Top Social

ZOEVA RETRO FUTURE: PALETA Z OPALIZUJĄCYMI CIENIAMI DO POWIEK

Dziś pokażę Wam jak prezentuje się nowość od ZOEVA czyli paleta opalizujących cieni do powiek RETRO FUTURE. Jest to już kolejny produkt tej marki, który niesamowicie przypadł mi do gustu. Po dłuższej przygodzie z produktami Zoeva mogę śmiało stwierdzić, że jest to moja ulubiona marka. Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda nowa paletka to zapraszam do dalszego czytania. 




OPAKOWANIE
Paleta jest dosyć duża i rozmiarowo odpowiada palecie The Balm Nude Tude. Jest wykonana z tekturki i zamyka się na magnes. Przychodzi do nas w kartonowej osłonce, dokładnie takiej, jaką posiada wcześniej wspomniana paleta The Balm. Wiecie już, że uwielbiam  takie rozwiązania, szczególnie w podróży. 


CIENIE
Paleta zawiera 10 cieni: Galaxy, Super Vibe, New Age, Space Out, Rose Gold, Silver Disc, Electric Youth, Cosmic Chic, Timetravel, Black Hole. Trzy z nich są całkowicie matowe i są to: Galaxy, Electric Youth oraz Timetravel. Reszta to połyskujące, opalizujące cienie, które są naprawdę piękne i niespotykane. Przyznam, że kolor Rose Gold oraz Cosmic Chic najbardziej przypadły mi do gustu i to właśnie nimi wykonałam makijaż, do którego tutorial już wkrótce. MAtowy Electric Youth czeka na swoją kolej i z pewnością wykorzystam go do jakiegoś mocniejszego akcentu na dolnej powiece - jest BARDZO mocno napigmentowany! Cienie świetnie się rozcierają ale potrzebujemy dobrej bazy, aby wydobyć z nich naprawdę bardzo mocny kolor. W lekkim, delikatnym makijażu nie trzeba nakładać bazy, bo cienie same w sobie mają wystarczającą pigmentację. Wielkość cieni mogę porównać do tych z Inglota, a więc gramatura jest naprawdę spora. Trwałość oceniam na bardzo dobrą ale nigdy nie mam problemów z znikaniem cieni w ciągu dnia, ani z ich rolowaniem. Ważne jest dla mnie to, aby cień nie znikał podczas rozcierania i te tego nie robią. Bardzo dobrze się nimi pracuje. 




KOLORY
Starałam się zrobić zdjęcia w świetle dziennym, abyście mogły ocenić realne barwy cieni. Myślę, że odwzorowanie jest niemalże 100-procentowe. Tak jak już wcześniej wspomniałam najbardziej przypadł mi do gustu kolor Cosmic oraz Rose Gold. Są to kolory bardzo opalizujące, które w różnym świetle będą się prezentować inaczej. Maty oraz czarny cień z drobinkami mają bardzo mocną pigmentację i trzeba uważać, aby nie przesadzić. 


ULUBIEŃCY
Moja rodzinka produktów Zoeva sukcesywnie się powiększa i mam zamiar skompletować swoją idealną kolekcję. Na zdjęciu widzicie moje ulubione produkty czyli:




4 NOWE PALETY
Zoeva przygotowała różne wersje kolorystyczne nowych paletek i jeśli jesteście ciekawe, to odsyłam Was bezpośrednio do sklepu, gdzie możecie je obejrzeć: www.zoeva-shop.de/en/new/palettes/



Krok po kroku do tego makijażu już wkrótce - jest prosty ale bardzo efektowny i idealny dla jasnych tęczówek oka! Napiszcie koniecznie jak się Wam podoba ta paletka i czy kolory są w Waszym guście. 



____________________________

Zapraszam na mojego Facebooka & Instagram!


65 komentarzy on "ZOEVA RETRO FUTURE: PALETA Z OPALIZUJĄCYMI CIENIAMI DO POWIEK"
  1. Cudowna ta paleta ii ten makijaż! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mają kolory te palety :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i bardzo fajna pigmentacja:) A jak zobaczyłam kolor ELECTIC to już przepadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka świetna! Od kolorów i ich pigmentacji zaczynając, a na opakowaniu kończąc! Wszystko przepiękne i aż zachęca do zakupu :) Makijaż oka przecudowny, pięknie dobrane kolory i świetne cieniowanie <3

    Ja się zastanawiam teraz nad zakupem jakichś pędzli i nie wiem, czy postawić na Real Techniques, czy na Zoeva ... Raczej będę kupować pojedynczo pędzle, bo powoli chcę podmieniać moje stare. Mam teraz zagwozdkę ;)
    Poleciłabyś do różu pędzel Zoeva? A może Bdellium Tools? Już sama nie wiem, w którym iść kierunku ;)
    Podpowiesz coś zagubionej owieczce? ;)
    Dzięki i pozdrawiam :-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wybór pomiędzy Zoeva a Bdellium, to naprawdę ciężko mi opowiedzieć się za konkretna marką. Co byś nie wybrała, będzie ok :) Chociaż ja jestem wierna Zoeva i chcę skompletować wszystkie pędzelki, są naprawdę genialne :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :-* W takim razie popatrzę i na te i na te i coś wybiorę :) Może uda mi się uzyskać rabat dla wizażystek w BT, więc może wyjdą korzystniej cenowo :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wow, bardzo w moim guście. Najbardziej podobają mi się kolory których użyłaś i New age oraz Timetravel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. omatko cudowna! a najlepszy cień to ten elektryczny niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiosenny makijaż i paletki bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień cienia Rose gold przecudowny, właśnie szukam takowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne oko i paleta, swatche cieni wyglądają super.Electric faktycznie boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta paletka, cudowne kolory!
    Czekam na post z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej podobają mi się kolory tej palety i jeszcze tej w odcieniach nude. Czekam na notkę z makijażem. Jak kiedyś wygram w totka to sobie kupię wszystkie pędzle tej marki a i paletki cieni też :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za kolory! Zbankrutuję ! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Odcień `electric` jest przecudowny <3 Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie zamowilam te nude- mam nadzieje ze na dniach bedzie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa tej paletki :)

      Usuń
    2. Już mam i mam teraz ochotę na inne paletki :D choc nie podoba mi sie opakowanie tekturowe (u mnie po prostu po miesiącu będzie wymaziane całe), to cienie są super :)

      Usuń
  15. Paletka świetna, piękne kolorki i makijaż jak zwykle mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz że okropnie kusisz? :) Niedobra!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ciekawa paletka - no i makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wszystkie kolory z tej palety mi się podobają. Jednak widzę kilka ciekawych, z których pewnie bym korzystała. Ciekawe czy cosmic można kupić osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze 2 lata temu identyczny cien jak cosmic byl w ofercie Paese, bosko opalizowal. niestety te serie cieni chyba wycofano bo od 2 lat nigdzie jej nie moge spotkac :( pigmentacje tez mial pierwsza klasa, glupia nie kupilam go bo myslalam, gdzie ja bede sie malowac takim kolorem :[

      Usuń
  19. O jaaa Cię kręcę paletka jak marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna paletka, a makijaz oczu super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niepotrzebna mi kolejna paleta do kolekcji, ale nie powiem - cienie prezentują się przepięknie na oku, a sama paleta jest ładnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  22. cosmic chic jest obłędny! przyciąga spojrzenia na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zoeva <3 No cudeńko na oku czekamy na tutorial piękna ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  24. Paleta jest nawet bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory i mocna pigmentacja :) A jakie urocze opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  26. i makijaż i paletka GENIALNE! i ta opalizacja <3
    Ja też w końcu będę miała swoje Zoevki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolory, i sama paletka wygląda jak to już ktoś tu powiedział - uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne te cienie. Począwszy od opakowania, skończywszy na kolorach i pigmentacji. Boskie po prostu. I makijaż oka też spoko- lubię fiolety bo mam zielone oczy- i to dość mocno zielone :-)
    Ciągle eksperymentuję z innymi kolorkami, ale jakoś nie umiem się przełamać- wciąż wracam do szarości, brązów, fioletów i nude...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie cienie są najbardziej uniwersalne. Szczerze mówiąc ja także najczęściej takich kolorów używam :)

      Usuń
  29. Makijaż przepiękny, ja osobiście kocham fiolety w makijażu właśnie. Paletka też niczego sobie, najbardziej podoba mi się ta w odcieniach brązu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne cienie :) Szczególnie przypadł mi do gustu górny rząd :) Ja z Zoevy mam na razie tylko pędzle, może się skuszę na paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zobaczyłam cenę, pomyślałam "drogo". Po przeliczeniu to jakieś 80 zł więc jednak nie jest tak źle . Za 10 cieni z Inglota dam 100 + paleta ok 20. A kolorki cudowne. Już mam pomysły na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena nie jest taka zła. Cienie są dosyć duże i ich konsystencja jest bardzo wydajna.

      Usuń
  32. Piękne połączenie kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten rose gold jest kolorem idealnym, cała marka juz od dawna mnie do siebie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naturally Yours strasznie mi się podoba, ale póki co zaczynam swoją przygodę z Zoeva poprzez pędzle. Są tak wyjątkowe, że chyba uzbieram te 700 zł i kupię cały komplet!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle są warte każdej złotówki - polecam!

      Usuń
  35. Przepiękna kolorystyka tej palety. Makijaż strasznie mi się podoba :) Pięknie połyskuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie moje kolory .Zabiłabym za tą paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy możecie mi powiedzieć czy te cienie się osypują?

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawa paletka.. ale i dużo talentu potrzeba do takich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trudno byłoby mi się zdecydować na jedną z nich...

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor Electric jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Która paleta ma więcej ciepłych kolorów

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature