Top Social

Fale w Hollywoodzkim stylu bez użycia ciepła!


Ostatnio natknęłam się na zdjęcia wielu gwiazd starego kina, których fryzury wyglądały podobnie - pięknie ułożone fale, otulające twarz, z jednej strony założone za ucho. Dziś także możemy zaobserwować tego typu loki/fale na wielkich galach, ponieważ jest to już pewna klasyka, jeśli chodzi o uczesania. Tak, jak z mody nigdy nie wyjdzie klasyczny makijaż z czerwonymi ustami czy sukienka tzw. mała czarna, tak tego typu fale również są ponadczasowe. Jeśli macie w planach jakieś większe wyjście, to serdecznie polecam takie uczesanie. Przygotowałam dla Was opcję loków bez użycia ciepła, więc tym bardziej warto przetestować na sobie ten sposób. 



JAK WYKONAĆ TAKIE FALE?

Będziecie potrzebowały 5 papilotów z gąbki (do kupienia w Rossmanie lub na Allegro). Najlepiej wybrać 2 rozmiary - trzy małe i dwa duże. Na małe wałki nawijamy włosy, które znajdują się przy twarzy, a na duże wałki partie z tyłu głowy. Ja najpierw nawijam pasmo na samym czubku (grzywkę), a następnie po bokach. Ważne, aby zawijać włosy OD twarzy czyli na zewnątrz, a nie na odwrót. Równie istotną kwestią jest to, żeby na papilot nawijać włosy spiranie, a nie jedno pasmo na drugim. Taki mechanizm zaplatania pozwoli Wam na uzyskanie FAL, a nie loków. Wałki zakładam na noc i są o tyle wygodne, że będziecie w stanie się spokojnie wyspać. Rano je ściągam i aby fale były sprężyste i błyszczące, wgniatam w nie troszkę wosku z JBeverlyHills oraz spryskuję lakierem, również tej samej marki. Recenzję tych produktów możecie przeczytać TUTAJ. Robię koniecznie przedziałek na boku i jedną stronę zakładam za ucho.  Oto jak wygląda dokładne rozmieszczenie papilotów na mojej głowie. 




Podsumowując, jest to moja ulubiona fryzurka na większe wyjścia i zawsze robi duże wrażenie. Są to fale bez użycia ciepła i muszę przyznać, że fryzura utrzymuje się w nienaruszonym stanie bardzo długo. Niestety loki robione lokówką na moich włosach przetrwają max 2 godziny, a te trzymają się całą noc! Polecam Wam serdecznie tą metodę, ponieważ takie fale dają szykowny i bardzo elegancki efekt. Jeśli jesteście ciekawe innych metod na loki bez użycia ciepła - zapraszam:

_____________________________________________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram


55 komentarzy on "Fale w Hollywoodzkim stylu bez użycia ciepła!"
  1. Pasuje Ci taka fryzura :) ale jak dla mnie włosy u nasady są troche zbyt bardzo oklapniete :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to trzeba by było jeszcze znać stare kino, żeby wiedzieć, że tak się wtedy czesało :)

      Usuń
  2. Cudownie! Jak gwiazda filmowa hmmm Megan Fox?:) Oczywiście to komplement:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie widziałam ją w takiej fryzurce :-) Takie loki nosiła Rita Hayworth i Vivien Leight :-)

      Usuń
    2. Moje pierwsze skojarzenie też zdecydowanie z Ritą Hayworth.Tym bardziej że masz urodę w jej typie.Fantastyczna fryzura,ja mam na razie za krótkie włosy, no i niestety nie umiem spać z czymkolwiek na głowie. Chociaż dla takiego efektu mogłabym się przemęczyć.

      Usuń
  3. Lubię takie efekt na włosach i ten sposób zawijania nauczyłam się od Katosu. Ja by uzyskać taki efekt używam tylko lokówek różnej wielkości.
    Nawet kupiłam papiloty by po prostu nie męczyć włosów, ale niestety nie wysypiam się w nich i w środku nocy muszę je ściągnąć. :)
    Fajna porada dla dziewczyn, które dają radę się wysypiać w nich:)
    Aha no i jak robi się lokówką to nie są właśnie tak oklapnięte u nasady;)
    Ale spoko rozumiem, że Tobie tu chodziło o styl jakie Panie miały w tamtych latach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po zdjęciu papilotów włosy nie były oklapnięte, nawet wręcz przeciwnie - stały jak u Geslerowej, ale po prostu je "przylizałam" woskiem :-)

      Usuń
  4. cuudo ! Piękne te loki, szkoda że trzeba mieć do nich gęste i długie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie, takie loki dodają objętości, tylko trzeba wtedy zrobić więcej pasm i nawinąć na więcej papilotów :)

      Usuń
  5. Masz piękne włosy.. zazdroszczę.. ja żeby uzyskać taki efekt muszę katować je prostownicą :(

    OdpowiedzUsuń
  6. przy takich włosach to co byś nie zrobiła to będą wyglądać fenomenalnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie wałków, ale chyba sie przemęcze ;) piękne Ci wyszły, zazdroszcze włosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super... szkoda że nie każde włosy będą wyglądały tak dobrze jak Twoje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne loki i bardzo ci w nich twarzowo:) Moje włosy są tak ciężkie, że loki trzymają się zdecydowanie za krótko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz takie piękne włosy ze aż napatrzec się nie mogę :) muszę kiedyś spróbować zrobić sobie loki, ale ja mam długość troszkę przed łopatki więc pewnie będę wyglądać jak pudel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne :) muszę sobie kupić papiloty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie . Też mam bardzo długie i gęste włosy więc może osiągnę taki efekt. Chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasuje do Ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne... Rowniez musze sobie kupic papiloty, ale problem w tym, te nie potrafie tego sama zrobic :-( I nie mam do tego cierpliwosci. Do tego mam krotkie wlosy, wiec efekt nie bedzie super. No ale poprobuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam ciągle jak piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszły! Jak u prawdziwej gwiazdy starego kina:) Ja kiedyś włosy robiłam takimi papilotami i też na noc-ale wychodziły loczki,a nie fale. Dzięki Tobie już wiem, że inaczej się je powinno skręcać na papilocie (tyle,że teraz już krótkie włosy mam ;p).

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ułożyły Ci się włosy! Ja chyba nie potrafiłabym tak misternie pozawijać swoich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za każdym razem jestem zachwycona stylizacją zarówno włosów jak i makijażem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz tak piękne włosy! Długie miesiące szukałam idealnego, wymarzonego kształtu i proszę- znalazłam! Już wiem z czyim zdjęciem popędzę do fryzjerki na następną wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne! a jakie wydaje się to być proste! ( choć pewnie wcale nie jest jak się ma lewe rączki do fryzur tak jak ja ). Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo Ci pasuje taka fryzura, swoją drogą nie mogę się na patrzeć - masz taką urodę,właśnie w stylu gwiazd.?Czy jak by to tam nazwać.W każdym bądź razie naprawdę pięknie Ci w takich właśnie stylizacjach.A sposób zaiste interesujący, ja dziś postanowiłam swoje włosy wyprostować keratyna więc fale i loki na jakiś czas nie zagoszczą u mnie.A jak mam chęć na loczki a jest np. awaria lokówki to aplikuje sposobem z dzieciństwa warkoczyki na wilgotne włoski na noc i rano loczki jak się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. umrę zaraz z zazdrości o te twoje nieziemskie włosy !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie Ci się pokręciły, tzn. pofalowały :) Aż muszę spróbować na dniach, bo nawet mam takie papiloty w domu, ale leżą gdzieś zapomniane.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne, z pewnością będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę przeprosić się z papilotami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz :)
    Chętnie bym spróbowała tej metody, tylko muszę kupić te piankowe papiloty :) Boję się niestety że moje włosy zrobią się po nocy lekko jak siano ;/ Bo niestety zwykle tak się dzieje przy innych metodach bez użycia ciepła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety moje włosy są za ciężkie i taka fryzura by nie przetrwała godziny

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne!!! zawsze chciałam uzyskać taki efekt pięknych fal a nie loków - chyba źle nawijałam... koniecznie musze wypróbować! pytanko: zawinęłaś suche włosy? bez żadnego serum/pianki przed? efekt niesamowity! pozdrawiam ciepło ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj te Twoje włosy, człowiek patrzy i się napatrzyć nie może, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w tej fryzurze! Twoje włosy są po prostu olśniewające!

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na moich krotkich wlosach i cienkich papiloty roba pogrom, Wygladalabym jak nieuczesany pudel :P Ale jak kiedys podrosna to wyprobuje, bo piekna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty masz urodę z tych lat- piękna, niewulgarna, nieskazitelna, a zarazem surowa. Pełna klasy i smaku. Włosy cudowne, ale jaki makijaż przepiękny. Och, jestem pod wrażeniem, urzeknięta hahah

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudowne fale :) Moje włosy zawsze przy okazji ich zakręcenia, odmawiają posłuszeństwa i po godzinie mam już klapkę, mimo stosowania mega mocnych specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Włosy masz cudne , najchętniej bym Ci je ukradła :) .
    Fale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam jak jesteś tak uczesana na zdjęciach pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ślicznie się to wszystko razem komponuję makijaż i fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. U laska, możesz w takich chodzić na co dzień :D Spróbuję zrobić je u siebie, tylko że na moich piórkach to efekt może być komiczny :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature