Top Social

LOOK OF THE DAY: White Suit

Dziś pokażę Wam zestaw, który w tym sezonie będę nosić na pewno bardzo często. Uwielbiam taki prawie total white look, z delikatnymi akcentami kolorystycznymi. Marynarka, którą mam na sobie, to najlepszy jakościowo żakiet jaki mam w szafie. Przyznam, że długo szukałam porządnego, elegancko skrojonego żakietu w białym kolorze, który mogłabym kompletować z białymi spodniami. Ten jest idealnie wyprofilowany, a na tyle ma ciekawe zakładki, które wyglądają interesująco i oryginalnie. W dodatku bardzo podoba mi się materiał, z którego uszyty jest żakiet oraz jego kryte guziki. Jeśli poszukujecie czegoś takiego, to bardzo polecam. Link do sklepu będziecie miały na końcu posta. 










MARYNARKA  |   klik tutaj
BLUZKA  |  Reserved
TOP  |  Zara
SPODNIE  | Bershka
BUTY | klik tutaj
TOREBKA | Cropp
BRANSOLETKA | klik tutaj
OKULARY | Sinsay
ŁAŃCUSZEK | Claire's 


Mam nadzieję, że taki zestaw się Wam podoba. Myślę, że na zbliżające się komunie i inne letnie uroczystości taki biały garniturek będzie ciekawą alternatywą dla sukienek. Nie każda kobieta czuje się swobodnie w sukience lub po prostu nie lubi odsłaniać nóg, a tego typu zestaw jest bardzo wygodny. Co tego zachowujemy nadal uroczysty i niecodzienny wygląd całej stylizacji. Dajcie znać co o tym myślicie. 

__________________________________



39 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: White Suit"
  1. Bardzo fajny garnitur!!!! mogę zapytać co to za produkt na ustach na drugim zdjęciu? piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. klasycznie,elegancko i prosto,super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! szczególnie to 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! szczególnie to 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, wyglądasz pięknie, elegancko i niezwykle kobieco i zmysłowo! Świetne zdjęcia i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super granitur, piekne zdjecia:) Mnie zelektryzowały usta:) jaki produkt masz na nich?? Taki piekny "juziowy " kolor:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym zdjęciu Lily Lolo Pink, a na drugim Miyo Big Bang Bad Woman :)

      Usuń
  7. pięknie! masz boooskie włosy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość fajnie wygląda ;) Niby mam lęk przed białymi spodniami, ale może, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś mega atrakcyjną babeczką,aż miło popatrzeć :)
    strój? genialny,również na przyjęcie komunijne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie i "świeże" zestawienie, faktycznie w sam raz na słoneczną wiosnę :) Dodaje uroku i szyku :) Dodatki też przemyślane- modne odcienie gustownie wpasowują się w stylizację, bluzka jest w delikatnym, pastelowym kolorze, dzięki czemu ich nie przyćmiewa, a do tego subtelny, urzekający makijaż :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale seksownie! :) Ta rozwiana koszula mi się najbardziej podoba. Świetnie się komponuje z bielą garniturku :) Gdybym miała jakąś letnia imprezę na pewno bym się tak ubrała :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, mega kobieca i świetnie ubrana ;)!

    OdpowiedzUsuń
  14. takie spodnie by mi się przydały:)
    fajnie, że wróciłaś do postów ze stylizacjami, bo to w sumie przyciągnęło mnie do Ciebie, Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie- to pierwsze co ciśnie mi się na usta:)Piękne połączenie, pazurki ładnie kontrastują z białą marynarką, a marynarka sama w sobie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz! :) ja nie za bardzo lubię zakładać białych spodni czy spódnic (chociaż mam białą sukienkę), mam wrażenie, że zaraz siądę na coś brudnego :) ale mogę się pochwalić pięknym białym żakietem z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana czy Ty zawsze musisz tak ślicznie wyglądać :)
    Piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie i elegancko, ale ja bym tę biel przełamała jakimś mocniejszym kolorem bluzki żeby trochę kontrastu dodała i pazura :) ale to oczywiście kwestia gustu :) ale i tak jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam biel, Twoja propozycja mnie zachwyciła:):)
    Fantastycznie:)!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz olśniewająco! :))
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, na komunie sprawdzi się bardzo dobrze :)
    Taki letni zestaw, aż zatęskniłam za słońcem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyczna Hedonistko jak oświetlasz swoje piękne zdjęcia portretowe?:)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegancja + klasa :) I te Twoje cudowne włosyyy :D PIĘKNIE!
    Pozdrawia~ TheMyEscape

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny garnitur:) piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z innej "strony", cudowne wlosy :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam białe marynarki! No i te Twoje włosy! Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna stylizacja, jednak w Warszawie nie odważyłabym się na białe spodnie na co dzień, ale w takiej wersji czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka zmysłowa poza i ta rozwiana "halka" :P

    OdpowiedzUsuń
  30. a kolor paznokci to...?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature