Top Social

LOOK OF THE DAY: Boyfriend Jeans

Piękna pogoda umiliła nam ten weekend. U mnie minął pod znakiem spacerów, grilla i błogiego lenistwa. Dziś pokażę Wam mój dzisiejszy outfit - bardzo na luzie, wygodnie i całkowicie w moim stylu. Jeansy tzw. Boyfriendy są ostatnio bardzo modne. Znajdą się pewnie zwolennicy, jak i przeciwnicy takiego kroju spodni, natomiast ja je uwielbiam i noszę dosyć często. Do tego moja ulubiona ostatnio kamizelka ze skóropodobnego materiału, zwykły t-shirt i wygodne szpilki - luzik. Zapraszam do dalszego oglądania zdjęć. 















T-shirt - Sinsay 
Jeansy - Bershka 
Buty - Deichmann 
Torebka - Mohito 
Okulary - Cubus
 Naszyjnik - Sinsay



_______________________

Zapraszam na mojego Facebooka & Instagram


86 komentarzy on "LOOK OF THE DAY: Boyfriend Jeans"
  1. trafiłam tu dopiero wczoraj i cały dzisiejszy dzień spędziłam przeglądając twój blog, jesteś niesamowita ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję, bardzo mi miło :-)
      Zapraszam codziennie, staram się publikować regularnie :)

      Usuń
  2. genialna stylizacja! a szpileczki są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia.Torebka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciuszki świetne ! :) Gdzie zostały zrobione zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) i te słoneczne zdjęcia :))

    Buciki są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze je kupisz w Deichmannie :) Są MEGA wygodne, najwygodniejsze szpilki jakie kiedykolwiek miałam :)

      Usuń
  6. Masz cudny styl...Ja swojego nie posiadam i nigdy nie potrafiłam dobrze się ubrać...Bardzo podobają mi się Twoje buty ale z racji tego że jestem dość wysoka bo mam 175cm wzrostu to w takich szpilkach wyglądałabym jak olbrzym ;p heh. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 173 i wcale mi to nie przeszkadza. Lubię się wywyższać haha :)

      Usuń
    2. Ja również mam 171 cm wzrostu jak nie wiecej i uwielbiam szpilki!

      Usuń
    3. Jeśli się coś lubi, to po co z tego rezygnować :)

      Usuń
  7. Genialna ta kamizelka <3 uwielbiam takie "dodatki" . Niby nic a jednak zmienia całą stylizacje :) Wyglądasz rewelacyjnie <3

    Wspaniała szminka !!! :) Zdradzisz co masz na ustach ? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie szpilki! <3 Zdziwko, że z Deichmanna, bo wyglądają super :) Miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam w szoku jak je tam zobaczyłam :-)

      Usuń
  9. jak ja zazdroszczę Ci tych włosków !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mega wyglądasz !! ♥ Ja marze żeby móc założyć boyfriendy i nie wyglądać w nich jak w rurkach :P cudowne te szpilki :) u nas tez ciepło, ale jeszcze nie na krótki rękaw nawet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te moje spodnie są akurat bardzo szerokie i też długo szukałam takich, żeby faktycznie wyglądały na luźne :) U nas dzisiaj tak ciepło, że za parawanem spokojnie można było się w stroju opalać!!!!

      Usuń
  11. Widziałam te szpileczki w Deichmannie :) są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty ♥ Uwielbiam takie zapięcia wokół kostki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz tylko na takie buciki zwracam uwagę. I jeszcze na takie wiązane :-)

      Usuń
  13. ajjjjjjjjj cudownie to wygląda!!! a Ty coraz piękniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zacofana modowo i pierwszy raz słyszę o tych spodniach, ale na pewno fajnie wyglądają z obcasami. A poza tym zwinęłabym Ci torebkę i figurę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak rzadko która kobieta naprawdę świetnie wyglądasz w spodniach:-) doradź mi proszę, czy dziewczyny niskie z krótszymi, silą rzeczy, nogami będą wyglądać dobrze w spodniach o takiej długości? Mam problem z dobraniem spodni do swojego wzrostu. Mam wrażenie, że większość modeli mnie optycznie "skraca" i zastanawiam się, czy to nie wina ich długości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niziutkie dziewczyny raczej powinny unikać podwijania spodni i takiej długości, bo naprawdę skracają nogi. Dodatkowo szerokie spodnie typu boyfriend poszerzają więc przy krótkich nogach to może wyglądać nieciekawie :)

      Usuń
    2. Tak też myślałam:-) spodnie raczej generalnie nie są dla mnie dobrym wyborem, chyba że przy rekreacji :)

      Usuń
  16. Super! Na luzie, ale tak elegancko :) Piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Arctic Monkeys najlepsi!! <3 a Ty wygladasz olsniewajaco. Wiosna i lato to zdecydowanie Twoje pory roku, uwielbiam Twoje stylizacje :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz bardziej przekonuje się do tych spodni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie mogłam się przekonać :)

      Usuń
  19. Fajna stylizacja z tym że takich spodni bym nie założyła te spodnie są dla odważnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czy dla odważnych? Chyba nie :) Odwaga to wyjść bez spodni :P ha ha

      Usuń
  20. Jejku gdzie tak ciepło było - bo u mnie co drugi dzień pada no i przymrozki w nocy jeszcze są :) Spodnie świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? A mówili, że w całej Polsce dziś pięknie :)

      Usuń
  21. Bardzo fajna stylizacja! Totalnie w moim stylu. Kamizelka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubię takich spodni, bo ogromnie mnie poszerzają i wyglądam jak typowy chłop
    ale sobie buciki pobrudziłaś w tym piasku, chociaż masz ładne zdjęcia
    też mam za sobą pierwszy, a nawet drugi grill, bo dwa dni podrząd kiełbaska została podawana:) i coś jeszcze:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Ja długo się zastanawiałam się nad boyfriendami, ale kupiłam je dopiero jak schudłam. Teraz noszę jestem w nich zakochana i noszę je nawet do balerinek, chociaż najbardziej podobają mi się do fajnych szpilek, jak w Twojej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, do szpilek wyglądają najlepiej. Jeszcze butki fajnie pasują :)

      Usuń
  24. super!! Bardzo ładnie :)
    Podoba mi się pierwsze zdjęcie, szczególnie mój wzrok przyciągają stopy.. Haha, domyślam się jak to brzmi :D Ogólnie tak jak nienawidzę stóp (pokazywać swoich i oglądać cudzych) tak podoba mi się taka "wygięta stopa" w obcasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię widok "wygiętych stóp" w szpilkach :)))

      Usuń
  25. Ładnie ci w tej pomadce. Lubię połączenie szpilek i tego typu spodni. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię wyraziste pomadki :)

      Usuń
  26. Buty są piękne ale jakoś ten pasek wygląda ciężko przy tych spodniach. Gdyby to były inne buty na obcasie to bardziej by mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szpilki są piękne, i wybacz ale to one przykuły moją uwagę w tej stylówie:) Wygodne są? Dobrze wyprofilowane, noga nie leci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo wygodne i świetnie wyprofilowane :)

      Usuń
  28. Pięknie wyglądasz, te szpilki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. całość nie w moim stylu ale buciki są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz pięknie :) Mnie najbardziej urzekł kolor pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty rewelacyjne, zresztą cały zestaw mi się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudownie wyglądasz!!! wszystko mi się podoba! pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie bardzo fajne ! :)
    Masz piękne paznokcie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodnie są cudne, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja - na luzie i z klasą! Super!

    OdpowiedzUsuń
  38. A spodnie dawno kupowałaś? Szukam od dawna takich! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature