Top Social

MAKIJAŻ BRĄZ + ZŁOTO THE BALM NUDE TUDE KROK PO KROKU.

Prosiłyście często o makijaż krok po kroku, wykonany paletką The Balm Nude Tude i dziś pokażę Wam coś bardzo prostego. Taką propozycję możecie wykorzystać na dzień ale również na wieczór, w zależności od tego jak mocny makijaż preferujecie.




Zewnętrzny kącik oka i załamanie przyciemniam jasnym brązem o nazwie Sultry. Jest to ciepły, miękki brąz, który może stanowić kolor przejściowy dla ciemniejszych cieni ale równie fajnie wygląda solo. Świetnym pędzlem, który nadaje się do takiego płynnego roztarcia cienia jest Zoeva 224 Luxe Defined Crease. Nie tworzy żadnych ostrych linii, czy też placków koloru. Oczywiście w dużej mierze zależy to od cienia, ale pędzel jest równie ważny. 
Kolejnym krokiem jest nałożenie bazy MIYO Eye Do! na środek powieki po to, aby złoty cień miał większą pigmentację i dłużej się utrzymywał. Złoty cień Snobby nakładam pędzlem Zoeva 231 Petit Crease  na górną i dolną powiekę, jednocześnie łącząc z brązem.
Sam wewnętrzny kącik oka rozświetlam cieniem Stand-offish i czarnym Serious rysuję kreskę na górnej powiece. Na tą kreskę nakładam czarny eyeliner Pierre Rene Dip Liner. Najpierw nakładam cień po to, aby wyznaczyć sobie "drogę" do późniejszej kreski eyelinerem i również dlatego, że Dip Liner z Pierre Rene jest bardzo trwały. Aby uniknąć trudnego demakijażu robię "podkład" z cienia, aby sam eyeliner nie przyczepił się tak mocno do skóry. Linię wodną rozjaśniam cielistą kredką Miyo Angel.

Tuszuję rzęsy Oriflame Wonderlash oraz doklejam sztuczne Ardell Demi Wispies + klej Duo. I makijaż oka jest gotowy!
Na usta nakładam mój ulubiony ostatnio błyszczyk Lily Lolo English Rose. To bardzo kryjący i idealnie kremowy błyszczyk, a w zasadzie pomadka w błyszczyku. W dodatku cudownie pachnie czekoladą! Myślę, że taki róż ciekawie komponuje się z brązem na oku. 








|TWARZ|
  • podkład Revlon Colorstay 180 (recenzja)
  • bronzer The Balm Bahama Mama (recenzja)
  • róż The Balm Down Boy
  • rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer (recenzja)
|OCZY|
  • paleta cieni The Balm Nude Tude, cienie Sultry, Snobby, Stand - offish, Serious (recenzja)
  • baza MIYO I DO!
  • Cielista kredka Miyo Angel
  • Eyeliner Pierre Rene Dip Liner (recenzja)
  • Tusz Oriflame Wonderlash (recenzja)
  • czarny kajal Pierre Rene
  • Aqua Brow MUFE 25 (recenzja)
  • rzęsy Ardell Demi Wispies Natural + klej Duo
|USTA|
  • Lily Lolo English Rose
|PĘDZLE|
  • Zoeva 103, 100, 221,224,231
  • Hakuro H24, H55


____________________________________



92 komentarze on "MAKIJAŻ BRĄZ + ZŁOTO THE BALM NUDE TUDE KROK PO KROKU."
  1. Świetny makijaż, piękna kolorystyka i po takim stepie, każda bez problemu powinna go wykonać :) Błyszczyk boski <3 Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest prosty sam w sobie, także i bez stepka łatwo :)

      Usuń
  2. piekny, a nie myslałas, żeby nagrywac filmiki od czasu do czasu??? to byłby czad :-D no i jakbys mogła zrobic takie krok po kroku makijazu twarzy tzn, od ktorego miejsca zaczynasz, jakim ruchem, jak co po sobie itd.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Myślałam o tym ale nie wiem, czy się nadaję :)
      I czy ktoś prócz Ciebie by mnie obejrzał :)
      Co do makijażu twarzy, to jasne, postaram się coś takiego zrobić :)

      Usuń
    2. Ja bym z chęcią Cię oglądała ;) ! Śliczny makijaż !

      Usuń
    3. Znaleźliby się chętni ^^ Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne :)) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    4. Trzy chetne juz masz :-) oj super jakbys pokazala te kroczki makijazu twarzy....... zatem czekam :-)
      P.S. Jeszcze na koniec dodam takie moje spostrzeżenie odnośnie filmików instruktażowych, brakuje mi w nich takiego pełnego pokazu, dziewczyny etap nakładania np. podkładu ,,przewijają'' a ja własnie chciałabym w takim filmiku zobaczyc to wszystko krok po kroku, ile to zajmuje czasu (tak mniej wiecej) na co zwracaja uwage itd.... oczywiscie nie kazdy f.musi tyle trwac ale ten pierwszy, mysle, ze dziewczyny byłyby zadowolone) a w kolejnych zawsze mozna dac link do pełnej wersji :-) ale sie rozpisałam, pozdrawiam

      Usuń
    5. To małą widownie już mam :) Dzięki, pomyślę na pewno nad nagrywaniem. Co do pokazania aplikacji podkładu to faktycznie chyba u nikogo jeszcze nie widziałam takiego pełnego instruktażu :) Szczególnie dla posiadaczek cery z niedoskonałościami takie rady dotyczące całego tego procesu byłyby istotne :)

      Usuń
    6. Ja także bardzo chętnie zobaczyłabym makijaż oka krok po kroku pokazany w filmiku jak również procedurę nakładania podkładu :).

      Usuń
    7. Podłączam się, jak najbardziej, do osób, które bardzo chętnie oglądałyby Twoje filmiki :) Obyś się skusiła na nagrywanie :)
      Makijaż niby prosty, a wygląda na te w stylu "glamour", jest szykowny, subtelny i baaardzo kobiecy :)
      Zwłaszcza podoba mi się delikatne wykonturowanie twarzy, odgrywa niesamowitą robotę, jak dla mnie :)

      Usuń
    8. Dziękuję Wam dziewczyny, to dla mnie wiele znaczy <3

      Usuń
  3. Bardzo ładny delikatny mejkapik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż, jestem zachwycona! Doskonały :-))
    A Tobie bardzo ładnie w takim make up'ie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, a w dodatku wydaje się być dość łatwy - muszę wypróbować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię w tej kolorystyce makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dosyć uniwersalne barwy :) I brązy są zawsze "bezpieczne" :-)

      Usuń
  7. przepiękny!! Jeny, ta paletka to moje marzenie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny:). Brązowe oko + zgaszony róż na ustach to ostatnio mój ulubiony makijaż na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny makijaż! Nie mogę się napatrzeć na Twoje brwi - idealne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę zmieniłam sposób ich podkreślania i chyba jest troszkę lepiej, niż było :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Piękny.. takie lubię najbardziej..
    bezpieczny, klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty, klasyczny i pasujący do ciepłych karnacji :) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż genialny! aż sama jutro chyba zrobię podobny !

    OdpowiedzUsuń
  13. dziwny jest dla mnie ten eyeliner, nie wiem czy umiałabym sobie z nim poradzić, pewnie nie namalowałabym ładnej kreski;/
    ale o kosmetykach TheBalm marzę odkąd zaczęłam czytać o nich na różnych blogach!
    a ten rozświetlacz Lou-manizer wygląda prześlicznie! kiedyś na pewno go kupię!
    jak już kiedyś pisałam w komentarzach boję się 'ciemności' Bahamy;/ ale pewnie łatwo się go stopniuje?
    a ta paletka... achhhhhhhhhhh :) może na urodziny w grudniu poproszę Narzeczonego o nią :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dosyć ciężki w obsłudze, to fakt. Dlatego najpierw namalowałam kreskę cieniem, a później dopiero eyelinerem :)

      Usuń
  14. kurcze, chyba nie dodał mi się poprzedni komentarz:(
    pisałam, że pewnie z eyelinerem nie dałabym rady bo jest taki "dziwny":PP
    a TheBalm, to moje marzenie odkąd pierwszy raz zobaczyłam te produkty i poczytałam o nich:)
    Loumanizer wygląda prześlicznie na Twojej buźce, a w promieniach słońca pewnie genialnie 'błyszczy':)
    a paletkę NudeTude poproszę na urodziny w grudniu od Narzeczonego hihihi:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż i dość prosty w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, ja próbowałam kiedyś podobnego ale okazało się że kolorystka mi nie leży:)Znaczy się MNIE się podoba takie polączenie, niestety mojemu oku już nie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny makijaż :) uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, brązy sprawdzają się praktycznie w każdej sytuacji :)

      Usuń
  18. makijaż łatwizna generalnie noszę taki na codzień pasuje idealnie do pracy, lekki i nie razi po oczach :)

    mam opory przed bronzerem The Balm Bahama Mama na zdjęciach wydaje się być bbbb. ciemny .. szkoda by było żebym wyglądała jak pajacyk :)
    mam róż down boy i przebił zdecydowanie bourjois

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądam tu Twoim zdaniem jak pajacyk?

      Usuń
    2. Gdzie napisałam, że wyglądasz jak "pajacyk" ? Wyrwane z kontekstu.

      Usuń
    3. Jesteś bardzo agresywna w swoich komentarzach u mnie na blogu. Spokojnie, więcej luzu!

      Usuń
    4. Nie wiem kto tu jest agresywny w swoich komentarzach każdy Twój komentarz skierowany do mnie ZAWSZE brzmi tak samo jedynie sobie zatem możesz zalecić więcej luzu w stosunku do innych osób.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie jesteś mistrzynią w robieniu makijaży :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny! :) i faktycznie zarówno dzienny jak i wieczorowy.. Aczkolwiek na wieczór wybrałabym inny kolor szminki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny, naturalny makijaż. Zachwycił mnie też kolor włosów! To naturalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Od głowy są naturalne, na długości wyrównywałam Loreal Preference 7.1 Islande :)

      Usuń
  24. Przepiękny makijaż :) ja też z pewnością oglądałabym Twoje filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)))) Coś tam pomyślę w temacie :)

      Usuń
  25. Bardzo ładny i delikatny makijaż:) a co do tych filmików to zgadzam się jak najbardziej z dziewczynami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny , subtelny makijaż. Połączenie brązu ze złotem do twoich oczu to bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie kolorki pasują większości z nas :)

      Usuń
  27. ooooh man...
    zdjęcia buzi wyszły ci jak z okładki magazynu dla kobiet - idealnieee <3 <3

    PaulinaShow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Dobrze, że nie dla mężczyzn :P

      Usuń
  28. uwaga, sprawdzam czy się poprawnie wyświetlam teraz w komentarza bo z nazwiska było uciążliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weee are the champions, my friend :P

      Usuń
    2. hahahahah ;D przez Ciebie dzwięczy mi to w uszach jak czytam Twój komentarz xD

      Usuń
  29. ooo taki makijaż pasowałby chyba błękitnym oczom prawda? Twoje są chyba takie zielonkawe czy się mylę?:) Pięknie wyglądasz, pozdrawiam cieplutko:):*

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdaniem jest piękny idealny wręcz na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow. Ale z Ciebie piękna i zadbana kobieta. Nie można oderwać od Ciebie wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie i jak naturalnie demi u Ciebie wyglądają na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem jak dużo czasu potrzebujesz na zrobienie takiego makijażu? Ile bym czasu rano nie poświęciła na makijaż to zawsze jest go za mało, bo zawsze chce go jeszcze lepiej dopracować.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature