Top Social

LOOK OF THE DAY: Leather Skirt

Dziś kolejny look, tym razem bardziej kobieco ale z lekkim pazurem. Praktycznie w każdej sieciówce znajdziemy skórzaną mini spódniczkę, która w tym sezonie jest niezwykle modna. Przymierzałam kilka egzemplarzy ale niestety były fatalnie skrojone. Zaryzykowałam i zamówiłam taką spódniczkę w internecie. W oko wpadła mi jeszcze zwiewna, brzoskwiniowa koszula z ciekawym haftem na kołnierzyku, która okazała się fantastyczna jakościowo. Postanowiłam dziś zestawić te dwie rzeczy ze sobą i myślę, że wygląda to całkiem ciekawie. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć. 











|Outfit|

Żakiet - Attentif
Buty - Deichmann
Torebka - Cropp
Okulary - Cubus


|Make-up|

Podkład Estee Lauder Double Wear
Puder Vichy Dermablend
Pomadka Lily Lolo English Rose 


_____________________________

Zapraszam na Facebook & Instagram


40 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: Leather Skirt"
  1. wlazłam , popaczyłam.. i się zaśliniłam <3
    ouuu.. <3

    PaulinaShow

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula jest śliczna. Uwielbiam takie ;)
    A Twoje włosy są cudne! Zazdroszczę Ci ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula <3 zamierzam sobie kupić właśnie w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fantastycznie!! <3 Wszystko mi się podoba! :) Koszula ma piękny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula wspaniała,chyba łososiowa co? cudnie Ci w tym kolorze :) swietny look i tak cudnie słonecznie dookoła :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka brzoskwiniowo - łososiowa. Bliżej nieokreslony kolor ale bardzo twarzowy :)

      Usuń
  6. Super połączenie, ubierasz się tak, że sama miałabym ochotę wskoczyć w te same ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękne włosy, szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz długie nogi! Bardzo fajny zestaw :) A drugie zdjęcie jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustka 😍 koszula jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi marynarka się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkasz w Ustce? Zazdroszczę ^^ Koszula jest świetna, do skórzanych spodni i spódnic nie jestem przekonana :) Ale z takimi nogami jak Twoje każda spódniczka jest dozwolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i modna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam takie koszule! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś piękna <3 a twoje włosy to bajka normalnie ! :)
    Koszula bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglada to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest śliczna :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I znowu te wygodne buty :D Kupowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy jak zawsze mnie zachwycają! :) Spódniczka fajna - lubię krótkie :) Buty bym wyrzuciła, bo takich nienawidzę :/

    OdpowiedzUsuń
  20. super look:)
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula świetna, łososiowy w sam raz na wiosnę, tak zapraszająco.

    OdpowiedzUsuń
  22. spódnica jest super, sama mam gdzieś w szafie podobną - czeka na swój moment:P koszula podoba mi się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wlosy przecudne ;))
    zapraszam do sb ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazwyczaj nie komentuję postów... ale tu po prostu muszę!
    Pierwsze zdjęcie i myślę: "Boziu, mistrzostwo!"
    Wszystko perfect - nie ma się do czego przyczepić <3 ... że też dopiero niedawno trafiłam na Twój blog :)
    Cudnie wyglądasz!

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna koszula i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale przepiękny kolor ma ta koszula

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacja!!
    buty mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super seksowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  29. co byś nie ubrała, z taką uroczą twarzą i tak zrobisz furorę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature