Top Social

LOOK OF THE DAY: PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY

Dziś wiosenny strój dnia. Pogoda wyjątkowo dopisywała, a więc założyłam swoją wiekową, dżinsową spódniczkę, do tego dobrałam zwiewną koszulę i kamelową narzutkę, którą ostatnio uwielbiam. Pasuje praktycznie do wszystkiego i bardzo ładnie się układa. Lubię takie luźne góry, bo ciekawie komponują się z bardziej obcisłymi spodniami, czy spódniczkami. Oczywiście znów mam moje ulubione, czarne botki, które są tak wygodne, że mogłabym je zakładać codziennie. 




Kurtka - Sheinside | Koszula - Reserved | Spódniczka - H&M | Buty - Lovelyshoes | Torebka - Bershka | Okulary - Cubus



_______________________

Zapraszam na rozdanie - KLIK! 


70 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY"
  1. Świetna stylizacja czuć tu wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, powiało ciepłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz olśniewająco :) Super zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy dzień wiosny był wczoraj, a tak nawiasem mówiąc to świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy dzień wiosny był wczoraj, a tak nawiasem mówiąc to świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała stylizacja ! Ahhh kocham wiosnę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie całość rewelacyjnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna modelka to i zdjęcia świetne :) czuć wiosne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta narzutka! Jak nie przepadam za beżowym kolorem to taką mogłabym nosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki bardziej karmelowy/kamelowy :) Za beżem też jakoś specjalnie nie przepadam, bo wyglądam dosyć bladooo :)

      Usuń
  13. Really like that jacket ;)

    Have a wonderful weekend!

    New Post up…
    www.Tsangtastic.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A stopy dalej nieostre ha ha :)

      Usuń
  15. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeansowa spódniczka zawsze modna, ale jednak najbardziej mnie urzekła ta narzutka/kurtka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeansowa spódniczka zawsze będzie modna, ale jednak najbardziej z całego zestawu podoba mi się narzutka/kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ta kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Szczególnie spódniczka wpada w me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I LOVE THE JACKET !

    New post, check it out
    xxxx
    G ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. elegancja połaczona z wygodą !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to się razem komponuje. Te Twoje włosy.... piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Co jak co, ale nogi to masz dziewczyno fantastyczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Ta narzutka jest boska !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit. Gdybym miała taką figurę już bym zaczęła kompletować strój. Podobają mi się szczególnie botki i kurteczka :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak modeleczka :) pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka jest fenomenalna! Ale też buty wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz, fajna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, a włosy jak marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczne buty! I piękne nogi masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne masz nogi :)) zestaw fajny, kurtka mi się podoba bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mega <3 świetna jest ta kurteczka, nadal jednak nie mogę się napatrzeć na te włosy. :) zazdroszczę ich z dnia na dzień coraz bardziej. :))

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach:) uwielbiam taki look!

    całuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostanie foto- najlepsze ! :) Cudowne włosyyy :D Super Look!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kurtka :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit, bardzo stylowy :)
    Ale i tak najbardziej podobają mi się Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bardziej na luzie, na pewno wygodny, a to lubię :)

      Usuń
  38. Taka spódniczka nie do końca do mnie przemawia, ale pozostałe elementy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Narzutka się świetna!A spódniczki dżinsowe są ponadczasowe i chyba nigdy nie przestaną być modne:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wyglądasz :) Kocham Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Uch te nogi ;P Zazdrość przeze mnie przemawia, więc powiem - ZA ŁADNIE :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zwykle, stylowo, elegancko i pięknie:)
    a Twoje włosy są uzupełnieniem każdego stroju!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie jestem fanką takich połączeń. Dla mnie wszystko z "innej parafii" jedynie góra jest do przyjęcia.. ta niegustowna spódnica. Miejsce botek powinny zająć seksowne szpilki i elegancka kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mniej frustracji i życie będzie dla Ciebie bardziej łaskawe. Poćwicz trochę, przyda Ci się :))))

      Usuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana to jest bardziej kurtka czy marynarka? zastanawiam się nad kupnem ale chodzi mi o coś cienkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej marynarka :) Idealna na wiosnę :-)

      Usuń
  46. Mogę się jeszcze zapytać jaki masz rozmiar marynarki i jaki ogólnie nosisz? patrze na te wymiary ze strony i ciężko mi się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature