Top Social

LOOK OF THE DAY: pasiasta koszula i bojówki.

Dziś kolejny strój dnia. Tym razem w akcji moje ulubione spodnie bojówki i pasiasta, luźna koszula. Uwielbiam takie oversize'owe góry, które nie krępują ruchów, a spodnie w odcieniu khaki to mój absolutny must have. Do tego dobrałam  militarne botki na grubym słupku, które są chyba najlżejszymi i najwygodniejszymi butami jakie posiadam. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć z mojego nadmorskiego spaceru.










Koszula - Reserved | Bojówki - House | Botki - Lovelyshoes | Torebka - Mohito | Okulary - Sinsay | Biżu - Bornpreettystore


****

Zapraszam Was na mój Facebook & Instagram!




88 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: pasiasta koszula i bojówki."
  1. Koszula i okulary mogłabym mieć! Świetny look! :)
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bojówki świetne! no w sumie cała stylizacja mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. z upiętymi włoskami świetnie..!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i wygodnie :-) Nic nie fruwa po błyszczyku :-)

      Usuń
  4. Szukam i szukam takich spodni i nie mogę znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bojówki cały czas są w Housie, albo w Croppie :-)

      Usuń
  5. Piękne buty <3 Całość bardzo fajna :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna koszula <3 mam taką samą torebkę tylko, że różową ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wziąć różową ale ostatecznie padło na żółtą, tak modną w tamtym sezonie :-)

      Usuń
  7. koszula mi się nie podoba, ale spodnie super..! no i włosy, marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne, słoneczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja genialna,ale Twoje włosy są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna koszula i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w upietych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa mój statek orkan widzę z tyłu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę tych włosów. a stylizacja genialna, i ta pogoda :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a pogoda wspaniała już od kilku dni :-)

      Usuń
  14. Jesteś przepiękna!:)
    w jaki sposób upinasz włosy, że tak fajnie wyglądają?!!:)
    i ta żółta torebka! czad ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Robię kitka i resztę niedbale upinam wsuwkami :-) To taka fryzura na cebulę :-)

      Usuń
  15. Torebka śliczna, chcę taką:)Włosy to prawda, masz bajeczne tylko pozazdrościć.Bojówki lubię, ale ze względów praktycznych - takie co posiadają jak najwięcej kieszeni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Oj ja na szczęście nic nie pakuję do kieszeni w bojówkach, bo wtedy już na pewno nic bym nie znalazła... wystarczy mi ta otchłań zwana torebką :-)

      Usuń
  16. Piękna stylizacja i cudowna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle fantastycznie. Bardzo podoba mi się Twój styl :) Świetnie równoważysz kolory i wzory ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna :)! Fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula idealna :) a włosy masz prze pię kne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi!!! lovely look! I love that shoes!!! Great pics!!
    xoxo
    Vane
    http://stardollestudiomakeup.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  22. jak fajnie,juz wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  23. te bojówki są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja bym chciała żeby mnie ktoś tak pięknie pomalował ! wyglądasz obłędnie i te włosy ... !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama uwielbiam koszule i najlepiej właśnie jak są luźne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam kilka takich w szafie i nosze bardzo często :-) Odzwyczaiłam się od bardzo obcisłych rzeczy :-)

      Usuń
  26. Zazdroszczę spaceru:) świetne okulary i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest taka pogoda, to aż żal nie wybrać się na spacer :-)

      Usuń
  27. Całość 10/10 :) przepiękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietny outfit! cudna koszula i torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jak to napisać, ale bije od Ciebie taka prawdziwa kobiecość

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne nerdy. Spodnie są też super. Ostatnie zdjęcie piękne- bardzo ładnie Ci w upiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia :) I piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurrrrrdeeeee jakoś nigdy do mnie te paski nie przemawiały a ostatnio coraz więcej ich widziałam na wystawach i się bałam że nic sobie nie znajdę na wiosnę bez pasków, ale Ty wyglądasz w tym genialnie! Chyba skoczę jednak gdzieś na zakupy i może jednak się skuszę na nie. Przekonałaś mnie do nich! Świetny look!! :) Pozdrawiam ;). I pięknie wyglądasz w spiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oł łał genialna koszula, Ty piękna jak zawsze, pure beauty normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny jest ten blog :) Jest taki magiczny i uroczy :) Bardzo mi się podoba wygląd ogólny bloga, zarówno jak zdjęcia i teksty umieszczane w poście :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ale przeczytaj koniecznie co napisałam na dole. Kolejny komentarz z linkiem oznacze jako spam :-)

      Usuń
  35. ja tego jeszcze nie widziałam?
    świetnie wyglądasz,cały zestaw totalnie w moim guście!
    podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz! A Twoje włosy.. mmm brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja:) Co jedna, to coraz bardziej mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature