Top Social

LOOK OF THE DAY: Red Wine + 1 rocznica istnienia bloga!

Przygotowałam dla Was szybki look, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Dziś fajny dzień, bo własnie mija pierwsza rocznica prowadzenia bloga www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com. Był to ciekawy rok, w którym poznałam wiele inspirujących ludzi i przede wszystkim odkryłam pasję, jaką jest blogowanie. Praca nad nowymi notkami stanowi dla mnie odskocznię od codzienności, chwilę relaksu po ciężkim dniu i mam nadzieję, że będę się w tym spełniać jeszcze bardzo długo. Cieszy mnie to, że odwiedzacie mnie tak licznie, piszecie mi często bardzo wzruszające i motywujące wiadomości, komentarze. To jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że istnieją gdzieś w tej internetowej rzeczywistości fajni ludzie, wolni od frustracji, agresji i hipokryzji. Moja praca zawodowa polega na walce z cyberprzestępczością, stalkingiem i agresją w sieci, dlatego miło od czasu do czasu zobaczyć jakiś pozytywny aspekt internetu.  Takie małe rzeczy często przywracają wiarę w ludzi :-) Ok, dosyć tych podsumowań. Zapraszam Was do dalszego oglądania zdjęć, tradycyjnie linki do sklepów, z których pochodzą ubrania znajdziecie na dole notki. 






Płaszczyk | klik tutaj

Sukienka | Reserved

Buty | klik tutaj

Okulary | Cubus


Na koniec pokażę Wam swój ulubiony model okularów. Dziś na Instagramie chwaliłam się Wam, że odkąd moje oryginalne Wayfarery skończyły tragicznie, to kupuję tylko takie z sieciówek, za max 2 dyszki. Oto moja mała kolekcja, która mam nadzieję w przyszłości się jeszcze powiększy. Dajcie znać czy lubicie tego typu oksy, a może bardziej podobają się Wam tzw. Aviatorki?

_______________________

|| FACEBOOK || INSTAGRAM || 


59 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: Red Wine + 1 rocznica istnienia bloga! "
  1. Kochana wyglądasz pięknie ;)
    Gratulacje i dalszych sukcesów :)
    Miejsce w którym robisz zdjęcie jest bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz, ale do takiej stylizacji wybrałabym ciemniejszą szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, bo trochę usta mi tu zniknęły :/

      Usuń
    2. Moim zdaniem jest świetnie, dzięki delikatnym ustom jest subtelnie, delikatnie i świeżo :))

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, z przyjemnością się ogląda takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz ;) gratuluję roczku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i wszystkich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko Aviatory i tylko oryginalne co by mi oczy na całe życie starczyły. Kochana - dbaj o oczy dobrymi okularami!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, warto mieć jednak "lepsze" okulary ale przy mojej niezdarności nie wyrobiłabym na nie :) Niszczę je tak średnio 10 par rocznie :)

      Usuń
  7. Gratki :) ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okularki świetne no i płaszczyk mi się również podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle wyglądasz świetnie! Życzę wytrwałości i dalszych sukcesów w blogowaniu <3

    Pozdrawiam cieplutko ;))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem trochę kolokwialnie - odwalasz kawał świetnej roboty i podziwiam się za to ;) Życzę Ci równie udanych, kolejnych lat (mam nadzieję!) blogowania i mnóstwo przyjemności z tego!
    No i doceniam luz blogerek, co normalnie podchodzą do wszystkiego, bez zbędnych durnot, tak to nazwę. ;)
    A że pięknie wyglądasz już nie piszę, bo się ciągle powtarzam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :)
      Ty w tej całej blogosferze również masz luz i to się ceni :)

      Usuń
  11. piękny płaszczyk:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz :) Co masz na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze gratuluję, jest czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Blogowanie pochłania trochę czasu :)

      Usuń
  14. Jesteś bardzo piękną kobietą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczere gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga :) Dalszych sukcesów, genialnych pomysłów i porad, pięknych makijaży ;) Miło, że jest to Twoja odskocznia, wolna chwila od tej szarej codzienności i sprawia Ci przyjemność :) Myślę, że nie jedna osoba tutaj, zgodziłaby się ze mną, iż to też nasza chwila przyjemności, z której możemy dodatkowo coś wartościowego wynieść :) Fajnie, że są tacy ludzie, którzy dzielą się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami bezinteresownie, bo po prostu to lubią :)

    Co do okularków, to musiałam wpierw sprawdzić, jak wyglądają te "Aviatorki" :D Szczerze mówiąc, nie patrzyłam nigdy na "paczałki" tego typu, raczej lubię "zabudowane" od góry, gdzie połączenie pomiędzy jednym szkiełkiem a drugim tak jakby się zlewa :) Ale zaciekawiłaś mnie tymi "Aviatorkami", może nie będę w nich dziwnie wyglądać, jak to zazwyczaj u mnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja wyglądam dziwnie właśnie w Aviatorkach, albo mi się tak wydaje :)

      Usuń
  16. bardzo podoba mi się ten płaszczyk <3
    no i gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Płaszczyk jest też fajnie wykonany, myślałam, że będzie gorszej jakości :)

      Usuń
  17. Jak zawsze ślicznie wyglądasz :)
    W taki razie życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego jesteś taka piękna? :-*
    Gratuluję i życzę wieeelu sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twoje stylizacje. Zawsze są świetnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje dziecko też właśnie skończyło roczek:P:P:)A tak poważnie ...Gratulacje!!!:) Życzę satysfakcji i przede wszystkim radości z tego co robisz, bo to wielkie szczęście robić to co kochasz:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż ciężko uwierzyć, że Twój blog (Ty) osiągnął tyle przez rok! Gratulacje i rzyczę kolejnych lat blogowania! :*
    Outfit śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie wiem czy blog dużo osiągnął ale ja na pewno odnalazłam fajne zajęcie po godzinach pracy :)

      Usuń
  22. Moje oryginalne też skończyły niefajnie... Usiadłam na nich w samochodzie:( Aż się łezka w oku kręci na samo wspomnienie:/
    Ja Ci życzę wytrwałości, inspiracji, dużo pomysłów i dalej chęci do dzielenia się z nami swoją pasją!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękni wyglądasz! Gratulacje roczku!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. gratulacje! świetnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje, że to już rok! :) życzę kolejnego jeszcze bardziej owocnego:)))))
    postaram się być systematycznie, w miarę możliwości, z Tobą - tu :) a jak nie to i tak będę wszystko nadrabiać:)
    Jak zwykle wyglądasz pięknie! Twoje włosy to po prostu cudo <3 też chcęęęęęę takie!
    A okularki, myślę, że warto mieć też awiatorki :) a co!:) ale te są genialne co masz :) muszę zajrzeć do Cubusa hihihi:)

    całuski ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      I zapraszam do dalszej lektury :)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature