Top Social

Przedurodzinowe zakupy na Bornprettystore.com: biżuteria i paleta do makijażu + zniżka dla Was.

Ostatnio dosyć głośno na blogach o Bornprettystore.com. Znajdziemy tam mnóstwo kosmetyków, gadżetów, biżuterii i innych bibelotów, które wydają się być naprawdę ciekawe. I ja skusiłam się na małe zakupy, bo ceny są bardzo niskie, a biżuteria oczarowała mnie swoją oryginalnością. Wykorzystałam też fakt, że 7 marca mam urodziny i zrobiłam sobie taki mały falstart prezentowy. Przy okazji dorzuciłam do zamówienia paletę, którą mam zamiar wykorzystać jako paletkę magnetyczną na moje ulubione cienie. Zakupy w sklepie są bardzo proste, a płatność odbywa się za pośrednictwem PayPal i co najważniejsze - WYSYŁKA JEST DARMOWA! Swoją przesyłkę odebrałam po ponad 2 tygodniach od zamówienia (wysyłka z Singapuru), w doskonałym stanie, świetnie zabezpieczoną. Muszę przyznać, że przyszła w lepszej kondycji, niż niejedna krajowa przesyłka od naszych rodzimych sprzedawców! Zobaczcie co takiego upolowałam.


| 4 Finger Designed Ring Tassels Chain Ring |
Od dawna szukałam czegoś takiego ale niestety nigdzie nie widziałam podobnych pierścionków. To cztery regulowane (możemy dopasować do swojego rozmiaru palca), cieniutkie obrączki, które przewiązane są łańcuszkiem. Ozdoba prezentuje się nieziemsko i przyznam, że nie spodziewałam się aż tak fajnej jakości. Pierścionki są wygodne, lekkie i nie ograniczają ruchów. Dostępny jest jeszcze kolor srebrny ale ja uwielbiam złoto. Cena to około 4$. Link macie TUTAJ.


| Personality Snake Shaped  Boho Retro Braceled |
Oczarowała mnie też bransoletka w stylu boho, z małą żmijką. Ozdoby tego typu będą modne w tym sezonie i przyznam, że na pewno ulegnę tej modzie całkowicie. Pięknie prezentuje się na dłoni, nie wygląda tandetnie i jest wygodna w noszeniu. Poza tym splot jest solidny i raczej będzie mi służyć długo. Z pewnością będzie przyciągać wzrok innych. Koszt takiej bransoletki jest również niewielki, bo około 2$. Link do tej ozdoby macie TUTAJ.



| Necklace Black Charming Rhinestone Metal Ball Design |
Identyczny naszyjnik widziałam na tegorocznych wyprzedażach w Cubusie i kosztował około 60zł. Naszyjnik jest prosty i elegancki, bez zbędnego błysku i zachowany raczej w ciemnej tonacji. Uwielbiam takie nienachalne naszyjniki, które nie dominują całej stylizacji, a niestety takie naszyjniki będą modne w tym sezonie. Idealny na wyjście. Koszt to około 5$. Link do tego naszyjnika TUTAJ.



| Cosmetic Kit |
Zamówiłam tą paletę z myślą, że ją "rozbroję" i zrobię z niej paletę magnetyczną. Jednak powiem Wam, że jakość tych cieni jest zaskakująca. Mogę ją spokojnie porównać do cieni z palet Sephory, gdyż posiadam dwie sztuki i pigmentacja jest identyczna. Na pewno zostawię sobie kilka fajnych kolorów z tej palety i zrobię z niej przechowalnię moich ulubionych cieni. Paleta jest dosyć duża i błyszcząca, z pewnością prezentuje się lepiej niż dostępne palety magnetyczne na allegro. Jeśli zaczynacie z makijażem, to taka paletka będzie idealna do eksperymentowania z kolorami! Koszt takiej palety to około 17$ i możecie ją podejrzeć TUTAJ.


| ZNIŻKA -10% |
Jeśli jesteście zainteresowane zakupami w sklepie Bornprettystore.com, to mam dla Was zniżkę -10% na cały asortyment. Wystarczy podać przy zakupach hasło DGH10. Tak jak już wspomniałam na wstępie, moja paczka była u mnie po 2 tygodniach od zamówienia, a płatność za zakupy odbywa się za pośrednictwem PayPal, wysyłka jest całkowicie darmowa. Mi tym razem wpadły w oko pędzle wzorowane na tych z Real Techniques i będę chciała je dla Was przetestować, bo wyglądają dosyć fajnie. Pewnie są identyczne, jak te z Joursna, które były chwalone przez dziewczyny na blogach.


>>LINK<< do sklepu



22 komentarze on "Przedurodzinowe zakupy na Bornprettystore.com: biżuteria i paleta do makijażu + zniżka dla Was."
  1. Ale piękna ta złota biżuteria ! Zakocha łam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik przepiękny! Cudo, aż chrapkę mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki przecudne! W stylu bollywood ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna biżuteria, zwłaszcza pierścionki przypadły mi do gustu :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu uruchomiło mi się chciejstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te pierścionki mi się spodobały też chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupki, paleta cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się naszyjnik. Elegancki i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wszystko mi się podoba;)
    A pierścionki - bardzo oryginalne i wpadają w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuteria nie w moim stylu
    ale paletka cieni rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  11. tam sie nei da wejsc bo wszystko chce sie brac!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam urodziny 17 lutego wiec chyba zrobie też mały falstart choc nie tak duzy jak Ty :p i wykorzystam zniżkę od Ciebie bo też kilka rzeczy wpadło mi w oko i zrobię sobie "mały" prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ podobają mi się takie ozdoby na dłonie ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka robi wrażenie =D Naszyjnik też cudny =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy! :) Paletka wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba sobie kupię ten naszyjnik i paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria nie trafia w mój gust ale cienie faktycznie mają niezłą pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature