Top Social

MANICURE HYBRYDOWY SEMILAC KROK PO KROKU.

Dziś pokażę Wam jak wykonuję manicure hybrydowy. Jest to metoda, dzięki której uzyskujemy dużą trwałość lakieru na paznokciach, intensywny połysk i wzmocnienie płytki. Jeśli macie problem z odpryskami lakieru, łamliwością paznokci, a połysk nigdy nie jest tak "mokry" jakbyście sobie tego życzyły - koniecznie musicie wypróbować na sobie tą metodę. Zapraszam do śledzenia krok po kroku jak wykonać manicure hybrydowy.









CZEGO POTRZEBUJECIE?
  • lampy UV 
  • bloku polerskiego do zmatowienia płytki 
  • odtłuszczacza
  • bazy 
  • wybranego koloru lakieru hybrydowego 
  • topu 
  • wacików kosmetycznych lub bezpyłowych


KROK 1 

Pierwszym krokiem jest zmatowienie płytki czyli delikatne wypolerowanie blokiem polerskim wierzchniej warstwy każdego paznokcia, a następnie przetarcie odtłuszczaczem. Jest to krok, który pozwoli na zwiększenie trwałości całego manicure. 


KROK 2

Teraz każdy paznokieć dokładnie pokrywamy bazą (base) i wkładamy rękę pod lampę UV  na 10 sekund. Ważne jest, aby pomalować każdy zakamarek bardzo dokładnie, pamiętając również o brzegach. 


KROK 3

Następnie malujemy paznokcie wybranym przez nas kolorem (w moim przypadku jest to czerwień Semilac 026 my Love) i  wkładamy pod lampę, tym razem na 120 sekund. Jeśli jedna warstwa nie będzie nam odpowiadać, to możemy nałożyć drugą i znów utwardzić paznokcie pod lampą przez kolejne 120 sekund. Moja lampa ma funkcję automatycznego wygaszania po upływie 120 sekund, więc jest to duże udogodnienie. 


KROK 4

Aby paznokcie były pięknie lśniące, to musimy zabezpieczyć lakier TOP-em, który utwardzamy pod lampą również przez 120 sekund. Są również w sprzedaży topy matowe. Ostatnim krokiem jest przetarcie każdego palca odtłuszczaczem. Mój pachnie cudownie mango! W tym momencie nasze paznokcie są już całkowicie suche, utwardzone i gotowe do pracy. 


Lakier, który widzicie na zdjęciu to Semilac 026 MY LOVE (klik). Jest to przepiękna czerwień z delikatnymi drobinkami. Kolor jest bardzo intensywny, połyskujący i klasyczny. Najważniejsze jest to, że paznokcie wytrzymują bez żadnego odprysku przez 2 tygodnie i są utwardzone, a połysk jest niesamowity!


To już delikatniejsza wersja manicure hybrydowego. Użyłam lakieru Semilac 053 French Pink Milk (klik), który jest półtransparentny. Będzie idealny do pracy lub do szkoły, jednak dla mnie jest zbyt przeźroczysty. Zdecydowanie wolę "mleczne" i bardziej różowe kolory. 


USUWANIE LAKIERU HYBRYDOWEGO

Pozbycie się z paznokci lakieru hybrydowego jest naprawdę proste i nie wymaga specjalistycznych przyrządów. Nie jest też szkodliwe dla naszych paznokci, nie uszkadza ich w żaden sposób. Ja mam specjalne folijki z wacikiem (klik), który należy nasączyć zmywaczem do lakieru hybrydowego (klik), a następnie każdy paznokieć dokładnie owinąć. Po upływie 10-15 minut lakier sam odchodzi i możemy go całkowicie usunąć. Można też wymoczyć paznokcie w acetonie bez użycia folijek. A oto "skrócona" wersja etapów manicure hybrydowego.





Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z efektów jaki daje mi ta metoda. Przyznam, że ciężko będzie mi teraz powrócić do tradycyjnego lakieru, który wytrzymuje na moich paznokciach maksymalnie 5-6 dni. Manicure hybrydowy daje niesamowitą trwałość (2-2,5 tygodnia), wytrzymałość paznokci i połysk, poza tym nie musimy czekać na całkowite wyschnięcie lakieru. Tutaj po ostatecznym etapie utwardzenia paznokci możemy wrócić do naszych codziennych zajęć, gdyż lakier jest już całkowicie suchy i twardy. Myślę, że zdecydowanie warto zainwestować w taki zestaw. Ja z pewnością będą zaopatrywać się w kolejne kolory, bo wybór jest naprawdę szeroki. Jedyna uwaga, to niestety odcienie lakierów na stronie nie odpowiadają barwom rzeczywistym i zanim zdecydujecie się na jakiś kolor, to poszukajcie w internecie realnych zdjęć. Jeśli jesteście zainteresowane, to odsyłam Was do strony internetowej DIAMOND COSMETICS (KLIK), gdzie znajdziecie wszystkie pokazane produkty.


Jak się Wam podoba perspektywa trwałego manicure przez 2,5 tygodnia? Ja jestem na TAK! Więcej kolorów Semilac na moich paznokciach zobaczycie w zakładce "Manicure" TUTAJ klik. 


***

Zapraszam Was do obserwowania mojego konta na INSTAGRAMIE @kosmetycznahedonistka, gdzie często pojawiają się nowe stylizacje z użyciem lakierów Semilac.



 fb


 fb


 ig


 bl



163 komentarze on "MANICURE HYBRYDOWY SEMILAC KROK PO KROKU."
  1. W jakiej cenie cały zestaw od Semilac? ciekawość moja.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dużo mnie kosztuje sprawdzanie :)

      Usuń
    2. No mnie też za dużo kosztowałoby marnowanie czasu na takie idiotyczne pytania :) www.google.pl za darmo sprawdzisz

      Usuń
    3. zestawy startowe mają za 185 zł ale z małą lampą led. Ta lampa co na zdjeciu jest za 62 zł.

      Usuń
    4. ja kupiłam zestaw za 155 zł ... lampa, pilniki, folia, brokat, waciki bezpyłowe, polerkę , 1 lakier hybrydowy gratis,1 gratis top i cleaner i aceton. a są też za 179 zł z 2 lakierami i tymi samymi rzeczami co wymieniłam no i ponad 200 z 5 lakierami , jw i dodatkowo kuferek.. ja do tego co kupiłam za 155 zł dodatkowo sobie sprawiłam kuferek.

      Usuń
  2. abosolutnie nie spiłowywać płytki ! absurd totalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast pilowac wystarczy odtluscic i styka zmywacz bez acetonu a zamiast bezpylkow recznik papierowy, sprawdzony patent patyczki zastapic wykalaczka kiedy mozna i juz w portwelu lzej ;) i jest na nowy kolor semilac :D

      Usuń
    2. Recznik papierowy zamiast bezpylkow! Patyczki jak sie da zmieniac na wykalaczke a odtluszczac lakierem bez acetonu, efekt taki sam oszczednosc daje nowy lakier semilaca i juz nie trzeba dziadowac ze zwyklym lakierrm :)

      Usuń
  3. absolutnie nie spiłowywać płytki ! co za absurd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absurd to dodawać dwa razy komentarz! Piłowanie a matowienie to chyba różnica.

      Usuń
    2. W jaki sposób jedno albo drugie przyczynia się do wzmocnienia paznokci.. Brr, robić taką krzywdę swoim paznokciom.

      Usuń
    3. I co ci z tych super mocnych niczym nietknietych paznokci? Najlepiej zachowywac sie jak jaskiniowiec, co by czasem sie nie zepsuly paznokcie. Dla mnie duzo ladniejsze sa zadbane paznokcie hybrydowe a nie jakies szpony twarde sztywne bo nie zniszczone hybrydami, czy żelami. To jest dopiero absurd. Jak to kobiety w sredniowieczu dobrze mialy...twarde mocne paznokcie mmm! Pielęgnowane ziemią z pola a nie jakies tam piłowanie płytki! Cudo!

      Usuń
    4. Ha ha ha :D Anonimie z 14-go lipca ostatnie dwa zdania rozbawiły mnie do łez!

      Usuń
  4. Naprawdę ta metoda wzmacnia paznokcie? Zawsze mi się wydawało, że je niestety choć trochę niszczy. Trwałość marzenie, choć jak poszłam na manicure hybrydowy przed wyjazdem do Turcji to piasek i woda tą trwałość znacznie skróciły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauwazyłam żadnych uszkodzeń. Miałam już robione żele, akryle, tipsy tradycyjne więc wiem co to znaczy mieć zjechane paznokcie :-) Ale nie testuję wytrzymałości na plaży w Turcji, pracuję w kancelarii :-)

      Usuń
  5. Tak właśnie pomyślałam,że jak 2,5 tygodnia trwałości to hybrydy, ale miałam cichutką nadzieję że może odkryłaś jakiś "zwykły" lakier co tak długo się trzyma;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba jeszcze nie wymyślili takich trwałych standardowych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako ciekawostkę powiem, że każdy lakier mógłby tak dobrze trzymać, gdyby producenci celowo ich nie osłabiali (odpryśnie - trzeba odmalować - więcej się zużyje - więcej się sprzeda). Mój mężczyzna pracował w mieszalni lakieru do paznokci (robił m.in. Revlon, Nails Inc, Avon) - kiedyś w ramach eksperymentu użyli z kolegą niedokończonego lakieru do pokrycia odprysków karoserii samochodu - trzymało jak marzenie xD

      Usuń
    2. tyle że sztywna karoseria samochodu, to nie miękki, wręcz elastyczny paznokieć. podłoże jest równie istotne co sam lakier, więc taka próba nijak sie ma do tego jakby ten "niedokończony" trzymał na paznokciu

      Usuń
  7. Ale nad lampą do hybrydek myślę od dłuższego czasu, w końcu to naprawdę duży plus jeśli nie musimy malować paznokci co dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zobaczyć te lampę którą masz ale nie ma jej po kliknięciu w sklepie 😦czy mogłabyś zaproponować jakas konkretna warta polecenia lampę, która będzie utwardzała lakier Semilac? Najlepiej marzy mi sie taki zestaw Semilac bo chce kupic. Prosze o odpowiedź i doradzenie. Dziękuje.

      Usuń
    2. Nie wiem jak autorka ale ja kupiłam lampę LED w semilac i jestem z niej bardzo zadowolona. Jest mała i praktyczna, a jej dodatkowym atutem jest krótki czas utwardzania- 45s i 60s. A co do zestawy semilac, polecam ci kupić wszystkie akcesoria oddzielnie, bo wyniesie cie to trochę mniej niż cena zestawu- 220zł. Ja za moje zakupy na start (lampa+pilnik, bloczek, patyczki, cleaner 500ml,Aceton 500, itp.) Zapłaciłam poniżej 200zl.Powodzenia.

      Usuń
  8. rewelacja,ja myślałam,że hybryde można miec tylko na doczepianych pazurkach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zestaw właśnie Semilac, używam od około 3 miesięcy- jestem bardzo zadowolona! Uwielbiam My Love, obecnie mam na paznokciach Classic Wine. Pozdrawiam i polecam :) PS. Robię sama i myślę, że nawet niezbyt wprawiona osoba da sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam hybrydy ale idzie wiosna i nie będzie już czasu na częste malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super, tylko hybrydy również niszczą paznokcie :( Nie aż tak jak żele, ale jednak niszczą bardziej niż zwykły lakier...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie!!!:) taki sprzęt by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak wyglądają paznokcie po zmyciu takiego lakieru hybrydowego? jakoś ciężko uwierzyć, że 2 tygodnie bez powietrza nie robi im szkody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie na komentarz
      Zajmuję się paznokciami zawodowo i zapewniam iż paznokcie są w świetnym stanie po zdjęciu hybrydy.Hybrydy są lakiero-żelem o innej strukturze,składzie niż żel czy akryl.przez co mniej ingerują naturalne pazurki

      Usuń
  14. jakie to proste i fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tylko lakierów do mani brak bo lampa jest, ale ja mam swoje naturalne długie i twarde więc nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ja robię hybrydy, bo nie lubię odpryskującego lakieru. Pracuję dużo na klawiaturze i ciągle miałam pozdzierane końcówki, a teraz tego problemu nie ma :)

      Usuń
  16. Jest to bardzo wygodne, ale jak dla mnie ma jeden duży minus: nie lubię odrostu na paznokciach, a nie ukrywajmy, że już po tygodniu jest on widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio myślalam nad kupnem lampy i chyba kupię bo pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa rzecz, myślałam, że to jest nieco trudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U innych takie pazurki bardzo mi się podobają, ale u siebie toleruję wyłącznie krótkie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie ;D Ja jednak zastanawiam się nad zestawem Ledowym. Podobno dużo fajniejsze, bo szybciej sie robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba troszkę droższe, jednak mogę się mylić :-)

      Usuń
  21. Fajna sprawa ale ja jednak zostaję przy manicure tradycyjnym.. Chociaż nie powiem hybryda bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor! też od jakiegoś czasu robię sobie hybrydy i bardzo sobie chwalę. mam nawet pod spodem mocniejsze paznokcie. :) ale mam słabej jakości lakiery. muszę więc wypróbować Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt cudowny, a lakier wybrałaś boski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trwałość hybrydy jest bardzo różna wszystko zależy od stany płytki paznokcia, jej przygotowania, a także jakości samych lakierów hybrydowych. Nie zawsze są to 2.5 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pisałam z perspektywy mojej i kilku koleżanek, którym robiłam paznokcie tą metodą ale nie u każdego musi to być akurat 2,5 tygodnia.

      Usuń
  25. Mialam kilka razy hybrydy i to naprawde bardzo wygodna i trwala metoda! Z checia bym sobie sprawila taki zestaw do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. również sama robię hybrydy w domu :) ale zawsze drażniło mnie nakładanie tylu warstw :) trafiłam przez przypadek na lakiery mononail ze strony neo nails, cały sekret tkwi w tym że nie potrzebujemy do nich ani bazy ani topu :) efekt ten sam, ta sama trwałość mniej czasu to zajmuje bo wszystko od a do z to kwestia minut :) gama kolorystyczna póki co nie jest jeszcze spektakularna ale osoby które lubią wyraziste kolory na pewno coś znajdą :) koszt jednego lakieru około 30zł :) ja polecam nie używam już innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi taką jedną rzecz, bo faktycznie dużo czasu się oszczędza i pieniędzy, bo mamy tylko jeden lakier bez bazy i top coatu czy faktycznie nie ma tej lepkiej warstwy co przy żelu, nie trzeba ich w ogóle przemywać i jak z wykończeniem czy jest paznokieć błyszczący ? Bardzo mnie zaciekawiły te lakiery mono ;)

      Usuń
  27. ja też myślałam, że hybrydy niszczą płytkę przy ich zdejmowaniu..a tu niespodzianka! Twoje pazurki wyglądają bosko! kolor miodzio! ale ja w hybrydy nie zainwestuję, niestety, bo moje paznokcie bardzo szybko rosną i denerwowałby mnie niepomalowany odrost przy macierzy..:( buu

    OdpowiedzUsuń
  28. Może zadam głupie pytanie, ale jeśli tak to wybacz mi proszę:) Czy można namoczyć wacik zmywaczem i zostawić pod folią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można. Te folijki to tylko taki gadżet :-) Możesz nawet nalać acetonu do miseczki, wsadzić palce i nakryć miskę ściereczką. Po 10 minutach wszystko Ci ładnie zejdzie :-)

      Usuń
  29. Witam posiadam lampę uv ale z jedną zarowka 9v czy wystarczy taka czy muszę kupić ta z czterema zarowkami żeby zrobić hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Planuję zakup zestawu do hybryd :D bo już nie mam cierpliwości do moich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam hybrydy i bardzo sobie chwalę :) Genialna osoba, która to wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;)
      Jak pomaluję paznokcie zwykłym lakierem, to niestety po paru dniach już są sporo odpryski. Hybryda sprawdza się doskonale ;)

      Usuń
  32. Ślicznie się błyszczą ;) Mamie bym chętnie takie zrobiła ;)
    A ta lampa jest taka sama jak do utwardzania żeli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź ;)
      To może jedna rzecz będzie do załatwienia szybciej i taniej niż zwykle :D

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja mam pytanko, czy takim lakierem można pracować w nieskończoność dopóki nie wsadzi się łapki w lampę? :)
    Bo wiadomo, że tradycyjnym lakierem nie można bo zaraz zasycha, a jak jest z hybrydą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, bo lakier "zaschnie" dopiero kiedy utwardzisz go pod lampą. To duży plus, bo nie trzeba martwić się, że coś krzywo pomalujemy ;)

      Usuń
    2. O to super! Tak myślałam, że pracuje się hybrydami dokładnie tak jak żelem, ale wolałam się upewnić :)
      Dziękuję za odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Dokładnie. Można szybko usunąć błędy, albo całkiem zetrzeć lakier dopóki nie wsadzisz pod lampę :)

      Usuń
  35. Miałam kiedyś taki manicure. Doby, jak ktoś nie zmienia często koloru na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś taki manicure. Doby, jak ktoś nie zmienia często koloru na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. a na moich paznokciach hybryda niestety trzymac sie nie chce. kilka dni i juz odpryskuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwesować w dobry podkład i wtedy nawet najtańsze Hybrydy będą się trzymać

      Usuń
  38. piękna perspektywa przepięknych paznokci !
    tylko dlaczego, te lakiery hybrydowe nie sa tańsze [!?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie cenowo są bardzo atrakcyjne - 26 zł za tak dobrej jakości hybrydę to nie tak dużo. ;)

      Usuń
  39. uwielbiam hybrydki :) (sama akurat stosuję na tipsie) ale tej firmy nie znałam,dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jednak pozostaję przy żelach póki co, choć hybrydy faktycznie wyglądają bardzo pięknie

    OdpowiedzUsuń
  41. moja znajoma zawsze miała piekne i zdrowe paznokcie, hybrydy robiła przez dłuższy czas- jakieś kilka miesięcy i później paznokcie już nie były aż tak piękne jak na początku. Płytka znacząco się osłabiła i paznokcie zaczęły się rozdwajać. Długo robisz hybrydy? nie zauważyłaś że paznokcie się przez to osłabiły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego się nie dzieje a robię hybrydy już bardzo długo. Bez przesady, od lakieru paznokcie też się bardzo niszczą, rozdwajają i osłabiają :)

      Usuń
  42. Kiedyś moja teściowa chciała zrobić sobie hybrydę z tym, że jak położyła warstwę kolorowego lakieru i wsadziła dłoń do lampy mówiła, że strasznie ją szczypie płytka czy może ktoś wie od czego to zależy? Zaznaczę, że nigdy nie miała robionych paznokci żelowych czy akrylowych, zawsze ma swoje naturalne. Z tego co wiem to lakiery i baza była jakiejś dobrej firmy, bo poleciła je profesjonalna osoba, która zajmuje się na co dzień hybrydą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia od czego to zależy. Być może Twoja teściowa ma uczulenie na jakiś składnik, nie mam pojęcia i przyznam, że pierwszy raz się z tym spotykam :)

      Usuń
    2. mnie szczypały raz jak znajoma mi zele nakładała i za bardzo starła płytkę paznokcia :/

      Usuń
    3. Oj to jest najgorsze. Płytkę należy delikatnie zmatowić, czyli bardzo subtelnie przetrzeć blokiem polerskim po płytce, a jeśli ktoś ma cienką i słabą płytkę, to nie należy tego robić wcale. Wystarczy jedynie odtłuszczacz. Widocznie koleżanka nie była zorientowana w temacie :-)

      Usuń
    4. Zosia: ja mialam to samo, ale szczypal mnie paznokieć pokryty zlotym kolorem z brokatem, reszta paznokci pokryta bezem nie szczypala.. Dziwna sprawa

      Usuń
    5. Jeśli warstwa jest gruba - wtedy szczypie. Nie ma to nic wspólnego czy płytka jest matowiona czy nie ani nic wspólnego z uczuleniem...alergia pojawia się po 24 h...

      Usuń
    6. Paznokcie szczypią gdy warstwa jest zbyt gruba. Być może brokatowy był gęsty.hybryda niszczy i osłabia płytkę..tylko zależy jeszcze kto jaka ma...a to czy się trzyma również zależy od osobniczych cech...albo plytka paznokciowajest sucha i trzyma się wszystko albo jest tłusta i nie trzyma się nic...rozdwojenie się płytki również wpływa na długość czasu trzymania się hybryd i innych substancji. Moim zdaniem po 3 tygodniach paznokieć hybrydowy z odrostem wygląda nieciekawie. ...ale to już kwestia gustu;)

      Usuń
  43. I love your nail polish !
    Would you like to follow each other ?
    Let me know and i follow you back :)

    kisses from france

    Fashionistaneversleep.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne rozwiązanie dla osób, które lubią robić coś z paznokciami raz na jakiś czas i mieć w nienaruszonym stanie,
    Dla mnie jednek coś takiego odpada, bo już po tygodniu nudzi mi się ten sam kolorek na pazurkach czy też zdobienie. Jednak mam coś z lakieromaniactwa:)
    Efekt w tej metodzie jest niesamowicie błyszczący:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uważasz, że osiągnę lepszy efekt u kosmetyczki czy sama w domu ? Zastanawiam się nad kupnem takiego lakieru , jednak bez reszty sprzętu chyba nie da rady.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli kupisz dobrą bazę efekt bedzie identyczny, czasem nawet lepszy :) spotkalam sie z kilkoma kosmetyczkami, ktore maja super lakiery, ale beznadziejne bazy, przez co trwalosc hybrydek zwalaly na moja plytke, takze go ahead, zwroci Ci sie po paru malowaniach :-)

      Usuń
  46. chyba czas najwyższy zainwestować w lakiery hybrydowe:) nie byłam nigdy zbyt tym tematem zainteresowana ale po przeczytaniu Twojego postu i komentarzy chyba zainwestuję :) Szczególnie, że przy małym dziecku nie zawsze jest czas na malowanie paznokci co 2-3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  47. Zamiast bloku polerskiego polecam pilnik o ziarnistosci 180, ewentualnie 150 - mniej niszczą paznokcie. Na widok takich bloków dostaję ciarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd takie przekonanie? Bloki mają gradacje 320-350 wiec są delikatniejsze ;)

      Usuń
  48. ja teraz szukam informacji dotyczących tych lakierów położonych na inną bazę. próbowałaś może?

    OdpowiedzUsuń
  49. Też od jakiegoś czasu przerzuciłam się na hybrydy a o tej firmie dowiedziałam się niedawno :) powiedz mi, faktycznie baza jest taka rzadka jak piszą w Internecie, że aż się zlewa?
    A kolor jaki tutaj nam zaprezentowałaś jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jakoś rok temu poszłam na zrobienie hybrydy do kosmetyczki, i wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że lakier zaczął mi odchodzić już po 2-33 dniach :(a po 5 odłaził płatami.. starsznie sie zniechęciłam i więc nie robiłam. Potem od innej kosmetyczki usłyszałam, że być może to wina moich paznokci bo za bardzo się "natłuszczają", czy to możliwe? Czy to bardziej wina kosmetyczki albo stosowanych przez nią produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy przetluszczajacej sie plytce moga sie gorzej trzymać. Ale od tego jest bloczek i primer.

      Usuń
  51. U mnie hybrydy odpadają, bo moje paznokcie rosną tak szybko, że po tygodniu odrost by mnie wykończył. Wolę zmienić lakier cześciej. Tym bardziej, że zazwyczaj trzyma mi się spokojnie 5-6 dni.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja się wciąż nad tym zastanawiam, ale i tak się obawiam że zniszczy mi paznokcie na dłuższą metę. Poza tym ja często lubię zmieniać kolory paznokci więc nie wiem czy to dla mnie... :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzięki Twojemu przewodnikowi wykonałam dziś pierwszą w życiu domową hybrydę :) Efekt rewelacyjny, choć ręce z przejęcia się trzęsły :) Dziękuję Ci bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam. Chciałabym wykonać samodzielnie hybrydowe paznokcie, jednak od kilku lat wykonuje w salonie kosmetycznym żelowe paznokcie. Moja kosmetyczka uważa, ze hybryda nie będzie się trzymać, jeśli wcześniej stosowałam żel. Wg niej powinno się pod hybrydę i na hybrydę nałożyć żel. Co Panie o tym sądzicie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś mit :-) jeśli dobrze przygotujesz płytkę i użyjesz dobrej bazy to hybryda będzie się trzymać na naturalnych paznokciach bez użycia żelu :-) jeśli zdjęłas paznokcie żelowe to hybryda jest najlepszym sposobem na wzmocnienie naturalnej płytki zwłaszcza, że jest prosta w użyciu :-) nie trzeba wcześniej nakładać żelu ale jeśli komuś przedłużasz taką metodą to na skończone i zmatowione pazury możesz położyć hybrydę :-) jeśli chcesz uzyskać więcej informacji to pisz do mnie chętnie pomogę :-)

      Usuń
  55. Mam ten sam lakier i niestety przy nakładaniu się cofa....nie wiem co robię źle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nakładasz zbyt grubą warstwę lakieru, podobno dobrze jest po malowaniu paznokcia od razu włożyć go do lampy na kilka sekund w celu "wstępnego przymrożenia" :)

      Usuń
  56. Uwielbiam Twojego bloga! Bardzo przydatny, z dokladnoscia w najmniejszym szczegole o czymkolwiek nie piszesz:D Taka dokladnosc I starannosc naprawde sie docenia I chwali. Dlatego nie czytam blogow gdzie tylko sa przedstawiane stroje dnia czy same makijaze:) Pozdrawiam Natalia W.:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzy mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bazę utwardzasz tylko 10 sek? :O
    na opakowaniu pisze że 2 minuty, sama tak robię ale niestety mi się kurczy, może właśnie czas jest powodem?
    Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trzymam 10 sekund ale faktycznie na opakowaniu jest napisane, że 2 minuty :) U mnie nic się nie kurczy :)

      Usuń
  59. Dwie uwagi dziewczyny : paznokcie polerujemy , a nie matujemy to jest zasadnicza różnica ! Nie ściągamy hybrydy acetonem , tylko przeznaczonym do tego preparatem , aceton wysusza płytkę i powoduje jej kruszenie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj co jest w składzie preparatu do ściągania hybrydy: aceton i co najwyżej jakiś olejek. Co do matowienia to tak, paznokcie powinny być zmatowione. Jeśli je wypolerujesz, to hybryda potrzyma się góra 2 dni.

      Usuń
  60. można wstawić nowy odnośnik do topu i bazy?
    Bo szukam w tym sklepie bazy i nie mogę znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam lampę, chyba najwyższy czas zrobić u siebie hybrydy, tak mnie zainspirowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mogłabyś powiedzieć jakiej grubości warstwy kładziesz? Wszystkie cieniutkie. czy za którymś razem może kładziesz więcej któregoś specyfiku? Bo ja na przykład gdy kładę cieniutką warstwę topu chyba nie otrzymuję takiego pięknego połysku.

    OdpowiedzUsuń
  63. Kupiłam kolor nr 2, 42 - jest super :) za pierwszym razem jak zrobiłam kładłam cienko warstwy, teraz daję grubiej lakieru i lepiej wyglądają. A miała któraś z Was shillac? Bo podobno b.dobra firma tylko cena x2 semilac

    OdpowiedzUsuń
  64. A ja bardzo, bardzo serdecznie dziękuję Ci za ten wpis, przekonałaś mnie do wypróbowania :) Nie jestem lakieromaniaczką, wprost przeciwnie - nie lubię malować paznokci, bo mam poczucie straconego czasu. Najpierw trzeba długo siedzieć i czekać aż wyschną, zanim można wrócić do swoich obowiązków, a po 2 dniach i tak zaczyna wszystko odpryskiwać, po kilku dniach trzeba zmyć i tak w kółko. Przez to przestałam malować paznokcie, bo to syzyfowa praca. Perspektywa lakieru trzymającego się 2 tygodnie mnie przekonuje! Podliczyłam, że potrzebuję około 200 zł (niecałe), żeby wszystko skompletować, przy najbliższej okazji finansowej sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jakiś czas temu kupiłam lampę UW 9V i lakiery hybrydowe BASE, TOP i Color.
    Wiesz może czy czas utwardzania w lampie o takiej mocy powinien być dłuższy?
    Nie do końca mam również pewność jak lakier powinien się zachowywać.
    Czy po utwardzaniu w lampie lakier BASE powinien być lepki?
    Czy kolor po utwardzaniu w lampie również powinien być lepki i czy TOP również po utwardzaniu powinien być lepki i dopiero cleaner ściąga tę lepkość? Jak to jest z tymi etapami hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym lakierze na wieczku jest napisany czas utwardzania w odpowiedniej lampie. Każda warstwa jest zawsze lepka pomimo utwardzenia. Dlatego ostatnią warstwę (top) po utwardzeniu w lampie należy przetrzeć cleanerem :)

      Usuń
  66. Hej. Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. Dostałam kiedyś kilka lakierów hybrydowych (firmy em nail professional czy jakoś tak..) Były naprawdę kiepskiej jakości i schodziły z paznokci, czasem już na drugi dzień. Trochę się zraziłam do hybrydy, ale postanowiłam jej dać drugą szansę i kupiłam w sklepie z tego typu rzeczami nowy przezroczysty lakier w dość dużej czarnej buteleczce (niestety nie ma nigdzie nazwy). Nałożyłam go jako bazę, później 2x em nail professional i na top znowu ten przezroczysty... Przez tydzień byłam zachwycona, bo trzymał super mocno, do czasu kiedy ostatnio chciałam go zdjąć- za nic nie można ruszyć tego cholerstwa! Trzymałam aceton na paznokciach z pół godziny i dalej wyglądał TAK SAMO. Więc moje pytanie- jak mogę się tego pozbyć? No i jak już mi się to uda- czy komuś się tak stało przy użyciu Semilac? Bardzo chciałabym się polubić z hybrydą, ale jeśli mam już wydać większą kasę na takie lakiery, to wolałabym, żeby nie były to pieniądze wyrzucone w błoto :/

    OdpowiedzUsuń
  67. Rewelacyjnie wszystko wyjaśnione. Super post i przepiękny efekt na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  68. No cóż nic dodać nic ująć. Uwielbiam takie wpisy krok po roku jak jest wszystko wyjaśnione. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam Twój blog :) A czy masz jakieś doświadczenie z zestawem do hybrydy od Essence. Albo może któraś z dziewczyn. Bardzo mnie kusi ta lampa. Jest dużo mniejsza niż inne i zajmuje o wiele mniej miejsca. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zawsze irytowalo mnie w zwyklych lakierach do paznokci to, ze po godzinie juz byl odprysk! No coz, jestem normalna kobieta i musze czasem pozmywac czy posprzatac, czego producenci tych lakierow nie biora pod uwage ;/ z tego tez powodu bardzo sporadycznie malowalam paznokcie. Do czasu, az odkrylam essie efekt bez odpryskow na moich paznokciach to ponad 2 tyg :D koszt tyko lakieru, bez lampy, baz i calej tej zabawy.... :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst chyba skopiowany z reklamy produktu, czyż nie...? ;)

      Usuń
  71. Polecasz tą lampę UV 36W, czy może lepiej zainwestować w mocniejszą LED ? Są stosunkowo drogie i zastanawiam się czy do domowego użytku opłaca się inwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej czy zdecydowałaś się na którąś z tych lamp?? Ja właśnie jestem na etapie kupna i nie wiem którą wybrać ? Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja polecam led 12w spokojnie wystarczy, na allegro sa po ok 130zl juz z wysylka :)

      Usuń
  72. Też robiłam manicure hybrydowy, jednak przy zdejmowaniu moja płyta paznokcia strasznie się zniszczyła, robię coś źle ? Czy jest możliwe, że tak się dzieje po prostu ? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam mam podobne pytanie jak koleżanka Monika Wojtunik -którą lampę wybrać UV 36W, czy może lepiej zainwestować w mocniejszą Led ? Serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedź :-) Menia

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam:) obiło mi się o uszy, że końcówki paznokci - aby były mocniejsze - należy topem pomalować na tzw. kopertę - co o tym myślisz? Czy do przemywania paznokci odtłuszczaczem muszą być koniecznie waciki bezpyłowe, czy można użyć zwykłych, kosmetycznych? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. A możesz mi powiedzieć jak odróżnić podróbkę bo na jednym opakowaniu diament jest taki jak u ciebie na blogu a na innym jest cały wypełniony

    OdpowiedzUsuń
  76. bardzo tu u Ciebie przyjemnie :) obserwuje :) zapraszam do siebie :))
    natknelam sie na twoj blog przypadkowo i z checia rozpoczne przygode z hybrydami :) zacheciłas mnie :)) zobacze co mi z tego wyjdzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam, obserwuję co jakiś czas ten blog i z zazdrością patrzę na Twoje paznokcie:) posiadam dwa kolory z hybryd Semilac ale nie posiadam ani bazy ani topu tej firmy i z utrzymaniem się koloru na moich paznokciach bywa różnie. Bywa, że trzyma się tydzień a bywa że nawet 3 tygodnie. Bardzo proszę doradź mi czy powinnam zainwestować w bazę i top Semilac czy to zależy od jakości wykonania manicure (odpowiedniego matowienia, odtłuszczenia itd?)

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo ciekawy wpis, szczegolnie dla osób, które zaczynają swoją przygodę z hybrydami. Też od niedawna używam semilaców – muszę przyznać, że perspektywa trwałego manicure przez okres 2,5 tyg. jest bardzo kusząca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam.
    Robie sobie hybrydy już od jakiegoś czasu. Na poczatku używałam CND shellac, a teraz przerzuciłam sie na Semilac :-)
    Niestety ostatnio coś nie fajnego sie dzieje z moimi paznokciami :( Robie wszystko krok po kroku tak jak Ty, a hybryda potrafi mi odprysnąć po trzech dniach :( przy skórkach robi sie powietrze i wystarczy ze czymś podważe i schodzi cała hybryda :( Bardzo proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  80. a odpowiednio oczyszczasz płytkę paznokcia przez nałożeniem bazy? ja używam semilaców i nigdy nie spotkałam isę z taką sytuacją.

    OdpowiedzUsuń
  81. już od jakiego czasu używam semilaca jednak dzisiaj po zrobieniu hybrydy wyszlo mi przebarwienie tzn. wszystko bylo super do momentu wyjecia z lampy topa i przemyciu, kolor 049 true pink z rozowego zmienil mi sie w fioletowy.Lewa reka byla bardziej fioletowa od prawej. Dodam ze po nalozeniu topu i przed wlozeniem do lampy kolor jeszcze nie zmienil koloru. Trzy tygodnie temu mojej przyjaciolce robilam tym samym kolorem hybryde i jest wszystko ok. Nie wiem o co chodzi, jaki tu jest problem???? Nalozylam sobie hybryde jeszcze raz ale innym kolorem i wszystko jest dobrze zadnych przebarwien. Ktos cos

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajny post, z pewnością jeszcze do niego wrócę! Jestem zachwycona moimi dzisiejszymi hybrydami i postanowiłam poszukać kilku wskazówek jak samej je robić. Twój blog odpwoiedziła na wiele moich pytań. Mnóstwo świetnych informacji i porad, dziękuję :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  83. Hedonistko, Tobie ciężko wrócić do "zwykłego" lakiery, bo Ci po 5 dniach odpryskiwał? Pomyśl co ja czuję, skoro mnie każdy lakier dobry nie wytrzymywał?
    Pierwszy hybrydowy nałożyła mi kosmetyczka w sobotę, tydzień temu a już za dwa dni dotrze do mnie mój zestaw.
    Tak pokochałam hybrydę :-))

    Muszę jednak sama się nauczyć, bo mimo wspaniałej trwałości (7 dni w stanie idealnym) mam już widoczny odrost i musiałabym odwiedzać manikiurzystkę co tydzień a to za bardzo naruszyłoby moje finanse :-)

    Bardzo przydatne wpisy u Ciebie. Będę stałym odwiedzającym. dziękuję :-)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  84. Hybrydy są fantastyczne i spełniają marzenia o lakierze bez odprysków (u mnie tak samo, doby nie wytrzymywał, więc malowałam cielistymi lub przezroczystymi, żeby az tak nie było widać). Od 3 miesięcy używam Semilaca (kupiłam z całym zestawem) i jestem zakochana, a dodatkowo moje paznokcie rosną niezwykle wolno, więc trzymam kolor nawet 3 tygodnie (chyba, że akurat mi się zachce innego ;).
    Pozdrawiam :)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  85. Mam pytanie :) Czy po każdej warstwie przecierasz paznokcie cleanerem, czy tylko na początku i końcu?

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam hybrydy i używam ich już od 5 lat. Mój wybór padł na markę Shellac, jako że był to jeden z pierwszych dostępnych na rynku produktów. Ich jakość jest naprawdę świetna, wiec pomimo że słyszałam wiele dobrego na temat Semilac, pozostanę wierna Shellacowi. Recenzję można zobaczyć u mnie na blogu.
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej, mogłabyś napisać co to za lampa? Link przekierowuje do nieistniejącej strony

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam, czy mogłabyś napisać coś na temat uczulenia na hybrydy? Nie chcę tutaj rzucać oskarżenia w stronę konkretnych firm, ale ostatnio w necie pojawiają się strony, fora dziewczyn, które przy częstym stosowaniu hybryd mają poważne objawy uczuleniowe tj. popękane niektóre palce do krwi opuszki palców z plynem surowiczym czy tez opuchlizny palców. Zastanawiam się nad zakupem i w związku z tym chcę wiedzieć czy warto w hybrydę inwestować, jak wszystkie dziewczyny, które uczuliło mają takie same objawy, czy to nie dziwne?

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam :) zamówiłem wczoraj zestaw Semilac z lampą LED 6 wat. Dzisiaj przeczytałam ze tą lampą led nie utwardzimy czarnej hybrydy :( Wie może Pani czy tyczy się to również cienkich czarnych wzorkow lub czy nie utwardzi się ten lakier nawet jeśli będziemy trzymać go kilka minut pod tą lampa ? Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Właśnie przystępuję do czytania tutorialu i do roboty :-) Mam nadzieję, że się uda, bo robię pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Od kiedy bazę utwardza się w lampie UV przez 10 sekund? :P

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam, czy bazę wystarczy 10 sekund trzymać? Boję się i trzymam 120. Może robie błąd? :-( Proszę o Odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne paznokcie. Dlaczego utwardzane Pani bazę tylko 10 sekund?

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne paznokcie. Dlaczego utwardzane Pani bazę tylko 10 sekund?

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam!!! Mam zamiar zakupic sobie wszystko do hybrydowego Manicure, wybralam juz kolory, top, base. Mieszkam w stanach zastanawiam sie czy "Plyn do usowania lakieru hybrydowego" mozna zastapic acetonem kosmetycznym?co bym nie musiala zamawiac pozniej tylko plynu. a drugie pytanko odnosnie lampy, jaka lampe polecasz ile watt? dzieki wielkie za odpowiedz! swietny blog, bardzo przydatny!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Hmmm... Czy robiąc paznokcie w lampie UV wkładasz wszystkie palce na raz? Ja zawsze kciuk wkładam osobno. Zwiększa to czas jednak zapewnia nie zlewanie się produktów na jedną stronę.

    OdpowiedzUsuń
  97. Mam problem z usuwaniem hybrydy semilac. Spilowuje top, daje duzo acetonu na wacik, trzymam ok 20 min, a mimo wszystko lakier nie schodzi płatami tylko się kruszy i muszę go zeskrobywac, a to strasznie niszczy paznikcie. Czy to wina bazy semilaca, czy koloru? Moze powinnam uzyc bazy innej firmy? Tez tak macie z semilacem?

    OdpowiedzUsuń
  98. bardzo fajny pomysł z tą folią na paznokciach. sama stosuję lakiery MakeAR i rzeczywiście jakość hybrydy wychodzi mega.

    ja też zawsze wkładam całą rekę do lampy a potem na koniec tylko kciuki dogrzewam

    OdpowiedzUsuń
  99. Moja koleżanka kosmetyczka używa lakieró od EM nail ! Mają prześliczne kolroki , różne, różniste, od wyboru do kolru. Tearz zakupiła nowe , bo na ich stronie się pojawiły. Ja osobisie czekam na Purple Rain. BTW, śliczne paznokcie ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne paznokcie i ciekawe wpisy :) Też często używałam Semilac ale strasznie mi się kruszył lakier i zaczełam nowym lakierem Makear. Powiem, że jest lepiej. To nowość wśród lakierów, który trzymał mi się ponad 5 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  101. A dlaczego Baza tylko na 10 s ?? Pierwszy raz się spotykam z informacją... zalecane jest 120 s/

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam, mam pytanie dotyczące malowania paznokci Semilaciem. Jak robisz to, że masz taką idealną linię lakieru przy skórkach? Poprawiasz czymś po malowaniu? Ja próbuję Semilacami, ale pędzelki są takie grube i szerokie, że linia przy skórkach wychodzi mi fatalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam,

    mam jedno pytanie na temat malowania paznokci lakierami hybrydowymi. Zestawu jeszcze nie kupiłam, ale mam zamiar sprawić sobie taki prezent na święta :) Obejrzałam już tysiące filmików i przejrzałam wiele blogów, jdnak nurtuje mnie jedno pytanie, na które nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Mam nadzieje, że może mogłabyś mi pomóc.
    Płytki paznokcia moich dwóch kciuków są pofalowane (naturalnie, odkąd pamiętam zawsze takie były). Nie wiem, czy zakup normalnej bazy pod lakier hybrydowy wystarczy, by on się dobrze trzymał?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Olga

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature