Top Social

PALETA CIENI THE BALM NUDE TUDE NAUGHTY PALETTE + KONKURS!!!

Dziś mam dla Was obiecany post z prezentacją palety cieni The Balm Nude Tude. Kiedy pokazywałam Wam makijaż wykonany tą paletką (klik), to wzbudziła ona duże zainteresowanie, dlatego też na końcu posta mam dla Was świetny konkurs. Sklep Let's Beauty ufundował dla jednej z Was nagrodę w postaci palety NUDE TUDE! Zapraszam do dalszego czytania.




Moja paleta przyszła do mnie starannie i estetycznie zapakowana. Sklep Let's Beauty pakuje zakupy w bardzo oryginalny sposób i przyznam, że robi to pozytywne wrażenie. Mam nadzieję, że coraz więcej sklepów przyjmie jako standard taką formę pakowania. 





Paleta przychodzi do nas w kartonowej wkładce, która dodatkowo zabezpiecza produkt przed otwarciem i zniszczeniem. Paletka posiada zamykanie na magnes, mały pędzelek oraz lusterko. Co do pędzelka, to nie jest on "wysokich lotów" i raczej dołączony został tylko "grzecznościowo". W opakowaniu znajduje się 12 cieni o wdzięcznych nazwach zaczynających się na literkę S: Sassy, Stubborn, Selfish, Sophisticated, Sexy, Serious, Snobby, Stand-offish, Sultry, Seductive, Silly, Sleek. Cztery cienie są całkowicie matowe (Sultry, Sexy, Serious, Sleek), a reszta to bardzo ciekawe perły, satyny i cienie z drobinkami. 




Pierwsze zdjęcie pokazuje jak cienie prezentują się w świetle dziennym, natomiast drugie - w świetle słonecznym. Tutaj najbardziej widać które cienie są błyszczące i jakiego rodzaju jest to błysk. 


Cienie mają bardzo ciekawą i niespotykaną jak dotąd przeze mnie konsystencję. Są lekko "mokre", kremowe i na powiece rozprowadzają się tworząc jedwabistą powłokę. Tego typu cienie będą się świetnie sprawdzać u dziewczyn, które mają problemy z wysuszonymi i ściągniętymi powiekami po aplikacji cieni. Te są bardzo przyjazne dla powiek i nie podrażniają. Co do pigmentacji to przyznam, że jest naprawdę rewelacyjna, a kolory świetnie się ze sobą łączą, bez potrzeby dużego blendowania. Uwielbiam używać tej palety szczególnie w dziennym makijażu, kiedy mam bardzo mało czasu rano. Wystarczy kilka pociągnięć pędzlem i makijaż jest idealnie roztarty i odpowiednio napigmentowany. Cienie nie rolują się i nie zanikają w miarę upływu dnia. Nie osypują się, co jest dla mnie bardzo ważne. 


Paleta poza świetną jakością cieni posiada też walory estetyczne. Według mnie wygląda bardzo "apetycznie" i kusząco. Lubię paletki, które są lekkie, cienkie i wykonane z papieru, dzięki czemu nie zajmują dużo miejsca w torbie podróżnej. Powoli rezygnuję z zabierania np. na wyjazdy służbowe plastikowych palet, bo są naprawdę ciężkie. Paleta Nude Tude jest bardzo leciutka i przede wszystkim wygląda ładnie. 


Oto makijaż wykonany przy pomocą tej paletki. Możecie go podejrzeć TUTAJ. Podsumowując, jest to bardzo ciekawa paleta cieni, którą warto mieć. Nie zawiera pstrokatych i bezużytecznych kolorów, a to jest niewątpliwy plus. Często kupujemy palety dla dwóch czy trzech pięknych odcieni, natomiast reszty nie używamy. Tutaj każdy kolor jest stonowany i gustowny - idealny w dziennym makijażu. Miłośniczki makijażu nude czyli make-up no make-up będą z pewnością usatysfakcjonowane. 


Paleta jest dostępna w sklepie Let's Beauty [KLIK]

Znajdziecie tam także wiele innych produktów The Balm, między innymi uwielbiana przez wszystkich Mary Lou Manizer. Co myślicie o tej palecie? Napiszcie koniecznie!


Zapraszam na mojego Facebooka & Instagram



____________________________

Teraz czas na obiecany KONKURS! 


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ NALEŻY:
  1. Polubić na Facebooku Let's Beauty
  2. Polubić na Facebooku Kosmetyczna Hedonistka Blog 
  3. Udostępnić na swoim Facebooku publicznie grafikę konkursową (KLIK)  
  4. Odpowiedzieć na pytanie: Jaki produkt ze sklepu www.letsbeauty.pl jest dla Ciebie najbardziej interesujący? Odpowiedzi proszę udzielać pod postem na Facebooku. 
  5. Będzie mi miło jeśli dołączysz do moich obserwatorów na blogu www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com ale nie jest to warunek konieczny. 


REGULAMIN:

1. Konkurs trwa od 19.03.2014 do 09.04.2014 włącznie
2. Wygrywa 1 osoba, do której trafi paleta cieni The Balm Nude Tude. 
3. Ogłoszenie wyników nastąpi do 10 dni od zakończenia konkursu.
4. Wyniki podam w tym poście, a z wygraną osobą dodatkowo skontaktuję się osobiście przez Facebooka.
5. Należy spełnić wszystkie obowiązkowe zasady konkursu.
6. Nagrodę wyśle do zwycięzcy sklep Let's Beauty. 
7. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

Pamiętajcie, że doceniam przede wszystkim Waszą aktywność na moim Facebooku i blogu :-)

______________________

OGŁOSZENIE WYNIKÓW!

Paletę THE BALM Nude Tude wygrywa:

ANETA SIEMBIDA

Czekam na Twój adres wysyłkowy. 

Pozostałe osoby zapraszam na kolejne konkursy, które już niebawem. Pamiętajcie, aby tym razem przeczytać dokładnie wszystkie warunki i je spełnić :-)



62 komentarze on "PALETA CIENI THE BALM NUDE TUDE NAUGHTY PALETTE + KONKURS!!!"
  1. śliczne kolorki ma ale cenowo troszku straszy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z konkursem :) Bardzo chciałabym mieć w posiadaniu tą prześliczną paletkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny jest ten makijaz, pieknie wygladasz - Twoje kolory!

    udział w konkursie wzięłam, bo jest szansa wygrać to cudo, accccch marzenie <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie warunki oczywiście spełnione, odpowiedź na pytanie dodana pod zdjęciem konkursowym. Nic innego mi nie pozostało jak cierpliwie czeka na wyniki konkursu! ;-) Zastanawiałam się jak wyglądają odcienie: Silly, Sassy, Meek i Nelfish. No i powiem Ci, że jestem bardzo mile zaskoczona. Wyglądają cudownie, uwielbiam takie odcienie.

    Jeżeli chodzi o paletę to ja niestety nie mogę sobie na nią pozwolić - ubolewam nad tym. Jak wspomniałam w komentarzu pod zdjęciem ochota na ten produkt naszła mnie po obejrzeniu filmiku RockGlamPrincess na YT. Cholercia, zachęciła mnie dziewczyna i teraz nie mogę sobie tej palety wybić z głowy. Jest cudowna. <3

    Śliczny makijaż! ;-) Taki delikatny.. taki NUDETUDE! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę tego przeboleć, że nie mogę sobie na nią pozwolić :P a kusi niemiłosiernie :)

      Usuń
  5. Zgłosiłam sie, ale nie mogę dodać do obserwowanych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta paletka,opakowanie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi oczy zagrały i zatańczyły jak zobaczyły Twój konkurs :D jak już napisałam na Fb po nonach śni mi się to cudeńko :) fajnie byłoby wygrać coś w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo opakowanie paletki wspaniałe, a co dopiero zawartość :) Cudowny makijaż zmalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szał ciał jednym słowem <3 (na paletce się znaczy:P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paletka jest świetna!! Ma boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszenie poszło ;) Te kolory są bardzo, bardzo moje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też ją chce <3 jest boska!!!! ja do dzienniakow uzywam Naked 2 , ma stonowane kolory podobnie jak w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się odcienie Sexy, Silly i Snoby najbardziej ;) Faktycznie, paletka bardzo przydatna, do codziennych i nie tylko makijaży. Może też robić za uzupełniającą do kolorowych "zasobów" :D Ja to mam pojedyncze cienie tego typu, więc już palet nie kupuję. Choć ciekawią mnie cienie tej marki, szczególnie ta konsystencja - mam od nich właśnie rozświetlacz - cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie moje kolory a szczególnie kolor Snobby ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne rozdanie! Paletka jest przepiękna i znajduje się na mojej wishliście :)) Patrząc na swatche upewniam się tylko, że nie ma tu absolutnie żadnego cienia, który by mi się nie podobał :D Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory :) i makijaż oczywiście perfekcyjny :) wzięłam udział, obserwuję jako Sabina Elias :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta paletka az chce sie ja miec wiec dzieki za mozliwosc udzialu w konkursie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolorki i szata graficzna samej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna paletka, cienie są przecudne, opakowanie boskie - czego chcieć więcej ;) Pędzelek chyba na prawdę grzecznościowo dodali, bo kształtem chyba też nie bardzo się nadaje ;)

    Przepiękny makijaż stworzyłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  20. I've been considering this palette for a while - I think I'm going to have to get it, just not yet, I need to be good for a few months first!

    Sharon xx
    Beauty, Miscellany

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna paletka cieni taka inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne kolorki, takie moje ulubione! Snoby, Stand Offish, Sexy, Sedductive - podobają mi się najbardziej :) Makijaż bardzo subtelny, elegancki...Ach, marzy mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna paleta = moje ulubione kolory a dwa - zabawne opakowanie chyba nie widziałam takiego jeszcze:)
    ciekawy opis paletki ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ niespodzianka, nie darowałabym sobie, gdybym nie wzięła udziału w konkursie, tym bardziej, iż przymierzałam się do tej palety przez ostatni miesiąc. Pewnie los się do mnie nie uśmiechnie, ale cóż... Kolor sexi niesamowicie kusi

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej zainteresował mnie róż z theBalm ''DOWN BOY' - przede wszystkim ultra kobiecy róż,uwielbiam takie kolory.Wiem też,że jakość produktów tej firmy można śmiało chwalić-czuję że wpiszę go na swoją wishlistę : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak już pisałam pod zdjęciem na Instagram'ie (WIERZBIIII_OLKA) pięknie wyglądasz w tym makijażu, ogólnie jesteś oczywiście śliczna ale w tym makijażu wyjątkowo! Kocham takie makijaże w takim kolorze, maluje się w takich odcieniach na co dzień ;). Paletka jest piękna i zaciekawiła mnie właśnie tym że, cienie są "mokre" , bardzo bym chciała je wypróbować :). Oczywiście udział w konkursie biorę i również od dawna obserwuję ;).

    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie Ci w takim delikatnym, kobiecym, słodkim makijażu! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna recenzja jak i makijaż!! rewelacja!! :) biorę udział w rozdanku:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja się do niej osobiście ślinię <3

    OdpowiedzUsuń
  30. paletka ciekawa, ale mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna paletka i makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jest:):):) Ale dzięki Tobie odkryłam sklep letsbeauty a w zasadzie rozświetlacz do twarzy "Cindy-Lou Manizer" theBalm.Nie wiedziałam, że jest różowa wersja mary lou!! Mam pytanie... ładny jest ten różowy rozświetlacz? Ciężko znaleźć jakieś wiarygodne swatche w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna jest:):):) Ale dzięki Tobie odkryłam sklep letsbeauty a w zasadzie rozświetlacz do twarzy "Cindy-Lou Manizer" theBalm.Nie wiedziałam, że jest różowa wersja mary lou!! Mam pytanie... ładny jest ten różowy rozświetlacz? Ciężko znaleźć jakieś wiarygodne swatche w Internecie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zachwycają mnie opakowania produktów TheBalm ;) chyba żadna firma nie zachęca tak wyglądem swoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam taki make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nah bardziej zachwycajaca rzecza dla mnie w kosmetykach the balm jest grafika na produktach, budzisz sie rank otwierasz paletkę i widzisz kilka rozebranych kobietek, uśmiech na twarzy od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękne odcienie a pigmentacja zadziwiająca! paltka megaaa! :) a makijaż piękny, jak wszystkie z resztą! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! <3 piękna paletka <3 Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ideał w kategorii nude :) rzadko się zdarza, żeby w jednej paletce podobały mi się wszystkie kolory, ale ta ma idealnie dobrany zestaw :) marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj marzy mi się <3
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia, wykonanie przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A mnie tam ciągnie do tej paletki jak nie wiem co! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Po prostu mnie na nią nie stać, ale wyglada pięknie, solidnie i ...zaczynam o niej marzyć. Kto wie ? Może Mikołaj mi ją przyniesie? Ale jeszcze całe lato, jesień i wosnę muszę bez niej żyć. Naprawdę wygląda UROCZO.

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam wlasnie na swoja paletke. Kolory sa obledne:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba w dorobku każdej kobiety powinny być nude cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta paleta jest meeega!! <3 Jak i Twój look :) Och kobieto... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Najlepszym produktem ze sklepu jest: theBalm bronzer "Bahama Mama"
    Dlaczego? Już wyjaśniam - Zero tonów pomarańczowych, czerwonych i innych niepożądanych w przypadku osób o cerze porcelanowej, z małymi zaczerwienieniami, o tonacji neutralnej. rudno przejść obojętnie obok tak uroczego, poruszającego wyobraźnię opakowania.

    fb:
    https://www.facebook.com/anita.stanczak.3

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny makijaż wykonałaś ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie warunki spełnione, najbardziej marzy mi się zestaw pędzli do twarzy RealTechniques - świetnie kompletował by mi się z różowym pędzelkiem real :)

    OdpowiedzUsuń
  49. oj wiele produktów woła do mnie mamo lecz the Balm bronzer Bahama Mama oraz solidny pędzel do nakładania bronzera to nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam tą paletę kolorów, nigdy tak mocno się nie malowałam ale przy tej palecie kolorów możemy zrobić cuda z makijażem , wszystkie kolory potwierdzam co powiedziałaś są wykorzystywane, poza tym jestem ogromną fanką produktów the balm ,są rewelacyjne, dla tych którzy jeszcze ich nie mają polecam, ja właśnie ukończyłam paletę z cieniami The balm :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zakochałam się w tej paletce <3 Maluję się tylko w naturalnych kolorach dlatego tak bardzo przypadła mi do gustu.. a na dodatek to piękne opakowanie! :) Zgadzam się z tym że pakowanie zakupów w tak piękny sposób robi ogromne wrażenie :) Sama dostałam parę paczek zapakowane w taki sposób i jestem tym oczarowana! :) Konkurs cudowny! Ta paletka to moje małe marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj, kolory ma piękne! Zwłaszcza "snobby", "silly" i "sultry" <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie produkty z serii The Balm są naprawdę świetnej jakości i bardzo dobrze spełniają swoją rolę w makijażu. Paletka, którą prezentujesz jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojaaaaaaaaaaaa:) Daria, dziękuję<3

    OdpowiedzUsuń
  55. A którą paletę polecasz bardziej: tę z the balm czy Naturally Yours z Zoeva?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature