Top Social

NOWOŚCI czyli co nowego w mojej kosmetyczce.

Dziś szybki post z nowościami, jakie pojawiły się w moim kosmetycznym królestwie. Jeśli jesteście ciekawe co nowego u mnie - zapraszam do dalszego czytania. Może wpadnie Wam coś w oko.



Zamówienie z drogerii internetowej Let's Beauty pozytywnie mnie zaskoczyło. Produkty opakowane zostały bardzo starannie, pomysłowo i estetycznie. Rzadko zdarza się taka dbałość o szczegóły, a uwierzcie mi, że zamawiałam już z wielu sklepów internetowych. Kosmetyki często przychodzą wrzucone do zwykłej koperty, bez żadnych zabezpieczeń, a o walorach wizualnych nawet nie ma mowy. Sklep Let's Beauty obiecuje nam nową jakość zakupów i to widać na pierwszy rzut oka. Będę tam wracać szczególnie, że asortyment bardzo mi odpowiada. Znajdziemy tam produkty The Balm, Batiste, Real Techniques i wiele innych. Moja przesyłka zawierała paletę The Balm Nude Tude oraz bronzer The Balm Bahama Mama. Niedługo na blogu pojawi się prezentacja palety oraz makijaż. Sklep: www.letsbeauty.pl


Moje wizyty w stacjonarnej Sephorze zawsze źle się kończą. Nigdy nie ma tego tam tego, czego szukam. Kilka razy robiłam podejście w celu zakupienia MAKE UP FOR EVER Aqua Brow ale ku mojemu zdziwieniu na półce były totalne pustki, jedynie najciemniejszy kolor sterczał samotnie. To dziwne, że marka, którą Sephora ma na wyłączność jest tak wybrakowana stacjonarnie. Najlepsze było to, że nawet na stronie internetowej kolor 25 był niedostępny i dopiero kilka dni temu się pojawił. Postanowiłam złożyć zamówienie i już niedługo zrobię Wam porównanie tego produktu do Maybelline Color Tattoo. Otrzymałam też kilka próbek, między innymi bazę pod makijaż Benefit The Porefessional, podkład w pudrze MUFE Pro Finish oraz tusz do rzęs Estee Lauder Sumptuous. Sklep: www.sephora.pl


Nowa paletka Zoeva Retrofuture zachwyca pięknymi, żywymi kolorami. Szczególnie wpadł mi w oko kolor Rose Gold, który na oku wygląda po prostu ślicznie. Oczywiście niedługo możecie spodziewać się makijażu oraz prezentacji palety wraz ze swatchami. Sklep: www.zoeva-shop.de


Nie obyło się bez wizyty w Biedronce i zakupów kultowych już akrylowych organizerów, które przyozdobiły moją toaletkę. Świetnie jest mieć wszystko pod ręką, bez zbędnego szperania w szufladzie. Oprócz organizerów zakupiłam też dwie poszewki na poduszki w żywym, różowym kolorze. Sklep: Biedronka


Zrobiłam zapasy moich ulubieńców od La Roche Posay czyli żel do mycia twarzy Effaclar oraz krem kojąco - nawilżający Effaclar H. Są to moim zdaniem najlepsze produkty dla cery wrażliwej, tłustej oraz trądzikowej ze skłonnością do zaskórników. Bez tego kremu i żelu moja skóra szybko wróciłaby do koszmarnego stanu sprzed roku. Sklep: Apteka


Wpadło Wam coś w oko? Jakiego produktu jesteście ciekawe najbardziej? 


______________________________________________

Zapraszam na moje rozdanie - 100$ na zakupy!

>>>KLIK<<<


72 komentarze on "NOWOŚCI czyli co nowego w mojej kosmetyczce."
  1. wszystko jest piękne zorganizowane :)
    ze smakiem..
    z tych zdjęć bije taka.. czystość - jakkolwiek to zabrzmi ;)
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już żałuję, że kupiłam ich za mało, kusił mnie właśnie jeszcze ten na pędzle, ale stwierdziłam, że mam swoje robione pudełko. Teraz pluję sobie w brodę xD

    Piękna kolekcja szminek.

    Może Aqua Brown brak, po kampanii nakręconej przez maxineczkę? Podobno popyt na ten produkt bardzo znacząco wzrósł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten co ona ma był dostępny, jako jedyny :-) Chyba nikt takich ciemnych raczej właśnie nie kupuje :-)

      Usuń
  3. Effaclar to też mój niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości. Chyba też muszę pomyśleć nad zakupem takich organizerów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że wszyscy mają organizery :D:D świetne nowości! jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi Aqua Brow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyrobię sobie "lekką rękę" to z Aqua Brow się polubię :-)

      Usuń
  6. Zapakowane pięknie, aż chce się wracać do sklepu i zamawiać, zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna chce spróbować żelu i kremu z La Roche Posay, ale trochę zniechęca mnie cena. Wiem, że są jej warte no, ale jednak :P Może niedługo się skusze w końcu. Paletka z Zoeva Retrofuture wydaje się bardzo ciekawa i taka wiosenna. Chętnie zobaczę cienie w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są wysokie ale jakoś to rekompensuje :) Wolę wydać trochę więcej, niż kupić krem z parafiną w Rossmannie za 20 zł :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak, dlatego mowie, że zdecydowanie warte są swojej ceny. Pewnie w końcu je niedługo kupie bo się zbieram tak i zbieram hehe :)

      Usuń
  8. też zakupiłam te organizery

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na prezentację palety z ZOEVA ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się skusiłam na organizer z Biedronki :) jak się uda to zakupię jeszcze ten na pędzle :P paletka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękności widzę :).... hmm ale w swojej Biedronce nie zauważyłam takich organizerów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się nad tymi organizerami, nie wiedzialam o nich, bo ostatnio czasu na Internet brak, pewnie jutro w mojej malutkiej mieścinie ich już nie będzie ;) Kusisz tym kremem, mam takie wlaśnie problemy skórne ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krem mocno nawilżający i kojący ale wiadomo, on nie wyleczy trądziku czy poważniejszych problemów :)

      Usuń
  13. a ja na organizery się nie załapałam :( a tak chciałam te dwa co masz Ty właśnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się rozeszły z tego co dziewczyny piszą :)

      Usuń
  14. Świetnie, że Sephora dała tyle próbek i to chyba nawet całkiem konkretnych :) Czekam na porównanie MUFE! Też myślałam, że skuszę się na te organizery, ale wydały mi się bardzo słabe jakościowo i dałam sobie spokój, ale za taką cenę w sumie czemu nie :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki się wybiera na Sephora Online :)

      Usuń
  15. Fajny ten organizer, ale ja nie miałabym go gdzie postawić. Ja dziś też kupiłam kosmetyk La Roche Posay, a mianowicie coś mocniejszego bo Effaclar K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie nowości to by mi się naprawdę przydały ;) po organizery z Biedronki jutro się wybieram, bo szukałam czegoś podobnego na moje kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pieknie wygladaja te organizery, nie spodziewałam sie ;) mi przydałby się szczególnie na pedzelki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ładniejsze, niż początkowo się wydaje :-)

      Usuń
  18. paletka jest świetna!
    zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zerknęłam na stronę Let's Beauty i rzeczywiście fajną mają ofertę. Co do organizerów z biedronki kupiłam tylko na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. same skarby:) ja nie wiedziałam,ze w Biedronce są teraz organizery..

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wyglądają te organizery:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aqua Brow mój ukochany:) jestem ciekawa czy te cienie są mocno napigmentowane? organizery mam dwa :) tego standa nigdzie już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z pigmentacji zarówno The Balm, jak i Zoeva :)

      Usuń
  23. Świetne nowości. :) Ten organizer też muszę sobie sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości, szczególnie paleta cieni Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez kupiłam jeden z tych pojemników : ) a paletka z zoeva jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  26. paletka świetna, chętnie sama dołączyłabym ją do nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. TheBalm i Zoeva atakują mnie ostatnio z każdej strony :) Nie wiem jak długo jeszcze wytrzymam w swoim postanowieniu o powstrzymaniu się od zakupów... :))

    Zapakowanie produktów TheBalm chwyta za serce :) Od razu chce się kupować coraz więcej i więcej ;) Lubie, jak sklepy dopieszczają swoich klientów w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cuda! Kupiłam te organizery :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle nowości ! będzie o czym pisać u mnie bezwzględnie, najlepiej sprawdził się L R Posey uzywałam go dosyc długo ale teraz przerzuciłam się na firmę Aven i skóra wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne te organizery, byłam wczoraj w biedronce i nie widziałam ich :( Paletka super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zakupy! :) Ja też sobie załatwiłam te organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bylam dzisiaj w biedronce i udalo mi kupic jeden organizator i to ostatni.:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bylam dzisiaj w biedronce i udalo mi sie kupic jeden organizator.:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez używam aqua brown ale jeszcze chyba daleka droga przede mną z nim, bo dalej ciezko jest mi sie nim posługiwać a niby takie łatwy w obsłudze a tu zaraz na jednym za duzo produktu na drugim za mało ;< a paletkę zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy kupiłaś te organizery? Będą jeszcze w biedronce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Biedronce dziś zakupiłam:))
      Były wszystkie rodzaje organizerów z gazetki:))

      Usuń
    2. Do wyczerpania zapasów a kupiłam 14 marca :)

      Usuń
  36. Byłam dziś w Biedronce i były jeszcze:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam dziś w Biedronce i były wszystkie rodzaje:))
    Oczywiście zakupiłam dwa:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy :) Mam nadzieję że uda mi się dorwać jeszcze te akrylowe organizery :) Bardzo ciekawa paleta z Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna jest ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne organizatory.Udało mi się kupic jeden z nich.:))

    OdpowiedzUsuń
  41. A organizerów nie widziałam bo w sumie cały tydzień w Biedronce nie byłam - a zakupów kosmetycznych staram się nie robić bo mam bana do 3 kwietnia - A teraz postanowiłam zakupić sobie jakiś konkretny krem do twarzy oczywiście jak już swoje zapasy w większości spożytkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na paletkę The Balm mam chrapkę już od dawna i przyjdzie czas,że będzie moja. Natomiast organizery jakoś mnie nie kuszą, być może dlatego, że nie mam toaletki. Kosmetyki mam poukładane w szafkach, szufladach i koszykach. Jedynie pędzle mam w organizerze od e.l.f. i stoją na wierzchu.
    Mam pytanie o tę paletkę Zoeva. Mam od nich paletę nudziaków i jestem zawiedziona jakością tych cieni. Są jakieś takie suche i zbite przez co aplikacja jest po prostu żmudną robotą. Smaruję tym pędzlem, smaruję i smaruję po cieniu i niewiele się na niego nabiera. Mało co ląduje na powiece. Czy też masz takie doświadczenie z ich cieniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić, inne palety Zoeva faktycznie nie grzeszą pigmentacją, aczkolwiek dla początkujących są dobrym rozwiązaniem. Ta paleta w zależności od cienia spisuje się różnie, choć jest o niebo lepsza, niż inne paletki tej samej marki. Polecam na pewno jakąś dobrą bazę pod cienie, np z Lily Lolo, albo Lime Crime.

      Usuń
  43. Ooo jak świetnie zapakowane :)
    Organizery chyba mają już wszyscy ale są super.

    OdpowiedzUsuń
  44. tez kupilam organizery:) paleta cudna

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature