiero teraz postanowiłam się poradzić u Ciebie, Kochana Specjalistko Kosmetyczna Hedonistko :)
    Bardzo lubię malować swoje usta na kolor czerwony, jednak dla mnie taki makijaż jest trudny, ponieważ po jakimś czasie na około ust szminka bądź błyszczyk "wchodzi" mi w maleńkie rowki na skórze wokół ust i wygląda jak bym coś zjadła i szminka rozmazała mi się na około a nic z ustami nie robiłam...nie wiem czy jasno się wyrażam o co mi chodzi :) . Staram się używać kosmetyków markowych, jak również stosowałam metodę; puder-konturówka-pocałowanie chusteczki i niestety robi się to samo :( Czy możesz mi doradzić co mogłabym zrobić aby nie wyglądać jak joker :) pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, od dawna jestem fanką bloga ale dopiero teraz postanowiłam się poradzić u Ciebie, Kochana Specjalistko Kosmetyczna Hedonistko :)
    Bardzo lubię malować swoje usta na kolor czerwony, jednak dla mnie taki makijaż jest trudny, ponieważ po jakimś czasie na około ust szminka bądź błyszczyk "wchodzi" mi w maleńkie rowki na skórze wokół ust i wygląda jak bym coś zjadła i szminka rozmazała mi się na około a nic z ustami nie robiłam...nie wiem czy jasno się wyrażam o co mi chodzi :) . Staram się używać kosmetyków markowych, jak również stosowałam metodę; puder-konturówka-pocałowanie chusteczki i niestety robi się to samo :( Czy możesz mi doradzić co mogłabym zrobić aby nie wyglądać jak joker :) pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej używać gęstych błyszczyków i trwałych pomadek.
      Matowe szminki nie wylewają się poza kontur, ani nie wchodzą w załamania :) Najlepiej też używać konturówkę :)
      Poza tym jest taka magiczna kredka z Make-up For Ever do obrysowywania ust, bezbarwna, która chroni właśnie przed takimi niespodziankami.

      Usuń
    2. Hej :)
      bardzo dziękuję za BARDZO wyczerpującą odpowiedź. Skusiłam się na magiczną kredkę o której napisałaś, kupiłam ją w Sephorze i jest REWELACYJNA!!! BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
    3. Kupiłam tą magiczną kredkę :) jest REWELACYJNA !!! dziękuję :*

      Usuń
  12. Odcienie pięknie, szczególnie ten oranż specjalnej troski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pogardziłabym tą paletką:) Chętnie sięgam po wyraziste pomadki. Jestem makijażową minimalistką, ale nie wyjdę z domu bez szminki na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Górny prawy róg <3 takiej pomadki szukam!

    OdpowiedzUsuń
  15. dwa na dole najlepsze, najdelikatniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna! ja swoją sleekową pomadkę tak lubię, że chcę wykończyć wszystkie inne i zakupić tylko ze sleek'a!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pigmentacja mnie urzekła od razu a jak twierdzisz że są jeszcze mocniejsze to aż nie mogę uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna jest ta paletka! Kolory idealne! Chyba czeka mnie wydatek . . :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne są, ja mam Ballet czyli odcienie nude i też jestem bardzo zadowolona :) polecam Ci spróbować ze Sleeka ich kredki do ust- super trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory, idealnie do Ciebie pasują <3 Szkoda, że ten oranż taki tępy, bo najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Górne dwa odcienie jak dla mnie NAJ:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten najjaśniejszy jest cudowny<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kolory w moim guście,piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne usta ! ja dla siebie wybrałabym trzeci odcień ;) usta w lewym dolnym rogu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne:) Chyba po każdym Twoim poście moja lista marzeń jest coraz dłuższa:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna paletka, moje faworyty to nr 2 i 4 <3 Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta hollywoodzka czerwień jest zjawiskowa! A Ty w czerwonych ustach wyglądasz -moim zdaniem- jak gwiazda (i nie ma tu cienia słodzenia, po prostu tak uważam).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne, nasycone kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają. Masz piękny kształt ust :).

    OdpowiedzUsuń
  30. ta paletka to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta czerwień i róż coś pięknego:) sama skusiłabym się na tą paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolory chyba zamówię cobie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kolory! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature