Top Social

LOOK OF THE DAY: a little bit of elegance

Dziś kolejny look, tym razem coś bardziej eleganckiego ale przełamanego modną koszulą w kratę. Uwielbiam takie połączenia i z pewnością jeszcze nie raz zobaczycie u mnie na blogu tego typu zestawy. Gdyby kraciastą górę zamienić na białą, klasyczną koszulę, to właśnie w ten sposób wygląda mój strój do pracy. Mam nadzieję, że taki outfit przypadnie Wam do gustu. Ja dziś wybrałam się tak ubrana na obiad z przyjaciółmi. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć. 





Płaszcz - Sheinside | Koszula - Sheinside | Spódnica - Pretty Girl | Buty - Venezia | Okulary - Cubus | Łańcuszek - Claire's


______________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram!


52 komentarze on "LOOK OF THE DAY: a little bit of elegance"
  1. Świetnie wyglądasz :) Super stylizacja, bardzo elegancko. Mega koszula i płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja :)) śliczna kobieta w ślicznej stylizacji !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszczyk jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw :) Ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Koszula by mi się taka przydała w krateczkę, miałam kiedyś taką ale już się sprała i nie nadaje się do użytku za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz takie koszule są bardzo modne. Ja poluję na typową, czerwono - czarną flanelę :)

      Usuń
  5. Super połączenie :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaszczyk rewelacyjny - takie koszule uwielbiam do dżinsów nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nogi:-) świetnie wygladasz. Ja koszul na sobie nie lubię, ale na kimś czemu nie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja bardzo lubię i noszę bardzo często. Szczególnie takie luźne, do dżinsów :)

      Usuń
  8. nogi do nieba! a płaszcz cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną i bardzo zmysłową kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie, i ten kolor pomadki, taki mój. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ;) bardzo podoba mi się płaszczyk i koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna stylizacja.Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie:D zazdroszczę Ci tych włosów. ..;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie:D zazdroszczę Ci tych włosów. ..;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) jak z gazety reklamującej modę damską :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuu i te usta!!! :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! :) Faktycznie, płaszcz ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz obłędnie, mega elegancka stylówka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna stylizacja, bosko wyglądasz, muszę wrócić do spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja na wiosnę :) Piękne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie :) Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfect outfit dear ! I watched a little bit your blog. Compliments. Really nice.
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature