Top Social

Kosmetyczna lista życzeń.

Moja lista kosmetycznych życzeń wciąż się powiększa i dziś postanowiłam Wam pokazać na co "poluję". Głównym punktem strategicznym listy są oczywiście pędzle. Natomiast ostatnio moim dużym zainteresowaniem cieszą się produkty The Balm, które chętnie widziałabym na swojej toaletce. Korzystając z pewnych "sprzyjających" okoliczności, a mowa konkretnie o moich urodzinach 7 marca, z pewnością kilka rzeczy z tej listy zrealizuję. Zapraszam do dalszego czytania, może coś  wpadnie Wam w oko.




1. Rzęsy Ardell Demi Wispies
Miałam kilka razy ten właśnie model i byłam z nich bardzo zadowolona. Są naturalne, miękkie, elastyczne i nie wyglądają na oku sztucznie. Muszę zrobić spory zapas, bo zawsze szybko dewastuję rzęsy. 

2. MAC Pro Longwear Concealer
Korektor na który się czaję już bardzo długo ale jednak wolałabym sprawdzić kolory "na żywo". Niestety jak dotąd nie udało mi się odwiedzić stacjonarnie sklepu MAC ale kiedy tylko będę miała taką możliwość, to ten korektor będzie mój. 

3. Estee Lauder Double Wear
Mój ulubiony podkład ale niestety bardzo drogi. Uwielbiam jego matowe wykończenie i świetną trwałość. Rozczarowuje jedynie brak pompki, co przy tak drogim podkładzie jest dla mnie nieporozumieniem. 

4. Benefit The PoreFessional
Baza pod makijaż, która już jakiś czas temu mi się skończyła, a była naprawdę świetna. Zdecydowanie udany produkt Benefit.

5. Benefit Hoola
Bronzer w najładniejszym odcieniu, jaki kiedykolwiek widziałam. Do tego jest matowy, a to rzadkość. 

6. The Balm Nude Tude i bronzer Bahama Mama
Paleta cieni Nude Tude posłuży mi w makijażu dziennym. Wyparła moje pragnienie posiadania Naked i przyznam, że kolorystycznie bardziej mi odpowiada. Bronzer Bahama Mama jest również bardzo przyjemnym produktem, który ładnie ociepla twarz, podobnie jak Benefit Hoola. Bardziej niż sam produkt kusi mnie jego piękne opakowanie.

7. Make Up For Ever Aqua Brow
Ten produkt do brwi "chodzi" za mną już jakiś czas i nawet dziś byłam w Sephorze, aby kupić swój odcień. Oczywiście asortyment mojej Sephory woła o pomstę do nieba i był tylko najciemniejszy odcień. Dziwią mnie takie braki na półce marki, którą Sephora ma na wyłączność. 

8. Sleek Tease
Pomadki Sleek-a w odcieniu Tease wyjątkowo trafiają w mój gust, a  poza tym zbierają dużo pozytywnych opinii. Lubię taką formę produktów do ust, kiedy w jednym pudełeczku są aż 4 odcienie, które można ze sobą mieszać.

9. Pędzle Real Techniques
Zestaw do oczu kusi mnie już od dawna i mam wielką ochotę pokazać Wam go na blogu.

10. Pędzle Zoeva Gold Luxury
Mam już wersję srebrną ale złota jest ciekawsza, jeśli chodzi o rodzaje pędzli. Świetnie się prezentują i te złote okucia wyglądają bardzo nietypowo. 

11. Pędzle Bdellium Tools Yellow
Pokaźny zestaw i chyba najbardziej bogaty ze wszystkich, jakie miałam okazję spotkać. Mam już kilka sztuk pędzli z serii Pink Bambu i jestem z nich ogromnie zadowolona. 



A jakie są Wasze "zachcianki" kosmetyczne? Może coś z mojej listy? 


*****

Zapraszam na mój Facebook & Instagram



69 komentarzy on "Kosmetyczna lista życzeń."
  1. Widzę mój ulubiony podkład od Estee Lauder :) U mnie też wylądował na liście bo niedawno się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista! Moja tez mogłaby tak wyglądać. Coraz bardziej chciałabym spróbować pędzli z Real Techniques...

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym rzęsy Ardell co prawda nigdy ich nie miałam ale czytałam dużo dobrego o nich oraz paletke the balm

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że duże zakupy pędzlowe się szykują :) też chciałam zamówić starter set RT ale jakoś dałam sobie spokój, i tak mam sporo pędzli - nie wierzę że to mówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ochotę na pędzle od Real Techniques:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A zamiast Aqua brow nie wolałabyś Anastasia Beverly Hills? Ostatnio jest na nią szał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie uległam modzie na Anastasię. Nie widzę w niej nic szczególnego. Ot zwykłe kredki, cienie do brwi. Aqua Brow to już jednak fajne udogodnienie, bo można precyzyjnie i w naturalny sposób wypełnić brwi. Cieniem czy kredką nie uzyskasz takiego efektu jak tą farbką :-)

      Usuń
    2. Szkoda, bo chętnie przeczytałabym u Ciebie o produktach Anastasia. Sama nie używam farbek, ale rozumiem efekt, o którym piszesz.

      Usuń
  7. Piękne życzenia, życzę Ci żeby się szybko spełniły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tą lista

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno zachcianką mogłyby być pędzle, choć nic nie jest mi potrzebne na już, ale wiadomo jak to jest z kobietkami... wszystko jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolongwear jest i na mojej liście, mam nadzieję, że w tym miesiącu uda mi się go zdobyć :)
    Zestaw pędzli z Zoeva wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pro longwear concealer zachwycił mnie tak bardzo, że postanowiłam, że niedługo kupię jego większego brata, podkład :) Jestem bardzo ciekawa, czy spisze się równie dobrze. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona, gdy wpadnie w Twoje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Double Wear EL, zdecydowanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobne produkty znajdują się na mojej liście :D Tylko ja mam na swojej pędzle z Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sama bym chciała te pędzle :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Estee Lauder mój ukochany:) Real techniques najlepsze pędzle jakie mam:) nude tude też miałam, polecam. Aqua brow rewelacja - mam nr 30. Zrezygnowałabym z bahama mama, bo jestem fanką the balma i on jest strasznie ciemny i mocny wygląda jak brudny na twarzy. Baza z benefita zapycha pory strasznie 100 razy lepszy smashbox photo finish.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zapycha ale nie aż tak dramatycznie. I tak używam jej od wielkiego dzwonu :-)

      Usuń
  16. Mam z Twojej listy Aqua brow z MUFE i pędzelki real technics (nr 9). Marzy mi się Hoola, nude tude i bahama mama, w ogóle The Balm oraz baza Benefitu. Kilka pędzelków bdellium tools mam z serii green bamboo. Zoevy mam jeden pędzelek. Marzy mi się torba od nich :) Życzę Ci wygranej w lotto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj torba cudna, też bym chciała. Życz mi jakiejś DUŻEJ wygranej w lotto, to Ci zafunduję tą torbę :P

      Usuń
  17. Większość rzeczy z Twojej listy też jest na mojej :) Zwłaszcza paleta cieni The Balm :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz demi wispies, bahamki i aqua brow, bo te produkty już mam, to na całą resztę też mam ogromną ochotę. W tym miesiącu na pewno wpadnie do mnie korektor prolongwear :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią przygarnelabym większość produktów. Ardellki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam taki sam problem z Double Wearem. :( jest drogi.. często kupuję tańsze podkłady z myślą, że je wypróbuję i może znajdę coś lepszego, a potem i tak żałuję, że go nie kupiłam..

    OdpowiedzUsuń
  21. Lista naprawdę bogata ;) Obyś zdobyła wszystkie produkty, które pragniesz mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Korektor z MACa polecam z całego serca - również długo się na niego czaiłam i w końcu mam, wybrałam najjaśniejszy odzień gdyż lubię rozświetloną przestrzeń pod oczami jednak on wcale taki jasny moim zdaniem nie jest ;P W rzęsy Ardell planuję się sama ponownie zaopatrzyć tyle tylko że połówki bo niesamowicie mnie kuszą po makijażach Kasi KarOsu tak samo jak Bahama Mama w której posiadaniu jestem i cieszę się z jej wizyty w mojej kosmetyczce bo jest obłędna. O Aqua Brow pisałam jakiś czas temu ♥ Pędzle, bazę i paletę cieni mogłabym z otwartymi rękoma przygarnąć i kiedyś to zrobię ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją opinię o AB :-) Właśnie ten korektor też chcę w jakimś jasnym odcieniu, żeby się rozświetlać jak Kim Kardashian :D

      Usuń
    2. Dokładnie o takie efekt mi chodziło jednak nie jest on jakiś spektakuralny ;P Wczoraj zaopatrzyłam się w koretkor w mojej nowej wishlisty nyx hd również najjaśniejszy i muszę powiedzieć że jeśli chodzi o kolor to jest lepszy jednak nie jestem w stanie jeszcze powiedzieć jak jest z trwałością ;)) Hania digitalgirl ostatnio o nim mówiła.

      Usuń
    3. A co do tych połówek z Ardell to mam je ale powiem szczerze, że na oku nie wygladają jakoś rewelacyjnie. Wszystko widocznie zalezy od budowy oka i mi o wiele lepiej jest w rzęsach na całym pasku. Te połóweczki dają słaaaaby efekt :-)

      Usuń
    4. Czyli trzeba się poważnie nad tym zastanowić ;) Miałam całe jednak wydawały się ciut za długie i przycięłam ale chyba mnie za bardzo poniosło .. i wyszły prawie połówki :P

      Usuń
    5. No to masz teraz coś w stylu tych połówek co ma Katosu, tylko moim zdaniem przecięte Wispies wyglądają o wiele ładniej :)

      Usuń
  23. Paletka The Balm też mnie kusi :)) Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Punkt 2 i 10 już odhaczyłam :) Pędzelki są boooskie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Benefitu nie lubię. Ładnie wyglądają ich produkty, ale jakość nie równa się cenie. Jak dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam kilka takich opinii i faktycznie wiele produktów jest w przesadzonej cenie :)

      Usuń
  26. Zbieram się z zakupem Double Wear już ładnych kilka miesięcy, trzeba będzie odłożyć w końcu nieco grosza i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę 12 propozycji a numerków 11, dwie 6 się powtarzają :)
    zainteresowała mnie paletka Nude z drugim nr 6 :)
    no i pędzelki Zoeva wyglądają zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wczoraj pomyliło (są dwie 6 ) ale podciągnęłam to pod jedną markę, bo już nie chciało mi sie wszystkiego zmieniać :P

      Usuń
  28. ech, miec tyle pedzli... marzenie ;) double wear u mnie nie zrobił jakiegoś strasznego szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na paletkę szminek ze Sleeka i ja mam chęć.

    OdpowiedzUsuń
  30. mogłabym spokojnie zaadoptować Twoją chciejlistę:) wymieniłabym tylko bronzer benefitu na rozświetlacz the balm mary lou manizer:) i pełnia szczęścia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Mary, fajna sprawa ale nie używam często, jedynie na większe wyjścia :)

      Usuń
  31. Odkąd Ardell zmienili opakowania z fioletowych na zielone jakość niestety padła :( ale reszta Twojej listy mogłaby być moją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienili opakowania i nie każde Ardell Demi Wispies są takie same... Ja wciąż poluję na takie lekko "rozczochrane", a zawsze dostaję te równiutkie.

      Usuń
  32. Świetna lista, większość kosmetyków mi się marzy również :) Hoola jest już na mojej liście zbyt długo, chyba czas zadziałać w tym temacie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że mamy podobne potrzeby kosmetyczne:) Ardell absolutnie kocham:) Sleek już wiele razy mnie zachwycił i teraz tylko czekam aż ta paletka pomadek wpadnie w moje łapki:) Siren chyba jednak kolorystycznie najlepsza- moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Siren ma przepiękne czerwienie :)

      Usuń
  34. Mam te rzęsy Ardell ale... kompletnie nie umiem się nimi posłużyć, a nie są to moje pierwsze sztuczne rzęsy. Chyba będę musiała je trochę przyciąć:P Paletkę The Balm mam i bardzo lubię, zwłaszcza ciemniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rzęsy koniecznie trzeba przyciąć :)

      Usuń
  35. aaaaaa!! Twoje ostatnie trzy punkty są i moimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko kuszące - aj ale pędzle chyba najbardziej bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też bym chcia to wszystko! Pomijając 5 rzeczy, o wszystkich marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie to puste wish list. widziałam Twojego instagrama ostatnie zdjęcie jest takie brzydkie, masz mega irytującą twarz i te zmarszczki koło ust oj chyba się paliło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem Ci krótko i na temat. Musiałabym być bardzo młoda, albo bardzo głupia, by przejąć się Twoimi notorycznymi komentarzami. Przykro mi, że jesteś tak nieszczęśliwa, zakompleksiona i sfrustrowana, może powinnaś skorzystać z pomocy specjalisty? Może nie radzisz sobie z pewnymi nawarstwionymi problemami psychicznymi? Niestety mój blog nie będzie miejscem na ujście Twojej smutnej agresji. Pracuje na co dzień w instytucji, która zajmuje się między innymi stalkingiem i atakiem ludzi w sieci, namierzając takich hejterów jak ty i proponując im określone rozwiązania. Uwierz mi, lepiej wydać kaskę na terapię, niż na uporanie się z tymi rozwiązaniami. Wszystkie Twoje obraźliwe komentarze przechowuję i jednocześnie radośnie cię informuję, że to twój ostatni komentarz na tym blogu.

      Usuń
    2. Gdyby to było fb wcisnęlabym "lubie to" pod Twoją odpowiedzią ;) Dzizas jak ja nie znoszę takich frustratek.
      Świetny blog , a wish listę w zasadzie mogłabym przygarnąć w całości ;), szczególnie pędzelki . Pozdrawiam

      Usuń
  39. jak bym widziała swoją listę sama marzę o tych produktach wiec mam nadzieje ze obie spełnimy swoje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dokładnie, The Balm łapie przede wszystkim na opakowanie :) są świetne! inne niż wszystkie, kolorowe.
    Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś wypróbować coś od nich:) kusi mnie Mary-Lou Manizer :)

    OdpowiedzUsuń
  41. rzęsy ardell też bardzo lubię, korektor z MACa gorąco poleacam jak i AquaBrow! ze sleeka mam szminki Ballet i bardzo je lubię tekże również polecam. Z Twojej listy mam ochote na pędzle Zoevy ale nie na zestaw, wolę sobie sama skomponować coś:) Nie lubię zestawów bo zawsze trafi sie coś czego nie używam a tego co bym chicała to nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialna lista!!!! Każdy z tych produktów jest wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  43. Paletke Sleek Ci polecam serdecznie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna lista, z miłą chęcią sama bym to wszystko przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. całkiem pokaźna wish lista :) chętnie przygarnęłabym podkład Estee Lauder miałam próbkę i jestem zachwycona, a pędzlami z Real Technics też bym nie pogardziła ;) Na mojej Wish Liście są paletki ze Sleeka na razie bo na The Balm chwilowo mnie nie stać ale wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te ostatnie pędzle wyglądają mega ! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature