Top Social

Gorący trend sezonu: chabrowy i kobaltowy manicure! Zapachowy MIYO MINI DROPS.

Uwielbiam ten kolor! Już kilka sezonów temu wpadłam w niezły szał na odcień kobaltowy i chabrowy. Tej wiosny są to niezwykle modne kolory zarówno w modzie, makijażu oraz na paznokciach. Ja ostatnio odgrzebałam w swoich kosmetycznych zbiorach zapachowy lakier MIYO, który jest niedrogi, łatwo dostępny, szalenie trwały i w boskim odcieniu. Zapraszam do oglądania zdjęć!







Jeśli w manicure nie jesteście konserwatystkami i lubicie eksperymentować z trendami, to taki odcień będzie wyjątkowo modny w tym sezonie. Ja widzę tego typu manicure w połączeniu z białą marynarką i błękitnymi dżinsami - cudo! Lakier oprócz fajnej ceny, świetnej trwałości i dosyć szybkiego wysychania jest też lakierem zapachowym. Po wyschnięciu pozostawia przyjemny aromat na paznokciach. Odcień, który widzicie na zdjęciach to IRIS 45. Zakupicie go w drogeriach takich jak Natura oraz online w sklepie internetowym TUTAJ. Cała seria zapachowa jest urocza.




Jestem ciekawa czy podoba się Wam taki kobaltowy manicure i czy miałyście już okazję wypróbować zapachowe lakiery MIYO? Dajcie koniecznie znać w komentarzach. 

_________________________________


47 komentarzy on "Gorący trend sezonu: chabrowy i kobaltowy manicure! Zapachowy MIYO MINI DROPS."
  1. kolor jest przepiękny, zdecydowanie musi znaleźć się w moich lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ♥ Właśnie czegoś takiego mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor, super nasycony!
    Jeszcze nie miałam okazji wypróbować zapachowego lakieru, ale brzmi to fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i mój ukochany lakierek <3 Uwielbiam ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny ten odcień. Kusisz nim. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier boooski,uwielbiam ten kolor,mam taki sam tylko inglota,czesto go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt powalający :) tej serii lakierów MIYO nie używałam ale z tej podstawowej i jak na tą cenę zachowywał się przyzwoicie

    OdpowiedzUsuń
  9. ajjj śliczny kolorek :) mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! :) W wakacje bardzo często maluję paznokcie takimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki trochę smerfowy kolorek, całkiem przyjemny ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuuuuuuuudowny kolor <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny choć nie do końca mój typ

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku mam tyle niebieskich lakierów w domu ;D śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjny manicure! Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję :) jeżeli masz ochotę zapraszam do siebie i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. kobalt może nie dla mnie, ale tropicana i lilac wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam okazję wypróbować i jestem z nich bardzo zadowolona ! :) podczas malowania towarzyszył mi przyjemny owocowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kolorki :) na pazurkach i na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, mam podobny z Flormaru i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam różowy i jakkolwiek to brzmi, ale uwielbiam go wąchać na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam takiego koloru na paznokciach ale chyba się skuszę :)Wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiekny!!! mam malinke z tej serii i bardzo lubie ;-) koniecznie musze zajrzec to szafy MIYO przy nastepnej wizycie w Polsce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny kolor. Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor jest niesamowity, zauroczył mnie totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor śliczny, mam dwa w tych odcieniach :) Nie próbowałam jeszcze lakieru zapachowego z MIYO, ale może się skuszę, bo interesuje mnie ten śliczny zielony o zapachu papaji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie kolory to jest to! Piękny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tej przyjemności ale kolor bajeczny:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kolor, ja ostatnio jednak mam parcie na pastele:D

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowity kolor ! :) muszę o nim pomyśleć !

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakiery Miyo uwielbiam! Fenomenalna trwałość i cena - powala! Muszę wypróbować te zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo zapachy są naprawdę fajne :)
      I to coś nowego :)

      Usuń
  31. Piękne kolory :) Nigdy nie byłam przekonana do niebieskich paznokci, ale przyznam, że u Ciebie prezentują się ekstra :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature