Top Social

Jedna kurtka - dwa stroje dnia na luzie.

Dziś pokażę Wam dwa luźne zestawy z moją ulubiona kurtką/parką, którą podpatrzyłam u Karoliny TUTAJ. Kurteczka jest bardzo wygodna i idealna na wiosenną porę, w dodatku możecie ją zakupić w promocyjnej cenie. Uwielbiam takie militarne rzeczy w kolorze khaki i zawsze staram się wyszukiwać ubrania  właśnie w tym odcieniu. Zapraszam do oglądania zdjęć.




Kurtka - Sheinside (klik) | Bluzka - Cubus | Spodnie - Sheinside (klik) | Buty - Deichmann | Okulary - Cubus
__________________________________________________________


Kurtka - Sheinside (klik) | Bluzka - Cubus | Jeansy - H&M | Buty - Cropp | Komin - C&A | Okulary - Cubus
__________________________________________________________



Przypominam Wam także o konkursie, w którym możecie wygrać 100 $ na zakupy w Sheinside! Więcej szczegółów TUTAJ


40 komentarzy on "Jedna kurtka - dwa stroje dnia na luzie. "
  1. Jeżu, jaka słoneczna pogoda nad morzem!

    Widzę, że Ty też masz za długie rękawy w tej kurtce. Ufff, bo już myślałam, że mam zbyt krótkie ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekło mnie w niej futerko i rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale sie prezentujesz :) mam takie same spodnie z H&M,są mega :))) spóżnione buziaki urodzinowe kochana,spełnienia marzen <3 :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. oba zestawy świetne!
    jednak gdybym miała wybierać to 2 jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtałka fajna, ale buty <3 jedne i drugie baardzo w mym guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawy są śliczne, w drugim urzekła mnie fryzura, śliczne masz włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i drugi zestaw- świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się drugi bardziej podoba, bo kocham wszelkiego rodzaju kominy.

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę morza! ;) muszę się w tym roku w końcu znów wybrać nad polskie morze, bo nie było mnie tam już dobre kilka lat ;P
    Stroje bardzo fajne,szczególnie podoba mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze pierwsze zdjecie :-) widac robiącego zdjecie :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadmorskie klimaty przywołują już plażowy klimacik :) Jesteś pięknaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obie stylizacje bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz!
    Ale włosy to już w ogóle masz piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz fenomenalnie- dopracowane wszystko, co do szczegółu- makijaż, manicure. Cudowne fryzury i piękne zdjęcia. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego no i z okazji Dnia Kobiet oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę , że Piękna pogoda jest nad morzem :-)
    Masz prześliczne te włosy. Zawsze kiedy wchodzę na Twojego bloga i czytam posta nie mogę się na nie napatrzeć :-) Super zdjęcia !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pogoda ostatnio jest codziennie piękna!

      Usuń
  16. ehhh mogę pomarzyć o takich włosach :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kurtka! długo juz szukam takiej z czarnymi rękawami i nie mogę nadal znaleźć idealnej :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze kurta rewelacyjna - decydowanie również moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka jest rewelacyjna tak samo jak twój warkocz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podobają pierwsze buty ;) a Ty jak zawsze promieniejesz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka świetna, mi podoba się druga stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie, mi również druga bardziej się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kurtka;) absolutnie moje ulubione kolory;* i ten kożuszek..... ogólnie pięknie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie stylizacje są REWELACYJNE:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak jest z rozmiarami spodni na sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiary raczej standardowe ale trzeba sprawdzać wymiary. Najlepiej zmierzyć swoje ulubione spodnie i porównać w wymiarami na stronie :-) Ja tak zrobiłam i zawsze spodnie przychodzą idealne :)

      Usuń
  27. w drugim zestawieniu wyglądasz cudnie ;) ten warkocz <33 a co masz na ustach na pierwszych zdjęciach? :) ładne jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie i te twoje cudne włosy warkocz super :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature